Kamody.hu


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Több nappal a rendelésem leadása után sem küldtek megerősítő levelet, telefonon sem lehet elérni őket. Végül töröltettem a rendelést. Nem ajánlom senkinek!!!

Ügyfélszolgálat nem válaszol sem a chatre, sem a telefonra. Rossz termeket küldtek, lehetetlen velük beszelni, pedig sürgős lenne.

Gérvágó fűrészt rendeltem,minden rendben úgy a termékkel,mint a csomagolással,és kiszállítással is.Megy a max.pontszám.

Rendeltem 85.000.- Ft-ért Makita DTD152RTJ Akkus 1/4" ütvecsavarozót kofferben .
A honlapon 2 db 5Ah akkumulátorral kínálták , az emailben elküldött számlán viszont már 2db 2 Ah-ás akku
szerepelt .
Az emailekre nem reagáltak - 2 db - telefonon elérni lehetetlen Őket .
Szerencsémre utánvétet választottam és mivel nem tudtam elérni őket , hogy tisztázzam mi van a csomagban
inkább nem vettem át .
Remélem minél több ember olvassa az árukeresőre felrakott véleményeket VÁSÁRLÁS ELŐTT !

Ne vásároljatok a Kamodynál. Átverés.

Ez egy gazember csapat.

Soha többet Kamody.
Robotfűnyírót rendeltem, meg is kaptam, csak nem olyan műszaki paraméterékkel amivel hirdették. Most az illetékes hatósághoz kell fordulnom, mert a gépet ugyan visszaveszik, de az árát csak később akarják utalni.

Látom, sok a rossz tapasztalat a bolttal kapcsolatban, emiatt utánvéttel rendeltem meg végül a termékeket.
a továbbiakban nekem ez lett a vásárlásom során a tapasztalatom:
gyors, ügyfélcentrikus kommunikáció emailben. /a rendelés utáni napon még tudtam hozzá is adatni termékeket a rendelésemhez./
számlát is megkaptam emailben.
gondos csomagolás.
az általam keresett termékek legjobb áron voltak.
a szállítási költség kicsit magas volt a megrendeléseim mennyiségét is figyelembe véve a többi áruházhoz képest. Váratlanul ért, hogy nem tudom a szállítási feltételekben közölt csomagpontra beállítani a szállítást.
De kérdésemre az ügyfélszolgálat tájékoztatott, hogy a rendelt termékek méretei miatt nem ajánlja fel a rendszer, csak a futárszolgálati szállítást.
De persze eldönthettem, hogy így is megfelel-e, és így is megfelelt.
A rendeléstől számított 8. napon megkaptam a termékeket hiánytalanul.
Összességében elégedett vagyok.

Nem küldtek számlát sem a kézbesítőn keresztül sem a csomagban!!!
Ez miatt a garanciát sem lehet érvényesíteni, számla nélkül nem foglalkozik a szervíz a géppel !!
A megrendelésemre nem küldtek vissza igazolást egyszer csak megjelent /5 nappal később/ a DPD, hozta csomagot.
Nem volt rendelés vissza igazolás így nem volt rendelési szám, elektronikusan reklamálni sem lehet.

Lehuztak 53000 Ft-AL amikor elalltam egy termék megveteletol mert 8 hete nem tudták leszallitani akkor másodszor is beterheltek a kártyám és letagadtak annak ellenére hogy banki kivonattal bizonyitottam.

Meglepve olvasom sorstársaim véleményét! Bárcsak hamarabb olvastam volna! Ugyanígy jártam én is! Megrendeltem, kifizettem, majd 1 hétnyi hitegetés után, többszöri levélváltás után törölték a rendelésem! Csak abban reménykedem, hogy a pénzem tényleg visszakapom!

Ha lenne 0 azt adnám!szállítási idő végtelen, a tájékoztatás meg mindig a "majd a jövő hét eleje, aztán vége aztán újból az eleje!" és így tovább amíg meg nem unod!
Meg véletlenül sem mondanák hogy elb@sztuk,nincs is raktáron!

A készleten lévő termékeket több mint 2 hete nem voltak képesek feladni és továbbra sem tudom mikor számíthatok rá. Azt hozzá kell tennem, hogy tettek egy kedves gesztust és vissza utalták a szállítási költséget, de most már ez sem vígasztal...

A megrendelt és előre kifizetett árut még 11 nap után sem adták fel! Ez nagyon lassú kiszolgálás

Egy ablaktisztító gépet rendeltem. Bárcsak ne tettem volna....
A gépen használat nyomai voltak láthatóak, a doboza bontott és össze - vissza nyomorgatva, és nem a futárcég jóvoltából... / az ő zsugorfóliájuk ép volt /
Senkinek nem ajánlom a webshop ot!
kérjük kitölteni az alábbi reklamációs űrlapot: https://www.kamody.hu/index.php?route=account/return/insert
Köszönettel,
Kamody.hu

Sajnos nem reagálnak a február 19-e előtt vásárolt hibás termék reklamálására sem. Kétszer ki lett töltve a megadott nyomtatvány, azóta is nálunk van a hibás termék, egyáltalán nem reagálnak.
Erről az oldalról valószínű többet nem rendelünk.
kérjük írjon nekünk e-mail-t az info@kamody.hu címre a megrendelés azonosítóval.
Köszönettel,
Kamody.hu

Amit megrendeltem azt kaptam. Tökéletes minőség, megfelelő csomagolás. Az áru törékeny volt, mégis nagy odafigyeléssel volt becsomagolva. Hibátlanul érkezett meg!
Nagyon elégedett vagyok. Amit kínálnak, azt kapod! :)

A termékek biztonságos csomagolásban érkeztek. Korrekt, megbízható webáruház! Mindenkinek ajánlom!

7 nap alatt nem mozdult a rendelés telefonszám nincs. Megvettem máshonnan 500Ft-al drágábban .

Hát vannak vele gondok. 4 terméket rendeltem tőlük. Ebből 3 tökéletesen kifogástalanul megérkezett. Szépen csomagolva .Egy terméket már 1x valaki visszaküldőt feléjük gyári hiba miatt. Ez egy FIELDMANN FDK 200802-e típusú olcsó kézi körfűrész. A csomagolásban még benne volt a szervizes reklamációs levél is leírva hogy a termék rossz. Nekem így küldték el. Írtam nekik egy reklamációs e-mail levelet felhívtak elismerték hogy elbacták. Küldtek Futárt saját költségükön a hibás árúért. Küldtek másik terméket is ami meg törött kicsit. Et lehet a futár cég hibája is DPD. Mivel használható így is tökéletesen így már nem foglalkozok a reklamációval. trehányak kicsit az tény de ezért nem értékelem őket 4 alá az 5-ből. Megértő vagyok velük szembe de még van hova fejlődniük. Ha nem fejlődnek akkor nem lesz hosszú a pályafutásuk.
Fogok még innen rendelni. Ajánlani is fogom a céget másoknak
Pozitív:
Eredeti termékeket árulnak nem utángyártott hamisítványt.
100% bol 1-3% ott ha hibáznak max.

A megrendelésről nem érkezett meg az email. A telefont nem veszik fel. Jó, hogy nem utánvételt választottam, mert elúszott volna a pénzem.

Látom hogy itt mindenki nagyon leszólja ezt a webshopot...
Akkor most leírom hogy nekem mi a véleményem! Többször rendeltem tőllük eleinte csak utánvéttel mert bizalmatlan voltam. Mára elmondhatom hogy kb. 300e ft értékben vásároltam tőllük bosch gépeket, mert nálluk van a legjobb áron szerintem, és előrreutalok már nekik. Mindent megkaptam tőllük, minden eredeti hibátlan csomagolásban! Mindenre garancia + kiterjesztett gyártói garancia. A csomagolás is kb 8réteg bubifólia, szóval szerintem kifogástalan! De mondok negatívumot is, ha raktáron van az áru akkor a szállítási időre 2napot írnak, na ez valójában 5nap, de ettől eltekintve ez egy NAGYON JÓ WEBSHOP! Persze ez az én véleményem.
(Sok magyar webshop vehetne példát a csomagolásról és hogy valós raktárkészlettel villogjanak!)

A telefonszám elérhető.Válaszolnak,felveszik.Megjött időben a rendelés,működik a rendelt áru.Emailre válaszoltak.Egyenlőre nem hibás,nem kellett visszaküldeni.Semmi problêma nem volt.Ajánlom!

Nem ajánlom senkinek!! A cég nem elérhető, sem az adott címen, sem telefonon. Sablon e-maileket küldenek. A pénzt pedig nem fizetik vissza. Jogi útra tereltük az ügyet.

Nem kaptuk meg a rendelt árut, elérni nem lehet őket. Majdnem 100 e ft.-ért rendeltünk!!!!
Feljelentést teszek, illetve fogyasztóvédelemhez fordulok. szégyen, hogy a rengeteg károsult közül ezt még senki nem tette meg és hogy működhetnék még mindig. Az árukeresőn jó értékelést kaptak, aztán láttuk, hogy mindenhol máshol lehúzták őket. Sajnos már későn.

Korrekt reklamáció ügyintézés

Korrekt reklamáció ügyintézés

Több, mint 2 hete visszavittük a hibás terméket, amit előtte hivatalosan be is jelentettünk a Kamody saját űrlapján. Azóta sem kaptuk vissza a vételárat, de még egy választ sem!

Vásároltam tőlük egy kerti gépet. Kiderült, hogy nincs rá 3 évre bővíthető magyar garancia, csak 2 év amit rajtuk keresztül külföldi szervizbe küldéssel lehet igénybe venni (bár már ebben sem vagyok biztos az itt olvasott vélemények alapján).

Alabama kerti bútort rendeltünk aminek összeszerelését követően tapasztaltuk hogy a hátlapból hiányzik egy darab ami az összefonódásnál hiányzott. Ami furcsa volt hogy a weblapukon keresztül még a reklamációt sem lehetett elküldeni ezért e-mail címükre küldtük amire még választ sem kaptuk. Több héten keresztül hívogattuk mire valaki felvette a telefont és ígérgették a cserét de semmi nem lett belőle. Most a hibás terméket nézegetjük több hónapja amit közel 60 000.-ft-ért vásároltunk.
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel