iPon Computer

iPon Computer
iPon Computer Értékelései Értékelések átlaga: 3.1 (137 értékelés alapján)
Vásárolok

Nézd meg az iPon Computer legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2021. október 31.

A legutóbbi rendelésem sajnos nagyon balul sült el.
2021-10-27-én leadtam egy laptop rendelést.
2021-10-28-án ezt az SMS-t, és egy nagyon hasonló e-mailt kaptam: "Tisztelt Vasarlo! 1905047 szamu, 319 261 Ft-os rendelese mostantol atveheto a 1143 Budapest, Francia ut 40/b. alatti uzletunkben 18 oraig. Koszonjuk! iPon"
Kb. 1 órával később elmentem a Francia úti boltba elhozni a gépet.
Itt azt mondták, a termék még a Tüzér utcában összeszerelésre vár, másnapra lesz kész.
Elmondtam, hogy számomra tök kellemetlen, hogy az egyértelmű SMS ellenére feleslegesen jöttem el a boltba. Mondták, hogy sajnos hibás a rendszerük, és hogy ez rendszeresen előfordul ha valaki összeszerelést kér.
Kérdeztem, hogy kompenzációképpen tudják-e vállalni, hogy másnap futárral kiszállítják az otthoni címünkre, hogy ne kelljen még egyszer eljönnöm érte. (Kerestem futárszolgálatot is, 1850 Ft-ba került volna nekik az aznapi kiszállítás.)
Azt mondták, nem, legközelebb 2021-11-02 keddre (5 nappal későbbre) tudják kiszállítani a gépet. Vagy bejöhetek érte újra, másnap du.
Ezután, hogy adjak nekik még egy esélyt, írtam az ügyfélszolgálatnak is, de ott ugyanezt mondták.
Nem tartom fairnek, hogy bár a hibás SMS és email az iPon rendszerének hibája miatt jött, a kellemetlenség az ügyfelet érinti. Ezért ha valaki ügyfélközpontú boltot keres, nem ajánlom az iPont.

2021. május 21.

Kritikán aluli a teljesítményük ha garanciáztatásról van szó.
Míg veszel, normálisak. Mikor vissza küldesz valamit, h elromlott, nem tájékoztatnak megfelelően, húzzák az időt. A gépem több mint 2 hónapja náluk van és most képesek vissza küldeni úgy, hogy a kicserélt alaplap is hibás. Tudják jól, megírták és mégis.
Inkább veszek máshol egy új lapot, ezt meg visszaküldöm és kenjék a hajukra.
Nem ajánlom őket senkinek. Ilyet másoktól is hallottam akik tőlük vettek majd garanciáztattak

2021. március 25.

Azt hiszem, sokan félreismerik ezt a vállalkozást.Egy olyan cég, amelyik több ezer forintos sz.gépet összeállít,annak
fő darabja 60 napon belül meghibásodik,30 nap alatt sem végzik el a gar.javítást.Telefonon elérhetetlen a "cég",
E-mailra nem reagálnak, a tel.automata kizárja bármilyen gar.javítással kapcsolatos infó megadását.Egyébként
semmilyen telefonos kapcsolat nincs.Olvastam asok szerencsés vásárló pozitív véleményét,de nem értem
hogyan létezik két ennyire különböző tapasztalat.Én azt mondom,ha visszakapjuk a gépet,akkor is nagy ívben elkerülöm ezt a "CÉGET"???

2021. március 23.

Elsőre szép és jó minden. Bezzeg amikor garanciázásra kerül a sor... Megírom a mailt a problémámról, mivel telón elérhetetlenek, erre egy ctrl-c ctrl-v választ kapok, kérdésemre valójában nem érkezett válasz.
Ok, beküldtem a gépet a garifutár szolgáltatással. Valahol, valaki össze törte a csomagot. Kívül sértetlen, de melül... a massziv videokártya elferdült, alaplapról letört a vga lefogató klip. Ezt szépen lefotózták, majd tesztelés után írták a mailt, hogy így érkezett meg, képed ad a vga. Kicsit flegmán közlik, hogy nem volt megfelelően becsomagolva, nem az ő felelősségük.
Számítógép ház dobozába tettem, arról pedig nem tájékoztattak, hogy videokártyát vegyem ki, vagy ha beküldöm, béleljem ki belül. Én érdeklődtem a szállítás csomagolás módjáról még csomagolás előtt, erre is csak másolás beillesztés választ kaptam, amiben nem tértek ki a vga ra.
CSak engem hibáztatva flegmáznak, én csomiztam rosszul, nem vállalják a felelősséget. Kártérítést nem fizetnek. A futár céggel nekik kellene felvenni a kapcsolatot, mivel ők állnak szerződésben velük, de ők erre képtelenek, leszarják h félmilliós videokari jó eséllyel kuka. Pedig ha a futárnál történt, akkor nekik ez semmibe sem kerülne. Ha iponosok ejtették le, akkor viszont nekik, de elismerni ugyebár nem fogják.
Haverom alaplapját tavaj tönkretették garis javítás során. Hónapokig ment a levelezés, fenyegetőzés, mire kicserélték teljesen újra.
Szóval nemajánlom senkinek.

2021. március 18.

Katasztrófa. Egy hónapja ülnek egy 300.000 forintos VGA-n. Alig válaszolnak ha válaszolnak akkor meg flegmán. Jelezném 5 nap után ment tönkre a kártya..

2021. január 22.

A megrendelt termékről a kiszállítás napján kiderült, hogy hibás. Az iPon által ajánlott garanciafutár két napra rá felvette, visszavitte, majd másnap email-ben jelezte az iPon, hogy valóban hibás, és hogy eredeti csomagolásában érkezett.
Ezután jött a csend. Egy hét múlva érdeklődtem, a levelezőpartnerem - hívjuk Chatbot Jánosnak - előre megírt levelek bemásolásával válaszolt, és a lényeg, hogy általában 15 nap a javítás. Kiderült, hogy addig is elállhatok a vásárlástól, amíg náluk van javításon, de ehhez vissza kell küldenem 14 napon belül. De ugye épp náluk van javításon. Ma telt le a 15 nap, ismét érdeklődtem, válaszként ugyanazt az előre megírt levelet kaptam, amit korábban.
Így tehát náluk van a pénzem, náluk van a termék, a vásárlástól már nem állhatok el és nemhogy ráhatásom nincs arra, hogy mi történik, de zéró információval rendelkezem arról, hogy mikor lesz ebből valami.
Soha a büdös életben mégegyszer nem állok szóba az iPon-nal.

2020. szeptember 2.

Kommunikáció nulla! Telefonon nem lehet megbeszélni! Nem arra válaszolnak amit kérdezünk e-mailben . Hetekig tart az ügyintézés, mintha szellemileg visszamaradt gyerekekkel próbálnánk kommunikálni! Botrányos!

2019. december 29.

A jelenlegi PC összes alkatrészét + régebben perifériákat vásároltam náluk. Minden rendben volt egészen a garanciális ügyintézésig, ami olyan szinten hitvány, hogy azt két galaxis közé kellene elképzelni!

Az egyik cimborámnak bent volt náluk az ott összeállított gépe pár napot kivizsgálásra, mert volt valami probléma. Ez alatt az idő alatt a gépházat úgy tönkre tették, hogy ki kellett cserélniük egy újra. A gépház úgy össze volt karcolva,mintha valaki végigment volna rajta egy csiszoló papírral.

2019. november 24.

Rakat szar. Vettem egy Razer fulhallgatot es 1 evig mukodott is. Amikor garanciaztatni akartam le SE szartak, nem valaszolnak normalisa,megy a sunyítás az ugyben.

2019. november 9.

Két gamer gépet vásároltam már az Ipon-on, az első hibás érkezett 2 hónap után tudtam először elinditani a gépet annyi idő kellet a garanciális dolgokhoz, pár napja jött meg az ismét tőlük rendelt alkatrészek és nem meglepő módon ismét ugyan úgy jártam, megint kezdődik a 2 hónapos garanciális dolgok. Szerintem nem megbízható.

2019. július 29.

Addig amíg nincs probléma minden OK., de ha valami gondod van ill. csak felszeretnéd velük venni a kapcsolatot onnantól elérhetetlenek. A telefont nem veszik fel, az e-mailekre nem válaszolnak.

2019. május 1.

A garancialis reklamációkezelés, ügyfélközpontúság középvezetői szinten is nagy ulla. Elutasítóak akkor, is amikor hibájuknak felróható téves vásárlás valósult meg. Cégként semmiképpen nem javasolt a vásárlás, mert ha ők hibáznak akkor sem cserélnek vissza ill. levásárlást sem engednek a cegekre nem vonatkozó elállasi jogra hivatkozva. Nekik ennyit ér egy ügyfél. Soha többet ipon!!!

2019. február 13.

A megrendelt áru leírása és képei nem egyeztek a kapott termékkel, egy fontos funkció így lemaradt a termékről. Ez csak a termék kicsomagolása után derülhetett ki, az oldalon, a csomagoláson, sehol sincs ez jelezve. Kicsomagolt terméket viszont nem vesznek vissza ilyen reklamációval, a gyártóra és belső gondjaikra hivatkoznak. Nevetséges, óriási csalódás.

2018. november 23.

Mielőtt valaki itt vásárol, azzal legyen tisztában, hogy a garanciális ügyintézést egyáltalán nem finanszírozzák meg. Egy "sima" HDD-nél átfutási idő 4-5 hét. Bele sem merek gondolni, ha valaki pl. egy drágább videókártyát vesz ennél a cégnél, 5 hétig nem megy a gépe!? Az külön pech, ha Karácsony előtt (amikor mindenki felnyomja az árakat) döglik be a 8TB-s hdd, mert nem cserélik, hanem visszafizetik a vételárat. (Nem egy kifutó termékről van szó, sőt, slágertermék, mindenhol kapható.)
Ok, nincs ezzel gond, megrendeltem ugyanazt a hdd-t máshonnan. Ja, aki nem érti a negatív értékeléseket, annak elmondanám, hogy egy boltot nem az minősít, hogy a pénzedre vágyik (ez triviális), hanem hogy kezeli pl. a garanciát, milyen az ügyfélszolgálata. Saját fenti tapasztalatom alapján nem nagyon akarnak eladni (legalábbis a vázolt furcsa hozzáállásból ezt szűröm le), csak simán a vevő pénzére vágynak. Ha a "másik oldalon" (garancia) negatívba menne az ügylet egyenlege, már nem vagy "vevő".

2018. november 19.

Vigyázat! Rabló banda! Másfél két hónap, mire valamit legaranciáznak, már ha szerencsés az ember... Ha nem szerencsés, visszaadják a rossz terméket, változatlan állapotban!

2018. november 5.

Kedves Mindenki!

Céges számítógépet rendeltünk, a termék megérkezett, csak a problémánk, hogy törötten. Ezt személyesen visszaszállítattuk gondosan az ipon üzletébe, ahol munkatársainknak mindenféle jogszabályokkal kioktatva elmondták, hogy cégre semmilyen jogszabály nem vonatkozik, így nem tudják visszafizetni az összeget. Aki teheti, az ne innen vásároljon, hiába írják Önök, hogy olcsó, nem éri meg, a jó dolgoknak ólykor ára van, de az nem az ipon. A további kommenteket olvasva, elkeserítő, hogy ezt első rendelés után kellett már az elején megtapasztalni, ha előbb látjuk ezeket a véleményeket, már tudtuk volna, hogy itt nem szabad rendelni semmit se. Ügyintézés nulla, okoskodásban profik. Ahogy olvassuk nem is várunk már csodát ettől a géptől, de reméljük korrekten járnak el majd ezügyben, ahogyan mi is így jártunk el, mikor megrendeltük az adott terméket/keket.

2018. november 5.

Ha szeretnél venni bármit, akkor ne az ipontól. Ameddig elküldted a pénzt, addig oké, aztán kész vége, utána a tiéd, ha átvetted, garancia nincs rá. Ennyi erővel vásároljatok valami aukciós oldalról, azzal többet értek.

2018. október 28.

Sokadszorra vásárolok az ipon-nál semmi negatívat nem tapasztaltam eddig. Árban terméktől függően hol olcsóbbak hol drágábbak valamivel. Garanciával még nem kellet fordulnom a bolthoz arról konkrétan nem nyilatkozhatom. Más cégek garanciás ügyintézésével nekem is volt rossz tapasztalatom úgyhogy szerintem ez okból fölösleges mást választani ha az ár megfelelő.

2017. október 1.

Miert nincsenek ezek bortonben?! ....... az alavalo haszontalan banda! Ennyi embert atverni, es meg mindig
mukodesbe vannak???

2016. december 15.

Üdv. Nem ajánlom senkinek a boltot illetve a netes vásárlást. 5
hónapja vásárolt garanciális telefonomat személyesen elvittem a boltba Diósd-Budapest, átküldtek egy másik boltba ott közölték, hogy regisztráljak interneten és 1-2 napon belül eljönnek a készülékért. Eltelt egy hét semmi hívom telefonon, kb 45ik hívásra felveszi Járóka Sándor és visszahívást kér, visszahívom de már 50 szer próbáltam fel sem veszi. Írtam újra emailt amire a kiírás szerint egy órán belül válaszolnak SEMMI. Nem hagyom annyiba.

iPon Computer válasza (2016. december 27.) :
Garanciális problémákra az rma@ipon.hu címen kollégák minden esetben válaszolnak és segítenek. Kérem velük vegye fel a kapcsolatot és mindenképp segíteni fognak!
2016. november 26.

Évek óta tőlük vásárolok, lehet hogy más webshopokon picit olcsóbban is be tudsz szerezni termékeket, itt viszont nagyjából minden elektronikai termék megtalálható amire szükség lehet. Termékminőség és garancia szempontjából abszolút megbízhatók. Eddig csak személyes átvétellel vásároltam tőlük, bár a házhozszállítással se lehet különösebb probléma gondolom. Különben nagy piros pont hogy szinte mindig van külső raktáron a termék amit rendelek, így másnap már át is vehetem.

2016. november 8.

Senkinek nem ajánlom! Nagyon bunkó kiszolgálás, nem képesek névbemondás után azonosítani a rendelést, kell a megrendelési kód (ezt nem írták előzőleg sehol). Még a kis pénztároscsajnak áll feljebb, és kezd el idegesen beszélni velem, mikor vissza kérdeztem ,hogy a számlázási adatokból mit is akart tudni (hogy azonosítása a rendelést). Mindvégig pökhendi, lenéző és idegeskedő volt. A kisebb számtech boltokban 1000x kedvesebbek, és még az áraik is jobbak, mint az iPonnak. Mindez a zuglói átvevőhelyükön történt. Ilyen kiszolgálás után többet nem vásárolok itt!

2016. szeptember 4.

Olvasom ezt a sok rossz kommentet és néha a falat kaparom a hülyék miatt. Az ipon gyors kiszállítás. Email-ben szoktak válaszolni, a garancia az kb 1 hónap szokott lenni. Amikor reklamáltam, el is húzták a garanciát, de amúgy, ha nem szóltam, pontosan akkor jött.
A garancia futár felveszi a csomagot és elviszi, nem kell fizetni érte, ilyet is olvastam. Olvastam, hogy valaki a képen szereplő dolgokat akarta megvenni, de mi denki tudja, hogy a gyártó oldalán kell megnézni, hogy mit ad a csomagba. Szóval én nagyon szeretem az oldalt, igaz, hogy sarkosak, de ha valaki nem akarja, menjen németországba. Én ezt elviselem, nem 1 terméket küldtem vissza garisan és mindig vatta újat kaptam :D

2016. július 25.

Varga Zsolt, gratulálok, nem is lesz kevesebb negatív értékelés, amíg valaki azért ad egyet vásárlás nélkül, mert volt előtte. Vicc... Árban már nem a legjobbak a kis webshopok megnyílásával - ez tény, habár ez marginális, de így is olcsónak számítanak. Nekem a garanciális fülhallgatómat rendesen elintézték, mindig korrektül kicserélték, és mikor többször is tönkrement, maguk mondták, hogy inkább visszaadják a pénzt. Szerintem nekik se jó cserélgetni állandóan. No meg a Hardveraprón használtan vett videokártyámnak is leellenőrizték a gariját.

2016. július 25.

Nekem nem volt semmi gondom a szervizzel, egy alaplapot vittem vissza, helyben megnézték, kiderült, hogy a processzort nem támogatja csak az újabb bios-al amit fel is raktak rá. Gyorsan pontosan precízen zajlott minden. Maximális köszönet, hogy este már tudtam dolgozni az új gépemen.

2016. július 25.

Senkinek nem ajánlom őket a garanciális ügyintézésük rémálom ,a szerviz részlegük nem ér semmit ,bármilyen termékkel ha problémád van akkor arra hivatkoznak ,hogy nem rendeltetésszerűen használtad azaz felhasználói hiba azért ,hogy ne kelljen cserélniük az adott terméket vagy termékeket.Semmiféle empátiával nem rendelkeznek a hibás termékkel szenvedjél te,tipikusan olyan bolt ahol addig számít a vevő míg fizet onnantól kezdve pedig húzzon a francba. Nem sok pozitívumot tudok velük kapcsolatban mondani maximum annyit ,hogy gyorsan kézbesítik a megrendelt terméket bár ez 2016-ban el is várható.

2016. július 19.

Vásárolni szerettem volna . De ez a sok negatív értékelés elriasztott.Nem tudom ,hogy él meg az ilyen üzlet, de nagy jövőt nem jósolok neki! Talán nevet vált!!!

2016. június 2.

A garanciális ügyintézésük annyi, hogy hagyjam őket békén, keressek egy márkaszervizt, ott intézzem a javítást. SENKINEK SEM AJÁNLOM ŐKET! Segítőkészség nulla, terelés ezerrel, 2 napja szenvedek velük. Annyival nem olcsóbbak, mint amennyivel több a gond a szervíz miatt. A honlap tele marketinges dumával, a háttérben meg semmi.

2016. május 24.

Nem jó bolt vásároltam egy csepp,víz,por és ütésálló mobiltelefont négy nap alatt elromlott két hete vissza vittem azóta vizsgálják, hogy rendeltetésszerűen használtam e .Egy ilyen készüléknél kell ezt vizsgálni?
Telefonon csak az üzlet elérhető ott a segítőkészség nulla. Cserekészülék semmi. A vevő csak a fizetésig kell.

2016. március 2.

Sajnos nekem is rossz tapasztalatom van velük,a kedvező ár miatt vásároltam náluk, NEM AJÁNLOM ŐKET SENKINEK! Először is lenyúlták a tápkábelemet, nem nagy tétel de bosszantó,amikor már csak az kellene a beüzemeléshez. Második rossz élményem a garanciális ügyintézés. Rossz volt a tápom, visszaküldtem, videót is készítettem róla, a videóra azt mondták mivel a szériaszáma nem látszik nem ér semmit. 2 hétig űltek rajta, majd azt mondták ennek semmi baja. Azt hogy eljuttattam a szervízbe, meg visszahoztam nem téríti senki, és a tápot nem is cserélték ki, még mindig rossz. Eddig bármelyik más üzletben vásároltam gond nélkül intézték a garanciát, inkább adok érte kicsivel többet, de intézzék normálisan a dolgokat.

Irány a bolt oldala!

***Mivel az olcsobbat.hu csak napi egyszer frissíti az árlistát, az iPon Computer pedig 15 percenként, hogy mindig csak a biztosan elérhető termékek legyen a WebShop-ban, ezért eltérések előfordulhatnak***

Cégünk 2004-ben alakult, azon célból, hogy a végfelhasználókat is maximális minőséggel és gyorsasággal kiszolgáljuk a lehető legszélesebb termékskáláról. Ezt eddigi tapasztalatainkra és rendkívül kedvező beszerzési forrásainkra építve tesszük.

Magyarország legnagyobb disztribútoraival ápolunk kiváló kapcsolatot, ezzel is biztosítva a minőségi, gyors és megbízható szállítást, illetve az esetleges garanciális problémák mielőbbi megoldását.

Minden terméknél törekszünk a gyártóval való minél jobb kapcsolat kialakítására, ezzel is segítve ügyfeleinket az esetlegesen felmerülő problémák mielőbbi megoldásában.

2006 elején nyitottuk meg új boltunkat Budapest szívében, amely fekvésének köszönhetően autóval és tömegközlekedési eszközökkel is könnyebbé teszi megközelítésünket.

Új webáruházunkat 2006. őszén indítottuk be, az egyszerűbb és hatékonyabb vásárlás érdekében, majdnem minden terméknél teljes leírást és képet is nyújtunk, megsegíteni a választást. Vásárlásra több lehetőség is van, e-mailben, telefonon illetve webáruházon keresztül is fogadunk megrendeléseket. A jól bevált gyakorlat alapján a kiválasztott termékek másnap már át is vehetőek a boltunkban, illetve 2-3 három napon belül otthonában, munkahelyén élvezheti az új termékek nyújtotta örömöt.

Házhozszállítás problémáit elkerülendő külön nagy gondot fordítottunk a megfelelő futár cég kiválasztására, illetve a garanciális problémák hatékony megoldására kidolgoztuk a GaranciaFutár szolgáltatást, melynek keretében a házhozszállítással teljesített rendeléseknél futáraink ingyenesen hozzák a hibás termékeket és viszik az újat.

Üzletek

  • 1143 Budapest, Francia út 40/B.
  • 1134 Budapest XIII. kerület, Tüzér utca 13
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre