iPon Computer


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

vettem egy egeret, 48k-ert egy eve kb, gorgoje behalt, garancialis ugyintezes cimen visszavittem az egerem, majd 38nap varakozas utan ennyit kaptam:
"termék ügyintézése, az ügyintéző szerviz a terméket sem kicserélni, sem kijavítani nem tudta/nem vállalta, vagy lejárt az kijavítás/kicserélés jótállásban megadott határideje.
Lehetősége van a vásárláskori számlán szereplő összeg visszatérítésére vagy annak levásárlására.
Levásárláskor kérjük, válasszon másik termék(ek)et kínálatunkból, amelyet a Tüzér utca 13-i telephelyünkön történő átvétellel, az átvételi lap ellenében, vagy házhozszállítással rendelhet meg."
na most ezzel annyi a problema, hogy azota annyit inflalodott a forint, hogy az akkor 48ezres egerem mar 60ezer, tehat azert, hogy megkapjam ugyan azt az arut meg rakell fizetnem a garancian tul, vittem vissza sajat koltsegbol raadasul ott alltam eger nelkul tobb mint egy honapon at, varva, hogy majd visszakapom vagy kapok egy ujat..ha ezt tudom, vettem volna egybol egy masikat,nem?! ... mikor szovatettem, hogy nem vagyok melegedve a szolgaltatassal, meg egy valaszt sem kaptam, csak siman visszautaltak a 48ezrem :D nem hiszem, hogy ez annyira fair lenne a vasarlokkal szemben, de annyit tudok tenni, hogy szarra ertekelem mindenhol ahol csak lehet az uzletet es a jovoben elkerulom oket.. remelem ertheto. o7

OK akkor leírom ami nekem volt pár éve, de látom a helyzet nem lett jobb, és utálom őket azóta is. Kb 6-700 ezer értékben vásároltam náluk nem éppen, noname cuccokat... PCket stb... de mindegyik szinte az utolsó darabig hibásak voltak, és még én voltam hibás hogy mertem visszavinni és a legundorítóbb hozáállással vizsgálgatták a HDD-t amely tökéletesen működésképtelen volt hogy "jajj lekopott róla egy fél miliméter festék mikor betettem a gépházba" és ez volt a legnagyobb bajuk, volt még egy szar cpu, külsős usb hddk mind rosszak voltak, de kb 3 próbálkozás után feladtam és nem vittem vissza a cuccokat, mert egy hányadék az amit "garanciális ügyintézés" címén csinálnak, és tessék most kb 2-3 év eltellt és MINDEN amit náluk vettem az utolsó darabig már nincs használatban mert mind rossz elromlott vagy eleve DOA-volt. Ezeket be kellene zárni, azok meg akiknek "jó tapasztalatuk" van velük hát tartsák szerencséjüknek de a tűzzel játszanak. Kár hogy nem lehet nulla csilllagot adni mert ez még az egy csillagos jellemzéshez is kevés volna, ez jóindulattal egy csillag. Rabló, az embert anyagilag kihasználó banda. MINDEN és most amikor ezt mondom van még benne pár "rossz" tapasztalatom átverésekkel vagy kellemetlen bolti élményekkel, ők messze a legrosszabbak pedig elég sokat skandereztem kínai üzletekkel is. Kerüljétek őket!

1DB aigo a01-es gépházat rendeltem ami a hirdetésben leírt rgb-ventilátorokkal van szerelve,se nincs benne ventilátor egy sem.telefonon nem lehet a boltot elérni.

Egy Baeus fülhallgatót vettem tőlük csomagpontra szállítással. Aznap kipróbálva a termék és sajnos az egyik oldala egyáltalán nem szól. Másnap vittem vissza. Már az első kérédés után a szervizben doglozó kötekedő módon válaszolt (ekkor még teljesen nyugodt voltam). Később már majdnem, hogy kiabálva beszélt velem. Próbáltam az eddig végrehajtott beüzemelési tapasztalataimat elmondani. Erre a válasz az volt, hogy nem vagyok türelemes és hogy egyfolytában beszélek. Mondta, hogy akkor töltsem ki az elállási nyilatkozatot, aztán gyorsan rájött, hogy ilyen termékre nálunk ez nem vonatkozik.
Így öröm ittassan mondja, hogy akkor küldik a külföldi beszerzőnek és 2 héten belül biztos nem lesz megoldva az esetleges csere.
Teljesen ledöbbenve tapasztaltam az arrogáns, kioktató és már-már agresszív szerzvizes kolléga hozzáállását.
Én korábban nem ismertem ezt a céget, de ezután én sem ajánlom senkinek, tényleg nem érdemes tőlük vásárolni.

Rettentően bunkó egy csapat, cégre vettem 3 laptoptáskát, mikor megérkezett, kiderült, hogy nem jó a méret. Ki szerettem volna cserélni őket (tehát még csak nem is a pénzt kértem volna vissza). Erre közlik, hogy ők nem veszik vissza, mert egy cég tudja mit akar, a magánszemély nem, legközelebb vegyem magánszemélyre....

Egy -az iPon Computer kft közreműködésével vásárolt- termék garanciális javítása ügyében információt kértem (nem javítást - csupán információt!) Erre, többszöri kérés ellenére sem voltak hajlandóak/képesek. Nem túl vásárló-barát magatartás.

Céges rendelés volt (Gigabyte BRIX mini PC, plusz kiegészítők, 2022/015684), hibás volt a termék, személyesen vittük vissza (Tüzér utca). Ez több mint 2 hónapja volt már. Folyamatosan mi kerestük őket, maguktól semmilyen információt nem adnak, ha válaszolnak az viszont nagyrészt sablon email, most már válaszra sem méltatnak. Egyszerűen minősíthetelen ez a színvonal, és az ügyfelek teljes semmibevétele. Senkinek nem ajánljuk, hogy náluk vásároljanak.

A legutóbbi rendelésem sajnos nagyon balul sült el.
2021-10-27-én leadtam egy laptop rendelést.
2021-10-28-án ezt az SMS-t, és egy nagyon hasonló e-mailt kaptam: "Tisztelt Vasarlo! 1905047 szamu, 319 261 Ft-os rendelese mostantol atveheto a 1143 Budapest, Francia ut 40/b. alatti uzletunkben 18 oraig. Koszonjuk! iPon"
Kb. 1 órával később elmentem a Francia úti boltba elhozni a gépet.
Itt azt mondták, a termék még a Tüzér utcában összeszerelésre vár, másnapra lesz kész.
Elmondtam, hogy számomra tök kellemetlen, hogy az egyértelmű SMS ellenére feleslegesen jöttem el a boltba. Mondták, hogy sajnos hibás a rendszerük, és hogy ez rendszeresen előfordul ha valaki összeszerelést kér.
Kérdeztem, hogy kompenzációképpen tudják-e vállalni, hogy másnap futárral kiszállítják az otthoni címünkre, hogy ne kelljen még egyszer eljönnöm érte. (Kerestem futárszolgálatot is, 1850 Ft-ba került volna nekik az aznapi kiszállítás.)
Azt mondták, nem, legközelebb 2021-11-02 keddre (5 nappal későbbre) tudják kiszállítani a gépet. Vagy bejöhetek érte újra, másnap du.
Ezután, hogy adjak nekik még egy esélyt, írtam az ügyfélszolgálatnak is, de ott ugyanezt mondták.
Nem tartom fairnek, hogy bár a hibás SMS és email az iPon rendszerének hibája miatt jött, a kellemetlenség az ügyfelet érinti. Ezért ha valaki ügyfélközpontú boltot keres, nem ajánlom az iPont.

Kritikán aluli a teljesítményük ha garanciáztatásról van szó.
Míg veszel, normálisak. Mikor vissza küldesz valamit, h elromlott, nem tájékoztatnak megfelelően, húzzák az időt. A gépem több mint 2 hónapja náluk van és most képesek vissza küldeni úgy, hogy a kicserélt alaplap is hibás. Tudják jól, megírták és mégis.
Inkább veszek máshol egy új lapot, ezt meg visszaküldöm és kenjék a hajukra.
Nem ajánlom őket senkinek. Ilyet másoktól is hallottam akik tőlük vettek majd garanciáztattak

Azt hiszem, sokan félreismerik ezt a vállalkozást.Egy olyan cég, amelyik több ezer forintos sz.gépet összeállít,annak
fő darabja 60 napon belül meghibásodik,30 nap alatt sem végzik el a gar.javítást.Telefonon elérhetetlen a "cég",
E-mailra nem reagálnak, a tel.automata kizárja bármilyen gar.javítással kapcsolatos infó megadását.Egyébként
semmilyen telefonos kapcsolat nincs.Olvastam asok szerencsés vásárló pozitív véleményét,de nem értem
hogyan létezik két ennyire különböző tapasztalat.Én azt mondom,ha visszakapjuk a gépet,akkor is nagy ívben elkerülöm ezt a "CÉGET"???

Elsőre szép és jó minden. Bezzeg amikor garanciázásra kerül a sor... Megírom a mailt a problémámról, mivel telón elérhetetlenek, erre egy ctrl-c ctrl-v választ kapok, kérdésemre valójában nem érkezett válasz.
Ok, beküldtem a gépet a garifutár szolgáltatással. Valahol, valaki össze törte a csomagot. Kívül sértetlen, de melül... a massziv videokártya elferdült, alaplapról letört a vga lefogató klip. Ezt szépen lefotózták, majd tesztelés után írták a mailt, hogy így érkezett meg, képed ad a vga. Kicsit flegmán közlik, hogy nem volt megfelelően becsomagolva, nem az ő felelősségük.
Számítógép ház dobozába tettem, arról pedig nem tájékoztattak, hogy videokártyát vegyem ki, vagy ha beküldöm, béleljem ki belül. Én érdeklődtem a szállítás csomagolás módjáról még csomagolás előtt, erre is csak másolás beillesztés választ kaptam, amiben nem tértek ki a vga ra.
CSak engem hibáztatva flegmáznak, én csomiztam rosszul, nem vállalják a felelősséget. Kártérítést nem fizetnek. A futár céggel nekik kellene felvenni a kapcsolatot, mivel ők állnak szerződésben velük, de ők erre képtelenek, leszarják h félmilliós videokari jó eséllyel kuka. Pedig ha a futárnál történt, akkor nekik ez semmibe sem kerülne. Ha iponosok ejtették le, akkor viszont nekik, de elismerni ugyebár nem fogják.
Haverom alaplapját tavaj tönkretették garis javítás során. Hónapokig ment a levelezés, fenyegetőzés, mire kicserélték teljesen újra.
Szóval nemajánlom senkinek.

Katasztrófa. Egy hónapja ülnek egy 300.000 forintos VGA-n. Alig válaszolnak ha válaszolnak akkor meg flegmán. Jelezném 5 nap után ment tönkre a kártya..

A megrendelt termékről a kiszállítás napján kiderült, hogy hibás. Az iPon által ajánlott garanciafutár két napra rá felvette, visszavitte, majd másnap email-ben jelezte az iPon, hogy valóban hibás, és hogy eredeti csomagolásában érkezett.
Ezután jött a csend. Egy hét múlva érdeklődtem, a levelezőpartnerem - hívjuk Chatbot Jánosnak - előre megírt levelek bemásolásával válaszolt, és a lényeg, hogy általában 15 nap a javítás. Kiderült, hogy addig is elállhatok a vásárlástól, amíg náluk van javításon, de ehhez vissza kell küldenem 14 napon belül. De ugye épp náluk van javításon. Ma telt le a 15 nap, ismét érdeklődtem, válaszként ugyanazt az előre megírt levelet kaptam, amit korábban.
Így tehát náluk van a pénzem, náluk van a termék, a vásárlástól már nem állhatok el és nemhogy ráhatásom nincs arra, hogy mi történik, de zéró információval rendelkezem arról, hogy mikor lesz ebből valami.
Soha a büdös életben mégegyszer nem állok szóba az iPon-nal.

Kommunikáció nulla! Telefonon nem lehet megbeszélni! Nem arra válaszolnak amit kérdezünk e-mailben . Hetekig tart az ügyintézés, mintha szellemileg visszamaradt gyerekekkel próbálnánk kommunikálni! Botrányos!

Soha semmit ne vegyetek tőlük semmit, inkább vegyétek a konkurenciától pár ezerért drágábban. Nekem direkt tönkre tették az alaplapom, így koholt vádak alapján nem cserélték le a meghibásodott készüléket:)) A garanciális ügyintézés egy kalap hulladék, és egyetértek a lejjebb szólóval, börtönbe kéne őket vinni.

A jelenlegi PC összes alkatrészét + régebben perifériákat vásároltam náluk. Minden rendben volt egészen a garanciális ügyintézésig, ami olyan szinten hitvány, hogy azt két galaxis közé kellene elképzelni!
Az egyik cimborámnak bent volt náluk az ott összeállított gépe pár napot kivizsgálásra, mert volt valami probléma. Ez alatt az idő alatt a gépházat úgy tönkre tették, hogy ki kellett cserélniük egy újra. A gépház úgy össze volt karcolva,mintha valaki végigment volna rajta egy csiszoló papírral.

Rakat szar. Vettem egy Razer fulhallgatot es 1 evig mukodott is. Amikor garanciaztatni akartam le SE szartak, nem valaszolnak normalisa,megy a sunyítás az ugyben.

Két gamer gépet vásároltam már az Ipon-on, az első hibás érkezett 2 hónap után tudtam először elinditani a gépet annyi idő kellet a garanciális dolgokhoz, pár napja jött meg az ismét tőlük rendelt alkatrészek és nem meglepő módon ismét ugyan úgy jártam, megint kezdődik a 2 hónapos garanciális dolgok. Szerintem nem megbízható.

Addig amíg nincs probléma minden OK., de ha valami gondod van ill. csak felszeretnéd velük venni a kapcsolatot onnantól elérhetetlenek. A telefont nem veszik fel, az e-mailekre nem válaszolnak.

A garancialis reklamációkezelés, ügyfélközpontúság középvezetői szinten is nagy ulla. Elutasítóak akkor, is amikor hibájuknak felróható téves vásárlás valósult meg. Cégként semmiképpen nem javasolt a vásárlás, mert ha ők hibáznak akkor sem cserélnek vissza ill. levásárlást sem engednek a cegekre nem vonatkozó elállasi jogra hivatkozva. Nekik ennyit ér egy ügyfél. Soha többet ipon!!!

A megrendelt áru leírása és képei nem egyeztek a kapott termékkel, egy fontos funkció így lemaradt a termékről. Ez csak a termék kicsomagolása után derülhetett ki, az oldalon, a csomagoláson, sehol sincs ez jelezve. Kicsomagolt terméket viszont nem vesznek vissza ilyen reklamációval, a gyártóra és belső gondjaikra hivatkoznak. Nevetséges, óriási csalódás.

Mielőtt valaki itt vásárol, azzal legyen tisztában, hogy a garanciális ügyintézést egyáltalán nem finanszírozzák meg. Egy "sima" HDD-nél átfutási idő 4-5 hét. Bele sem merek gondolni, ha valaki pl. egy drágább videókártyát vesz ennél a cégnél, 5 hétig nem megy a gépe!? Az külön pech, ha Karácsony előtt (amikor mindenki felnyomja az árakat) döglik be a 8TB-s hdd, mert nem cserélik, hanem visszafizetik a vételárat. (Nem egy kifutó termékről van szó, sőt, slágertermék, mindenhol kapható.)
Ok, nincs ezzel gond, megrendeltem ugyanazt a hdd-t máshonnan. Ja, aki nem érti a negatív értékeléseket, annak elmondanám, hogy egy boltot nem az minősít, hogy a pénzedre vágyik (ez triviális), hanem hogy kezeli pl. a garanciát, milyen az ügyfélszolgálata. Saját fenti tapasztalatom alapján nem nagyon akarnak eladni (legalábbis a vázolt furcsa hozzáállásból ezt szűröm le), csak simán a vevő pénzére vágynak. Ha a "másik oldalon" (garancia) negatívba menne az ügylet egyenlege, már nem vagy "vevő".

Vigyázat! Rabló banda! Másfél két hónap, mire valamit legaranciáznak, már ha szerencsés az ember... Ha nem szerencsés, visszaadják a rossz terméket, változatlan állapotban!

Kedves Mindenki!
Céges számítógépet rendeltünk, a termék megérkezett, csak a problémánk, hogy törötten. Ezt személyesen visszaszállítattuk gondosan az ipon üzletébe, ahol munkatársainknak mindenféle jogszabályokkal kioktatva elmondták, hogy cégre semmilyen jogszabály nem vonatkozik, így nem tudják visszafizetni az összeget. Aki teheti, az ne innen vásároljon, hiába írják Önök, hogy olcsó, nem éri meg, a jó dolgoknak ólykor ára van, de az nem az ipon. A további kommenteket olvasva, elkeserítő, hogy ezt első rendelés után kellett már az elején megtapasztalni, ha előbb látjuk ezeket a véleményeket, már tudtuk volna, hogy itt nem szabad rendelni semmit se. Ügyintézés nulla, okoskodásban profik. Ahogy olvassuk nem is várunk már csodát ettől a géptől, de reméljük korrekten járnak el majd ezügyben, ahogyan mi is így jártunk el, mikor megrendeltük az adott terméket/keket.

Ha szeretnél venni bármit, akkor ne az ipontól. Ameddig elküldted a pénzt, addig oké, aztán kész vége, utána a tiéd, ha átvetted, garancia nincs rá. Ennyi erővel vásároljatok valami aukciós oldalról, azzal többet értek.

Sokadszorra vásárolok az ipon-nál semmi negatívat nem tapasztaltam eddig. Árban terméktől függően hol olcsóbbak hol drágábbak valamivel. Garanciával még nem kellet fordulnom a bolthoz arról konkrétan nem nyilatkozhatom. Más cégek garanciás ügyintézésével nekem is volt rossz tapasztalatom úgyhogy szerintem ez okból fölösleges mást választani ha az ár megfelelő.

Miert nincsenek ezek bortonben?! ....... az alavalo haszontalan banda! Ennyi embert atverni, es meg mindig
mukodesbe vannak???

Üdv. Nem ajánlom senkinek a boltot illetve a netes vásárlást. 5
hónapja vásárolt garanciális telefonomat személyesen elvittem a boltba Diósd-Budapest, átküldtek egy másik boltba ott közölték, hogy regisztráljak interneten és 1-2 napon belül eljönnek a készülékért. Eltelt egy hét semmi hívom telefonon, kb 45ik hívásra felveszi Járóka Sándor és visszahívást kér, visszahívom de már 50 szer próbáltam fel sem veszi. Írtam újra emailt amire a kiírás szerint egy órán belül válaszolnak SEMMI. Nem hagyom annyiba.

Évek óta tőlük vásárolok, lehet hogy más webshopokon picit olcsóbban is be tudsz szerezni termékeket, itt viszont nagyjából minden elektronikai termék megtalálható amire szükség lehet. Termékminőség és garancia szempontjából abszolút megbízhatók. Eddig csak személyes átvétellel vásároltam tőlük, bár a házhozszállítással se lehet különösebb probléma gondolom. Különben nagy piros pont hogy szinte mindig van külső raktáron a termék amit rendelek, így másnap már át is vehetem.

Senkinek nem ajánlom! Nagyon bunkó kiszolgálás, nem képesek névbemondás után azonosítani a rendelést, kell a megrendelési kód (ezt nem írták előzőleg sehol). Még a kis pénztároscsajnak áll feljebb, és kezd el idegesen beszélni velem, mikor vissza kérdeztem ,hogy a számlázási adatokból mit is akart tudni (hogy azonosítása a rendelést). Mindvégig pökhendi, lenéző és idegeskedő volt. A kisebb számtech boltokban 1000x kedvesebbek, és még az áraik is jobbak, mint az iPonnak. Mindez a zuglói átvevőhelyükön történt. Ilyen kiszolgálás után többet nem vásárolok itt!
Cégünk 2004-ben alakult, azon célból, hogy a végfelhasználókat is maximális minőséggel és gyorsasággal kiszolgáljuk a lehető legszélesebb termékskáláról. Ezt eddigi tapasztalatainkra és rendkívül kedvező beszerzési forrásainkra építve tesszük.
Magyarország legnagyobb disztribútoraival ápolunk kiváló kapcsolatot, ezzel is biztosítva a minőségi, gyors és megbízható szállítást, illetve az esetleges garanciális problémák mielőbbi megoldását.
Minden terméknél törekszünk a gyártóval való minél jobb kapcsolat kialakítására, ezzel is segítve ügyfeleinket az esetlegesen felmerülő problémák mielőbbi megoldásában.
2006 elején nyitottuk meg új boltunkat Budapest szívében, amely fekvésének köszönhetően autóval és tömegközlekedési eszközökkel is könnyebbé teszi megközelítésünket.
Új webáruházunkat 2006. őszén indítottuk be, az egyszerűbb és hatékonyabb vásárlás érdekében, majdnem minden terméknél teljes leírást és képet is nyújtunk, megsegíteni a választást. Vásárlásra több lehetőség is van, e-mailben, telefonon illetve webáruházon keresztül is fogadunk megrendeléseket. A jól bevált gyakorlat alapján a kiválasztott termékek másnap már át is vehetőek a boltunkban, illetve 2-3 három napon belül otthonában, munkahelyén élvezheti az új termékek nyújtotta örömöt.
Házhozszállítás problémáit elkerülendő külön nagy gondot fordítottunk a megfelelő futár cég kiválasztására, illetve a garanciális problémák hatékony megoldására kidolgoztuk a GaranciaFutár szolgáltatást, melynek keretében a házhozszállítással teljesített rendeléseknél futáraink ingyenesen hozzák a hibás termékeket és viszik az újat.
Üzletek
- 1143 Budapest, Francia út 40/B.
- 1134 Budapest XIII. kerület, Tüzér utca 13
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre