Homelux.hu
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a Homelux.hu legnépszerűbb termékeit!
Sajnos én is elkövettem azt a hibát, hogy a Homeluxtól vásároltam egy Marco White II 90x90-es zuhanykabint.
Két hónapot vártam rá mire meghozták.
Óriási hiba volt megrendelni. Nagyon gagyi minőség. Az összeszerelt váz részt nem lehetett beleilleszteni a zuhanytálcába. Kiderült, az ív hosszabb volt a kelleténél. A szerelőnek mindkét ívből le kellett vágnia két-két centimétert, hogy egyáltalán beleférjen a tálcába. Az előre elkészített furatok nem voltak jó helyen. A helyükre csavarozott ütközők miatt nem lehetett összecsukni a kabin ajtaját. Szinte mindent új helyre kellett fúrni. Adtak hozzá egy fúrószárat, hogy azzal fúrd ki a csavarok helyét a műanyag panelba. Az a fúró a második fúrásnál derékszögben elgörbült.
Nagy nehezen sikerült összeszerelni ezt a sz.. kabint. Az első használat során a kabinhoz kapott zuhany cső spirális külső része rézben lejött. a második használatnál pedig a zuhanycső belső műanyag része a meleg víztől megolvadt. (nem 80 fokos vízben zuhanyoztam:-)
Senkinek sem ajánlom ezt a minősíthetetlen zuhanykabint. Lehet, még a Temun is jobbat kaptam volna.
Október eleje körül rendeltünk egy Valerie hidromasszázs zuhanykabint.Az még csak hagyján,hogy 3 hét volt mire ideért,de múlt hét szombat óta folytatott a hátfal!Szakemberek végezték a beépítést de nem sikerült megoldani a problémát!Hívtam az ügyfélszolgálatot ahol közölték,hogy csinálják egy videót amin a hiba látszik amit 15 nap múlva bírálnak el és 3-4 hét mire kijön egy ember aki megnézi!!!Mondom addig nem fürdünk vagy áztatjuk a szomszédot????SMegoldottuk mert kivettük a hátfalat,nem lesz hidromasszázs,de a víz sem ömlik!Senkinek nem ajánlom ezt az oldalt meg a termékeket mert maga a szállítási idő is botrány meg a termék is selejt volt!Szívem szerint a fogyasztóvédelemnek jeleztem volna,végigjártam volna a hercehurcát de hamar kellett megoldást találni!Nem baj,egyszer úgyis belefutnak egy ilyenbe,nem ússzák meg mindíg!!!
Több, mint 3 hét várakozás után megpróbáltam e-mailt küldeni a cégnek a rendelésemmel kapcsolatban, azonban vissza dobta az e-mail címet a rendszer. Ezután a telefont több, mint 20 perc csörgés után sem vette fel senki. Később vissza hívtak, majd az ügyfélszolgálatos hölgy undorító, kioktató stílusban közölte, hogy várjak kb. újabb 2-3 hetet, mert a termék várhatóan csak akkor fog beérkezni. Jó kis tanuló pénz volt, soha többé nem rendelek innen és senkinek sem ajánlanám ezt az ocsmány kuplerájt.
2 hónapja rendeltük meg, a mosogatótálcát 3 napos szállítással. Azóta csak hitegetnek, tolják arrébb a központi raktárba érkezés időpontját.
Másik cégnèvről leveleznek és semmi konkrétumot nem tudnak írni. Soha többet nem rendelünk tőlük. Más se tegye.
2 hónapja rendeltük meg, a mosogatótálcát 3 napos szállítással. Azóta csak hitegetnek, tolják arrébb a központi raktárba érkezés időpontját.
Másik cégnèvről leveleznek és semmi konkrétumot nem tudnak írni. Soha többet nem rendelünk tőlük. Más se tegye.
Július 9-én rendeltem meg 2 db alsó-felső fürdőszobai és mosdó bútort, amelyeket csak most, több mint 3 hónappal később kaptam meg, ráadásul 3 külön szállításban.
Teljesen elfogadhatatlannak tartom, hogy a kiszállítással kapcsolatban semmilyen konkrét tájékoztatást nem tudtak adni, így végig bizonytalan volt, hogy egyáltalán megérkezik-e a rendelt termék.
Amikor az első részletet kiszállították, és hosszú ideig nem érkezett a többi, mindössze annyit közöltek, hogy “nyugodtan visszamondhatom a rendelést” — ez rendkívül felháborító hozzáállás.
Értem, hogy a termék nem volt készleten, de a vásárláskor nem 3 hónapos szállítási idő szerepelt, és ilyen feltételek mellett nyilván nem rendeltem volna meg.
Összességében nagyon csalódott vagyok, és ez az üzletpolitika számomra elfogadhatatlan.
Az már szót sem érdemel, hogy a kiszállítás napján kaptam emailt, hogy a futár úton van.
A Homeluxnál 2025 szeptember elején vásároltam egy 125.000 Ft értékű ruhásszekrényt, amely összeszerelés után rövid időn belül összedőlt, a csavarok kiszakadtak az anyagból.
Azonnal jeleztem a problémát, fényképeket küldtem, de az ügyintézés során heteken át csak ígéreteket kaptam, érdemi megoldás nélkül.
A Homelux szervizpartnere helyszíni szemlét tartott, de a jegyzőkönyv szerint nem derült ki egyértelműen, mi okozta a hibát.
Eközben a bútor szétesve foglalja a helyet a lakásban, a gyermekeim ruhái a földön vannak.
Fogyasztóvédelmi bejelentést kellett tennem.
Bontott, újra csomagolt zuhanykabint kaptam.
Nem vettem át.
Felháborító, hogy a sofőrtől kell megtudnom, hogy újracsomagolt. Kibontottam a sofőr előtt és olyan volt, mintha púrhabbal lehányták volna.
Leiratkoztam az összes hírlevélről, mert nem éri meg az a pár ezer forint , amennyit spórolok más webáruházhoz képest. Nyílván nincs árúkészletük, vagy minimális..a honlap sugallja az azonnali szállítást, ténylegesen több mint 3 hetet vártam úgy hogy több alkalommal sürgettem a terméket, mert a szállítással kapcsolatos email késett. Személyes átvételt kértem és bár nem beszéltük meg, de csomagolásmentesen érkezett a napágy...A cég Homelux néven hírdet, de Leziter Kft néven számláz. (Gondolom az utóbbi nevet az online vásárlók körében már korábban lejáratták, így előhúztak a kalapból egy másik nevet...)
Nagyon rossz áruház, egy törött asztalt küldtek, már egy hónap eltelt és nem voltak képesek kicserélni! soha többé Homelux.
Lagoon homokszűrő - t rendeltem. A csomagolásból a 26 tételből 18 hiányzott!!!! 10 napja vizsgálják,és még semmi eredmény! Kidobtam 50000.-ft - ot. Soha többet nem rendelek ettő a cégtől!!!!!!!!!!!!!
30 óra alatt került az árú a kezembe!
Le a kalappal!
Rettenetes logisztika... Március 23-án rendeltem szanitert és fürdőszoba kisbútort, várható szállítás eredetileg március 26 és március 30. Április közepén várható költözéshez gondoltam ez OK. Legalább van rendelés követés funkciójuk, de csak arra jó, hogy felbosszantson. Várható készletre kerülés: április 4, április 9, április 11... úgy h 17ére már be kéne szerelnünk mindent. Igaz, hogy olcsók a termékek, de nem ajánlom senkinek, akinek nincs végtelen türelme.
Borzasztóan inkorrekt cég, minősíthetetlen logisztikával!
Rendeltem egy konyhabútort prémium szállítással, tehát házba történő lerakással. Írta a weboldal, hogy a szállításról érdeklődjek az ügyfélszolgálaton. Ez meg is történt, hiszen teljes panelfelújításban voltunk, tárolni se tudtuk, de a felújítás ütemét tartva, érdemes volt előre tervezni. Azt a tájékoztatást adták, január közepe-vége fele szállítanák. Ez pont jó időpont lett volna, megrendeltem. December 17-től kezdve folyamatosan hívosgattak, hogy hoznák a bútort, nem is tudom hányszor jeleztem telefonon és emailen, hogy mi a január közepe-vége időponttal kalkuláltunk, szét van verve a lakás, nem tudjuk átvenni. Végre elérkezett a január közepe, felhívtak, hogy másnap szállítanák, de jeleztem, hogy dolgozok, bármilyen másik nap hozhatják. Nem hozták, hetekig csend, ezután én érdeklődtem többször is, hogy miújság. Válasz: nincs raktáron a termék, kivitték másnak. Kezdődött újra a rendelési idő. Végre pénteken (02.21), jeleztek, hogy hétfőnhozzák. Remek, végre! Hív a futár, nemsoká érkezik, menjünk ki elé. Hát mondom az probléma, úgy lett rendelve, hogy neki kéne lakásba hozni. Hívom a központot, számlán/megrendelőn Prémium szállítás van feltüntetve, de senki nem tud róla.... Vagy átveszem a konyhaszekrényt és megoldom valahogy, vagy kezdődik az egész elölről. Ja, és a különbözetet kupon formájában kiküldik, megengedik, hogy levásároljam...... Hát most oldalakig tudnék káromkodni, mit is csináljak a 4000Ft kuponjával, amikor 3 hónapos idegbajt akasztottak a nyakunkba! Csak azért nem mondtam vissza, mert minden ehhez a konyhához lett kialakítva.... Borzasztó! Nulla megoldókészség, nulla együttműködés.... Senkinek nem ajánlom!!!!
Tisztelt Webáruház! 2025.02.13 amikor megkaptam a megrendelt zuhany kabint, prémium szállítással 11.990 Ft értékben! 10:30 kor felhívott a sofőr hogy ő nem hozza fel a föld szintre a zuhany kabint, mert fáj a térde, szerezzek embert aki felhozza! Hozzá teszem hogy az első megrendelt zuhany kabint is ezért nem vettem át,mert akkor nem prémium szolgáltatást kértem!
Kérem. önöket hogy ha nem tudják teljesíteni a szolgáltatást, ne fizettesenek a vásárlóval prémium szolgáltatást! Ez csalás és nem elfogadható eljárás a webáruház részéről! Gondolom hogy jogi eljárást kezdeményezek a webáruházzal szemben!
Tisztelettel Fehér Sándor
4 étkezőszéket vásároltam, az egyik műbőr ülőfelület szakadtan érkezett, az egyik háttámla rész törötten. Visszavitték a hibás széket, majd a második alkalommal is szakadtan érkezett az ülőfelület a rossz csomagolás miatt. A dobozban minden alkalommal csak egy nejlon védte az ülőkét így a fa láb kiszakította, mire megérkezett. Szeptember 28.-án rendeltem, október 21. érkezett meg az első csomag, október 31. a második, itt kellemes és gyors reagálás volt, október 31.-én tájékoztattak, hogy nincs további készletük, így leghamarabb január közepén tudják cserélni, kértem a cserét. Január 26.-án újra érdeklődtem emailben, hogy mikor várható a csere, majd választ erre nem kaptam, csak egy külön emailt, hogy a megrendelésem feldolgozásra és futárnak átadásra került. Ebben a csomagban a háttámlát és az ülőkét is cserélték, bár itt már csak az ülőkével volt gond, szerencsére lábakat itt nem küldtek így nem sérült a szállítás alatt. Reklamáltam kompenzációért, amit megtagadtak, arra hivatkozva, hogy azt akkor kaptam volna, ha nem kérem a cserét és egyébként is használható volt az esztétikai hiba miatt (ezt aláírom, hogy lehetett volna használni, de az előző esetekben a sérült részeket visszavitték, így én nem szereltem össze a sérültet), az a kompenzáció 1 db szék árának a fele lett volna. Megkérdőjeleztem ezt és egy 2e Ft-os kupont ajánlottak fel :D Nem ajánlom őket a nem megfelelő csomagolás miatt, a várakozás miatt. 10e Ft/db székről van szó, nem egy drága termék, de nem hiszem, hogy bárki is szakadtan szeretné használni az újonnan beszerzett székeit, illetve a megrendeléstől számítva 4 hónapot várni a megoldásra. Idő közben vásároltam máshonnan inkább étkezőszéket.
46113-311659 vásárlás dátum: 2025.01.
Én egy Mila hidromasszázs zuhanykabin (GM128) rendeltem. Amilyen jónak tűnt, olyan szívás összerakni.
Az összeszerelési útmutató Alig kilátható bizonyos részek mit hogyan hova ráadásul nem is olyan sokszor mint ami ehhez a zuhanykabinhoz való lenne. Bizonyos furatokat újra kell fúrni ,mert nem megy bele csavar és nem hiányzik hogy az ember félúton szétmarja a csavar fejet behajtáskor. Valahol ki sincs fúrva ahol kellene. Macera összeszerelni.
Ezek mint a gyártó hibái. Ha tehetném én nem venném meg újra. Inkább egy egyszerűbbet választanék.
Ennyi pénzért azért jobb minőséget várnék.
Pontos és korrekt kiszolgálás és szállítás! A termék megbízható csomagolásban éerkezett! Köszönö az áruház munkáját!
Gyors kiszállítás!
2024.02.05-én vásároltam egy SILVERPRIME 90 hidromasszázs zuhanykabint aminek az egyik szappan adagolója szinte az első pillanattól kis mértékben elkezdte ereszteni a tartalmát.
Már nem is töltők bele folyékony szappant ! Ezt megreklamáltam és több email váltás után közölték, hogy küldjek videót minderről ! Egy kicsit viccesnek tartok ! De természetesen szívesen elküldöm nekik és készítsenek róla videót mert én nem használom és ezért feleslegesé vált számomra !!!!!!!
Alapból sérült terméket szállítanak ki
Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket! Legyen kedves írni egy emailt ügyfélszolgálatunknak negatív tapasztalataival kapcsolatban, és biztos vagyok benne, hogy megoldást fogunk találni a kellemetlenségekre.
Üdvözlettel a homelux.hu csapata
Egy kádparavánt rendeltem a cégnél. Felszereltük, de rettenetesen nyikorgott! Reklamációnkra az üzlet azt mondta hogy fújjuk be valamivel! 9 hónap múlva az összes vízvető szétszakadt a kádparavánban. Reklamáltunk, és mivel garanciális hiba küldtek egy pár vízvetőt, amit csak 23 ezer Forintért lettek volna hajlandók beszerelni! Megállapítják hogy garanciális hiba és én fizessek ha használni akarom a paravánt!!!! Milyen hozzáálás ez?
A garanciális ügyfélszolgálatot nem tartom ügyfélbarátnak, az ügyintéző nem volt segítőkész! Panaszomra elküldte a fogyasztóvédelem elérhetőségét és csak azt hajtogatta hogy ezt a vízvetőt mindenki feltudja szerelni magának! Hát nem tudja mindenki! Ennyit Róluk!
A lakast uzemelteto ceg rendelt egy uj zuhanykabint, maga az aru ar ertek aranyba nem rossz, viszont a futar teljesen minosithetetlen viselkedesben reszesitett bennunket. Ertem, hogy ha nem fizet valaki felcipekedesi arat nem hozza fel, viszont a haztol-hazig fogalom nalam oda terjed ki, hogy legalabb a rakterbol kiveszi a futar az arut es nem sajat magunknak kell kivenni.
Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket! Legyen kedves írni egy emailt ügyfélszolgálatunknak negatív tapasztalataival kapcsolatban, és biztos vagyok benne, hogy megoldást fogunk találni a kellemetlenségekre.
Üdvözlettel a homelux.hu csapata
Vigyázat! A negatív véleményeket törlik a weboldalukról a termékek alól! Silány, távolkeleti szemetet árulnak!
Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket! Legyen kedves írni egy emailt ügyfélszolgálatunknak negatív tapasztalataival kapcsolatban, és biztos vagyok benne, hogy megoldást fogunk találni a kellemetlenségekre.
Üdvözlettel a homelux.hu csapata
A gránit mosogató dugója nem tartja bent vizet, a szinte kar-vastagságú szifon csövek szinte elfoglalják a mosogatószekrény felét. (Hivatásos vízszerelő kötötte be, nem találkozott még ilyen megoldással). Nem vásárolnék máskor ilyen terméket.
A Homelux mint forgalmazó sem nyerte el a tetszésemet, mert
- utánvét esetén csak készpénzes fizetés lehetséges,
- számlát nem kaptam,
- szállítási szabályzatukban foglalt szállítási költségtől egyedenként eltérhetnek amit természetesen meg is tesznek, így az amúgy is magas szállítási költség ellenére csak a kapuig érvényes a szállítási díj, csak további díj fizetése ellenében szállítják lakásra.Nem vásárolok többet tőlük.
Rendszerünkben nem találtunk bejelentést az Ön nevén. Kérnénk, hogy amennyiben bármi problémája merülne fel, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal. Biztos vagyok benne, hogy megoldást fogunk találni a kialakult helyzetre.
Jelenleg fejlesztés alatt áll a bankkártyás fizetés rendszere, egyre több futárunknál elérhető ez a fizetési mód.
Mivel webáruház vagyunk, a számlát minden esetben elekrtonikus formában küldjük az Ön által megadott e-mail címre.
A táblázatban foglalt szállítási díjak a postai szállításokra vonatkoznak, saját futárszolgálatunkkal történő szállítás ettől eltérő szállítási költségekkel rendelkezik.
Bízunk abban, hogy a jövőben elégedett vásárlóink között tarthatjuk majd számon.
Üdvözlettel a homelux.hu csapata
Gyors, korrekt fizetés, és szállítás. A termék (konyhai csaptelep) nagyon szépen mutat a konyhámban. Remélem hosszútávon is jól fogja tenni a dolgát. Ár érték arány nagyon jó. Köszönöm.
Remélem örömömet fogom benne lelni. Talán csak megjegyzésnek annyi, hogy a Lexibilis cső csarokszelep irányában, az új sarokszelepekhez nem illeszthető, így másik összekötőket kellett venni.
Köszönjük szépen, hogy a homelux.hu weboldalunkat választotta! Nagyon fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen a szolgáltatásainkkal, ezért mindig a legnagyobb odafigyeléssel dolgozunk.
Köszönjük szépen észrevételét, továbbítjuk az illetékes kolléga felé! Reméljük, hogy elégedett lesz a homelux.hu weboldalunkon vásárolt Corin álló mosogató csaptelep termékünkkel!
Üdvözlettel a homelux.hu csapata
Korrekt, gyors, segitőkész munkatársak.
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy minden rendben zajlott rendelésénél és hogy ügyfélszolgálatunk segíteni tudott Önnek vásárlása során! Bízunk benne, hogy a termékkel is épp oly elégedett lesz, mint a munkánkkal!
Üdvözlettel a homelux.hu csapata
Értékelhetetlen kisszállítás !
Sajnálattal olvasom negatív tapasztalatát szolgáltatásunkkal kapcsolatban! Reméljük, hogy a felajánlott megoldási javaslattal enyhíteni tudtunk az Önt ért kellemetlenségen!
Üdvözlettel a homelux.hu csapata
Köszönöm szépen Konkoly Fanninak, hogy zuhanytálca szifon zárósapkájának beszerzésében segített. Az áru megérkezett, minden rendben vele.
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy minden rendben zajlott rendelésénél és ügyintézőnk segíteni tudott Önnek vásárlása során! Bízunk benne, hogy a termékkel is épp oly elégedett lesz, mint a munkánkkal!
Üdvözlettel a homelux.hu csapata
SZÉKHELY: 6500 Baja Szegedi út 137.
Áruházunk ügyfélszolgálata:
E-mail: info@homelux.hu
Telefon: 06(1) 5 333 222
Ezen elérhetőségek a szaniter termékekkel (csaptelepek, fürdőszoba bútorok, kabinok, mosdók és egyéb szaniter termékek) illetve egyéb bútorainkkal kapcsolatos felvilágosításra szolgálnak.
Kiszállítással kapcsolatos információk:
Telefon:06 (1) 5 333 222
Leziter Kft
Cégjegyzék szám: 03-09-113733
Bejegyző Bíróság: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 13764351-2-03
A visszaigazolt összeget a Leziter Kft. MKB Bank Nyrt.-nél vezetett 10300002-13199705-00014903 számlaszámára kérjük utalni.
Üzletek
-
6500
Baja,
Szegedi út 64.
Telefon: +36 30-237-20-31Nyitva tartás: H - P: 08:00 - 18:00 Szo: 08:00 - 14.00
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés