Extreme_Digital (régi reg)

Megbízható webáruház Extreme_Digital (régi reg)
Hirdetés
Extreme_Digital (régi reg) Értékelései Értékelések átlaga: 2.8 (266 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg az Extreme_Digital (régi reg) legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2007. június 27.

Minden a legnagyobb rendben volt, sms-ben értesítettek, amikor megérkezett a termék, és személyesen vettem át, mert pont ott volt dolgom.
Mindenben segítettek, tanácsot adtak. A termék pont olyan, amilyennek leírták.
Szívesen vásárolok náluk.

2007. június 27.

Sziasztok vásároltam egy Casio Exilim Ex-Z75-ös készüléket.
Nem ezt a boltot néztem először,de végül is ő mellettük döntöttem. Sőt még anyagilag is jobban jártam (ingyenes kiszállítás) Persze csak náluk volt azonnal raktáron míg a többi boltba 4-5nap illetve 1-2hét szállítási határidővel jött volna meg a termék.
Ja és még ajándékot is kaptam egy Extreme FotóSuli könyvet :)
Köszi mégegyszer
üdv Zeus

2007. június 20.

2007.05.26-án volt szerencsém (szerencsétlenségem) megrendelni egy LCD televíziót a Mammutban lévő Extreme Digital üzletben. Az alábbi levelet két hét türelmes várakozás és némi ügyfélszolgálatos beszélgetés után írtam nekik:

"Tisztelt Hölgyem/Uram!


Néhány hete elkövettem egy óriási hibát, miközben az Interneten keresgéltem egy Samsung LE32S81BX típusú LCD televíziót. Sajnálatos, hogy ezt kell írnom, de hibát követtem el, mert az Önök honlapján kedvezőbb árat találtam, mint máshol (azóta már találtam kedvezőbbet is, de az itt tapasztaltak miatt lemondtam róla). Mivel nem volt raktáron, ezért úgy döntöttem, megrendelem. Az Extreme Digital által adott papírlapon két hét szállítási határidő állt, a kolléga azt mondta, hogy 7-8 nap múlva megérkezik. Ez teljesen rendben van, kell néhány nap biztonsági tartalék, hiszen kívülálló okok miatt késhet a szállítás. Eltelt 5 nap, egy hét és úgy döntöttem, utánanézek a rendelésemnek, mert szeretek információkkal rendelkezni a folyamatban lévő ügyeimről. Az ügyfélszolgálat megállapította, hogy a TV még nem érkezett meg. Ennyit én is tudtam, nem is erre voltam kíváncsi, hanem hogy hol tart a rendelés. Erre nem tudott válaszolni. Sebaj, gondoltam, még időben vagyunk. A bolt által megadott szállítási határidő előtt egy nappal ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol természetesen ismét csak annyit tudtak mondani, hogy a TV még nem érkezett meg. Muszáj volt megemlítenem, hogy ezt én is tudom, mert ha megérkezett volna, akkor valószínűleg már értesítettek volna. Megnyugtattam a kollégát, hogy nem reklamálni akarok, nem is akarok amiatt toporzékolni, hogy egy nappal a szállítási határidő előtt még se híre, se hamva a TV-nek, egészen egyszerűen csak információra van szükségem, hogy hol tart a rendelés: elküldték-e már a Samsungnak, visszaigazolták-e már, esetleg úton van, vagy vámraktárban csücsül, szóval csupa olyan dolog, ami minimális utánajárással nyomon követhető. Érdemi választ nem kaptam. Szerettem volna kapcsolatba lépni a bolttal, ahol megrendeltem az árut. Nem lehet. Hát persze! Ha nincs telefonjuk, vagy Internetjük, akkor hogyan bonyolítják a megrendeléseket? Kértem egy kollégát, aki a beszerzésekért felelős, hadd beszéljek vele, legalább első kézből kapok információt. Nincs benn, hívjam később. Úgy is lett, később hívtam. Újra ügyfélszolgálat, kértem az illetőt, hadd beszéljek az illetékes kollégával. A neve elhangzása után titokzatos puhatolózás kezdődött, honnan tudtam meg a nevét, ki adta meg, mikor adta meg. Ettől nagyon elegem lett. Értésére adtam, hogy információra van szükségem, nem elégtételre. Vásárolni szeretnék és boldogan fizetni. Rövid várakozás után azt a választ kaptam, hogy egy-másfél hét a szállítási határidő. Kérdeztem, honnan számítsuk ezt az egy-másfél hetet? A rendeléstől eltelt már két hét. Esetleg tegyük hozzá ehhez a két héthez? Igen. És ezt garantálni tudják? Nem kaptam világos választ. Nem szeretem felhívni a figyelmet arra, hogy én vagyok AZ ÜGYFÉL, de ha kell, megteszem. Nem szeretem, ha a megrendeléseim késnek. Ha késnek, elvárom, hogy tájékoztassanak. Nem szeretem, ha nyilvánvalóan utánajárható információkkkal kapcsolatban minden alkalommal "nem tudom" a válasz. És hogy jön az ügyfélszolgálat ahhoz, hogy belső vizsgálatot indítson az ügyfélen keresztül? Ha problémáik vannak, oldják meg egymás között! Ha nem tudják követni a rendeléseiket, tegyenek lépéseket, hogy ilyen esetekben tájékoztatni tudják a vevőket! Nem tudom, ki volt az a rendkívül fontos ember, akinek a neve is titkos és nem ereszkedik le az ügyfelekhez, de nem is érdekelnek az ilyen emberek. Egyetlen szó elég: Magyarország. Néhány alkalommal vásároltam a tengerentúlról Neten keresztül. Nem voltak nagy tételek, néhány dollárnál többet nem kerestek rajta, de ott világosan éreztem azt, hogy nagy betűvel írják az ügyfél szót. Amint megkapták a pénzt (mert előre kifizettem az árut, természetesen) azonnal jöttek az információk, hogy megkaptuk, köszönjük, most fogjuk feladni, várhatóan ekkor érkezik. És érkezett. Van még mit tanulni. Itt nincs áru, nincs infó, nincs segítség, makogó ügyfélszolgálat próbál segíteni, de sajnos nem tud. Gyanakodni kezdtem. Összeszedtem még néhány ilyen nagyon kedvező ajánlatot, és természetesen sehol sincs raktáron. Lehet, hogy paranoid vagyok, de arra gondolta, hogy ez a kedvező ár lehet, hogy csak bizonyos darabszám fölött éri meg az eladónak. Nosza, gyűjtsünk össze legalább annyi megrendelést és ha összejött, akkor bonyolítsuk le a boltot. A legelsőnek rendelő meg kaparja a falat, amiért hetekig kell várnia egy nyomorult TV-re. Ez természetesen csak feltételezés, javítsanak ki, ha nem így van! A lényeg az, hogy ez nem szolgáltatás. Még egyszer szeretném felhívni a figyelmet, hogy nem a határidővel van problémám. Ha azt az infót kapom, hogy ez egy nagyon kedvező ár, de sokat kell várni rá, viszont maximum X napot, rendben van! Tudni fogom, mikorra vonszoljam ki a szobából a régi TV-t. A kedvező ár egyéb körülményei engem nem érdekelnek, de legyen információm, kapjak segítséget, ha kell, az ügyfélszolgálat pedig ÜGYFÉLszolgálat legyen, ahogy azt más országokban sikerrel alkalmazzák. Ha várni kell, várok. Ha várakoztatnak, információ nélkül, mondván, a birka magyar úgyse szól (értsd:hülyének néznek), azt viszont nem szeretem és nem is tűröm el. Annak idején egy ismerősöm ajánlota az Extreme Digital-t, mondván, nagyon jók az áraik. Ez így is van. Ő azóta végleg hátat fordított az Extreme-nek egy elmérgesedett garanciális javítás miatt (amit a termék hazai képviselete szó nélkül rendezett). Most én is eljutottam ide. Egyikünk sem az a birka magyar ügyfél, aki eltűri az ilyesmit. Az alacsony ár egy ilyen árérzékeny piacon több vevőt kellene vonzzon, annak pedig széles mosollyal örülni kellene és ennek megfelelően bánni az ügyfelekkel. Nem tudom, miért jutott ide a dolog és ki a felelős ezért, nem is kérek magyarázatot.

Üdvözlettel"

A TV természetesen azóta sem jött meg, de nem is baj, mert a szállítási határidő lejárta után megvettem ugyanazt a készüléket ugyanannyiért, máshol, raktárról, azonnal. A levelemre természetesen nem reagáltak, de ez nem meglepő. Ha esetleg jelentkeznének, hogy megjött a várva várt TV-m, hát így jártak. Mivel ők nem nagyon törték magukat, hogy sajnálkozva értesítsenek amiatt, hogy két hét alatt képtelenek voltak leszállítani egy nyomorult TV-t, hát én sem törtem magam, hogy szóljak nekik, bocs, de már beszereztem a cuccot, elállok a megrendeléstől. A vevői megrendelés amúgy is csak egy nyomtatott papírlap volt, aláírások nélkül. Lehet, hogy ez nem véletlen? Mindenesetre, ha megjön a TV, hát legalább átírhatják a webáruházukban a "rendelésre" információt "raktáron"-ra és az utánam következő jóhiszemű vevő nem vár hiába. Vagy a vezetőség hazaviheti és felakaszthatja otthon a falra, hogy ránézve emlékeztesse, hogyan kéne az ügyfelekkel bánni. Amit preferálnék, arra méretbeli problémák miatt csak a távirányító alkalmas.
U.i.: ma ránéztem a honlapjukra. Az általam megvásárolni kívánt TV-t levették a webáruház listájáról. No comment.

2007. június 13.

Panasonic Fz-50-est vásároltam. Elégedett vagyok a boltal.

2007. május 29.

Én két hete rendeltem egy fényképezőt. Bár ott volt a cég honalpján, hogy a termék jelenleg nincs raktáron, de gondoltam csak nem olyan vészes, hogy heteket kellene várni rá. A baj csak az, hogy a terméket ballagásra/szülinapra szántam ajándékba (mert egy napra esett a kettő), de még mindig nem érekezett meg. Akárhányszor megnézem a rendelés állapotát, minden nap más dátumot írnak a termék érkezéséről. Ha telefonon kérdezem, akkor is csak azt mondják, még ők sem tudják mikor fog megérkezni. Nekem pedig elég kellemetlen, hogy már egy hete elmúlt a szülinap, és én még mindig nem tudom odaadni az ajándékom. Most azt írják, hogy 5 nap múlva megkapom a terméket, de ki tudja...lehet, hogy 5 nap múlva még 5 napot ráhúznak. Nekem meg egyre kellemetlenebb.
Az egyik értékelésnél a cég válaszában azt olvastam, hogy "Saját statisztikáink alapján csupán a termékek 5,6%-át nem tudjuk egy héten belül leszállítani". Sajnálom, hogy én pont ebbe az 5,6%-ba tartozok :( Mindenesetre remélem, hogy most tényleg megkapom 5 nap múlva a fényképezőt.

2007. május 19.

Három napal ezelőtt vásároltam egy Panasonic FZ50-es digitális fényképezőgépet. Azért választottam ezt az üzletet az interneten, mert külföldi utazás miatt sürgősen szükségem volt a gépre, személyesen akartam átvenni, és kártyával fizetni: ez csak itt volt lehetséges, amennyire megnéztem. Mivel az ország szélén lakom, előtte levő nap tájékozódtam az ügyfélszolgálatnál. Az első kellemetlenség itt ért, mert a hírdetett 8 órás kezdés helyett csak 9 után lehetett kapcsolatot létesíteni (hétfői nap volt). Az ügyintéző udvarias volt, türelmes.
Tkp. csak egy problémám volt: megkérdeztem, mit jelent, hogy a csomagajánlat x %-os kedvezménye csak az internetes áruházban érvényes? Azt válaszolta, hogyha most nála megrendelem a csomagot, akkor jár a kedvezmény; közösen kerestük ki, hogy az 37% lesz. Így megrendeltem a raktáron lévő árut. Azt is megbeszéltük, hogy másnap délelőtt személyesen megyek átvenni.
Másnap a Visegrádi utcai boltba mentem el, ahol természetesen több vásárló is volt. A megrendelésem névre szólóan ismert volt, további tartozékokat is vásároltam, minden engem érdeklő dolog volt helyben, fizettem, megnéztem (meg is mutatták a már kifizetett árut), mindennel elégedett is voltam.
Egyedül az ígért kedvezményt nem kaptam meg :-(((
Először persze reklamálásra gondoltam, de végül ez nem történt meg, mert úgy gondoltam, hogy bizonyára rosszul értelmeztem az ügyfélszolgálat tájékoztatását.
TEHÁT FELTÉTELEZEM, hogy a meghírdetett kedvezményt az áru személyes bolti átvételekor nem kaphatja meg a vevő (?)

Vaskúti György

2007. május 15.

Kedves freddy01,
Nagyon sajnáljuk, hogy a születésnapra szánt fényképezőgép még nem érkezett meg, de mi is a beszállítóinktól kapjuk a szállítási határidőket, és mivel rengeteg állomáson megy át az áru, ezért néha nagyon nehéz megmondani a termék pontos beérkezését. Általában, csak nagyon ritka esetekben fordul elő hosszabb időbeli eltolódás.

2007. május 12.

Én két hete rendeltem egy fényképezőt. Bár ott volt a cég honalpján, hogy a termék jelenleg nincs raktáron, de gondoltam csak nem olyan vészes, hogy heteket kellene várni rá. A baj csak az, hogy a terméket ballagásra/szülinapra szántam ajándékba (mert egy napra esett a kettő), de még mindig nem érekezett meg. Akárhányszor megnézem a rendelés állapotát, minden nap más dátumot írnak a termék érkezéséről. Ha telefonon kérdezem, akkor is csak azt mondják, még ők sem tudják mikor fog megérkezni. Nekem pedig elég kellemetlen, hogy már egy hete elmúlt a szülinap, és én még mindig nem tudom odaadni az ajándékom. Most azt írják, hogy 5 nap múlva megkapom a terméket, de ki tudja...lehet, hogy 5 nap múlva még 5 napot ráhúznak. Nekem meg egyre kellemetlenebb.
Az egyik értékelésnél a cég válaszában azt olvastam, hogy "Saját statisztikáink alapján csupán a termékek 5,6%-át nem tudjuk egy héten belül leszállítani". Sajnálom, hogy én pont ebbe az 5,6%-ba tartozok :( Mindenesetre remélem, hogy most tényleg megkapom 5 nap múlva a fényképezőt.

2007. május 9.

Én nem rég vásároltam ebben a boltban, sztem teljesen rendben van.Az árak tekintetében még mindig ők a legolcsóbbak, bár a kiszolgálás nem a leggyorsabb. Amúgy, találtam róluk egy érdekes cikket az indexen: http://index.hu/info/EXD/

2007. május 8.

Kedves mjanoshu,
Sajnáljuk, hogy félreértés történt. Minden ilyen esetet az ügyintéző nevével és a panasz leírásával kérjük jelezni a vezetoseg@edigital.hu e-mail címen, ahol mindent elkövetünk annak érdekében, hogy megtaláljuk rá a legmegfelelőbb megoldást. Egyben felhívnánk a figyelmet arra, hogy a weboldalunkon írásban, egyértelműen fel vannak sorolva az egyes termékek tartozékai.

2007. május 8.

Kedves Bolage,
Elnézést kérünk az értékesítő modortalan viselkedéséért, igyekszünk érdekeltté tenni alkalmazottainkat az udvarias kiszolgálásban, továbbá különféle belső kommunikációs tréningek keretén belül továbbfejleszteni képességeiket.
Boltjaink nem rendelkeznek telefonnal, mivel az nagyban akadályozná a kiszolgálást, a központi ügyfélszolgálatunk viszont a készletnyilvántartó rendszerünk segítségével az összes bolt, valamint a központi raktár állapotát is látja, így tudnia kell megfelelő információt mondani.
Honlapunk folyamatos fejlesztés alatt áll, egy ideje látni lehet az egyes termékek boltok szerinti elérhetőségét, de az ingyenes házhoz szállítás továbbra is vonzó alternatíva lehet.

2007. május 8.

Kedves pmr446,
Sajnos, ha a gyártó cég kivon a forgalomból egy terméket, azt mi sokszor csak az ismételt sikertelen beszerzés után tudjuk meg. A gyártók és disztribútorok a teljes kifuttatás érdekében nem mindig küldenek megfelelő tájékoztatást, és ez leginkább vásárlásnál csapódik le. A weboldalt folyamatosan fejlesztjük, továbbra is várjuk a véleményeket.

2007. május 8.

Nekem nagyon tetszett a bolt! A Kedvesemnek vettem egy fényképezőt szülinapjára és pontosak voltak, segítőkészek. Szerintem máskor is náluk fogok vásárolni. :-)

2007. március 18.

Sziasztok
Rendelni akartam egy NIKON Coolpix L3-as fényképezőt! Azt mondták hogy jelenleg nincs raktáron! Várjak türelemmel! 2 hét után jött egy e-mail hogy nem is tudják beszerezni a kívánt fényképezőt! Csak ezt a elpocsékolt 2 hetet sajnálom! Az árak megfelelőek! A weboldal elég lassú de áttekinthatő! Sajnálom hogy nem jött létre az adásvétel! Most megrendeltem a pixmániától is ugyanazt! Kíváncsian várom a fejleményt!
Mindenkinek azt tanácsolom hogy mielött rendel (bármilyen cégtől) figyelmesen olvassa el a vásárlói tályékoztatókat!

2007. február 21.

Előszőr egy évvel ezelőtt vásároltam a Mammutban lévő ED-ben, ahol egy vásárlóbarátnak nem nevezhető eladó volt "segítségemre", de szerencsére a későbbiekben udvarias személyzettel találkoztam.
A bolt amúgy rendben van sok tekintetben, összességében ajánlom másoknak is, de néhány apróságot azért megemlítenék: a honlapon hiába van feltüntetve pl a "raktáron" állapot, ez nem tuti info! Telefonszáma nincs a Mammutos boltnak, a központis pedig nem tud éppenséggel mindent. Ezenkívűl hónapok óta járok be (Kaposvárról kb 3 hetente van szerencsém feljtuni) kipróbálni a honlapon "raktáron"-nal jelzett fotóstáskát (L.pro mini trekker classic és/vagy Aw), még sosem sikerült. az Aw sosincs raktáron, a másik ugyan van, de a raktáros vagy nem ér rá, vagy ebédel, vagy épp beszállítás van.. Emiatt egy másik cégnél vettem most meg ezt a táskát, nekem végülis mindegy, ők jártak rosszul. Összességében azért egy színvonalas szolgáltatásról van szó, épp ezért szúrnak szemet ezek a dolgok.

2007. február 14.

Extreme kényelmes, gyors, pontos - igen korrekt árakkal. Én azért választottam őket, mert válaszoltak az "olcsobbat" értékeléseire, mindenkinek csak ajánlani tudom!
A weboldaluk alapján döntöttem a kiszemelt fényképező mellett, nagyon részletes fórumuk segített. A webes megrendelés könnyedén kitölthető, személyesen azonnal visszaigazolták - és másnapra ingyen a kezembe szállították! Ja, és fizetés csak utólag!
Meglepetésként ért, hogy saját készítésű magyar útmutatót adtak, mely minőségileg vetekszik az eredeti némettel. Gratulálok!

2007. február 14.

Az árgarancia az én esetemben nagyon hasznos volt, ugyanis az SD kártya, amiből rendeltem 2-t, lejjebb ment 1500 forinttal egy nap múlva, így 3000-rel kevesebb lett a végösszeg, megkérdeztem e-mailben az ügyfélszolgálatot, de nem kaptam választ, így a vezetőség e-mail címére is elküldtem, ott szinte rögtön válaszoltak, hogy igen, olcsóbban fog érkezni, mint a vásárláskor volt. 3 nap múlva meg is jött, olcsóbban.

2007. február 13.

Hali!

Egy fényképezőgépet rendeltel Tőlük, és az ügyintézővel folytattott beszélgetéseben mindent megkérdeztem a gépről, és tartozékairól!

Azonbn amikor kihozták Hozzám a terméket akkor hiányos volt, majd természetesen utána felhívtam Őket és az is természetes, hogy Én nem figyeltem oda rendesen, hogy mi is tartozik hozzá!

De remélem ez csak egy kivételes Baklövés volt részükről ezért jelöltem be hogy még vásárólnék Tőlük, de tanulságos volt az eset!

Jani

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

Az üzenetrögzítő és az SMS-küldő rendszerünk hibáját vásárlóink jelzésére kijavítottuk, így ezek már megfelelően (magyarul, automatikusan) működnek.
Továbbra is várjuk Vásárlóink észrevételeit akár ide, akár a vezetoseg@edigital.hu címre, hogy minden panaszt egyedileg kivizsgálhassunk és segíthessünk a megoldásban.

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

Sajnáljuk, hogy ilyen véleménye alakult ki a boltról, ugyanis a szervizes statisztikák folyamatosan javulnak, jelenleg az átlag javítási határidő 8 nap, ez azt jelenti, hogy több hónapos késések már csak nagyon ritkán, kifutó modelleknél vagy gyártói hibából fordulnak elő. Nagy gondot fordítunk a termékek minél hamarabbi megjavítására, de mivel ezt nem mi végezzük, mi is csak reklamálni tudunk a szakszervizeknél. Javaslom, hogy kérésével, reklamációjával írjon a vezetoseg@edigital.hu címre, hogy minden panaszt egyedileg kivizsgálhassunk és segíthessünk a megoldásban.

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

A késedelemért elnézést kérünk, a garanciális ügymenetnek megvannak a maga sajátos szabályai, így a visszaélések elkerülése végett szükséges a bevizsgálás és a javítási kísérlet. Természetesen elfogadhatatlan, ha valóban használt terméket kapott tőlünk, ennek kivédésére javasoljuk, hogy a pénztárnál vagy a futár előtt ellenőrizze a termék érintetlenségét. A konkrét eset kivizsgálásához kérem küldje el számlázási adatait a vezetoseg@edigital.hu címre, ahol minden panaszt egyedileg kivizsgálunk és segítünk a megoldásban.

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

Sajnáljuk, hogy csalódnia kellett bennünk az üzenethagyással kapcsolatban, erre csak annyit mondhatunk, hogy minden esetben hagyunk üzenetet, ha az üzenetrögzítő érthetően azonosítja a szám tulajdonosát és kéri, hogy hagyjunk üzenetet. Volt már olyan is, aki kifogásolta, hogy szóban hagytunk üzenetet amikor azt nem kérte a bejelentkező szövegben.
Igyekszünk minden vásárlói igényt messzemenőkig teljesíteni, ám ellentétes igények esetén ez nehézségekbe ütközik.
Továbbra is várjuk Vásárlóink észrevételeit akár ide, akár a vezetoseg@edigital.hu címre, hogy minden panaszt egyedileg kivizsgálhassunk és segíthessünk a megoldásban.

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

A jelzett hibát mi is regisztráltuk, javítottuk, és amennyiben jelzi azt a vezetoseg@edigital.hu panasz-cimen, lehetőséget biztosítunk a cserére.

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

Köszönjük, hogy megtisztelte cégünket egy többszöri megfigyelésen és nem egy kiugró eseményen alapuló objektív véleményével! Első élménye jó régen lehetett, de amióta szórakoztató elektronika üzletágunk teljes kapacitással üzemel, nem fordulhatnak elő hasonló csúszások.
A boltokban gyakran alakulnak ki sorok akkor is, ha kevesen vannak, főleg az ünnepi és hétvégi időszakokban. Ez valóban bosszantó lehet, ám gondoljon bele, ez is jelent valamit, hisz minden bizonnyal egy teljesen üres bolt esetén felmerülne a céggel kapcsolatban néhány sokkal súlyosabb kérdés. További boltok nyitásával igyekszünk csökkenteni a terhelést, egyben hadd ajánljam figyelmébe ingyenes csomagküldő szolgálatunkat, melynél ugyanúgy személyesen történik a termék átvétele és a fizetés, csak éppen kényelmesen, otthon.
A "harmadik alkalom" remélem meggyőzte Önt, hogy érdemes visszatérnie, ráadásul azóta bankkártyával is lehet fizetni.

Továbbra is várjuk Vásárlóink észrevételeit akár ide, akár a vezetoseg@edigital.hu címre, hogy minden panaszt egyedileg kivizsgálhassunk és segíthessünk a megoldásban.

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

A szállítási határidőket mi is a beszállítóinktól kapjuk, és bármennyire igyekszünk különböző értékelési rendszerekkel rávenni őket az ígért határidők betartására, a gyártótól a boltokig annyi állomáson megy át az áru, hogy szinte lehetetlen teljes pontossággal megjósolni a beérkezést. A termékek elenyésző hányadánál fordul elő ilyen többszörös csúszás, és sajnáljuk, hogy pont ebben az esetben is így történt.
Továbbra is várjuk Vásárlóink észrevételeit akár ide, akár a vezetoseg@edigital.hu címre, hogy minden panaszt egyedileg kivizsgálhassunk és segíthessünk a megoldásban.

2007. január 31.

Kedves Vásárlók!

Mint tudjuk, a fórumokon megjelent véleményeket pont nyitottságuk és ellenőrizhetetlenségük miatt az összes vélemény ismeretében érdemes értékelni.
Íme egy bejegyzés a Fogyasztóvédelem oldalairól:

http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?s=f9f9c6b0ad542268f28730b16aa4dafd&showtopic=1073&st=15

Amiből kiemelnék pár sort:

"A tegnapi napon megkaptam az Edigitaltól a beígért ajándék könyvet (kettőt is ...) és ráadásképpen még egy másik ajándékot is kaptam melléjük. Szóval minden jó ha a vége jó, így a teljesítés 100%-os... Nekem az Edigital-lal csak pozitív tapasztalatai vannak és én személy szerint csak ajánlani tudom őket!"

Jelenlétünk a Fogyasztóvédelem oldalain valóban nem véletlen, ugyanis az egyik legnagyobb hazai fotós vállalkozásként gyakran találkozunk mi is fogyasztói kifogásokkal, melyeket igyekszünk a Fogyasztóvédelem együttműködésével és iránymutatásai alapján megoldani és elsősorban megelőzni.

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

A hitel elfogadását ill. elutasítását mi nem tudjuk befolyásolni, és mint az a tájékoztatóból is kiderül, nem velünk szerződnek a Vásárlók, hanem egy külsős, hitelező pénzintézménnyel. Nem teljesen világos a leírásból, mi volt a probléma a cseregaranciával, mindenesetre elnézést, ha a hibánkból ennyire nehézkesen tudott a kiválasztott termékhez hozzáférni.
A panaszkönyvről a véleményét fenntartásokkal kell fogadnunk, ugyanis arról bárki meggyőződhet, aki befárad személyesen bármelyik boltunkba, hogy a panaszköny bejegyzéseinek dátumai alapján a beírások száma átlagban nem éri el a havi ötöt, ami egy ilyen méretű cég esetén bőven az országos átlag alatt van.
Javaslom, hogy problémájával, észrevételeivel személyesen is keressen meg minket ilyenkor a vezetoseg@edigital.hu címen, hogy minden panaszt egyedileg kivizsgálhassunk és segíthessünk a megoldásban.

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

Sajnáljuk, hogy átmeneti készlethiány miatt megvárakoztattuk, ezért elnézést kérünk. Ügyfélszolgálatos kollégáink valóban nem tudnak a beszerzés részleteiről tájékoztatást adni, csak a nagykereskedő által "ígért" szállítási időpontról. Mivel a legtöbb terméknek hazánkban több nagykereskedelme van, könnyen előfordulhat, hogy egyes termékek esetében lesz olyan nagykereskedő, akinek "maradt" belőle raktáron a készlethiány ellenére, ám ezeket többnyire csak saját partnereiknek értékesítik.
Az Extreme Digital mindent megtesz, hogy megbízható partnekertől szerezze be az árut a lehető legkedvezőbb áron, emiatt szükséges a nagykereskedőink megválogatása, ennek következtében előfordulhat, hogy egyes termékeket csak késéssel tudunk beszerezni.
Megnyugtatásul leírnánk, hogy saját statisztikáink alapján csupán a termékek 5,6%-át nem tudjuk egy héten belül leszállítani, ezt az értéket a jövőben tovább szeretnénk csökkenteni.
Továbbra is várjuk Vásárlóink észrevételeit akár ide, akár a vezetoseg@edigital.hu címre, hogy minden panaszt egyedileg kivizsgálhassunk és segíthessünk a megoldásban.

2007. január 31.

Kedves Vásárlónk!

A szállítási határidőket mi is a beszállítóinktól kapjuk, és bármennyire igyekszünk különböző értékelési rendszerekkel rávenni őket az ígért határidők betartására, a gyártótól a boltokig annyi állomáson megy át az áru, hogy szinte lehetetlen teljes pontossággal megjósolni a beérkezést. A termékek elenyésző hányadánál fordul elő ilyen többszörös csúszás, és sajnáljuk, hogy pont ebben az esetben is így történt.
Az eladónk viselkedéséért elnézést kérünk, folyamatos képzésekkel és motivációs programokkal igyekszünk vásárlóbarát és segítőkész hozzáállást biztosítani, és örömmel értesültünk, hogy nemrég az egyik átfogó Internetes felmérésben az Extreme Digital kapta a legtöbb pontot "eladói hozzáállás" kategóriában.
Továbbra is várjuk Vásárlóink észrevételeit akár ide, akár a vezetoseg@edigital.hu címre, hogy minden panaszt egyedileg kivizsgálhassunk és segíthessünk a megoldásban.

2007. január 15.

Végre elhatáoztam magam, és megvettem az Extreme Digital-nál az össze-kuporgatott pénzemen amire már rég fájt a fogam(Fuji S9600).Felhívtam az ügyfélszolgálatot, mert bár jelezte az oldaluk hogy van nekik raktáron, ám ezzel sok cég próbálkozik.De itt tényleg volt, a telefonos türelmesen válaszolt (lehet kicsit lúzer kérdéseimre), és bár telefonon nem tudta félretenni, de így már bátran megrendeltem az oldalukon, és még aznap bementem az Ezsébet krt.-boltba, ahol bár sorba kellett állnom, de szintén türelemesen, és a lényeg hogy hozzáértéssel elmondtak mindent, és ajánlottak tartozékokat.A kártyás fizetés megoldott volt, úgy hogy elégedett vagyok, máskor is tuti náluk vásárolok.

Irány a bolt oldala!

Műszaki termékek és háztartási gépek széles választékban!
Digitális fényképezőgépek és kiegészítők, videokamerák és memóriakártyák, számítástechnikai alkatrészek és komplett számítógépek, notebookok és netbookok, PDA-k és kártyafüggetlen mobiltelefonok, MP3/MP4 lejátszók és szórakoztató elektronikai termékek raktárról akár azonnal elérhetők.

Válassza az Extreme Digital Online áruházunkat, ahol a legfrissebb információkat, folyamatos akciókat és kedvezőbb árakat kaphat a forgalmazott termékekről. Közvetlen rendelést leadhat e-mailben a shop@edigital.hu címre vagy faxon a (06 1) 240 17 91-es telefonszámon!
Műszaki termék rendelését akár 24 órán belül az ország bármelyik pontjára ingyenesen* házhoz szállítjuk! * 15.000Ft alatti rendelés esetén a házhoz szállítás díja bruttó 990 Ft.
Háztartási nagygépek esetén (mint például hűtőgép, mosógép) a szállítási költség az egész ország területén egységesen bruttó 2.990 Ft, mely a kézbesítésen túl magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását, igény esetén a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.
TIPP: Vásároljon nálunk háztartási nagygépet házhozszállítással, mi pedig díjmentesen elszállítjuk cserére szánt régi gépét.

Információ, ügyfélszolgálat: shop@edigital.hu
Észrevétel, panasz: vezetoseg@edigital.hu
Garanciális ügyintézés, szerviz: szerviz@edigital.hu

További boltok:
1024 Budapest, Lövőház u. 2-6. Nyitva: H-Szo.: 10-21-ig, V: 10-18-ig
1072 Budapest, Erzsébet krt. 15. Nyitva: H-P: 10-18-ig, Szo.: 10-14-ig
1152 Budapest, Szentmihályi út 131. Nyitva: H-Szo.: 10-20-ig, V: 10-20-ig
1117 Budapest, Móricz Zsigmond körtér 15. Nyitva: H-P: 10-18-ig, Szo.: 10-14-ig
1148 Budapest, Örs vezér tere 24. Nyitva: H-Szo.: 10-20-ig, V: 10-18-ig
3535 Miskolc, Corvin u. 7. Nyitva: H-P: 9-17-ig, Szo.: 9-13-ig
4024 Debrecen, Piac u. 56. Nyitva: H-P: 9-18-ig, Szo.: 9-13-ig
6000 Kecskemét, Korona u. 2. Nyitva: H-Szo.: 10-20-ig, V: 10-18-ig
6720 Szeged, Dugonics tér 11. Nyitva: H-P: 9-18-ig, Szo.: 9-13-ig
9021 Győr, Jókai u. 13-17. Nyitva: H-P: 9-17-ig, Szo.: 9-13-ig
7622 Pécs, Rákóczi út 49., Rákóczi Ház Nyitva: H-P: 9-19-ig, Szo.: 9-13-ig
8000 Székesfehérvár, Palotai út 1. Nyitva: H-Szo.: 9-20-ig, V: 10-19-ig

Szerviz: 1033 Budapest, Reményi Ede u 3. Nyitva: H, Sz: 10-18-ig; K, Cs, P: 10-17-ig; Szo.-V: zárva


Üzletek

  • 1024 Budapest II. kerület, Lövőház utca 2-6.
    Nyitva tartás: H-SZO: 10:00 - 21:00 V: 10:00-18:00
    Megközelíthetőség: Mammut I. Bevásárló Központ
  • 1152 Budapest XV. kerület, Szentmihályi út 131.
    Nyitva tartás: H-V: 10:00 - 20:00
    Megközelíthetőség: Pólus Center Bevásárlóközpont
  • 1148 Budapest XIV. kerület, Örs Vezér tere 24.
    Nyitva tartás: H-SZO: 10:00 - 20:00 V: 10:00 - 18:00
    Megközelíthetőség: Sugár Bevásárlóközpont
  • 1117 Budapest XI. kerület, Móricz Zsigmond körtér 15.
    Nyitva tartás: H-P: 10:00 - 18:00 SZO: 10:00 - 14:00 V: zárva
  • 1073 Budapest VII. kerület, Erzsébet krt. 15.
    Nyitva tartás: H-P: 10:00 - 18:00 SZO: 10:00 - 14:00 V: zárva
  • 7622 Pécs, Rákóczi út 49.
    Nyitva tartás: H-P: 10:00 - 18:00 SZO: 10:00 - 14:00 V: zárva
    Megközelíthetőség: Rákóczi Ház
  • 9021 Győr, Bajcsy-Zsilinszky út 19.
    Nyitva tartás: H-P: 9:00 -17:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
  • 3535 Miskolc, Corvin utca 7.
    Nyitva tartás: H-P: 9:00 -17:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
  • 6720 Szeged, Tisza Lajos krt. 60.
    Nyitva tartás: H-P: 9:00 -18:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
  • 4024 Debrecen, Piac utca 56.
    Nyitva tartás: H-P: 9:00 -18:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
  • 6000 Kecskemét, Korona utca 2.
    Nyitva tartás: H-SZO: 10:00 - 20:00 V: 10:00 - 18:00
    Megközelíthetőség: Malom Center Bevásárlóközpont
  • 8000 Székesfehérvár, Várkörút 52.
    Nyitva tartás: H-P: 09:00 - 18:00 Szo: 9-13 V: zárva
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés