eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

köszön a kiszálitást és a gyors ügyintézést elégett vagyok a munkájukkal

A vásárolt terméket a megbeszélt időre kiszállították. A futár előtte telefonon felhívott, időpontot egyeztettünk, minden flottul, rendben zajlott. Köszönöm.

Egyszerű rendelési mód, ultragyors kiszállítás. Az értékelésem csillagos 5-ös :)

A weboldal rendben, a termék keresés, megrendelés is elég jó. Jó lenne, ha megjegyzést lehetne írni, mert ha nem vagyok itthon más is átvehesse.
A szállítási értesítés sms-ben aznap érkezik reggel s közlik, 8-18 óra között érkezik a termék! Ez nem jó, legalább előtte nap és közöljék a futár telefonszámát is, mivel csak az ügyfélszolgálat számát közlik. Most éppen szerencse, hogy itthon voltam és át tudtam venni - véletlen - mert aki dolgozik annak az aznapi értesítés nem jó, sőt hogy nem lehetett közölni "megjegyzés"-ben egy másik átvevő lehetőségét. A szállítást még javítani kellene!!!!

akció keretében rendeltem, elégedett vagyok a termékkel és a postadíj átvállalásával

teljesen meg vagyok elégedve csak ajánlani tudom

Az eMAG Webáruházzal elégedett vagyok,a rendelt árut gyorsan,pontosan eljuttatták a szállitócéghez. A szállitók szolgáltatásával nem vagyok maradéktalanul elégedett. Szerdán adtam le a rendelésem,csütörtökön kaptam email értesitést hogy pénteken kiszállításra fog kerülni,ehhez mérten szerveztem meg a pénteki napot. Péntek reggel sms üzenetet kaptam miszerint elnézést kérnek,de mégsem tudják aznap szállitani,emiatt elkezdtem végezni a teendőimet hogy majd hétfői nap át tudjam venni a csomagot.A városból történő elutazásom után pár perccel hívott telefonon a futárcég hogy itt vannak a kapu előtt. A futár nem értette mi történt miért kaptam értesitést megkért hogy az sms üzenetet küldjem tovább a részére,de információt nem kaptam arról mi lehet a félreértés oka. A csomagot hétfőn újra kiszállitották és át tudtam venni.

Az első webshop ahol rákeresek a szükséges termékre. Általában vissza is jutok és megrendelem.
Ingyen kiszállítással tuti nyerő!

Eddig még nem volt problémám.
Ellentétben más, szemét, erőszakos társasággal, akik használhatatlan árut sóztak a nyakamba.

A termék megkeresése, kiválasztása ok, az rendben megy, tehát az oldal elég jól használható. A szállítás nem megy megfelelően, nem értesítenek időben, pontosabban ennél a terméknél egyszer értesítettek reggel, aztán mikor az ügyfélszolgálatot felhívtam, hogy nem tudok a mai nap otthon lenni kiderült, hogy nem is szállítják. Aztán a szállítás napján nem is kaptam értesítést! Még jó, hogy a megjegyzésbe az ügyfélszolgálat beleírt egy másik személyt aki átveheti. A szállítás kellene rendbe-hozniuk.

Gyors küldés, jó ár!

Minden tökéletes

Minden rendben volt.

Minden rendben volt, gyorsak voltak. Ajánlom!

Elsőre sajnos visszaküldték a rendelt terméket de nagyon korrektül és gyorsan orvosolták a hibát amit nem Ők hanem a futárszolgálat követtek el.

jóóóóóóóóóóóóóó

Minden rendben

Azt kaptam amit rendltem,időben.

Gyors és pontos.

Ok

Minden úgy zajlott, ahogy a nagykönyvben meg van írva, nagyon elégedett vagyok.

Minden rendben volt. Delben rendeltem, masnap koradelutan megerkezett az aru.

Azt kaptam amit rendeltem.

nagyon jó

Nem volt semmi gondom

Korrekt volt minden .

Elégedett voltam!

Maga az áruház és az árak nagyon jók ajánlom mindenkinek!
Ügyfélszolgálati készségen még van mit csiszolni de ez ugye csak egy emberi probléma maga a cég fantasztikus!

Gyakran rendelek az eMAG-tól,bár néha megvárom, mig a keresett áru akciós.Mivel igy reális áron megvehetem.

Korrekt, megbízható!
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre