electronic-star

electronic-star Értékelései Értékelések átlaga: 1.4 (58 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2019. március 18.

Akinek unalmas az élete, nincs miért idegeskednie, annak kifejezetten ajánlom az oldalt. Rendeltünk egy keverőt (hangcucc), még 2018 decemberben. (Nem, nem olvastam sajnos addig ezt az oldalt, és régebben is rendeltünk tőlük, akkor meglepő mód minden rendben ment.)Az ígéret az volt, hogy még abban a hónapban megérkezik mindenképp (szilveszteri bulihoz kellett volna egy zenésznek, szóval elég fontos lett volna), de mondanom sem kell, szerencse, hogy volt más megoldás, nem csak az ígéretükre hagyatkoztunk, ugyanis nem érkezett meg, csak januárban. Ezen még csak föl sem háborodtunk, Istenem, megesnek ilyen dolgok az életben, DE az effekt, amelyik funkció miatt az a termék lett megrendelve, nem működött. Azon kívül minden szuper volt, csak a lényeg nem...Jött a reklamáció, űrlap kitöltés, visszaküldtük a csomagot (saját költségre természetesen), innentől kezdve közel egy hónap csend. Se egy email se egy sms, visszaigazolás, hogy megkapták e egyáltalán a terméket, semmi. Telefonon utolérni őket, egy tortúra, de nagynehezen sikerült, érdemi információt igazából nem tudtunk meg, pár nap múlva kaptunk egy üzenetet amelyben annyit közöltek, hogy "Nem tudták javítani, úton van az új termék." Igen, útom volt, de, hogy mikorra várható, legalább nagyjából, azt nem tudtuk. Egy hét múlva, délután ahogy hazaértem, belépek a kapun, (ami aznap épp nem volt bezárva, mert elromlott a zár) erre mit látnak szemeim.. A bejárati ajtó elé letéve a csomag.. Itt több kérdés is felmerült bennem... Hogy hagyhatta itt a csomagot a futár , ha nem vette át, nem írt alá senki? Hogy mert bejönni a kapun? Honnan tudta, hogy nem fog rárontani mondjuk 2 hatalmas kutya? (oké erről még csak-csak megbizonyosodhat az ember) Ha valaki elvitte volna az ajtó elől, akkor ki vállalta volna a felelősséget? Ha elkezd szakadni az eső és sz@rrá ázik a csomag, ki vállalta volna a felelősséget? De szerencsére nem vitte el senki, el sem ázott, behoztam. Nagy izgalomban láttunk neki a kipróbálásnak... Mit ad Isten NEM MŰKÖDÖTT. Nem csak bizonyos funckió nem működött benne, SEMMI. Újabb telefon, e-mail, idegeskedés, hab volt a tortán, hogy a weboldalon lévő űrlap kitöltése órákon át lehetetlen volt, a legvégén nem engedett tovább... Aztán 16ezredik ugyanolyan próbálkozásra TÁDÁM siker.. Elálltunk a vásárlástól, mert ugye 2 sz@r után ki akar egy harmadikat?! Másnap csomag visszaküld, úgyszint saját költségre (itt már febr. közepén jártunk egyébként) aztán újra csend... Március elején újra nekünk kellett piszkálni őket, hogy ugyan mégis valami infót adjanak már arról, hol jár az ügyünk.. Ezúttal már nagyon untam a sok tökölést, és kiszámoltam a legutóbbi csomagvisszaküldés napjától 30 munkanapot, és kértem, addig legyenek szívesek visszaküldeni végre valahára a pénzünket, vagy kénytelen leszek jogi útra terelni a dolgot. Erre egész hamar érkezett válasz egy úriembertől, hogy küldjük már el nekik emailben a csomagfeladásról szóló igazolást, és majd megsürgeti az ügyet a kollegáinál.. Ezt még aznap megtettük, és érdekesmód másnap erre tudtak visszaigazoló emailt küldeni. És most jön a happy end a mai napon (03.18.) visszautalták a termék árát! (utánvét és 2x-i postaköltséget buktunk, de ez szinte már nem is érdekel ezután a kínlódás után. Nem értem, hogy miért csak a perrel való fenyegetőzés motiválja őket normális munkavégzésre. Írta valaki, hogy több weboldalt is üzemeltetnek, kérem szépen valaki írja le az oldalak nevét, nehogy megint hasonlóképp járjunk.

2019. március 11.

De jó hogy én vissza léptem a sok negatív komment miatt. Még jó hogy időben olvastam őket. Én páraelszívót rendeltem volna Klarstein Vinea volt, egész jó áron és paraméterekkel, bár egy kicsit gyanús volt hogy csak 4 kiló (lehet nem lett volna benne motor) :) azóta sok készüléket megnéztem és mind kb. 8-10 kg. A kora esti rendelésemet késő este le is mondtam. Ezúton is hálás vagyok a kommentelőknek h időben figyelmeztettek!

2019. március 10.

Sziasztok,
én itt probálkozok most ellenük:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
ez valami eu-s vitarendezési plattform, egy próbát megér...

2019. március 7.

két hónapja vettem náluk egy klarstein 2000 w-os hősugárzót az első naptól kezdve fura szaga volt,majd két hét után füstölt,és égett kábel szagot árasztott.Elvitték javításra tegnap vissza kaptam ugyan abban a csomagolásban a dobozból ki sem vették,hozzá sem nyúltak ugyan úgy füstöl.Többszöri telefon hivásra emailra sem reagálnak ebből fogysztóvédelem és média nyilvánosság lesz.

2019. február 24.

Nekem röpke három hónap, mindegy félszáz telefonálás, számtalan hajtépés és anyázás után sikerült hozzájutnom a pénzemhez. Ami a legrosszabb, hogy ez a szarházi banda már több száz embert megkárosított, ennek ellenére még mindig szabadon működhet. Ennyit a fogyasztóvédelemről! Magyarország 2019!!!

2019. február 17.

Pattogatott kukorica készítő gépet vettem karácsonyra. Első használatkor működött aztán nem pattogtatta ki a kukorica felét sem.
Jan.4-én elküldtem nekik, 1 hónap után jött vissza ugyanolyan szarul, sztem semmit sem csináltak vele. Telefonba persze ebben nem tudnak segíteni, e-mailre hetek óta nem válaszolnak.
Gusztustalan egy banda! Ne vegyetek innen semmit, mert ha beszarik akkor szívtok.
Nincs itthon se iroda se szervíz, Pozsonyban van vmi.

2019. február 7.

Fűtőpanelt vettem, frankón működött, 3 napja elromlott.
Garanciális javításért hívtam az ügyfélszolit: hölgy kedves, eligazít, online kell bejelenteni. Megtettem, várok, várok, várok, megtettem újra, meg újra, meg újra, várok, várok, várok, bejelentettem újra (...) a mai napig semmi reakció.
Most 30 ezres ócska fűtőpanel eladó, garanciával....
Csaló, hazug banda!

2019. február 5.

November végén rendeltem egy fűtőpanelt. Nem kaptam meg. Januárban elején feladtam, és elálltam a rendeléstől. A termék árát mai napig nem kaptam vissza. Senkinek nem ajánlom ezt a boltot.

2019. január 31.

Ma 8.21 órakor leadott rendelésre eddig visszaigazolást nem kaptam.
Számtalanszor hívtam önöket 3-szor sikerült is beszélnem egy hölggyel., aki valahányszor nevetséges indokokkal lerázott.
Részemről felvetett információra nem tudott válaszolni.
Reggel 8.35 órai hívásomkor egy férfi hang közölte velem hogy addig nem tud adni infót míg a visszaigazolás nem érkezik meg mert a rendelés száma alapján tud csak információt adni. Csak épp visszaigazolás nincs. 
Nos, amit önök művelnek az az üzletpolitika legnegatívabb példája!
Négy web-áruházat is üzemeltetünk, de ha az én kollégáim így viselkednének, már rég nem üzemelnénk. 
Mi tudjuk, hogy kormányrendelet van arra nézve, hogy ügyfelet 15 percnél tovább TILOS várakoztatni. Megjegyzem én ezt is soknak tartom.
Természetesen a web-kereskedelmet még millió más rendelet is szabályozza, de azokat minek említsem, ha önök az alapvetőt sem ismerik. 
A terméket megrendeltem egy másik web-áruházban, holnap már ki is szállítják!. Itt ha 13 óráig leadom a rendelést akkor még az nap postázzák.
Miért próbáltam önöktől???? Mert látható, hogy önök még nem egy bejáratott üzlet és segítettem volna a statisztikájukon. Nos, csak ez így nagyon egyoldalú!!
Ismét említeném, hogy a terméket visszamondom, ha mégis kiszállítanák, panaszt fogok tenni zaklatásért! Természetesen nem önöknél!

2019. január 29.

2018 október:rendeltünk egy kandallót. Mi megkaptuk, de meg se rendeltük volna. Tele volt repedéssel, javítgatásokkal. Jeleztük az áruháznak azt mondták, küldjük vissza. ( Saját költségünkön!) visszaküldtük. 2 hónap múlva megkaptuk a csere kandallót. Repedésekkel, festék javításokkal tele. Teljesen egyértelmű, hogy mind a kétszer használt terméket kaptunk! Most a Fogyasztóvédelemhez fordultunk!
Olvasva a többi véleményt, mindenki jól gondolja meg, hogy rendel-e ebből az áruházból!
A terméket szerettem volna értékelni a hivatalos oldalon, de sajnos ‘’még nem érkezett vélemény erről a termékről,, felírat jelenik meg, pedig már jó párszor megpróbáltam.

2019. január 23.

A hibás terméket nem cserélték ki

2019. január 11.

Katasztrófa! Itt biztos, hogy nem fogok többé rendelni, és mindenkit óva intek tőlük! A tájékoztatás pocsék, a magyar használati útmutató, amit e-mailben küldenek nem egyezik az idegen nyelvű tájékoztatóval, így könnyen használhatatlan terméket rendel az ember. Hazugságokra hivatkoznak, amit te mondasz meg se hallják, csak az általuk kitalált dolgokhoz ragaszkodnak. Még véletlenül sem fogom ajánlani senkinek!

2018. december 24.

Ez a cég egy katasztrófa 72 szer hívtam őket és csak a zene szól már vagy 4 órája próbálom egy folytában hívni őket .Soha többé nem fogok itt rendelni az biztos.Ilyet még sehol nem tapasztaltam .Részemről ez a hely ha lehetne a legrosszabb pontozást kapna ami létezik .Már bánom hogy itt rendeltem .De az biztos hogy a facebook on is ki fogom ezt írni és ezt a linket meg osztani.Nehogy más is így járjon .

2018. december 20.

Több mint 60 ezer forint értékben rendeltem árut, amit karácsonyi ajándéknak szánok a lányomnak. Az ígért határidő már napok óta lejárt, 3 nap múlva karácsony. A telefonos ügyfélszolgálat flegma és közömbös hangon közölte, hogy jobban járok ha elmegyek egy boltba és veszek másik ajándékot, mert a megrendelt áru vagy megérkezik vagy nem, ennél több információt nem tud adni... Ez volt az első és az utolsó vásárlásom ennél a cégnél.

2018. december 17.

Egy mocskos féreg banda!!!! Senkinek nem ajánlom! Egy átverés az egész!!! Ez egy rabló banda!
Rendeltem tőlük egy futópadot 145 ezer forintért. Mondanom sem kell még csak be sem lehetett kapcsolni! Egy rakás szar volt!! Visszaküldtem, és azóta az a kifogás hogy nem kapták meg a csomagot. A futárszolgálat megerősítette hogy dec 8- án 13 óakor átvették a csomagot!!! Amikor utoljára felhívtam az ügyfélszolgálatot megint le akarták tagadni, mire én mondtam hogy nem igaz, mert a terméket átvették! Erre a KIS KÖCSÖG PÖCS elkezdett kioktatni hogy hogyan is beszéljek vele, na erre elszakadt a cérnám!!! Na akkor most figyelj TE GYÖKÉR! Persze nem voltam barátságosnak mondható megmondtam neki a véleményemet! Erre közölte hogy vegyem tudomásul az én reklamációm lesz az utolsó amit valaha elintéznek!! Letettem a telefont mert azt hittem felrobbanok! Fél óra múlva újra hívtam egy másik pasas vette fel, és közölte hogy nem tud segíteni mert zárolták a reklamációt életveszélyes fenyegetés miatt és a vezetőségnek továbbították!! Hát ez egy vicc!!!!
Na ez a kis történetünk! Bárcsak rátaláltam volna korábban erre az oldalra és olvastam volna a sok negatív véleményt nem estem volna bele ezeknek a férgeknek a csapdájába! De sebaj már a fogyasztóvédelemmel felvettem a kapcsolatot! Ahol lehet mindenhol elmondom a sztorimat! Remélem jól meg fogják büntetni őket hogy ennyi embert átvernek, de az biztos hogy nem hagyom annyiban!!! Electronic-Star egy csaló banda!!!!! Kerüljétek el!!!!

2018. december 12.

Rossz árut küldtek (felfújható hóember), de fel nem fújható. A reklamációnál mindenféle kifogással éltek. Számla nem volt a csomagban (reklamálni annak száma nélkül nem lehet), magyar nyelvű utasítás sincs. El akarok állni a vásárlástó (erre mindenféle akadályokat állítanak: nem lehet a honlapjukon az adatok kitöltése után továbblépni, saját költségre lehet csak visszaküldeni, ha esetleg visszaadnák a pénzt, csak számlára utalással, pedig amikor én fizettem simán elfogadták Kp-ben. Előre figyelmeztetnek, hogy biztosítás nélkül nehogy feladjam a csomagot. Mi ennek az üzenete? Kinek érdeke hogy elvesszen a csomag? Nem a postáé és nem is az enyém.

2018. december 12.

Magyar nyelvű útmutató nincs az áruhoz, a reklamációra válasz sincs.

2018. december 11.

A csomag nyomon követése nem működik, hiába adtam meg a kért adatokat. Már 3 napja elhagyta a céget a csomag, de az érkezésnek nincs időpontja.Azt sem jelezték, hogy kapok-e a többi webáruháznál szokásos gyakorlat szerint valamilyen értesítést legalább a kézbesítés reggelén. Többször próbáltam érdeklődni, hogy mi lesz, ha aznap nem leszek itthon, de semmi válasz, csak automatikus lerázó e-mail. Talán nem is gondolták komolyan a rendelést. 6 napig mégsem ülhetek itthon, hogy hátha megjön a csomag.

2018. november 27.

Egy rakás szar az egész.... Most meg ahogy olvasom a véleményeket. De sajnálom, hogy nem találtam ezt meg hamarabb :( 2hónapja lakunk itt ahol most . Borzalmas a levegő. Van egy 8hetes kisbabánk. Megrendeltem 34000 ftért egy légtisztîtót. Meg is jött. De persze nem működik. Îrtam nekik. Kb 20 emailt. Mindig küldenek egy linket,hogy azt töltsem ki. És utána jön a futár. Természetesen nem engedi valamiért az adott oldal,hogy normálisan kitöltsem. Másfél hete szórakozok velük. 20szor kell hîvni hogy felvegyék a telefont. Össze is vesztem velük. Nagyon szomorú és mérges vagyok. Most közbe egy párásîtót is vettem máshonnan. Az jól működik. Sajnos most nincs annyi pénzünk hogy vegyünk egy másik légtisztîtót. Pedig nagyon kellene. Főleg a baba miatt. Nem tudom mit tegyek. Nagyon gondolkodom a feljelentésen. Vagy nem is tudom kinek szólhatok ilyen ügyben. Szemét mocskok !!!!

2018. november 15.

A bolt rendelkezett az árukereső nevű oldal megbízható bolt kitűzőjével jópár hamis értékelésnek köszönhetően, így beleestem abba a hibába, hogy rendeltem egy húzódzkodó rudat 30 helyett 10 ezer forintra leárazva a korai black friday akciójuk keretében. Egy rossz minőségű koppintást kaptam, nem azt ami a képeken szerepelt. 350 kilogramm van feltüntetve a leírásban teherbírásnak, ami egyértelműen nem tükrözi a valóságot a kapott termék esetében. Ilyen hamis adatok megadása akár komolyabb sérülésekkel is járhatnak. Ráadásul utólag felkutatva az eredeti terméket egy német bolt oldalán láttam, hogy 17 euró az eredeti ára. Én még olcsón megúsztam, de a véleményeket olvasva nem mindenki volt ennyire szerencsés. Senkinek nem ajánlom, hogy bármit is rendeljen innen.

2018. október 10.

Rendeltem egy kávéfőzőt,bár ne tettem volna. Egy hétig vártam mire megérkezett,de nagy örömöt nem leltem benne. A kávéfőző nem csinált semmit,vettem egy darab vasat. Az ügyfél-szolgálaton elmondták mi a teendő de természetesen nekem kell mindent fizetni hogy majd valamikor visszakapjam a pénzem. Reménykedem hogy visszautalják. Senkinek nem ajánlom hogy tőlük vásároljon.

2018. október 1.

09.25.-én rendeltem a szobabiciklit és 10.01.-én megjött. Folyamatosan tájékoztattak. Nálam tökéletes volt minden!!

2018. szeptember 21.

Ez vicc! Kínából négy nap (nem munkanap! péntek-kedd) után kaptam meg a rendelt ebook olvasót, itt meg egy hét után is semmi híre, hol jár a csomag. Ja a csomag nyomkövetés is egy kalap *****!

2018. szeptember 18.

-

2018. augusztus 15.

Elfelejtették feltüntetni, hogy az áru Németországból érkezik, teljességgel kizárt, hogy a szlovák körön keresztül 5-7 munkanap alatt kiszállítják. A megrendelést követően, melyet bankártyával ki is fizettem, 3 nappal érdeklődtem és azt mondták nem kapták még meg a pénzt. 5 munkanap után azt közölték, hogy a no-i központjuk még nem válaszolt nekik, de tartják a szállítási határidőt. A 6. napon kinyilvánítottam, hogy nem tartok igényt az árura, fizessék vissza a pénzt, mivel továbbra sem tudták megmondani, hogy mikor indítják el a terméket. Ezt követően a raktár megindította az árut, azt mondták, hogy ezt nekem majd vissza kell küldeném, es ha visszaér a központba, akkor kapom vissza a pénzt. Magyarországra a futár raktárába 9 nap alatt ért, ahol sikerült elintéznem, hogy visszaküldjék a feladónak. Az electronicszarnak az ugyintezoje azt mondta, ne cirkuszoljak, oket a 14 nap nem érdekli, majd ha visszaer a termek fizetnek. Természetesen még nem fizettek, a 14 nap lejárt. Irtam a kozpontjukba is, válasz nuku.
Több mint 200 ezer forintot bánja.
Ha az értékelést mínuszba is lehetne rakni, odatenném. Hazugok.
Egyébként egy másik címről érdeklődtem ugyanarról a termékről akkor, amikor meg nem kertem vissza a penzt, azt írták 5-7 munkanap a szállítás, holott tudatában vannak annak, hogy ezt nem tudjak teljesíteni.
Az, hogy a jog szerint a vételárat vissza kellett volna fizetniük, nem érdekli őket.

2018. augusztus 4.

Na ez Magyarország
Itt nincs törvény se rend
Szabadon garázdálkodhat mindenki
Mit csináltok emberek miért nem olvassátok a visszajelzéseket
Hányan fogtok még bele figyelni ebbe a cégbe
Tegyétek ti is feljelentést a Kormányhivatalnál
Nincs már fogyasztóvédelem az egy sóhivatal volt
A gazdasági versenyhivatal is kivizsgálja az ügyeteket És továbbítja felügyeleti szervhez
Ne hagyjátok magatokat ti sem, Harcoljatok és győz az igazság
Az ilyen cégek abból élnek hogy a magyarok fele nem lép Csak a száját tátja és sopánkodik

2018. július 25.

Úgy látom, a hivatalos levelező rendszerüket nem olvassa a vezetőség, ezért segítek és ide is bemásolom, no meg hogy mások okuljanak.


"Tisztelt Vezetőség!

Farkas Tamás vagyok, ügyfélszámom 110419440.
Szeretnék érdeklődni, hogy a 2017. decemberében Önöknek visszaküldött garanciális Auna 620 hangfalszettemmel kapcsolatos ügyintézésük mikor fog számomra is elfogadható végkifejletbe átcsapni?
8 hónapja megy a hitegetés a telefonos ügyfélszolgálatosok felől, miszerint a vezetőség felé továbbítják a panaszom, akik aztán eddig 100% hatékonysággal nem keresnek meg. Legalább ezt az egy teljesítményt stabilan hozzák. Most vagy az ügyfélszolgálatos nem végzi el a feladatát becsülettel, amit kétlek, mert 4-5 különböző emberrel is beszéltem már, kizárt, hogy mindenki félvállról vegye a munkáját, vagy a másik feltételezés egyre csábítóbb számomra, miszerint az Önök hozzáállása hagy kivetni valót, kedves Marianna-árok mélységig tisztelt vezetőség.
Valahogy eddig nem sikerült még csak csatornát sem találnom Önöket elérni, ezt most ezúton pótolom, miután vagy 10. beszélgetés után az ügyfélszolgálatos végre közölte ennek lehetőségét. (vezetoseg@electronicstar.hu)
Úgy gondolom, hogy elkerüljünk mindenféle felesleges köröket, elmesélem a teljes történetem.
2017 egy szép késő őszi napján azóta sokszor elátkozott döntésemként arra adtam a fejem, hogy egy Bluetooth képes hangfalszettet vegyek Önöktől. Ezt majdnem sikeresen megoldottam, mivel a beakadt weboldaluk miatt 2 hangfalszettet sikerült vennem, amiből az egyik utánvétes, a másik PayPal-os lett. Erre a csodára azóta sem tudok épeszű magyarázatot találni. Megjött a PayPal-os csomagom, amit a kézbesítő nem akart átadni készpénzes kifizetés nélkül. Persze a PayPal számla, amin az van, hogy ne fizessek a dobozban volt, amit nem nyithattam ki, így akkor én naív kifizettem ezt a csomagfutárnak, bízva abban, hogy Önökkel pikk-pakk elintézzük ezt a mizériát. Ezután 2 héttel megkaptam a másodikat és ekkor realizáltam, hogy 2 rendelés csúszott be az egy helyett. Szelle Tamással történt levelezésem bizonyítja az állításom megtörténtét.
Miután visszaküldtem Önöknek az egyik sértetlen csomagot, a kisebb összeget sikerrel átutalták bő 1,5 hónappal később. Vicc kategória, de letudtuk, visszakaptam a 37.300 Ft-omat, bár felkészíthettem volna magam, hogy ha ez ilyen nehézkesen ment, később csak rosszabb lesz.
Sajnos megpróbáltatásaim nem értek véget, már november közepétől elkezdte beadni a kulcsot a nálam maradt zajdoboz. 2017 decemberben úgy határoztam, visszaküldöm Önöknek a terméket.
Jó vásárló révén elolvastam, mi ilyenkor a teendő, nosza töltsük fel a számlaszámomat, amit kaptam a weboldal reklamációs felületére. Legnagyobb meglepetésemre visszadobta az űrlap, mivel a szlovák számlaszámot nem tudta értelmezni. Ööö... OK. Az Önök honlapja. Magyar megrendelésemet. Saját adatbázisukban tárolt számát. Ami az accountomhoz volt elvileg kötve. Sebaj, engedjük el... Váltsunk fegyvert, kézbe kaptam a telefont.
Az ügyfélszolgálatos úr útbaigazított, hogy az EREDETI számla példányára aláírásommal, hibalistám rápingálásával küldjem vissza az eszköz dobozában az elromlott terméket. (Én barom, még jó, hogy lemásoltam...)
Megtettem, onnantól levélre nem kaptam visszaigazolást, az ügyfélszolgálatos, már ha elértem, azt mondta, most épp a győri szervizben van a hangfalam, a másik hogy visszaküldték a német anyavállalatnak, vagy azt, hogy a pozsonyi kirendeltségen csücsül. Fél évig ez ment, május végén úgy döntöttem, elhagyom a lájtos hozzáállásom.
Amikor a fogyasztóvédelemmel fenyegettem meg az ügyfélszolgálatist, akkor hallottam az Önök cégétől az első konkrét ígéretet, hogy 30 napon belül megoldja a vezetőség a problémám, de az előtt felveszik még velem a kapcsolatot. A 30 nap bőven letelt, nemhogy a problémám nem lett megoldva, de még csak senki fel sem emelte a telefont, hogy érdeklődjön utánam.
Nem tudom, ezt mégis hogy gondolták, hogy arra játszanak, majd megunom a zaklatásukat és inkább elfelejtem a 38.240 Ft-omat, ami az utánvétes csomagért járt.
Amennyiben jövő hét közepéig nem fog érkezni semmilyen megkeresés, úgy abban az esetben a fogyasztóvédelemhez fordulok és ez mostantól nem ígérgetés. Van hangfelvételem, számlamásolatom, levelezésem, nem fogom magam könnyen adni. (Tisztában vagyok a joggal, miszerint perdöntő bizonyítékként nem lehet a hangfájlt felhasználni, ugyanakkor remélem azt tudják, hogy a döntésben segíteni fogja a tisztelt bírót. ;- ) ) Nem egyszerűen erről a pénzről szól az egész, nem kenyérre kell, ezért vettem belőle hangfalat. Az Önök cégének a hozzáállása borított ki, valamint más vásárlók által írt kommentek és hozzászólások, amikben megerősítettek, nem vagyok egyedül a problémámmal.
Elég érdekes kérdés szerintem, hogy milyen számlaszámot lehet egyáltalán feltölteni egy magyar weblapra magyar rendelés esetén a garanciaérvényesítéskor, hogy ha a számla szlovák és nem veszi be?
Az is felkelti az érdeklődésem, hogy a magyar nyelven kommunikáló magyar ügyfélszolgálat székhelye "elméletileg" Pozsony, csak hogy egy átlag szerencsétlen reklamáló ne tudjon olyan könnyen odamenni és asztalt borogatni. Valamint minden alkalommal, amikor követeltem az aktuális vezetőt, az volt a válasz, hogy majd délután lesz. Ezek szerint az ügyfélszolgálatot senki sem felügyeli, a felettesük pedig csak éjszakai műszakot tölt be, amikor már nem lehet hívni az ügyfélszolgálatot? Ez a bevett protokoll a paprikás ügyfelek lerázására?
Azt pedig külön kiemelném, hogy olyan hangfalszettet kaptam, amin 2015-ös garimatricát ragasztottak rá egy feltépettre, magyarán a hangszóró újként volt eladva, mégis megjárta már a szervizes hadak útját. Fényképpel tudom bizonyítani, valahogy a megérzésem nem csalt Önökkel szemben és óvatosságból lőttem pár képet a mélynyomó hátuljáról.
Nagyon remélem, hogy a levelem nem a spam tárat fogja gyarapítani, hanem végre a "vezetőség" érdemi munkát lesz képes felmutatni. Normál esetben elnézést kérnék a karakter-cunamim miatt, azonban ez nem az az alkalom, amikor nekem kell bocsánatért esedeznem.

Várom mielőbbi válaszukat."

A copy-paste válaszukkal meg fényesre polírozhatják a hátsójukat. Sunyi banda, az ügyfélszolgálatos van kiskatonának odaállítva a sértetteknek golyófogóként, amíg a tulajok rajtunk élősködnek.

2018. július 24.

SENKINEK NEM JAVASLOM!!!
Több weboldalt üzemeltetnek, én óvatosságom ellenére belefutottam az általuk üzemeltetett másik weboldalba, onnan rendeltem egy speciális terméket. A korábbi hozzászólásokkal teljesen egyetértek, semmi információ csak telefonálgatások hatására, a termék nem érkezett meg, össze-vissza tájékoztatnak az ügyfél-szolgálaton, a vételár visszautalásának időpontjára sem tudtak határozott nyilatkozatot tenni (majd egyszer). Maguktól semmilyen tájékoztatást nem adnak. A mai napon bejelentést tettem telefonon, e-mailben, írtam e-mailt a német cégnek is, mert a türelmem elfogyott. Ha nem kapom vissza a vételárat 1-2 héten belül, akkor nem fogok hónapokat várni, panaszt teszek a Fogyasztóvédelemnél és az összes illetékes hatóságnál, mert felháborító, hogy benyelik a pénzt, de se információ, se termék és még nekik áll feljebb!

2018. június 2.

Üdv Mindenkinek! Felháborítónak találom ennek a cégnek a működését, ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni!
2017. karácsonyt megelőzően rendeltünk zongoraszéket a gyermekünknek, ami helyett nem a megrendelt terméket küldték ki. Reklamációt következően a következő hónapban kiküldték teljesen ugyanazt. Miután nagy nehezen megértették, hogy amennyiben nem tudnak olyan terméket küldeni, amit a honlapon feltüntettek, ez esetben szeretném, ha visszaküldenék a termék árát. Most 2018. június 2 van, a termék ára sokadik telefonálgatásra sem érkezett meg. Egy hete amikor kikelve magamból telefonáltam részükre, felháborodottan mondták, hogy a bankom a hibás, mert nem érkezett meg a pénz márciusban.. Előtte telefonban persze előfordult, hogy rossz bankszámlaszámot olvastak be nekem, amin elképedtem teljesen. Több telefonhívásomat követően próbálták kijavítani a számlaszámot, sikertelenül.
Én mindenkit óva intenék ettől a cégtől! Amennyiben a jövő héten sincs megoldás, fogyasztóvédelemhez leszek kénytelen fordulni, s mert bár békeszerető ember vagyok, ez a félévi huza-vona amit okoztak, nem tud másra késztetni. Köszönöm mindenki fogyelmét!

2018. május 30.

Ma megkaptam a rendelt csomagót,és a csomag tartalma űresssssssss volt!!!!!!!
Megérdemlem nem nèzem útána a cégnek!!!

A bolt adatai
A bolt leírása
Az electronic-star webáruház audio termékek széles skáláját forgalmazza. Kínálatunkban megtalálhatóak a legkülönbözőbb DJ eszközök, hangfalszettek, erősítők, házi HiFi berendezések, HiFi hangfalak, fénytechnika és autós multimédia eszközök is. Vásárlóinknak 21 nap próbaidőt biztosítunk és 3 év jótállást.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel