electronic-star
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Egy nagy tükröt rendeltem. Másnap már meg is kaptam, hihetetlenül gondos csomagolásban. A kedvező ár mellett a termék gyönyörű és masszív, nem okozott csalódást, sőt! Szebb a vártnál.
A megrendelt termékkel nem voltam megelégedve, ezért a kiszállítás másnapján jeleztem, hogy visszaküldöm. Az ügyintéző felajánlott egy 20%-os visszatérítést a vételárból,ha nem kúldöm vissza a terméket.Elfogadtam, bankszámlaszámot egyeztettünk, de azóta sem utalják vissza az összeget,csak hitegetnek. A terméket visszaküldeni már nem tudom, mert rég lejárt a 14 napos visszaküldési határidö. Emailekre nem válaszolnak, ha véletlen felveszik a telefont, hazudoznak, hogy a pénzügyre van már adva az ügy, de elérhetőséget senkihez nem adnak, panaszt sehol nem lehet náluk tenni, így a Fogyasztóvédelemhez fordulok.
Senki ne rendeljen tőlük, mert nem fog tudni élni a 14 napos vásárlástól való elállási joggal, nem korrekt a cég !!!
Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalata volt webáruházunkkal. A panaszát megvizsgáltuk, miután megtaláltuk a probléma okát, a megbeszélt összeget 24 órán belül visszafizettük. A kellemetlenségekért elnézését kérjük. Üdvözlettel, electronic-star.hu
Nagyon korrekt volt a kiszállítás nyomonkovetesel igaz 10 napig tartott. A termék az Auna fürdőszobai radio kiálló hibát nem találtam benne. Féltem a sok negatív ertekelestol amivel az áruházat illeték. Nekem kellemes csalódás!! Csillagos 5 ős.
Minden rendben volt Köszönöm
2023.03.02-án Visszaküldtem egy kiszállított árut mert nem azt küldték amit választottam és kifizettem.
Azóta sem árú sem pénz!
A rendelést követő napon a használat jeleit mutató hibás működésképtelen terméket (hősugárzó) szállítottak ki. Aznap kértem a cserét, de mitán később közölték, hogy előbb visszaszállítják a hibás trrméket és csak ezt ķövetően küldik a cseredarabot. Miután február van, és fontos, hogy gyorsan legyen valamilyen fűtő készülékünk ettől elálltam, és a temék árának visszatéritését kértem, hogy másikat szzerezhessek be. Ezt az ügyintézővel történt telefon beszélgetés alkalmával is jeleztem. Több hét után most ott tartunk, hogy se pénz se cseredarab. Nem kaptam meg a telefonbeszélgetések hanganyagát sem. Hivatkozásuk az, hogy meg nem érkezett meg a külföldi raktárukba a termék, meg, hogy cserét kértem. Hogy is van ez tisztelt elektronoc-star webáruház? Azt azért jelzem, hogy gyorsan kiszállítanak, de ha gond van akkor minősithetetlen az ügymenet.
Azért 1 csillag, mert 0-át nem lehet! Rendeltem egy újracsomagolt konyhai robotgépet 3 év garanciával. A gép már rossz volt, amikor megérkezett. Visszavitték. Volt 30 napjuk a javításra. Természetesen egy szóval sem jeleztek vissza. Én hívtam fel az ügyfélszolgálatot, ahol arról biztosítottak, hogy mindenképpen kicserélik a gépet, ha nem lehet megjavítani. Jóval a 30 nap letelte után rájuk írtam és érdeklődtem, mert természetesen ők még mindig nem kerestek! Közölték, hogy nem lehet megjavítani a robotgépet, visszautalják a pénzt. Hiába mondtam, hogy az ügyfélszolgálat új gépet ígért, semmit sem értem el! Most itt tartunk. Több, mint másfél hónapig vártam hiába! Ráadásul ajándék lett volna a lányomnak!
Ezektől soha többé semmit! Nagy csalódás volt!
Amennnyiben nemtörténik számora 15 naponbeleul intézkedésugy minden forumot megragadok a helyzet javitásának érdekében.Lázsd előzővélményt
dec 6.án rendeltem amegrendelésszövege gyorsan eltünt a megrndelt árut másnap expres csomagszállito a kiszállitptta semilyen dokumentumot a csomag nem tartalmazott igy nemtudom elérni önöket mert akért adatok nem állnak rendelkezésre levélben probáltam a panaszomat elöadni a levél bontatlanul visszaérkeztt.Gyors intézkedést várok!!!!!Amegrendelt áru Yummi hütövolt.Nincsbenne világitás és a hutö buzlik
dec 6.án rendeltem amegrendelésszövege gyorsan eltünt a megrndelt árut másnap expres csomagszállito a kiszállitptta semilyen dokumentumot a csomag nem tartalmazott igy nemtudom elérni önöket mert akért adatok nem állnak rendelkezésre levélben probáltam a panaszomat elöadni a levél bontatlanul visszaérkeztt.Gyors intézkedést várok!!!!!Amegrendelt áru Yummi hütövolt.Nincsbenne világitás és a hutö buzlik
Konyhai robotgépet rendeltem, ami gyorsan, de működésképtelen állapotban érkezett meg. Visszaküldtem cserére, de hosszú várakozás után sem kaptam meg, ezért lemondtam a rendelést, s kértem a visszatérítést. Telefonálások sorozata, eredménytelenül. Se gép, se pénz. Mai info: ki fogják küldeni a gépet, hiába mondtam le. Átvenni nem fogom, vettem másikat, de attól tartok, a pénz is csak a jövő évezredben fog ideérni, vagy akkor sem. Jöhet a jogi út.
3 hónapig használt kávéfőző teljesen tönkrement. 43000,-Ft
Folyamatosan csak azt írják, küldjem be a reklamációt, de hogyan? Állandóan kiírja, hogy nem találja a megrendelést!
Érdeklődnék ti hogyan reklamáltatok?
Sajnos már látom nem egy megbízható webáruház!
Senkinek nem ajánlom!
2022.10 hóban visszaküldött új árú értékét mai napignem utalták csak leráznak, hogy pár nap és utalják.Innen soha semmit mégegyszer nem rendelek.
A megrendelt termék helyett mást küldtek!(Lemezjátszó helyett pára elszívót!)
Levélre nem válaszolnak!Telefonon nem elérhetóek!
Többet innen nem rendelek és nem is alyánlom senkinek!
Ekkora egy csicska oldalt. Lenyúlnak mindenkit. Fos gagyi terméket küldenek amit ha vissza mersz küldeni, ők köszönik szépen, de pénzt sosem kapsz vissza.
Májusba rendeltem egy tésztakészítő gépet, ami 1 héten belül elromlott, visszaküldtem, rá 3 hétre kaptam egy másikat, ami 1 használat után elromlott. Írtak, hogy nem tudják pótolni és az árát visszaküldik. Majd küldtek egy asztal lapot, amit nem is értettem. Visszaküldtem és azóta várom a pénzem. Ennek immár 3 hónapja. Vajon át lettem verve?
Vissza küldtem a házi mozi szettet, de nem utalták vissza az árát. Látom többen is jártatok így. Ki milyen jogi segítséget kért?
7 nap telt el a rendelés óta, akkor rögtön ki is fizettem a terméket. Azóta se termék,se pénz, se email, csak az automa email a rendelés tényéről. Telefon ki sem csöng, az ügyfélszolgálat emailben nem válaszol. Nem ajánlom.
Rendeltem egy Crisp Pro air fryert ami nem melegit 🥲 2 oras probalkozas utan feladtam. Probalnam visszakuldeni viszont semmilyen elerhetoseget nem talalok ahol tudnek valakivel beszelni ez ugyben :(
Senkinek sem ajánlom. Megrendeltem egy Klarstein 2000Wattos gépet, helyette számláztak egy 1200Wattosat, küldtek egy 1300Wattos gépet. Ügyfélszolgálat hárít, ketten kétfélét mondanak. A reklamációs lapra a fülük botját sem mozdították. Annak ellenére küldték a gyengébb gépet, hogy az ügyfélszolgálatnak egyből jeleztem, hogy a számlán egy 1200wattos gép szerepel. Az ügyfélszolgálatos megnyugtatott, hogy biztos a jó gép lesz a csomagban. Magyarul átvertek. Ami még érdekes a dologban, hogy mindhárom gép ugyanazon a cikkszámon van elkönyvelve. Soha többet erről a webhelyről nem fogok vásárolni.
...mármint a futárcégen keresztül rendeltem már számtalanszor, nem ettől a cégtől😃😃
Rendeltem egy állványt, több e-mailt kaptam a szállítási határidőn túl: "sajnáljuk, de rengeteg a megrendelés ezért csúszik...blablabla".
Azután kaptam egy e-mailt, hogy értékeljem a terméket és persze a boltot is... mivel nem kaptam meg az árut így sajnos ezt nem tudtam megtenni, szerencsére volt olyan opció a kérdőívben, hogy "nem érkezett meg".
Másnap kaptam még egy e-mailt illetve sms-t is, hogy valószínüleg a futárcégnél keveredett el a termékem, de persze a futárcég ezt nem erősítette meg, tehát ezzel a dumával hárítva magukról a felelősséget, de 100%-osan nem a futárcégre terelve... nem emlékszem h ugyanabba vagy egy másik e-mailbe választhattam, hogy meg rendelem e újra a terméket vagy vissza kapom az árát(szerencsére nem utaltam)...megrendeltem ismét két hét elteltével, mire masnap jön egy válasz: "sajnos elfogyott". Megjegyzem nem kaptam olyan e-mailt, hogy át adták a futarcégnek a rendelt állványt...
Értem hogy nagy a webshop és nem az én 30.000ft os szarommal fognak első sorban foglalkozni, de ez akkor is felháborító 14 vagy 15 nap után derült ki, hogy az a termék már nem áll rendelkezésre... nem hinném, hogy a futárcégnel keveredett el, számtalanszor rendeltrm már tőlük, ezen kívűl mindig sikerrel!
A Garfield 35 l-es fagyasztó szekrényt vásároltam, nem működött, visszakuldtem, sms-be jeleztem a pénzt kérném vissza, kaptam egy másik fagyasztót, nem vettem át, visszakuldtem, már nincs bizodalmam ehhez a típushoz! Nekem jelezték aug,03-án átvette a raktár, de sajnos a pénzt még mindég nem kaptam vissza!!! Elmúlik a nyár és se fagyasztóm, se pénzem nem kaptam vissza, hogy tudnék venni helyette! Információ alapján nem is tudták időpontot mondani, hogy mikor fogom megkapni! Ezt nehezmenyezem nagyon!!!
Én egy gyermekeknek való kerékpárutanfutó és joggert rendeltem,utánvétes fizetéssel,mivel 100 ezer forint felett volt az ára,szállításra 5-7 munkanap volt írva,ehhez képest gyorsan,2munkanap alatt megkaptam kifogástalan állapotban amit rendeltem.
A rendelésemet minden egyes nap a következő munkanapra írják ki. Jelenleg több, mint egy hete folyamatosan csúsztatják egy nappal az érkezési időt, az ügyfélszolgálat a panasz levelekre pedig többszörös megkeresés után sem méltatott válaszra. A telefonos ügyfélszolgálat nem működik. Sajnos előre kifizettük a terméket, így nem tudjuk máshonnan lerendelni, de többet innen biztos, hogy semmit nem fogunk vásárolni és senkinek sem ajánlom.
Tisztelt Cím az Önöktől vásárolt pavilon tetőzete beázik a tető anyaga átereszti a vizet reklamációs emailt elküldtem a info@blumfeldt.hu címre,fényképekkel igazolva 2022.06.09.napon azóta eltelt idö alatt válaszra sem méltattak.
május 23-án vásároltam egy Dharma solár kerti szökőkutat. Sajnos nem működött. Nagyonkedvesen kűldtek érte és elkűldték a szlovákiai szervízbe. Onnan ugyanolyan álapotba kaptam vissza, olyan megjegyzéssel (amit az ügyfélszolgálatos fordított le), hogy a ermék tökéletesen működik. Természetesen egyáltalán nem működik. Ja! és nem volt benne magyar használati utasítás. Bár szerintem nagyon egyszerű összedugni azt a 3 nem egyforma csatlakozót. Az ügyfélszolgálatos szerint nem elfogadható a reklamációm. Nnagyon gondoljátok meg a vásárlást.
A termék leírás szerint megfelelt . Pontos és sérülés mentes szállítás. Korrekt ügyintézés.
Vigyázat poros koszos csomagolásba deformálódót terméket kaptam! A csomagolás sérült volt átvettem bízva hogy a termék nem sértett! nem ajánlom!
Konvekciós fűtőtest 2000W/230V LCD kijelző IP24 + távirányító ezt vettem!
Ügyfélszolgálat nem is értem miért van,ezért fizetést is kapnak?!komolytalan cég nem ajánlom senkinek!
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel