electronic-star

electronic-star Értékelései Értékelések átlaga: 1.7 (26 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2018. április 24.

Személy szerint , előbb rendeltem meg a terméket , minthogy az üzlet után olvastam volna . Ha fordítva teszem valószínűleg nem vásárolok náluk . És a rengeteg negatív vélemény ellenére én pozitívan csalódtam ! Szép állapotban kaptam meg a termékeket , profin becsomagolva, )nem volt újra csomagolva .... ) elég masszív szép kis hintát kaptunk . És nagyon szeretjük 3 nap alatt meg is érkezett . . Köszönöm .

2018. április 15.

Egy nagy rakás szar!!!!!!¡!!!!!!!!¡!!!!!

2018. április 15.

Egy nagy rakás szar!!!!!!¡!!!!!!!!¡!!!!!

2018. április 11.

Sajnos csak most olvastam el az értékeléseket...... Az elektromos takaró amit kaptam, az első használatba vétel alkalmával majdnem elolvadt. Karácsonyi ajándék lévén, elég kellemetlen volt :-( Most tudom visszaküldeni, mert páromnak vettem aki vitte magával Hollandiába, első este elővette és próbálta volna élvezni, dehát áramütést nem akart kapni. A hozzászólások szerint futhatok a pénzem után, plussz még fizethetem a postadíjat is amivel eljut a dobot Győrbe. Szomorú vagyok....

2018. február 19.

Kaptam tőlük egy emailt amiben azt írják hogy kézbesítve van ,pedig nincs!!

2018. február 19.

Azt írják hogy 5 munkanapon belül kiszállítják a csomagot de csak két hét múlva jön meg!

2018. február 2.

Ha esetleg rászánja magát egy kultúrált ügyfélszolgálatos,hogy értékelésemre megfelelő választ adjon!
És ne hogy arra hivatkozva ne tudjon érvelni,itt a rendelés és az azonosíó szám!
Várom,miként értelmezik önök a 14 napos visszafizetést!
Megrendelés száma: 2017-2649047
Ügyfélszám: 102708877

2018. február 2.

A bolt addíg konkrét míg vásárolsz,reklamácíó esetén nulla infrmáció,bunkó ugyfeles,és semi téjékoztatás!
2018.01.03-án elállási szándékomat leadtam,terméket visszaküldtem.
Holnap egy hónapja,hogy várom a pénzemet!
14 napos visszafizetési garanciájuk amit elöszeretettel reklámoznak ennyit ér!
Tömérdek kultúráltan érdeklődő levelemre egy választ kaptam,ami sablon szöveg!
Pénzem sehol!
Kormányablakban megteszem a megfelelő feljelentést!

2018. január 25.

Csak egy hónapja késik a megrendelésem.

2018. január 3.

Novemberben megrendeltem a terméket, ami raktáron volt és rövid határidővel kiszállítanak. Hetek teltek el és nem szállítottak, nem érkezett értesítés, hogy miért késlekedik a termék. Sikerült telefonon elérnem az operátort, aki szerint a megrendelt termék útközben eltűnt, nem tud róla információt, de újra megrendeli. Azóta sem kaptam tájékoztatást. Természetesen az ünnepekre nem érkezett meg, elérni nem lehetett a céget, az írásos megkeresésre nem reagáltak.

A termék azóta is megrendelhető, raktáron van és rövid idő alatti kiszállítást ígérnek...

Megbízhatatlan cég!!! Jó lenne, ha egy hivatalos szerv ellenőrizné a céget...

electronic-star válasza (2018. január 8.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Sajnáljuk, hogy a szállítás késik, elnézést kérünk. A terméket hamarosan kézbesíti a futárszolgálat.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 23.

Aki innen rendel és előtte nem olvassa el a felhasználói véleményeket az meg is érdemli

electronic-star válasza (2018. január 8.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 23.

Megbízhatatlan cég! Karácsonyra képtelenek voltak kézbesíteni a december 13-án megrendelt és előre kifizetett termékeket, pedig a partner cég (Klarstein) oldalán biztosítottak afelől, hogy még bőven benne vagyok az időben. Az email-ekre nem válaszoltak, (legalább négyet írtam, érdeklődtem), a megadott telefonszámot nem vették fel, csörgött soká majd szétkapcsolt számtalanszor. Végül 2 nap után sikerült beszélnem egy k..va nyegle sráccal, aki közölte, hogy már a Trans o flexnél van már az áru és szombatra (23-ra) valószínű megkapom. Azokat is hívtam persze tök hiába. Nem kaptam meg. Karácsony ajándék nélkül. Köszönöm a Klarsteinnek, az Electronic starnak és a Trans o flexnek.

electronic-star válasza (2018. január 8.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Sajnáljuk, hogy a terméket a futárszolgálat kisebb késésssel kézbesítette, elnézést kérünk.
Tapasztalatok alapján a szállítás 5-6 munkanapot vesz igénybe.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 15.

Csaló cég! Szívből kívánok maguknak annyi bánatot és bosszúságot a 2018-as évre, amennyit maguk okoztak a vásárlóiknak idén a sok hibás, használhatatlan szar semmirevaló termékeikkel és az ügyfélszolgálatnak csúfolt telefonhuszárokkal. Remélem, hogy ez az év lesz a működés utolsó éve!

electronic-star válasza (2017. december 18.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 9.

Kritikán aluli!!! Termék sehol. November 19.- én rendeltem. December 9.- e van.
Nagy nehezen ügyfélszolgálatot el lehetett érni telefonon, ahol csak a hitegetés magy. E- mailre nem válaszolnak.
Szerdáig ha nem utalják vissza a pénzem, kénytelen leszek Fogyasztóvédelemhez fordulni!!

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 8.

Tisztelt Olcsóbbat.hu!
Önök semmilyen levélre nem reagálnak, semmibe veszik a vásárlókat. Egy ilyen "cég" mint az electronic-star még mindig 100 % megbízható boltként szerepel maguknál?????? Egyáltalán minek vannak maguk a piacon??? Csak azért hogy megtévesszék a vásárlókat a kiadott minősítésükkel???? Süllyedjenek a föld alá az electronic starral együtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 8.

Rendeltem tőlük egy 100000Ft-os hangfalat, mint mondták szállítási idő 5-6nap. E helyett több mint 2 hét eltelt a fiam születésnapjával együtt amire rendelrem a terméket! Az ügyfélszolgálatosak arogánsak, lekezelőek senkinek sem ajánlom őket! A terméket még mindíg nem kaptam meg...

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. október 26.

Minimum hatezer forintot telefonáltam el ezzel a gazember céggel.
Hülyének nézik, hitegetik az embereket.
A mocskos német-kínai anyacég a világ összes szemetét ideküldi Magyarországra.
Majd te is megtudod ha tőlük rendelsz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. október 24.

Rendeltem egy Takira rollert.
Rendelés leadva 27.09.2017
Most 24.10.2017 van. Azt írták, h 5-6 munkanap. Lassan egy hónap telt el, és még mindig nem kaptam meg. Ez így inkorrekt.

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Sajnáljuk, hogy a szállítás késik, elnézést kérünk. A terméket hamarosan kézbesíti a futárszolgálat.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. október 5.

olyan elektronikai termékeket kaptam kézhez amiket már előttem biztosan többen is visszaküldtek, mert hibás
képesek ugyanazt a szrt többször is kipostázni, hátha valaki belenyugszik, vagy nem ért hozzá
a becsület bajnokai
hoppá jobb felső sarokban 100% megbízható bolt ??????????????
Gratulálok az elért 100%-hoz, csak így tovább

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. szeptember 27.

Hogy miben fejlődhetne a bolt?
Mondjuk ne használt szemetet áruljanak
Esetleg válaszoljanak az emailekre
Esetleg ne 10 percekig hallgasd a telefonban a zenét
Esetleg új ,hibátlan termékeket küldjenek
Talán fizessék vissza a pénzt ha a selejt termék javíthatatlan
Nőjön ki a gerincük
Jelentsék fel magukat

electronic-star válasza (2017. október 2.) :
Köszönjük az értékelését!
Kérem, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni. Szívesen a segítségére leszünk.
Üdvözlettel, electronic-star, Magyarország
2017. szeptember 24.

Hulladék vacak selejt használt termékeket küldenek, az ügyfélszolgálatuk nem válaszol az emailekre. A pénzt hónapokig nem utalják vissza, össze-vissza beszélnek. Rendszeresen újraszámlázzák a cseretermékeket.
Úgy küldték ide nekem az állítólag új terméket 3 hónapja, hogy lötyögtek a gombok, törött karcos volt az eleje, koszos a hátulja. Azóta futok a pénzem után, de ebből feljelentés lesz.

electronic-star válasza (2017. október 2.) :
Köszönjük az értékelését!
Kérem, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben segíteni.
Üdvözlettel, electronic-star, Magyarország
2017. július 31.

telefonon is elérhetetlenek, emailre nem válaszolnak, ami jó cuccuk lenne az valójában nem létezik, közben meg megy a vakítás, hogy a vásárló a legfontosabb, meg a korrektség. Botrányos nagy nulla

electronic-star válasza (2017. október 2.) :
Köszönjük az értékelését!
Kérem, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, hogy érdemben segíthessünk.
Üdvözlettel, electronic-star, Magyarország
2017. március 22.

Még arra sem képes a cég, hogy válaszoljanak az emailekben feltett kérdésekre. A termék amit küldtek hibás volt, 2 hónapot vártam a cserére és az is gyári hibás. Nem ajánlom senkinek, hogy vásároljon tőlük!! Gusztustalan cég!

electronic-star válasza (2017. október 2.) :
Köszönjük az értékelését!
Kérem, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni. Szívesen a segítségére leszünk.
Üdvözlettel, electronic-star, Magyarország
2015. április 10.

Telefonszámot esetleg tudna adi mert az jol vona

electronic-star válasza (2015. április 13.) :
Termeszetesen potoljuk,


Tel: +36 (1) 848 04 32
2015. április 10.

Meg szeretném veni

electronic-star válasza (2015. április 13.) :
Koszonjuk a hozzaszolasat!

Pontosan mely termekrol tetszik erdeklodni?

Üdvözlettel,

Morvai Tamás

Electronic-Star ügyfélszolgálat, Magyarország
Tel: +36 (1) 848 04 32
e-mail: info@electronic-star.hu
2015. február 28.

tetszik

electronic-star válasza (2015. április 13.) :
A velemenyet kozsonjuk!

Orommel vesszuk a pozitiv ertekeleset!

Üdvözlettel,

Morvai Tamás

Electronic-Star ügyfélszolgálat, Magyarország
Tel: +36 (1) 848 04 32
e-mail: info@electronic-star.hu
A bolt adatai
A bolt leírása
Az electronic-star webáruház audio termékek széles skáláját forgalmazza. Kínálatunkban megtalálhatóak a legkülönbözőbb DJ eszközök, hangfalszettek, erősítők, házi HiFi berendezések, HiFi hangfalak, fénytechnika és autós multimédia eszközök is. Vásárlóinknak 21 nap próbaidőt biztosítunk és 3 év jótállást.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel