electronic-star

electronic-star Értékelései Értékelések átlaga: 1.7 (38 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2018. október 10.

Rendeltem egy kávéfőzőt,bár ne tettem volna. Egy hétig vártam mire megérkezett,de nagy örömöt nem leltem benne. A kávéfőző nem csinált semmit,vettem egy darab vasat. Az ügyfél-szolgálaton elmondták mi a teendő de természetesen nekem kell mindent fizetni hogy majd valamikor visszakapjam a pénzem. Reménykedem hogy visszautalják. Senkinek nem ajánlom hogy tőlük vásároljon.

2018. október 1.

09.25.-én rendeltem a szobabiciklit és 10.01.-én megjött. Folyamatosan tájékoztattak. Nálam tökéletes volt minden!!

2018. szeptember 21.

Ez vicc! Kínából négy nap (nem munkanap! péntek-kedd) után kaptam meg a rendelt ebook olvasót, itt meg egy hét után is semmi híre, hol jár a csomag. Ja a csomag nyomkövetés is egy kalap *****!

2018. szeptember 18.

-

2018. augusztus 15.

Elfelejtették feltüntetni, hogy az áru Németországból érkezik, teljességgel kizárt, hogy a szlovák körön keresztül 5-7 munkanap alatt kiszállítják. A megrendelést követően, melyet bankártyával ki is fizettem, 3 nappal érdeklődtem és azt mondták nem kapták még meg a pénzt. 5 munkanap után azt közölték, hogy a no-i központjuk még nem válaszolt nekik, de tartják a szállítási határidőt. A 6. napon kinyilvánítottam, hogy nem tartok igényt az árura, fizessék vissza a pénzt, mivel továbbra sem tudták megmondani, hogy mikor indítják el a terméket. Ezt követően a raktár megindította az árut, azt mondták, hogy ezt nekem majd vissza kell küldeném, es ha visszaér a központba, akkor kapom vissza a pénzt. Magyarországra a futár raktárába 9 nap alatt ért, ahol sikerült elintéznem, hogy visszaküldjék a feladónak. Az electronicszarnak az ugyintezoje azt mondta, ne cirkuszoljak, oket a 14 nap nem érdekli, majd ha visszaer a termek fizetnek. Természetesen még nem fizettek, a 14 nap lejárt. Irtam a kozpontjukba is, válasz nuku.
Több mint 200 ezer forintot bánja.
Ha az értékelést mínuszba is lehetne rakni, odatenném. Hazugok.
Egyébként egy másik címről érdeklődtem ugyanarról a termékről akkor, amikor meg nem kertem vissza a penzt, azt írták 5-7 munkanap a szállítás, holott tudatában vannak annak, hogy ezt nem tudjak teljesíteni.
Az, hogy a jog szerint a vételárat vissza kellett volna fizetniük, nem érdekli őket.

2018. augusztus 4.

Na ez Magyarország
Itt nincs törvény se rend
Szabadon garázdálkodhat mindenki
Mit csináltok emberek miért nem olvassátok a visszajelzéseket
Hányan fogtok még bele figyelni ebbe a cégbe
Tegyétek ti is feljelentést a Kormányhivatalnál
Nincs már fogyasztóvédelem az egy sóhivatal volt
A gazdasági versenyhivatal is kivizsgálja az ügyeteket És továbbítja felügyeleti szervhez
Ne hagyjátok magatokat ti sem, Harcoljatok és győz az igazság
Az ilyen cégek abból élnek hogy a magyarok fele nem lép Csak a száját tátja és sopánkodik

2018. július 25.

Úgy látom, a hivatalos levelező rendszerüket nem olvassa a vezetőség, ezért segítek és ide is bemásolom, no meg hogy mások okuljanak.


"Tisztelt Vezetőség!

Farkas Tamás vagyok, ügyfélszámom 110419440.
Szeretnék érdeklődni, hogy a 2017. decemberében Önöknek visszaküldött garanciális Auna 620 hangfalszettemmel kapcsolatos ügyintézésük mikor fog számomra is elfogadható végkifejletbe átcsapni?
8 hónapja megy a hitegetés a telefonos ügyfélszolgálatosok felől, miszerint a vezetőség felé továbbítják a panaszom, akik aztán eddig 100% hatékonysággal nem keresnek meg. Legalább ezt az egy teljesítményt stabilan hozzák. Most vagy az ügyfélszolgálatos nem végzi el a feladatát becsülettel, amit kétlek, mert 4-5 különböző emberrel is beszéltem már, kizárt, hogy mindenki félvállról vegye a munkáját, vagy a másik feltételezés egyre csábítóbb számomra, miszerint az Önök hozzáállása hagy kivetni valót, kedves Marianna-árok mélységig tisztelt vezetőség.
Valahogy eddig nem sikerült még csak csatornát sem találnom Önöket elérni, ezt most ezúton pótolom, miután vagy 10. beszélgetés után az ügyfélszolgálatos végre közölte ennek lehetőségét. (vezetoseg@electronicstar.hu)
Úgy gondolom, hogy elkerüljünk mindenféle felesleges köröket, elmesélem a teljes történetem.
2017 egy szép késő őszi napján azóta sokszor elátkozott döntésemként arra adtam a fejem, hogy egy Bluetooth képes hangfalszettet vegyek Önöktől. Ezt majdnem sikeresen megoldottam, mivel a beakadt weboldaluk miatt 2 hangfalszettet sikerült vennem, amiből az egyik utánvétes, a másik PayPal-os lett. Erre a csodára azóta sem tudok épeszű magyarázatot találni. Megjött a PayPal-os csomagom, amit a kézbesítő nem akart átadni készpénzes kifizetés nélkül. Persze a PayPal számla, amin az van, hogy ne fizessek a dobozban volt, amit nem nyithattam ki, így akkor én naív kifizettem ezt a csomagfutárnak, bízva abban, hogy Önökkel pikk-pakk elintézzük ezt a mizériát. Ezután 2 héttel megkaptam a másodikat és ekkor realizáltam, hogy 2 rendelés csúszott be az egy helyett. Szelle Tamással történt levelezésem bizonyítja az állításom megtörténtét.
Miután visszaküldtem Önöknek az egyik sértetlen csomagot, a kisebb összeget sikerrel átutalták bő 1,5 hónappal később. Vicc kategória, de letudtuk, visszakaptam a 37.300 Ft-omat, bár felkészíthettem volna magam, hogy ha ez ilyen nehézkesen ment, később csak rosszabb lesz.
Sajnos megpróbáltatásaim nem értek véget, már november közepétől elkezdte beadni a kulcsot a nálam maradt zajdoboz. 2017 decemberben úgy határoztam, visszaküldöm Önöknek a terméket.
Jó vásárló révén elolvastam, mi ilyenkor a teendő, nosza töltsük fel a számlaszámomat, amit kaptam a weboldal reklamációs felületére. Legnagyobb meglepetésemre visszadobta az űrlap, mivel a szlovák számlaszámot nem tudta értelmezni. Ööö... OK. Az Önök honlapja. Magyar megrendelésemet. Saját adatbázisukban tárolt számát. Ami az accountomhoz volt elvileg kötve. Sebaj, engedjük el... Váltsunk fegyvert, kézbe kaptam a telefont.
Az ügyfélszolgálatos úr útbaigazított, hogy az EREDETI számla példányára aláírásommal, hibalistám rápingálásával küldjem vissza az eszköz dobozában az elromlott terméket. (Én barom, még jó, hogy lemásoltam...)
Megtettem, onnantól levélre nem kaptam visszaigazolást, az ügyfélszolgálatos, már ha elértem, azt mondta, most épp a győri szervizben van a hangfalam, a másik hogy visszaküldték a német anyavállalatnak, vagy azt, hogy a pozsonyi kirendeltségen csücsül. Fél évig ez ment, május végén úgy döntöttem, elhagyom a lájtos hozzáállásom.
Amikor a fogyasztóvédelemmel fenyegettem meg az ügyfélszolgálatist, akkor hallottam az Önök cégétől az első konkrét ígéretet, hogy 30 napon belül megoldja a vezetőség a problémám, de az előtt felveszik még velem a kapcsolatot. A 30 nap bőven letelt, nemhogy a problémám nem lett megoldva, de még csak senki fel sem emelte a telefont, hogy érdeklődjön utánam.
Nem tudom, ezt mégis hogy gondolták, hogy arra játszanak, majd megunom a zaklatásukat és inkább elfelejtem a 38.240 Ft-omat, ami az utánvétes csomagért járt.
Amennyiben jövő hét közepéig nem fog érkezni semmilyen megkeresés, úgy abban az esetben a fogyasztóvédelemhez fordulok és ez mostantól nem ígérgetés. Van hangfelvételem, számlamásolatom, levelezésem, nem fogom magam könnyen adni. (Tisztában vagyok a joggal, miszerint perdöntő bizonyítékként nem lehet a hangfájlt felhasználni, ugyanakkor remélem azt tudják, hogy a döntésben segíteni fogja a tisztelt bírót. ;- ) ) Nem egyszerűen erről a pénzről szól az egész, nem kenyérre kell, ezért vettem belőle hangfalat. Az Önök cégének a hozzáállása borított ki, valamint más vásárlók által írt kommentek és hozzászólások, amikben megerősítettek, nem vagyok egyedül a problémámmal.
Elég érdekes kérdés szerintem, hogy milyen számlaszámot lehet egyáltalán feltölteni egy magyar weblapra magyar rendelés esetén a garanciaérvényesítéskor, hogy ha a számla szlovák és nem veszi be?
Az is felkelti az érdeklődésem, hogy a magyar nyelven kommunikáló magyar ügyfélszolgálat székhelye "elméletileg" Pozsony, csak hogy egy átlag szerencsétlen reklamáló ne tudjon olyan könnyen odamenni és asztalt borogatni. Valamint minden alkalommal, amikor követeltem az aktuális vezetőt, az volt a válasz, hogy majd délután lesz. Ezek szerint az ügyfélszolgálatot senki sem felügyeli, a felettesük pedig csak éjszakai műszakot tölt be, amikor már nem lehet hívni az ügyfélszolgálatot? Ez a bevett protokoll a paprikás ügyfelek lerázására?
Azt pedig külön kiemelném, hogy olyan hangfalszettet kaptam, amin 2015-ös garimatricát ragasztottak rá egy feltépettre, magyarán a hangszóró újként volt eladva, mégis megjárta már a szervizes hadak útját. Fényképpel tudom bizonyítani, valahogy a megérzésem nem csalt Önökkel szemben és óvatosságból lőttem pár képet a mélynyomó hátuljáról.
Nagyon remélem, hogy a levelem nem a spam tárat fogja gyarapítani, hanem végre a "vezetőség" érdemi munkát lesz képes felmutatni. Normál esetben elnézést kérnék a karakter-cunamim miatt, azonban ez nem az az alkalom, amikor nekem kell bocsánatért esedeznem.

Várom mielőbbi válaszukat."

A copy-paste válaszukkal meg fényesre polírozhatják a hátsójukat. Sunyi banda, az ügyfélszolgálatos van kiskatonának odaállítva a sértetteknek golyófogóként, amíg a tulajok rajtunk élősködnek.

2018. július 24.

SENKINEK NEM JAVASLOM!!!
Több weboldalt üzemeltetnek, én óvatosságom ellenére belefutottam az általuk üzemeltetett másik weboldalba, onnan rendeltem egy speciális terméket. A korábbi hozzászólásokkal teljesen egyetértek, semmi információ csak telefonálgatások hatására, a termék nem érkezett meg, össze-vissza tájékoztatnak az ügyfél-szolgálaton, a vételár visszautalásának időpontjára sem tudtak határozott nyilatkozatot tenni (majd egyszer). Maguktól semmilyen tájékoztatást nem adnak. A mai napon bejelentést tettem telefonon, e-mailben, írtam e-mailt a német cégnek is, mert a türelmem elfogyott. Ha nem kapom vissza a vételárat 1-2 héten belül, akkor nem fogok hónapokat várni, panaszt teszek a Fogyasztóvédelemnél és az összes illetékes hatóságnál, mert felháborító, hogy benyelik a pénzt, de se információ, se termék és még nekik áll feljebb!

2018. június 2.

Üdv Mindenkinek! Felháborítónak találom ennek a cégnek a működését, ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni!
2017. karácsonyt megelőzően rendeltünk zongoraszéket a gyermekünknek, ami helyett nem a megrendelt terméket küldték ki. Reklamációt következően a következő hónapban kiküldték teljesen ugyanazt. Miután nagy nehezen megértették, hogy amennyiben nem tudnak olyan terméket küldeni, amit a honlapon feltüntettek, ez esetben szeretném, ha visszaküldenék a termék árát. Most 2018. június 2 van, a termék ára sokadik telefonálgatásra sem érkezett meg. Egy hete amikor kikelve magamból telefonáltam részükre, felháborodottan mondták, hogy a bankom a hibás, mert nem érkezett meg a pénz márciusban.. Előtte telefonban persze előfordult, hogy rossz bankszámlaszámot olvastak be nekem, amin elképedtem teljesen. Több telefonhívásomat követően próbálták kijavítani a számlaszámot, sikertelenül.
Én mindenkit óva intenék ettől a cégtől! Amennyiben a jövő héten sincs megoldás, fogyasztóvédelemhez leszek kénytelen fordulni, s mert bár békeszerető ember vagyok, ez a félévi huza-vona amit okoztak, nem tud másra késztetni. Köszönöm mindenki fogyelmét!

2018. május 30.

Ma megkaptam a rendelt csomagót,és a csomag tartalma űresssssssss volt!!!!!!!
Megérdemlem nem nèzem útána a cégnek!!!

2018. május 17.

Üdvözlet az eddigi véleményt íróknak és majd a későbbiekben csatlakozóknak is!
Végig olvasva a véleményeket kissé leesett az állam mert nem is gondoltam volna, hogy ekkora a gáz.
Komolyan szólva csak nevetni tudok a bolton, üzleten vagy minek nevezzem ezt....
Szóval rendeltem én is egy kerti csobogót és a rendeléstől számítva 5 napra jött a futár. De kirááááály!!!!!!!!!
Futár tök közvetlen, gyors és máris egy nagy doboz a kezemben :) A kifizetett kp. 21.700 Ft.
Szaladva be, hogy azonnal bontsam a dobozt vágó eszközt ragadtam és nyílt a doboz teteje!!!
KERTI CSOBOGÓÓÓÓÓÓ!!!!! VÁÁÁÁÁÁÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!
Mondom mi a sz@r???????? Egy 5.1-es hangfal szett????????? Mi a.....?
Csak gratulálni tudok!!!
Na egyből telefon és egy hölgyike vette fel a másik oldalt majd közlöm vele kis problémám. Fényképet kért amit e-mail formában el is küldtem részére majd válaszolva közölte, hogy továbbítja a német kollégáknak.
Na mondom ih líbe dikkkk!
A lényeg van egy 5.1-es hangfalszettem a dobozban, de még nem éreztem, hogy ki is akarom próbálni. Lehet átalakítom kerti csobogónak :) :)
Kíváncsi vagyok megkapom-e amit rendeltem vagy nézegethetem a hangfalakat.
Ja és a másik poén: Az e-mail levelezés során a sorok végére tisztelettel írtam oda szerény nevem, de a válasz levélben teljesen más néven szólítottak. Há-Hááá. Azokból a betűkből még csak a nevem sem tudom kirakni.
Végeredményben kaptam is meg nem is. De az biztos, hogy a hangfalak külsőre esztétikailag kifogástalanok csak ne lenne fehér színű. (5 csillag majd ha kezemben tartom amit rendeltem)

2018. május 15.

Kár,hogy nincsen 0 csillag... Eltelt két hónap az első megrendelés óta,azóta kaptunk egy nem működő,majd cserével egy többszörösen törött terméket... Eltelt 28 nap a visszaküldés óta,pénz sehol,múlt keddi érdeklődésnél megtudtuk,hogy a németek rábólintottak a visszautalásra,amit azóta sem kaptunk meg. De!!! Pénteken a telefonos érdeklődésünknél kifogtunk egy valószínüleg degenerált tökfejet,aki a hümmögés királya lehet mellesleg,képes volt nagy mellénnyel belehazudni az arcomba,plusz számonkérte rajtam,hogy mit ugrálok a pénzemért... De megsértődött,amikor elvesztettem a türelmem arra a mondatára,hogy innentől még pár hét,mire átutalják a pénzemet.A nevét nem volt hajlandó megosztani,és letette a telefont!!!! Visszahívtuk a társaságot,ahol egy normális kollega türelmet kérve rácsörgött a pénzügyre,majd közölte,náluk van a pénz. Egy perc alatt elintézve emberi módon... És a panaszunkra sem jött válasz,se a számlánkra a pénz. Mellékesen egy másik külföldi székhelyű cég a visszaküldés napjától számítva 5 napon belül utalt.... No comment...

2018. április 24.

Személy szerint , előbb rendeltem meg a terméket , minthogy az üzlet után olvastam volna . Ha fordítva teszem valószínűleg nem vásárolok náluk . És a rengeteg negatív vélemény ellenére én pozitívan csalódtam ! Szép állapotban kaptam meg a termékeket , profin becsomagolva, )nem volt újra csomagolva .... ) elég masszív szép kis hintát kaptunk . És nagyon szeretjük 3 nap alatt meg is érkezett . . Köszönöm .

2018. április 15.

Egy nagy rakás szar!!!!!!¡!!!!!!!!¡!!!!!

2018. április 15.

Egy nagy rakás szar!!!!!!¡!!!!!!!!¡!!!!!

2018. április 11.

Sajnos csak most olvastam el az értékeléseket...... Az elektromos takaró amit kaptam, az első használatba vétel alkalmával majdnem elolvadt. Karácsonyi ajándék lévén, elég kellemetlen volt :-( Most tudom visszaküldeni, mert páromnak vettem aki vitte magával Hollandiába, első este elővette és próbálta volna élvezni, dehát áramütést nem akart kapni. A hozzászólások szerint futhatok a pénzem után, plussz még fizethetem a postadíjat is amivel eljut a dobot Győrbe. Szomorú vagyok....

2018. február 19.

Kaptam tőlük egy emailt amiben azt írják hogy kézbesítve van ,pedig nincs!!

2018. február 19.

Azt írják hogy 5 munkanapon belül kiszállítják a csomagot de csak két hét múlva jön meg!

2018. február 2.

Ha esetleg rászánja magát egy kultúrált ügyfélszolgálatos,hogy értékelésemre megfelelő választ adjon!
És ne hogy arra hivatkozva ne tudjon érvelni,itt a rendelés és az azonosíó szám!
Várom,miként értelmezik önök a 14 napos visszafizetést!
Megrendelés száma: 2017-2649047
Ügyfélszám: 102708877

2018. február 2.

A bolt addíg konkrét míg vásárolsz,reklamácíó esetén nulla infrmáció,bunkó ugyfeles,és semi téjékoztatás!
2018.01.03-án elállási szándékomat leadtam,terméket visszaküldtem.
Holnap egy hónapja,hogy várom a pénzemet!
14 napos visszafizetési garanciájuk amit elöszeretettel reklámoznak ennyit ér!
Tömérdek kultúráltan érdeklődő levelemre egy választ kaptam,ami sablon szöveg!
Pénzem sehol!
Kormányablakban megteszem a megfelelő feljelentést!

2018. január 25.

Csak egy hónapja késik a megrendelésem.

2018. január 3.

Novemberben megrendeltem a terméket, ami raktáron volt és rövid határidővel kiszállítanak. Hetek teltek el és nem szállítottak, nem érkezett értesítés, hogy miért késlekedik a termék. Sikerült telefonon elérnem az operátort, aki szerint a megrendelt termék útközben eltűnt, nem tud róla információt, de újra megrendeli. Azóta sem kaptam tájékoztatást. Természetesen az ünnepekre nem érkezett meg, elérni nem lehetett a céget, az írásos megkeresésre nem reagáltak.

A termék azóta is megrendelhető, raktáron van és rövid idő alatti kiszállítást ígérnek...

Megbízhatatlan cég!!! Jó lenne, ha egy hivatalos szerv ellenőrizné a céget...

electronic-star válasza (2018. január 8.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Sajnáljuk, hogy a szállítás késik, elnézést kérünk. A terméket hamarosan kézbesíti a futárszolgálat.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 23.

Aki innen rendel és előtte nem olvassa el a felhasználói véleményeket az meg is érdemli

electronic-star válasza (2018. január 8.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 23.

Megbízhatatlan cég! Karácsonyra képtelenek voltak kézbesíteni a december 13-án megrendelt és előre kifizetett termékeket, pedig a partner cég (Klarstein) oldalán biztosítottak afelől, hogy még bőven benne vagyok az időben. Az email-ekre nem válaszoltak, (legalább négyet írtam, érdeklődtem), a megadott telefonszámot nem vették fel, csörgött soká majd szétkapcsolt számtalanszor. Végül 2 nap után sikerült beszélnem egy k..va nyegle sráccal, aki közölte, hogy már a Trans o flexnél van már az áru és szombatra (23-ra) valószínű megkapom. Azokat is hívtam persze tök hiába. Nem kaptam meg. Karácsony ajándék nélkül. Köszönöm a Klarsteinnek, az Electronic starnak és a Trans o flexnek.

electronic-star válasza (2018. január 8.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Sajnáljuk, hogy a terméket a futárszolgálat kisebb késésssel kézbesítette, elnézést kérünk.
Tapasztalatok alapján a szállítás 5-6 munkanapot vesz igénybe.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 15.

Csaló cég! Szívből kívánok maguknak annyi bánatot és bosszúságot a 2018-as évre, amennyit maguk okoztak a vásárlóiknak idén a sok hibás, használhatatlan szar semmirevaló termékeikkel és az ügyfélszolgálatnak csúfolt telefonhuszárokkal. Remélem, hogy ez az év lesz a működés utolsó éve!

electronic-star válasza (2017. december 18.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 9.

Kritikán aluli!!! Termék sehol. November 19.- én rendeltem. December 9.- e van.
Nagy nehezen ügyfélszolgálatot el lehetett érni telefonon, ahol csak a hitegetés magy. E- mailre nem válaszolnak.
Szerdáig ha nem utalják vissza a pénzem, kénytelen leszek Fogyasztóvédelemhez fordulni!!

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 8.

Tisztelt Olcsóbbat.hu!
Önök semmilyen levélre nem reagálnak, semmibe veszik a vásárlókat. Egy ilyen "cég" mint az electronic-star még mindig 100 % megbízható boltként szerepel maguknál?????? Egyáltalán minek vannak maguk a piacon??? Csak azért hogy megtévesszék a vásárlókat a kiadott minősítésükkel???? Süllyedjenek a föld alá az electronic starral együtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. december 8.

Rendeltem tőlük egy 100000Ft-os hangfalat, mint mondták szállítási idő 5-6nap. E helyett több mint 2 hét eltelt a fiam születésnapjával együtt amire rendelrem a terméket! Az ügyfélszolgálatosak arogánsak, lekezelőek senkinek sem ajánlom őket! A terméket még mindíg nem kaptam meg...

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. október 26.

Minimum hatezer forintot telefonáltam el ezzel a gazember céggel.
Hülyének nézik, hitegetik az embereket.
A mocskos német-kínai anyacég a világ összes szemetét ideküldi Magyarországra.
Majd te is megtudod ha tőlük rendelsz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Rendelés azonosító hiányában sajnos nem tudunk érdemben nyilatkozni.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
2017. október 24.

Rendeltem egy Takira rollert.
Rendelés leadva 27.09.2017
Most 24.10.2017 van. Azt írták, h 5-6 munkanap. Lassan egy hónap telt el, és még mindig nem kaptam meg. Ez így inkorrekt.

electronic-star válasza (2017. december 14.) :
Jó napot kívánunk, értékelését köszönjük!
Sajnáljuk, hogy a szállítás késik, elnézést kérünk. A terméket hamarosan kézbesíti a futárszolgálat.
Üdvözlettel, Electronic-Star Magyarország
A bolt adatai
A bolt leírása
Az electronic-star webáruház audio termékek széles skáláját forgalmazza. Kínálatunkban megtalálhatóak a legkülönbözőbb DJ eszközök, hangfalszettek, erősítők, házi HiFi berendezések, HiFi hangfalak, fénytechnika és autós multimédia eszközök is. Vásárlóinknak 21 nap próbaidőt biztosítunk és 3 év jótállást.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel