Best Emobile


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Én júni elsején rendeltem okosórát. Tegnap járt le a 9. nap. 6-án én is megkaptam a sablon üzenetet. Csak reménykedni tudok abban hogy valahogy jol jovok ki belole vagy az óra vagy a pénzem vissza. Írtam nekik még egy emailt arra még nem kaptam választ. stadler.dora@gmail.com

Egyre szebb a lista. 6 érvényes email cím van. Ma én is írok nekik, hogy rendőrséghez fordulok. Az eu-s békéltetőnél is felnyomtam őket ma reggel. A link lentebb található amit küldtem. Érdemes lehet ott is, hogy mélyebb legyen a hangunk.

És még a kínai webshopoktól félnek sokan... Én május 17-én rendeltem tőlük egy Huawei telefont előre utalással. Két napra rá jött a hír az androidos balhéról, így visszamondtam a rendelést, amit "készségesen" töröltek is, ígérve, hogy visszautalják az árát. Két nap múlva rendeltem egy másik (Xiaomi) készüléket tőlük, balga módon szintén előre elutalva a pénzt. Azóta várok, se a visszautalás, se a másik telefon nem érkezett meg... A június 6-ai e-mailt én is megkaptam ugyan azzal a szöveggel, mint Ti. Így utólag kifejezetten cinikus az oldalukon olvasható írás az utánvétről!!! Több mint 200 ezer forintom van náluk! Nem fogom annyiban hagyni! seatom@freemail.hu

Ma már a telefon se csörög.
Bretykov kvartyog, hogy a hívott szám nem elérhető.

A bankban a symplepay kapcsolatba,azt mondták,aki ezzel fizetett közülünk nincs lehetőség a visszavonására,csak ha az eladó stornozza az összeget.

Ha van probláléma a boltnak, akkor is illenék írni, hogy még pár hét, vagy a kért termék beszerzés alatt stb.
Nem pedig eltűnni, nem kommunikálni.
Ma ismét írtam nekik, amennyiben nincs válasz, rendőrségi bejelentés teszünk csalás gyanúja miatt.
Legalább vevőként korrekten jelezve van, mire számítsanak.
Ezt a dolgot a bolt már nem tudja szépíteni.
Az ÁSZF-ben foglaltakat mi elfogadtuk, viszont a bolt nem tartotta be.

Én is május 28.-án rendeltem tőlük azóta semmi :/
rajna.attila1995@gmail.com

nil@cachefinder.net
Az említett banki szolgáltatás tudtommal csak bankkártyás fizetésnél alkalmazható, előre utalásnál nem.

Szabolcs
Igen,,változtak az árak,én is ebben bízok, hátha csak gabesz van náluk(tekintettel arra h az elmúlt pár évben korrekt cég volt) de legalább írnának,válaszolnanak,hogy mi van, mert megérti az ember,ha korrektül megmondanák,de lesz...ák az embert.

demeszabolcs2001@gmail.com

Kérlek a szöveges mezőbe adjátok meg az email címeteket, amíg le nem kapcsolja az olcsóbbat is a kommunikációt. 3 elérhetőségem már van. Megnyugodni meg akkor fogok ha visszakaptam a 129e ft-omat amit munkával kerestem. Ahogy gondolom ti is. A fene egye meg, hogy ilyen emberek üzletelhetnek. Ha baj van akkor is kommunikálni kellene nekik, hogy mi meddig caúszik és megnyugtatni a vevőket.

Sziasztok! Én május 29-én rendeltem egy Mi 9-et előre utalással. Nekem is június 6-án jött az az e-mail a késéssel kapcsolatban, ami nektek is. Én sem érem el őket. Az a furcsa, hogy a weblapon az árakat nézegetve most vettem észre, hogy megváltoztatták egy termék árát (leakciózták a 128-as Mi 9-ből a kéket) és ez ma este történt! Szóval gyakorlatilag nem tűntek el, az árakat nem hiszem, hogy automatikusan állítanák be...
Csak akkor nem tudom mi van, én is tiszta ideg vagyok.

https://www.ceginformacio.hu/cr9230907178
Ők a bestemobile cég.

Zoli
Én is érdeklődtem ma, egyenlőre várom a visszajelzéseket,mit tudunk tenni. De túl sok jóval nem kecsegtettek.
Email: katonagyorgy1979@gmail.com

Ne hagyjuk annyiban szerintem se a dolgot.
zsofia.ludnai@gmail.com

Írjanak kérem email címet a szövegbe. Mert amit kér külön mezőben az űrlap azt valószínűleg nem publikája a portál. Rakjuk el egymás elérhetőségét.

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. Ugyanígy jártunk mi is. Hiába várunk 1 hónapja. Reménykedünk , de mi is hajlunk a feljelentésre.

Azt javaslom, mielőtt az olcsóbbat is lekapcsolja ezt a lehetőséget, aki károsultnak érzi magát, rakjon ki valami email címet ide és bogarássza össze a többi panaszos email címét. Lehet, hogy csak az marad majd kommunikálni.
Enyém: antal.zoli@yahoo.com

Szervusztok! Hát ez nagyon gáz. Én is pont így jártam velük.
Nekem 136.300 Ft-om bánja ezek szerint.
Az előbb írtam nekik levelet, mert a határidő már, nagyon lejárt és semmi.
Kértem nem teljesítés miatt, azonnal utalják vissza a pénzemet.
Viszont azt látom hogy ez a web áruház eltűnt, de lett egy másik szlovák, aki szintén jobb áron
kínálja a telefonokat. Felmerült bennem hogy nem egy és ugyan az?
Csak új néven húzzák le majd megint az embereket?
Abban biztos vagyok, hogy holnap megyek a rendőrségre, feljelenteni őket.

Több, mint egy hónapja rendeltem egy Mi9 SE-t, a telefon státusza 2 hete postázás alatt. A csomaggal a posta még nem találkozott, nem követhető nyomon. A cég nem elérhető, nem reagálnak semmire, eltűntek facebookról... Kezdek kétségbe esni, hogy kidobtam 90 ezer ft-ot. :(

Én 2017-óta, mióta megalakultak, vásároltam tőlűk folyamatossan,és soha semmi gond nem volt. Akkor még 7 nap volt a szállítás. Előfordult 1-2 nap csúszás,de mindig jelezték,és a leírtak szerint volt minden. Most 2 hónapja van gond velük,de én is akkor szembesűltem ezzel,mikor a dolgok kezdtek rosszra fordulni!!! Csak szokásos módon megrendeltem a telt, és ......... Beszaladtam a csőbe. A rendőrség,mivel eu-s eladó, jogsegély útján tudja lefolytatni a nyomozást,ennyit sikerült megtudni.
De reménykedjünk,hatha csak tényleg szarul alakult valami náluk,de legalább válaszolnak h mi a helyzet!
Múlt héten a telefon sem csengett ki,csaj hangposta volt,ma már legalább kicsor9g,igaz fel nem veszik.....

fogyasztóvédelem, rendőrség.
Ami viszont elég aggasztó, hogy nem is magyar a bejegyzett cég.
Ha meg becsődölt, akkor ezt a pénzt elbuktuk. Se pénz, se termék.
Ezért kellene valahogy most elkapni a céget, nehogy lehúzzák a rolót.
De se mail, se telefonon nem elérhetőek. Továbbá az is aggasztó, hogy termékeke le is kerültek a weboldalról.
Vásárlás előtt meg is néztem az értékeléseket, és jókat írta. Ezért mentem bele egy tök ismeretlen boltnál a vásárlásba. Bánom, nem kellett volna!
Olcsó húsnak effekt van sajnos.

1. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
2. Békéltető
3. Rendőrség

Sziasztok!
Látom a véleményekből. hogy jogosan aggódom én is a megrendelt telefonom, na meg az előreutalt pénzem miatt.
Mit lehet ilyenkor tenni, kihez lehet fordulni az ügyben, ha se a telefont nem veszik fel, sem az e-mailre nem reagálnak?

Én is írtam, már hogy visszakerem a pénzt,meg ha nem reagálnak semmire, feljelentést teszek,nem hatotta meg őket! Nagyban le....ák a fejem,de ahogy látom másnak is. Az a furcsa,hogy ilyet sosem csináltak, mindig korrekt cég volt,de úgy néz ki hogy csak eddig....

Én a pénzemet is visszakértem már, sőt felajánlottam nekik, hogy van pár telefon amit elfogadok ha eseteleg nem tudják beszerezni, felsoroltam nekik értékegyeztetéssel. Amitől tartok, hogy becsukják a boltot és a pénzeinket nem látjuk.

Hát majd látjuk mi kessz,de en nar nem bízok semmi jóban....

Szintén ugyanezt a mailt kaptam én is, de ez június 6 volt.
Azóta semmi kommunikáció.
A telefonjuk kicsöng, de nem veszik fel.
Valami történt kb 2 hete a bolttal, mert előtte kb 2 napon belül válaszoltak.
A 9 napot nem tartották be, ok csúszás lehet, de nem ből fél hónap.
És előre utalás történt, mert utánvéttel nem is akarnak küldeni.
Még szerencse, hogy én nem egy méregdrága telefont szerettem volna venni.
Még max a hetet várom meg, aztán mehet az első kör a fogyasztóvédelemnek.
Rendőrségi procedúra hosszabb idő. Én azt se bánom, ha visszaküldik a pénzem, aztán felejtsük el egymást, de ha lehet húzzák le a rolót.

A 9 munkanapot kivárom, utána lépni fogok. Halasztgatás nem érdekel.

Ugyan ezt kaptam én, sajnos kamuznak. Én bejelentettem a portálukon az EU-s reklamációs linken, (nem mintha most nyugodt lennék), de lépni kell valamit. Az árukeresőnek is írtam levelet és ők megírták, hogy megszakították a bolttal a kapcsolatot a sok panasz miatt, de annyit még megtettek, hogy felszólították a boltot, hogy reagáljon hiteles információkkal a kérésekre. Nyilván a következő a békéltető lesz és rendőrségi feljelentés. Én kivárom most már ha tovább tart is, csak ez az információ hiány okot ad feltétezni, hogy valami komoly baj van ott.
Üzletek
- Interneten keresztül
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- Postai úton
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel