Best Emobile

Best Emobile
Hirdetés
Best Emobile Értékelései Értékelések átlaga: 1.9 (128 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Best Emobile legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2019. június 25.

Édesanyámat is átvertèk, nem fogom hagyni én sem, a csoportban mindenképpen bent szeretnék lenni, a nevem Fásinè Csonka Erika, egyedüli vagyok ezen a néven a facen, kérem a csoportba a felvètelemet, email cimem: cserika85@gmail.com

2019. június 25.

Június 3-án rendeltem meg és fizettem ki OTP simple segítségével MI 9 telefonomat 136.300 Ft-ért. Ebből, az idő közbeni árcsökkenés miatt, visszautaltak 6.000 Ft-ot. E hétfőre ígérték az utolsó dátumot a teljesítésre, de semmi, így buktam 130.300 Ft-ot. Valószínű feljelentést teszek, bár nem nagyon hiszek benne.

2019. június 25.

Én ma megtettem a rendőrségi feljelentést! Igaz sok jóval nem kecsegtettek....

2019. június 25.

Kedves Mindenki!
Sajnos én is be lettem csapva! :-(
Június 14-én érkezett az e-mail, hogy megérkezett a befizetésem, onnan ketyeg elvileg a 9 munkanap.
Sajnos az eddig olvasottak alapján nem fűzök hozzá sok reményt.
Mit lehet tenni?

2019. június 25.

Kedves mindenki!
Én 12-én rendeltem meg a telefonom több mint 130.000 forint értékben és én is barionos fizetéssel intéztem a dolgot. Megkaptam a visszaigazolást és a rendelési státuszomról is kaptam megnyugtató üzenetet. Az vált gyanússá, hogy nem kapok választ az üzeneteimre. Holnap telik le a kilenc munkanap, mely az általuk ígért utolsó lehetséges nap a postára adásra.
Nagyon kétségbe vagyok esve, láttok esélyt arra, hogy visszakapjuk a pénzünket?

2019. június 24.

18.-án még azt írták, hogy hétfőn postázzák a megrendelt árut. Ehhez képest semmi mozgás. Nagyon rossz érzésem van.

2019. június 24.

Valakinél valami fejlemény??

2019. június 22.

Engem is megkárosított 154990 forinttal. Se telefon, se pénz. Május végén rendeltem. iurbancsongor@gmail.com az email címem. A banknál megtörtént a feljelentés, én is Chargeback eljárást kértem. Árukeresőn törölve lettek az előző vélemények, valszeg azokat is ő írta...

2019. június 21.

Tavalyi rendelésnél nem volt probléma. 05.29-én rendeltem előreutalással! 06.04-én írtam nekik, arra válaszoltak, utána semmi. Majd valamelyik este kaptam emailt, hogy 48 órán belül visszautalják, de nem sikerült teljesíteni!
A cégjegyzékben sem érhető el a cég már! Emailcím változott, telefonszám törölt!

2019. június 21.

Már 30 tag van a cég által megkárosítottak facebook csoportjában, az összegzett kárunk több millióra rúg. Aki nem tudja mit kell keresni írjon ide: antal.zoli@yahoo.com

2019. június 20.

Valószínű, hogy engem is átvertek, holnap jár le a határidő, de még nem kaptam e-mail-t, hogy postázták volna. Egy Redmi 7-tel lógnak.

2019. június 20.

Minden károsultnak!

A csalás gyanú, már majdnem tény!
Telefonr nem veszik fel.
A weboldalról eltűntek az árak, az elérhetőségek is változtak. Már nincs előre utalás.
A mailre sem reagálnak.
A cégjegyzíkből a kaga-rapid eltűnt.

Tehát igen erős alapunk van arra, hogy kijelenthessük, a pézünket kicsalták.

Nem érdekel milyen jó cég volt!
Az érdekel, hogy most egy bűncselekményt követnek el ellenünk!

A pénzünket sosem látjuk.

2019. június 20.

Ha valaki akar még a bestemobile károsultak csoport -hoz csatlakozni ide írjon. antal.zoli@yahoo.com.

2019. június 19.

160.000 et utaltam, nem kellet volna
Se telefon se vissza utalás
Csatlakoznék a csoportos feljelentéshez

2019. június 19.

Na,amit akartam azt megtudták nekem Szlovákiában, úgyhogy én nyugodt vagyok mostmár! Reggel,amugy is lehurogtak,csak megsugom hogy ez a banki pénz visszahivas,meg hasonlók,ezek nem olyan egyszerű dolgok,mivel egy bank nem hatóság! Egy ügyvéd mondta el,hogy is van ez. A bank 1 esetben, téves utalásnal hívhat vissza pénzt,ahhoz is kell annak a hozzájárulása,aki tévessen kapta a pénzt.

2019. június 19.

Május 4-én rendeltem egy Xiaomi Mi9-t.
A sok hitegetés ellenére nem jött meg.
Pénzvisszautalást kértem,ami az ígéret ellenére
szintén nem érkezett meg a mai napig.
Csatlakoznék a facebook csoporthoz.
kirschjani@gmail.com

2019. június 19.

Az aktuális státusz: Feldolgozás alatt
Megjegyzés: Kedves György! Az elmaradt rendelések postázását hétfőn pótoljuk mind, egyetlen megrendelőnket sem szeretnénk cserben hagyni. Amennyiben a rendelés törlését kéri és a megrendelés összegének visszautalását, kérjük a webshop@kagarapid.com címen jelezze felénk számlaszáma megjelölésével és 48 órán belül utaljuk az összeget. Elnézést kérünk az elmúlt hetek kétségei miatt!! Üdvözlettel BestEmobile

Ezt kaptam az éjszaka, kíváncsi leszek

2019. június 18.

Zoli

Kártyával fizettél,vagy banki áttutalassal?

2019. június 18.

9 tag van a facebook csoportunkban. Még várnék pár embert. aKi nem tudja mit kell keresni írjon nekem: antal.zoli@yahoo.com

Nem fogom itt publikálni a csoport nevét, csak privátban adom meg.
Az már tiszta, hogy indul a csoportos feljelentés a hatóságoknál, nincs mire várni.

2019. június 18.

Ma sincs semmi válasz.
Telefont nem veszik fel.

A bankomnál elindítottam egy vizsgálatot, ami 30 napon belül vizsgálja az elutalást. Még vissza is utaltathatják a pénzt.

Ez a módja, hogy visszajöjjön a pénz.
Másik megoldás az évekig pereskedés.

Ha a cég olvassa, és nem akar magának rendőrségi eljárást, jobb ha megoldja a dolgokat. 50ezer felett már bűncselekmálénynek számít, ha bizonyítottá válik a csalás ténye.

2019. június 18.

Ma estig csinálok egy facebook csoportot. Ide és/vagy levélben fogom küldeni a nevét ahová tudunk csatlakozni.

2019. június 18.

Ha valaki kimaradt kérem írjon nekem.
antal.zoli@yahoo.com
csalazolee@freemail.hu
katonagyorgy1979@gmail.com
nil@cachefinder.net
demeszabolcs2001@gmail.com
seatom@freemail.hu
stadler.dora@gmail.com
zsofia.Ludnai@gmail.com
horvath.patrik.94@gmail.com
varady@biomembrane.hu
gyalog.gergo@naik.hu
gabox@gabox.eu
paszthoryistvanne@gmail.com

2019. június 18.

Üdv. Valaki csináljon legyen szíves egy facebook csoportot vagy egy gyakori kérdéses topicot.
Ahol tudunk csatlakozni a féljelentőkhöz.

2019. június 18.

Sziasztok!
Ha figyelmesebben rákeresünk az említett tatabányai cégtulajdonosra, láthatjuk, hogy eljárás alatti és felszámolt cégei is vannak, tehát sok jóra nem számíthatunk.
Korábban már volt szerencsém egy csaló cégnek előre fizetni (Elektro Hardver Mánia) ahol egy nógrádi csapat hozott létre egy pénzcsaló fantom céget. Abban az esetben kb. 3 évig tartott, amíg a rendőrségi feljelentések nyomán a bíróság lezárta az ügyet, pedig az egy hazai cég volt.
A lényeg az, hogy aki nem tett feljelentést, az nem kapta vissza a pénzét annak ellenére sem, hogy ezt a cég mindenkinek megígérte.
Ha gyorsítani akarunk az ügy lefolyásán, csoportos rendőrségi feljelentést kell tenni bizonyítékokkal együtt (elektromos átutalások, stb.), mert egyébként a korábbi eset alapján az egyik vidéki bíróság egyesével tárgyalja az ügyet, és emiatt több évig is eltart, mire visszakapjuk a pénzünket.

2019. június 18.

Sziasztok!
Ugyanaz az eset, május 22 és 23-án rendeltünk egy-egy telefont, azóta egyik sem érkezett még meg, mindkettő "szállítás alatt" áll már egy ideje. E-mailre nem írnak vissza, telefont nem veszik fel.

paszthoryistvan@gmail.com
és
paszthoryistvanne@gmail.com

2019. június 18.

Sziasztok. Május 30 rendeltem ki is fizettem és nem jött meg.
Mailra nem válaszolnak telefon néha kicsörög néha nem, de nem veszik fel.
vegyetek be engem is gabox kukac gabox pont eu.

2019. június 18.

Csatlakozom. 129eFt-os rendelésem nem érkezett meg. előre fizetve, május 22.-én rendelve. A recept hasonló: két valótlan ígéret: május 31.-én és június 6.-án. Az utóbbi már duplán hülyeség volt, mert abban hétfő utáni másnap - amikorra ígérték - az szerda (jún 12.-) volt.
gyalog.gergo@naik.hu

2019. június 18.

Kedves Zoltán!

Én is csatlakoznék a listához, mert több mint kétszázezerrel tartoznak nekem is. Egy héttel ezelőtt ígérték, hogy megkapom a telefont, de azóta semmi válasz, és telefonon elérni sem lehet őket... (varady@biomembrane.hu)

2019. június 18.

Sziasztok! Próbáljátok meg a chargeback eljárást a bankotoknál, ha kártyával fizettetek. Feljelentést is érdemes lenne tenni, a szlovák cégadatok szerint egy magyar férfi a webshopot működtető cég tulajdonosa, aki Tatabányán él. email címem andrastrompler@gmail.com

2019. június 18.

Rendben, Brigit is felvettem, küldtem is egy értesítőt mindenkinek, remélem nem maradt ki senki, aki igen az írjon ide:

antal.zoli@yahoo.com

8-an vagyunk eddig akik pórul járva érzik magukat. Lassan mejd meg kell beszélni, hogy mi legyen a stratégia. Én már nyitottam egy panasz jegyzőkönyvet az EU-s testületnél, de javasolnám mindenkinek. Megtalálható itt lentebb is meg a bestemobile portálján is az ÁFSZ alatt. És gondolom lassan jöhetne a rendőrségi feljelentés, kérdés melyik kapitányságon. Nem nagyon vannak tapasztalataim sajnos, aki tud infót mit, hol érdemes az ne tartsa magában. Ha semmit nem látunk a pénzünkből akkor is tök alap, hogy a hatóságokat bevonjuk ebbe az ügybe.

Irány a bolt oldala!

Webshopunkban új mobiltelefonokat, okosórákat és tableteket kínálunk.


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
Hirdetés