Best Emobile


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vicc
Fizetés utan megkaptam a terméket,ami kritikán aluli.
Használhatatlan.
Senki se vegyen innen semmit.

Katasztrófa. A "légkondi" nem hűt. Kidobott pénz. Visszavásárlás 14 napon belül indook nélkül? Visszaküldési cím nincs.. Kétlem, hogy a cég valóban létezik. Nem hagyom annyiban! Minőségellenőrző céghez fordulok panasszal.
Tömöry M. Tivadar

Minősíthetetlen! A megrendelt termék nem összeszerelhető, mert nem megfelelő minden alkatrész.
A boltnak csak egy külföldi címe van (nem tudtam beazonosítani az országot), a telefont nem veszik föl, az e-mail-re nem válaszolnak.
A megrendelt árú kuka pénz elveszett!
Mindenki meneküljön ettől a cégtől!!!

Tisztelt Szolgáltató!
Július elején, 18.-a magasságában rendeltem Önöktől egy vércukorszint mérő órát.
Néhány nap elteltével meg is érkezett az óra, csak éppen nem az, amit rendeltem.
Ez az óra, ugyanis nem mért vércukrot.
Az órát gondosan becsomagolva 2020.07,26.-án ajánlottan feladtam az Önök által megadott címre. Azóta síri csend, sem másik órát, sem a visszajáró pénzt nem kaptam meg, de még csak egy elnéző gesztust sem tanúsítottak felém.
Az egész történet 18001 + 2370 Ft-ba került, aminek azóta is csak a hűlt helyét látom.
Szépen kérem Önöket, hogy mielőbb szíveskedjenek utána járni a dolgoknak és, vagy másik órát, vagy a pénzt küldjék el számomra.
Nem szeretném Önöket semmiféle felügyeleti szerhez írogatással lejáratni, de ha a kérésem nem oldódik meg, a következő lépés az lesz.
Várom mielőbbi tájékoztatásukat, hogy milyen döntésre jutottak,
Üdvözlettel:
Bodó László

2023.04.18 - án rendeltem egy melltartót. Mivel nagyon rossz volt a mérete 04.25.-én vissza küldtem,a kóddal együtt amit küldtek. A melltartó árát azóta sem kaptam vissza. Már több mint egy hónapja. Reklamáltam, mire azt a választ kaptam, hogy nem érkezett meg a csomag, küldjem el a feladóvevénye másolatát. Azóta sem történt semmi. Várom a pénzemet. Szeretném ha sürgősen vissza utalnák.

Silány minőség nem felel meg a reklámban bemutatott terméknek . Élek a lehetőséggel és kérem vissza a pénzem .Írják meg ,hogy juttathatom vissza a terméket és kaphatom meg a pénzem . Amennyiben nem írják meg a fogyasztó védelemhez fordulok . Fel jelentem önöket félre vezetés végett !!!

Silány, minősíthetetlen termék,és pénzt nem kapsz vissza,valamilyen indokot kitalálnak,nem lehet azonosítani,elveszett…nevetséges,szánalmas banda,hányinger,hogy így nyerészkednek.

Rendelés száma TR1324256
Termék Ár
Meleg téli papucs Szürke 40/41
Mennyiség: 1 5990 HUF
Mennyiség (Standard): Gratis
Készpénzes utánvét költsége 590 HUF
Végösszeg 6580 HUF Köszönöm válaszukat, de az Önök szar terméke nem kell ,nem kérek cserét, mert nem fogok 3000 ft postai költséget fizetni egy szar árúért mely igy már nekem 9000 ft-ba kerülne! Mindenkit le fogok beszélni, ismerőseimet ,hogy ne vegyék a meleg papucsot és semmilyen terméket ! Különben, sajnos korábban rá kellett volna menni az oldalukra,mert rengeteg reklamációt” silány termék” találtam különböző a termékre!!!!!!!!
Küldte a Windows Posta
Feladó: no-reply@pju.si
Elküldve: 2022. november 25., péntek 14:47
Címzett: jojobendeguz@outlook.hu
Tárgy: Reklamáció
Üdvözlöm Gáborné Farkas,
Az Ön reklamációs kódja: 0007-4468
A kódot tüntesse fel a csomagban (kinyomtatva vagy egy papírra írva) és küldje vissza címünkre: PJU d.o.o. 1239 Budapest, Európa u 9-11. „I” épület, 7-8 kapu. ExpressOne Visszáru Raktár.
Amennyiben a visszárut a GLS futárszolgálattal küldi vissza, ezt a címet adja meg címzettként: PJU d.o.o., 1444 GLS raktár.
A csomagokat, melyekben nincs feltüntetve reklamációs kód, nem tudjuk beazonosítani és nem tudunk cserét biztosítani.Emiatt a reklamációt/cserét nem tudjuk végrehajtani.
A visszapostázás a feladó költsége. Utánvétes csomagot nem veszünk át.
Üdvözlettel.
PJU Oglaševanje d.o.o., Trg svobode 1A 8340 Črnomelj
2022 Minden jog fenntartvax.

2019.06-án rendelt telefon azóta sem érkezett meg, igaz, a bank már rég vissza utalta a pezót, de remélem hogy a kedves Darvasi Andrásnak a börtönben fogják a seggét megrépázni egy darabon.

Júniusban rendeltem egy Samsung Galaxy A%§ telefont. A vételárat átutalással rendeztem.
Aterméket a mai napig nem kaptam meg, a pénzt sem utalták vissza.
Innen senki ne rendeljen !

Katona György becsületsértés magánvádas eljárás, úgyhogy bizonyára jól kirohogtek a rendőrségen, te tyúkeszű bar.om. 😀

2017.06.03-án rendeltem egy mobilt. Nem kaptam meg. Elolvastam az itteni hozzászólásokat, feljelentést nem tettem, de a charback eljárásnak utána néztem. A cib-nél vagyok, leadtam július elején a bankkártya reklamációs formanyomtatványt emailen (https://net.cib.hu/elerhetosegek/panaszkezeles/kartya_reklamacio). 2019.08.05-én visszakaptam a pénzt. Egyébként azt mondták a cib-nél, hogy 120 napig lehet leadni a reklamációs nyomtatványt.

2019. június 11-én adtam le egy mobil rendelést. Június 14-én módosították a rendelési státuszt "Feldolgozás alatt"-ra. Az e-mailben a következőt írták: "Az akció miatti megnövekedett forgalom kissé feszíti ugyan a vállalt határidőt, de jövő héten minden mostani rendelés a Kedves Megrendelőhöz ér." Azóta semmilyen tájékoztatást, értesítést nem kaptam, két (a régi és az új címükre is elküldött) emailemre ezidáig (2019.08.05.) nem válaszoltak. A honlapjuk már nem működik, a megadott telefonszám nem elérhető.
Szerencsére az utánvétes vásárlást választottam, így pénzt nem vesztettem.

Es ha nagyon kiváncsi szívesen elküldöm emailben a feljelentést, és az otp papirt!
Igaz ,van akinek csak név nélkül nagy a szája,névvel már nem vállalja magát!

Én nem írtam,arrol volt szó hogy volt egy ismerős szlovákiaban,és a cég szlovák központjában,rákérdezett a pénzemre,meg rendelésekre , ott következő heti penzutalást ígértek,ami nem teljesült! Talán tudni kéne olvasni! És mivel úgy nézrm a Darvas dolgot nem fejezi be,ezért ma feljelentést tettem rágalmazásért,becsületsértésért a Kecskeméti kapitányságon,a facebook csoporttal kapcsolatban! Majd ki derítik hogy ki ön,igaz maga miatt az egész csoportot megfogják rángatni! Ezt megmondta a rendőr. Valamint ma a rendőr javaslatára,kérem a feljelentést mellekelve,a csoport felfuggesztését,a facebook-on. ,Remélem elérte amit akart,és kemény pénzeket fog nekem fizetni a rágalmazásért,ezt megígérhetem.

Annyit még hozzáfűznek, az előzőekhez ,hogy nem egy facebook oldalt kellene reklámozni, hanem tenni is azért valamit hogy visszakapd a pénzt. Mint pl én is,június 26-án tettrm meg a feljelentést, majd utánna azzal panaszt az Otp fiókban, a charback eljárás miatt. (És lásd lett haszna....) Igaz név és arc nélkül könnyen vádaskodsz...... Igaz, ma reggel hogy bementem,a rendőrségre, a hölgy mondta,hogy már valószínűleg Győrben egyesítik a feljelentéseket,mert ott tették az első feljelentést,és nem pécsen.

Kedves Egy átvert vásárló!
Nem tudom te ki vagy,és név nélkül mit vádaskodsz,de ha kíváncsi vagy valamire akkor a katonagyorgy1979@gmail.com címen felveheted velem a kapcsolatot!!
Elősszőr is szeretném tisztázni, hogy nem a Bestemobil utalta a pénzt vissza,hanem az OTP a reklamáció miatt...... tehát ha hamisan vádolsz,és összemosod a nevem a bármilyen bűncselekmény elkövetésével/elkövetőjével illetve rágalmazol feljelentelek!(eggyel több feljelentés nem számít) Egyébként meg ha kérdésed van,akkor a megadott emailcímen,illetve a 30/385-0781 számon elérsz!
Egyébként meg anno én is ugyanúgy megtettem a feljelentést, és ma voltam bent a rendőrségen, hogy mi a helyzet....De mivel,úgynevezett banki visszahívás tőrtént,a feljelentés ugyanúgy megy tovább azt mondták.

Az előző hozzászóló Katona György, nem más mint a Best Emobile webáruház tulajdonosa Darvasi András. A Best Emobile webáruház nem utalt vissza senkinek semmit. Minden károsult tegyen feljelentést. A 02010/2020/2019. bü bűnügyi szám alatt egyesítik az ügyeket, ezt kell megadni a feljelentéskor. A Best Emobile webáruház által megkárosítottak csoportja meghaladja a 70 főt, összkárunk pedig 7 millió forint felett jár. Aki csatlakozna a csoporthoz írjon ide: antal.zoli@yahoo.com. A Best Emobile elnevezésű webshopot a szlovák székhelyű Kaga-Rapid s.r.o üzemeltette, Szegedről postáztak szlovák számlával telefonokat, műszaki cikkeket. A Kaga-Rapid s.r.o ügyvezetője és egyedüli bejegyzett tulajdonosa Darvasi András. Édesanyja neve Horváth Ildikó, Tatbányán van a lakcíme a cégnyilvántartás szerint (Béla Király Körtér 11, 2800 Tatabánya).

Nem tudom mi történt, de az imént visszaérkezett a számlámra 137.800 ft a Bestemobiltól.

Ilyen csoport,olyan csoport semmit nem ér. Egyébként anno a feljelentésnél is megmondta a rendőr h kb 10%esély van arra hogy valaha pénzt is látunk. De bármi lehet,a cég hátterében amiért nem szállított... volt már hasonló ügyük, és szimplán becsődölt a cég. Ilyenkor nem tudnak mit tenni. De reménykedjünk hogy hátha látunk valamit! Azt mondta h 2011 óta működő cég volt,és hátha átmeneti gond van. Igaz ezt lehetne normálisan kommunikálni, és nem így ahogy ezek tették ....

A Best Emobile webáruház által megkárosítottak csoportja meghaladja a 70 főt, összkárunk pedig 7 millió forint felett jár. Aki csatlakozna a csoporthoz írjon ide: antal.zoli@yahoo.com. A Best Emobile elnevezésű webshopot a szlovák székhelyű Kaga-Rapid s.r.o üzemeltette, Szegedről postáztak szlovák számlával telefonokat, műszaki cikkeket. A Kaga-Rapid s.r.o ügyvezetője és egyedüli bejegyzett tulajdonosa Darvasi András. Édesanyja neve Horváth Ildikó, Tatbányán van a lakcíme a cégnyilvántartás szerint (Béla Király Körtér 11, 2800 Tatabánya).

Attól h feljelentések vannak nem jelent semmit!
Remélem kértétek a Magyarországi számlájának zár alá vételét a cégnek, mert nem tudnak a pénzhez férni, ha nem akkor vélhetően le van ürítve a cég számlája.
Ráadásul az oldaluk sem működik már, mert a tárhely szolgáltató felfüggesztette.
Legyen szerencsénk, de sok bizodalmat nem teszek rá, hogy visszakapjuk a pénzt.

Ez a csaló banda remélem rács mögött fog üldögélni.
Miért kell a kisembert így lenyúlni?
Vigyázzon mindenki a jövőben.
Előre sehova ne utaljon.
És Kaga Rapid minden nemű gyanúja esetén messziről kerülje a boltot.
Azt megértem, ha bedől a cég és időt kér. De hogy nem válaszol, telefont kikapcsolja, ez már a bűncselekmény gyanújára ad okot.
Már jópár rendőrségi feljelentés van a cég és tulajdonosai ellen. Ezt nem fogják csak úgy megúszni.

Én egy picivel voltam csak szerencsésebb.Megkaptam a vásárolt mobiltelefont( Xiaomi MI8 )109.000 Ft volt az ára.2 hónap múlva pixelhibás lett,viszont a garanciát nem tudom érvényesíteni.Azóta sem reagálnak egy email-re sem.

Sajnos mi is megjártuk. Június 2.án fizettük ki a telefont, azóta sem kaptuk meg. 18.-án kaptuk az utolsó értesítést,hogy hétfőn küldik. Azóta már az oldalt is törölték.

Sziasztok!
Én is csatlakoznék email címem:
ppeti9404@gmail.com

Engem is becsaptak.

Nem kell húzni az időt, feljelentés és kész. Igaz nekem is azt mondták,hogy nagy reményeket ne fuzek hozzá....

Több mint 3 hete vettem tőlük egy mobilt előre utalással, azóta volt 2 email tőlük, hogy a befizetés megérkezett, illetve hogy elnézést kérnek, hétfőn küldik az összes elmaradásukat. Úgy látom a honlapjukon új megrendelést nem vesznek fel, ami gyanússá teszi a dolgot. Kauciót kellene az internetes kereskedőktől kérni mint az utazás szervezőktől, hogy a kártalanítás ilyen esetben megtörténhessen. Gyanítom a pénzem elúszott.

Nem kell itt, semmilyen csoportba belépni.... Egyszerűen be kell menni a rendőrségre , és feljelentést tenni! Én tegnap reggel 1 óra alatt elintéztem! Javaslom,az emailek,illetve a vásárlásról a számla,illetve a fizetésről kinyomtatni a dolgokat,es azokat is vinni.
Üzletek
- Interneten keresztül
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- Postai úton
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel