XuPe.hu

XuPe.hu
HIRDETÉS
XuPe.hu Értékelései Értékelések átlaga: 4 (668 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2025. március 10.

Korrekt, gyors kiszolgálás.
A termék kiválóan müködik.

XuPe.hu válasza (2025. március 12.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe GROUP csapata
2025. március 8.

Könnyű rendelés, gyors szállítás.

XuPe.hu válasza (2025. március 10.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. március 5.

Viszonylag hamar megérkezett külső raktárból az uccsó fülest, ami elérhető volt a soundmagic E11C-ből.
Jóval olcsóbban, mint máshol.
Köszi!

XuPe.hu válasza (2025. március 7.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. március 5.

Nem jó elemeket küldtek. Nekem a vékonyabb ceruza ellem kellet volna.

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk! Elnézését kérjük a kellemetlenségért. Kérjük, hogy ez esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy utánanézhessünk a problémának. Üdvözlettel: a XuPe csapata
2025. március 4.

Csak az a kérdés, hogy hogyan értékeljem a terméket ha még meg sem kaptam!
2025 február 22-én rendeltem ma március 4-e van!
Milyen értékelést várnak????

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk!

Köszönjük, hogy minket választott, és hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.

Sajnálattal értesítjük, hogy rendelése a vártnál hosszabb idő alatt került teljesítésre, mivel a termék beszerzése a beszállítónknál elhúzódott. Bár igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül teljesíteni a megrendeléseket, sajnos előfordulhatnak olyan esetek, amikor a beszállítói folyamatok miatt a várakozási idő megnő.

Megértjük, hogy ez kellemetlenséget okozhatott Önnek, és elnézését kérjük az esetleges kényelmetlenségért. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy optimalizáljuk a beszerzési folyamatokat és pontosabb információkat biztosítsunk vásárlóink számára a szállítási időkről.

Ha bármilyen kérdése van, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére telefonon, e-mailben vagy online chaten keresztül.

Üdvözlettel,
XuPe GROUP csapata
2025. március 2.

Nem kaptam meg, automata visszaigazolás jött, de semmi más email se megkeresés. Terméket sem kaptam meg.

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk! Kérjük, hogy ez ügyben keresse fel ügyfélszolgálatunkat, hogy utánanézhessünk a rendelésének. Üdvözlettel: a XuPe csapata
2025. február 27.

Meglepően olcsó ár, gyors kiszállítás

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 25.

Megbízható pontos

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 24.

Mindig késve küldik az aktiváló kulcsot

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk!

Köszönjük, hogy minket választott, és hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.

Sajnálattal értesítjük, hogy rendelése a vártnál hosszabb idő alatt került teljesítésre, mivel a termék beszerzése a beszállítónknál elhúzódott. Bár igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül teljesíteni a megrendeléseket, sajnos előfordulhatnak olyan esetek, amikor a beszállítói folyamatok miatt a várakozási idő megnő.

Megértjük, hogy ez kellemetlenséget okozhatott Önnek, és elnézését kérjük az esetleges kényelmetlenségért. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy optimalizáljuk a beszerzési folyamatokat és pontosabb információkat biztosítsunk vásárlóink számára a szállítási időkről.

Ha bármilyen kérdése van, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére telefonon, e-mailben vagy online chaten keresztül.

Üdvözlettel,
XuPe GROUP csapata
2025. február 24.

Gyorsan megkaptam a kódot, működött

XuPe.hu válasza (2025. március 4.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 23.

online,
chat ablakban válaszolnak
emailban is válaszoltak, teljesen korrektek voltak

XuPe.hu válasza (2025. március 4.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 23.

Nem kritaka ként írom a következőt, csak jó tanács. Vásároltam egy fejlámpát amire a tájékoztatásban 500 lum fényerősséget írtak fel, nem tudom miért amikor ez a "kis" lámpa csak 250 lum fényerőt bocsát ki. Szerencsére én ezt tudtam előre és nekem ez megfelelt. A Magyar nyelvű termék tájékoztató is hiányzott belőlle. Jó, nekem nem kimondottan volt rá szükségem, de aki esetleg azon keresztül tudja megérteni a kezelését annak jó lenne. Ezenkívül a kiszolgálás zavarmentes volt. Le a kalappal a srácok előtt.

XuPe.hu válasza (2025. március 12.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe GROUP csapata
2025. február 23.

Kedves Xupe.hu,

Sajnos az Önöktől rendelt termék nem volt megfelelő, feltehetően hamis Windows 11 Pro termékkulcsot vásároltam. Nem fogadta el a rendszer a kulcsot, annak ellenére, hogy többször ellenőriztem és helyesen írtam be aktíváláshoz.

Tudunk ezzel kapcsolatban kivizsgálást kérni? Mielőtt másik megbízhatóbb szolgáltatás után nézek, kérem jelezzék, ha tudnak az ügyben eljárást indítani.

Köszönettel
Tisza Ákos

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
az ügyben eljárást indítani. Köszönettel Tisza Ákos
A ChatGPT ezt mondta:
Kedves Ákos,

Hamis termékkulcsot nem árulunk, minden kulcsunk beszállítóktól érkezik, és eredeti licenszként működik.

Kérjük, küldjön nekünk egy képernyőfotót e-mailben, amelyen látható a hibaüzenet és a hibakód, így pontosan meg tudjuk állapítani, mi lehet a probléma a termékkulccsal.

Kérjük, hogy e-mailben vagy online chat felületünkön vegye fel velünk a kapcsolatot, mert ott nagyon hamar választ fog kapni. A véleményeket sajnos nem tudjuk napi szinten ellenőrizni, ezért ezekre később tudunk csak reagálni.

Várjuk jelentkezését, és mindenképpen segítünk a probléma megoldásában!

Üdvözlettel,
Xupe.hu
2025. február 23.

Olcsón ês gyorsan megkaptam a működő digitális licenszet.

XuPe.hu válasza (2025. március 12.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe GROUP csapata
2025. február 21.

"Ez a kód már fel van használva" ..hibaüzenetet kaptuk a Windows tól🥴

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk! Elnézését kérjük a kellemetlenségért., de nem kaptunk ezzel kapcsolatban Öntől semmiféle megkeresést az ügyfélszolgálatunk felé, hogy utánanézhettünk volna a problémának. Üdvözlettel: a XuPe csapata
2025. február 20.

mindkettő átlagos

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott, és hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Üdvözlettel: a XuPe csapata
2025. február 19.

Gyors volt az ügyintézés.

XuPe.hu válasza (2025. február 21.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 17.

Gyors, pontos, könnyű, zökkenőmentes.

XuPe.hu válasza (2025. február 21.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 17.

Rányomtam a megrendelésre,és tíz perc múlva már nálam volt a működő Windows 10 kulcs 1390 forintért.Nálunk a számítástechnika szervízben húszezret kértek volna el érte.

XuPe.hu válasza (2025. február 17.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 17.

A rendelés ára levonásra került a számláról, a licenc nem érkezett meg. Visszautalás nem történt…

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk! A rendelését a rendszerünk automatikusan törölte sikertelen fizetés miatt (időtúllépés). Az összeg nem érkezett be a rendszerünkbe, visszanéztük a tranzakciók listáját. Kérjük, hogy ez esetben az adott bank ügyfélszolgálatával vegye fel a kapcsolatot. Üdvözlettel: XuPE GROUP csapata
2025. február 16.

Egy szoftvert vásároltam amihez digitális kulcs járt, a kulcs hamar megérkezett, annak ellenére is, hogy hétvégén rendeltem.
Minden információt megtaláltam a honlapon.
Könnyű és gyors volt a keresés és a rendelés is.

XuPe.hu válasza (2025. február 17.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 15.

Gyors megbízható Bolt! Gratulálok! További sikere forgalmazást kívánok!

XuPe.hu válasza (2025. február 17.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 14.

Gyors kiszolgálás. A termékek telepítése, vagy az aktiválások során fellépő kérdések, problémák megoldásában gyorsan szakszerűen nyújtanak segítséget.

XuPe.hu válasza (2025. február 17.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 13.

Mindennel elégedett vagyok.

XuPe.hu válasza (2025. február 17.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 13.

Gyors, pontos, nem bonyolult, szívesen vásárolok és ajánlom a boltot másnak is! Mellesleg jók az árak is! Köszönettel: Gyurcsik Gábor

XuPe.hu válasza (2025. február 17.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 13.

4-8 nap volt a szállítási határidő a termék mellett feltüntetve, de még mindig nem kaptam meg. Február 3-án rendeltem, és 10-én még semmi hír...

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Levente,

Weboldalunkon feltüntetett beszerzési idő munkanapként van megadva, így ezért fordulhatott elő, hogy február 10-én még nem érkezett meg Önhöz a rendelése.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy rendszerünk automatikusan küld egy e-mailt, amikor megkezdjük a termék beszerzését, amely tartalmazza a várható beérkezési időt. Ezt az e-mailt 2025-02-03 16:10:02-kor küldtük ki Önnek, abban szerepelt, hogy a termék várhatóan február 13-án érkezik meg raktárunkba.

Bízunk benne, hogy azóta már kézhez kapta a terméket, és megfelel az elvárásainak! :) Amennyiben bármilyen kérdése vagy észrevétele van, szívesen segítünk!

Üdvözlettel,
Xupe.hu
2025. február 12.

Windows 11 Pro-ra kellett gyorsan, éppen telepítésben voltam.
Sajnos nem jött azonnal a kód, hiába vártam, kézzel küldték el, több órával később, "beragadt" a rendszerben.
Először rendeltem innen, az ár itt volt a legkedvezőbb.
A boltot ajánlom - kivéve akkor, ha azonnal kell a kód, mert nem feltétlenül jön meg gyorsan a rendelt termék.

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk!

Köszönjük, hogy minket választott, és hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez. Tudjuk, hogy a hosszabb kiszállítás kellemetlenséget okozhat, és sajnálattal tapasztaltuk, hogy a csomag kézbesítése a futárszolgálat hosszabb szállítási ideje miatt elhúzódott. Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy folyamatosan dolgozunk azon, hogy javítsuk a szállítási folyamatokat és minimalizáljuk a várakozási időt. Továbbra is mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelései a lehető legrövidebb időn belül megérkezzenek Önhöz. Ha bármilyen kérdése van, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére telefonon, e-mailben vagy online chaten keresztül.

Üdvözlettel:
XuPe GROUP csapata
2025. február 8.

Most nagyon flottul ment minden! Köszönöm! A rendeléstől számított 1 órán belül megérkezett a kód! Köszönöm!

XuPe.hu válasza (2025. február 11.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 6.

Korrekt, megbízható bolt. Levélben megkeresve válasz érkezik minden kérdésre. Gyors kiszolgálás.
A termék tetszik, egy gond van vele, hogy nem minden része érhető el magyar nyelven (almenük, segítségkérés).
Több évre szóló megrendelés esetén az ár nem csökken, hanem nő. Ezen lehetne javítani még.

XuPe.hu válasza (2025. február 11.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2025. február 5.

A bolt oldalán eredeti APC RBC10 akkummulátor képe látható, az eredeti árának a kétharmadáért, ám valójában egy utángyártott akkumnulátorról van szó (amit a chatben le is írtak, de ugyanott azt is írták, hogy az eredeti APC címke van rajta, ami a képen látszik), ami máshol ennek az árnak a feléért kapható, és már kettőt is vissza kellett küldenem, mert az APC UPS nem működik velük, mint ahogy ezzel sem, mert ahogy elmegy az áram, az UPS elkezd folyamatosan sípolni, ami azt jelzi, hogy az akksi lemerülőben van. Így aztán ezt az akkumulátort is vissza kellett küldenem, amiben a bolt nagyon segítőkész volt, küldtek kódot az ingyenes visszaküldéshez Packeta csomagponton keresztül, de automatával ez nem működik. Azt ígérték, amint megkapják az árut, azonnal visszautalják a pénzt, ám ez több, mint két hete volt, és a pénz még mindig nem érkezett meg a számlámra, és a XuPe-től sem jött semmi hír, hogy visszautalták volna.
A két csillagot azért adtam, mert egyrészt megtévesztő az áru képe az oldalon, és a kezedeti jó tapasztalatok az ügyfélszolgálattal a visszaküldéssel kapcsolatban nem érnek semmit, ha a pénzt nem utalják vissza időben, és erről nem is tájékoztatnak.

XuPe.hu válasza (2025. március 13.) :
Kedves Vásárlónk!

Köszönjük, hogy minket választott, és hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez. Sajnálattal értesítjük, hogy hibás beszállítói információk alapján lett kiküldve a termék, amelynek azóta már javítottuk is az adatait. Az összeget pedig már vésszatérítettük Önnek.
Üdvözlettel: a XuPe csapata

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
Extra szolgáltatások
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
HIRDETÉS