XuPe.hu

XuPe.hu
Hirdetés
XuPe.hu Értékelései Értékelések átlaga: 4.3 (461 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2024. december 6.

Hogyan értékelhetnék egy terméket, melyet még meg sem kaptam?? 😳
Sajnos tájékoztatást sem kaptam a már korábban kifizetett, folyamatban lévő rendelésemről.

XuPe.hu válasza (2024. december 31.) :
Tisztelt Vásárlónk!

Elnézését kérjük a hosszas szállítási időért! Szeretnénk tájékoztatni, hogy a megrendelt terméket csak rendelésre tudtuk beszerezni, és sajnos csúszás történt a külső raktárból való szállítás során.
Az értékelés kéréséről szóló emailt automata rendszerünk küldte, így előfordulhat, hogy azt még a rendelés teljesítése előtt kapta meg. Elnézését kérjük ezért a kellemetlenségért!
Dolgozunk azon, hogy a rendelési folyamat gördülékenyebb és átláthatóbb legyen, és köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatát!

Üdvözlettel,
Xupe.hu csapata
2024. december 2.

Nagyon jó

XuPe.hu válasza (2024. december 6.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. november 30.

Gyors vásárlási folyamat, máskor is innen veszek szoftver licenszeket.

XuPe.hu válasza (2024. december 2.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. november 29.

Meg voltam elégedve.

XuPe.hu válasza (2024. december 2.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. november 28.

Gyors, megbízható

XuPe.hu válasza (2024. november 29.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. november 25.

Tökéletesen működik, egyszerű volt a regisztráció is.

XuPe.hu válasza (2024. november 26.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Árink sajnos nem csak tőlünk függnek főleg a feltöltő kártyák esetében, de igyekszünk minél jobb árat kínálni a vásárlóinknak! :)
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknaka
2024. november 25.

2024 október 29-én rendeltem egy terméket. A mai nem érkezett meg .Emailt nem kaptam csak én telefonálgattam. Sajnos mindig hiltegettek,hogy ez meg az lesz,de sose volt úgy. Sokadik telefonáláls után úgy döntöttem elállok a vásárlástól és a pénzemet kértem vissza.
Ami pozitív volt,hogy a telefon letétele után kb 2 percre megérkezett a visszautalás.

Azt tanultam ebből a vásárlástól,hogy csak személyes átvételt fogok előnybe részesíteni ezentúl,bármi is lesz.

XuPe.hu válasza (2024. december 6.) :
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát, és elnézését kérjük a kellemetlenségekért, amelyek a rendelése kapcsán adódtak. Az ilyen helyzetek számunkra is tanulságosak, és igyekszünk minden ügyfél visszajelzéséből fejlődni.

Őszintén sajnáljuk, hogy nem kapott időben megfelelő tájékoztatást, és hogy Önnek kellett többször is keresnie minket az ügy megoldása érdekében. Az ilyen tapasztalat nem felel meg a szolgáltatási színvonalunknak, amelyre törekszünk.

Pozitívumként szeretnénk kiemelni, hogy a visszautalás gyorsan megtörtént, és bízunk benne, hogy legalább ezen a téren elégedett volt. Azon dolgozunk, hogy a jövőben az ilyen helyzetek ne forduljanak elő, és ügyfeleink az első pillanattól kezdve a lehető legjobb kiszolgálásban részesüljenek.

Reméljük, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz Önt kiszolgálni, és bízunk benne, hogy akkor már egy zökkenőmentes vásárlási élményt biztosíthatunk Önnek.

Köszönjük türelmét és megértését!
2024. november 21.

A vásárolt windows 11 key nem müködött. Refund nincs, a vevöi élmény pedig kritikán alulli, hülyének nézik az embert.
5 évig voltam rendszergazda, és avval ütik el hogy szemetet adtak el, hogy szerintük nem frissitettem az oprendszerem.
Soha többet nem rendelek ettöl a shoptol, van elég konkurencia, ahol emberként bánnak a vevövel.
Nem ajánlom

XuPe.hu válasza (2024. november 22.) :
Tisztelt Gábor!

Köszönjük visszajelzését, és sajnálattal olvastuk, hogy negatív tapasztalata volt velünk kapcsolatban.

Szeretnénk tisztázni, hogy a magyar jogszabályok szerint digitális termékkulcsokra nincs elállási joga a vásárlónak. Azonban, amennyiben hibát jelez, és a probléma valóban a kulccsal kapcsolatos, minden esetben kicseréljük azt. A hibakód alapján általában pontosan meg lehet határozni, hogy miért nem működik a kulcs, és ennek megfelelően járunk el a megoldás érdekében.

Ha a hibakód vagy a körülmények alapján kollégánk azt javasolta, hogy frissítse az operációs rendszert, valószínűleg ezt a hibakódból kiindulva ítélte meg. Ezt azonban nem azért tesszük, hogy az ügyfél hibáztassa magát, hanem azért, hogy minél gyorsabban megtaláljuk a megoldást.

Kérjük, vegye fel újra a kapcsolatot velünk, hogy ismét megvizsgálhassuk az ügyet. Amennyiben tévedés történt, azonnal cserélni fogjuk a kulcsot.

Nagyon sajnáljuk, hogy rossz benyomást keltettünk, és bízunk benne, hogy lehetőségünk lesz orvosolni ezt a helyzetet.

Üdvözlettel,
Xupe
2024. november 18.

Kommunikáció jó.A termék megfelel a leirásnak.

XuPe.hu válasza (2024. november 18.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe GROUP csapata
2024. november 15.

Nagyon gyorsan kiszállitottak a terméket a megrendeléstől számitva.

XuPe.hu válasza (2024. november 18.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe GROUP csapata
2024. november 13.

Minden kérésem a vásárlással kapcsolatban teljesitve.

XuPe.hu válasza (2024. november 13.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
2024. november 12.

Nagyon gyorsan teljesítették a rendelést, nem merült fel probléma hiszen digitális kulcsokat rendeltem!
Szuper áruház, csak ajánlani tudom!

XuPe.hu válasza (2024. november 12.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. november 6.

Nem értékelhető.

XuPe.hu válasza (2024. november 7.) :
Tisztelt Vásárlónk!

Köszönjük visszajelzését! Kérjük, jelezze meg részletesebben, ügyfélszolgálatunknak / telefon / email / online chat formájában hogyan tudnánk javítani szolgáltatásunkon, hogy megfeleljen az Ön elvárásainak. Fontos számunkra, hogy elégedett legyen, és örömmel segítünk bármilyen kérdés vagy probléma esetén.

Üdvözlettel
Xupe.hu csapata
2024. október 31.

Kicsit később érkezett meg a csomag, mint amire számítottam. Amikor telefonon érdeklődtem, hogy mikor is fog megérkezni, akkor a hölgy nagyon segítőkész volt. Amit a telefonban mondott, azok úgy is lettek.

XuPe.hu válasza (2024. november 4.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. október 26.

Erdekes, hogy a vélemenyezésre van lwhetőség hétvégén, se ha a terméket kellene megkapni, akkor az elvileg pár perces kiszolgálás napokra elhúzódik. Csupán az a bajom hogy bár a termék jó, az ügyintézők udvariasak, de az időveosztás csapnivaló.

XuPe.hu válasza (2024. október 28.) :
Kedves Klára,

Véleményét a legutóbbi vásárlásával kapcsolatban. Az automata rendszerünk küldi ki, és célunk, hogy még jobbá tegyük vásárlási élményét.

Mindig igyekszünk gyorsan feldolgozni rendeléseit, és segíteni Önnek, azonban a megnövekedett rendelési szám miatt a Steam kártyák esetében időnként előfordulhat készlethiány. Ilyen esetekben sajnos várakoznunk kell beszállítóinkra.

Kollégáimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy gyorsítsuk a folyamatokat és elkerüljük a kellemetlenségeket.

Köszönjük megértését és türelmét!
2024. október 25.

Volt egy kis műszaki probléma, de jelzésemre rövid időn belül megoldották. A leggyorsabb webáruház, mindig megbízható, precíz, segítőkész ügyintézők! Köszönöm!

XuPe.hu válasza (2024. október 28.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. október 24.

Olyasmit tettek ki, amit nem tudtak leszállítani, annak ellenére, hogy a honlapjukon "Raktáron" státuszban volt a termék.

XuPe.hu válasza (2024. november 7.) :
Tisztelt Vásárlónk!

Köszönjük a visszajelzését, és elnézését kérjük a kellemetlenségért. Termékeinket, amennyiben raktáron vannak, minden esetben igyekszünk azonnal szállítani. Az Ön által rendelt termék gyanítjuk hogy "Külső Raktáron" státuszban volt, és sajnos előfordulhat, hogy beszállítónk valamilyen okból lemondta a rendelést.

Nagyon sajnáljuk a történteket, és bízunk benne, hogy a jövőben zökkenőmentesen tudjuk teljesíteni az Ön igényeit.

Köszönjük megértését és türelmét!

Üdvözlettel,
Xupe.hu csapata
2024. október 21.

Hamar kiszállították

XuPe.hu válasza (2024. október 22.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. október 21.

A bolt nem tudta teljesíteni a megrendelést, ezért visszatérítette az összeget.

XuPe.hu válasza (2024. november 7.) :
Tisztelt Vásárlónk!

Köszönjük megértését, és elnézését kérjük a kellemetlenségért. Sajnos a rendelést azért nem tudtuk teljesíteni, mert beszállítónk lemondta a szállítást, így nem állt rendelkezésünkre a szükséges készlet. Természetesen az összeget visszatérítettük Önnek.

Nagyon sajnáljuk a történteket, és bízunk benne, hogy a jövőben lehetőségünk lesz sikeresen kiszolgálni Önt.

Üdvözlettel,
Xupe.hu csapata
2024. október 21.

Pénteken rendeltem, de még nem kaptam meg!

XuPe.hu válasza (2024. november 7.) :
Tisztelt Vásárlónk!

Köszönjük, hogy hozzánk fordult. Elnézését kérjük, amiért a rendelése nem érkezett meg a megszokott időben. Sajnos a késedelem oka a készlethiány, amely miatt nem tudtuk azonnal teljesíteni a rendelését. Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy mihamarabb megérkezzen Önhöz a csomag.

Köszönjük türelmét és megértését!

Üdvözlettel,
Xupe.hu csapata
2024. október 18.

Minden rendben volt. Nagyon segítőkészek.

XuPe.hu válasza (2024. október 25.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. október 18.

Nagyon meg vagyok elégedve a termékkel! Gyors precíz szállítás ! Umax M1 Multi funkciós távirányítót rendeltem .Mindenkinek csak ajánlani tudom !

XuPe.hu válasza (2024. október 18.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. október 12.

Többször básároltam már ebben a boltban, mindig időben megkaptam,amire szükségem volt. Alegutbbira sokat kellett várnom, ami normális esetben nem jelent gondot, kivéve most, mert sürgős lett volna-.

XuPe.hu válasza (2024. november 7.) :
Tisztelt Vásárlónk!

Köszönjük szépen visszajelzését, és hogy többször is minket választott! Elnézését kérjük a legutóbbi rendelés késedelméért. Sajnos a megszokott határidő betartása ezúttal készlethiány miatt nem volt lehetséges. Minden tőlünk telhetőt megtettünk, hogy a lehető legrövidebb időn belül teljesítsük a rendelését.

Reméljük, hogy a jövőben ismét bizalmát élvezhetjük, és hogy a következő vásárlása alkalmával ismét a megszokott gyorsasággal szolgálhatjuk ki.

Köszönjük megértését és türelmét!

Üdvözlettel XuPe.hu csapata
2024. október 11.

Többször rendeltem már tőlük. Problémamentes vásárlás. Azonnal megkaptam a kódot.

XuPe.hu válasza (2024. október 11.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. október 5.

Meg vagyok elégedve

XuPe.hu válasza (2024. október 7.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. október 5.

Minden rendbe volt. A rendelt kulcs azonnal jött és működött.

XuPe.hu válasza (2024. október 7.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. október 4.

Még nem kaptam meg a szeptember 22-én renelt és kifizetett terméket.(okt.)
Ezzel egyidőben máshol rendelt reneléseimet már rég megkaptam.
Szeptember 29-én kaptam emailt, hogy a futárnak átadták és hogy kapo a megérkezésről emailt, mostanáig semmi. Easy boxos rendelés volt.
Önök erre mit adnának maguknak?

XuPe.hu válasza (2024. október 7.) :
Kedves János,

29.-én a futár elvitte a terméket a raktárunkból, sajnos nem tudjuk pontosan mi történhetett a csomagjával, miért nem érkezett meg Önhöz. SameDay futárszolgálattal kellene felvennie a kapcsolatot ebben az esetben amennyiben ír nekünk egy emailt, chat felületünkön keresztül tudunk Önnek csomagszámot is küldeni!
2024. október 1.

Minden rendben volt.Gyors szállítás,kedves komunikáció.

XuPe.hu válasza (2024. október 2.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. október 1.

Minden rendben zajlott.Gyors szállítás,kedves komunikáció.🙂

XuPe.hu válasza (2024. október 2.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak
2024. szeptember 30.

Szoftvert vásároltam, már többször. Kiváló árak.
Minden gyorsan és zökkenőmentesen zajlott.

XuPe.hu válasza (2024. október 1.) :
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy minket választott és, hogy értékelésével és véleményével hozzájárul webáruházunk fejlődéséhez.
Amennyiben kérdése van keresse ügyfélszolgálatunkat / telefon / email / online chat formájában.
Üdvözlettel:
XuPe.hu csapata
Játékosoktól - Játékosoknak

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
Extra szolgáltatások
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés