Ugyismegveszel.hu

Ugyismegveszel.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2 (10 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. május 13.

Nagyon pocsék árukat adnak el.Amit én vásároltam sajnos használhatattlan Az áru visszavétele csak mese.Sajnos nagyott csalódtam és többé nem vásárolok ennél a cégnél.Amit árulnak mind utánzat és lejárt árut ajánlanak.Persze aki olcsot akar az igy jár.

2017. április 27.

Szar az egész rám sóztak valami használhatatlan kínai vagy a kurva anyjuk tudja honnan származó gillette mach3 turbo borotva pengéket vissza nem veszik " higiéniai okokból" senki NE VEGYEN TŐLÜK SEMMIT MERT SELEJTET ÁRULNAK !!!

2017. március 31.

Silány, rossz minőségű termékek.
Hozzá nem értő ügyfélszolgálat.
Háromszor rendeltem, de elég volt!!!

2017. február 4.

Karácsony előtt rendeltem egy Personal Pedi Spin szépség ápolási terméket,amit december 21-én átvettem az általam megjelölt Pick Pack ponton.
Egy egyszerű talpas borítékba csomagolták,aminek felbontását követően szembesültem azzal,hogy egy már korábban felbontott,használt,és hibás terméket kaptam,amit azonnal jeleztem az ügyfélszolgálat felé email-ben.
Az ügyfélszolgálat az ilyenkor szokásos "szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért" sablon szöveggel válaszolt,de mivel karácsonyi ajándéknak szántam a terméket,okkal (és jogosan) voltam felháborodva.
Az ügyfélszolgálat kérte hogy fotózzam le a terméket,amelyen jól látható a hibajelenség,és ezt követően cserélik a terméket.
Ennek nem tettem eleget,tájékoztattam arról,hogy egy ilyen tisztességtelen kereskedői gyakorlatot követően nem bízok bennük,és elállok a vásárlástól,amire 8 nap áll rendelkezésre interneten történő vásárlás esetén.
Számtalan email üzenetet követően,abban maradtunk hogy elviszem személyesen a terméket,(saját költségemre) a Duna Ház-ban található üzletbe,és ott leadom.
Viszont arról tájékoztatott az ügyfélszolgálat hogy az üzletben nincs pénz visszafizetés,mivel átvételi pont,és csak az érdi telephelyre beérkezést követően tudják visszautalni a termék árát,és a postaköltséget.
A termék leadása január 6-án történt meg(már 23-án szerettem volna vissza vinni),mivel december 23 és január 2 között az üzlet zárva tartott.
Ezzel nem is volt probléma,azzal viszont igen hogy az üzletben lehet vásárolni,de pénz visszafizetés az nincs,így ez esetben nem csak átvételi pont,kereskedelmi egységként funkcionál.
Ennek ellenére leadtam a terméket,egy kitöltött árú visszaküldő nyomtatvánnyal együtt,az eladó szerint 1,5 hét(visszaküldés az érdi telephelyre,bevizsgálás,átutalás) a teljes ügyintézési idő.
Január 23-án,17 nap elteltével a leadást követően érdeklődtem email-be mert semmi nem történt.
Az ügyfélszolgálat kérte hogy küldjem el részére az árú visszaküldő nyomtatványt,ennek megtörténte után azt a választ kaptam hogy január 20-án került vissza küldésre a termék,és onnantól kezdve 1 hét az ügyintézés.
Ennek ellenére 10 nap elteltével érkezett meg a termék ára utalás formájában,de a postaköltséget nem utalták át.
Email-be érdeklődtem,az ügyfélszolgálat ismét az árú visszaküldő nyomtatványt kérte,ezen a ponton lett elegem az egészből..
Ezt követően már egy határozottabb hangvételű levelet írtam,ezt követően két nap múlva a számlámon volt a postaköltség is.
Összességében 43(!!!) nap szükségeltetett ahhoz hogy visszakapjam a pénzemet.
Ezen tapasztalataim alapján,Magyarországon ilyen inkorrekt,tisztességtelen kereskedővel még nem találkoztam,(hasonló esetben volt részem,de ott azonnal visszafizették a termék árát)olyan szépségápolási terméket csomagolnak ami bontott,és ezt annak a személynek,aki csomagolta látni kellett,mert kibontást követően nekem azonnal feltűnt,ráadásul használt is,egy olyan terméket amit korábban egy vásárló visszaküldött(feltételezem),nem ajánlom senkinek hogy náluk vásároljon.
Az ügyfélszolgálaton a fejekben a "zavart" helyre kellene tenni,ha egy vásárló gyakorolni akarja az elállási jogát,akkor annak eleget kell tenni,és nem húzni halasztani az időt,további jobban odafigyelni az adminisztrációra,és nem a vásárlótól kérni többször a már korábban bekért dokumentumot,mert éppen az ügyintéző nem hajlandó a korábbi levelezésekből előkeresni.

2017. január 24.

A serpenyőmnek már első használat előtt letörött a füle, és arra hivatkozással, hogy biztos beáztattam, nem fogadták el a garanciát.

2016. december 28.

Vettem egy okos-órát Karácsonyra ajándéknak, de be sem kapcsolt. Garancia jegy nem volt hozzá, csak a számlát küldték el. Mit tehetek hogy vissza kapjam a pénzem vagy cserébe egy másik órát? Járt már így valaki ? Köszönöm! Judit

2016. október 14.

A legrosszabbak akiiktől eddig vásároltam.Egy vésőgépet vásároltam tőlük törött dobozzal hozták ki.

2016. június 27.

Az árut törötten kaptam meg, de az ügyfélszolgálat nagyon segítőkész volt, mindenben segítettek, hogy 2 napon belül megkapjam cserélt terméket, ami születésnapra kellett. Az ünnepelt nagyon örült neki, egyszóval köszönjük szépen, biztos fogunk még innen vásárolni!

2016. június 17.

Többször rendeltem már innen, és minden flottul ment. Csak ajánlani tudom!

2015. december 8.

#A333L Re: kiszállítási értesítő- Varga Erzsébet részére
Több mint fél éve húzódó reklamáció
átvett küldeményből hiányzott az 1 db 13 féle színárnyalatú smink készlet és 1 db vörös bab paradicsomos mártásban, az ígért későbbi szállítás majd "átváltott" áru hiányra, majd "fájdalom díjként" 275 Ft ugyismegveszel.hu webáruházban levásárolható összegre, persze ami nem lehetséges, mivel ebben az árban semmi sem kapható, és hibajegy rögzítése sem biztosított, tehát rendeléskor új rendelésnek számít?

A bolt adatai
A bolt leírása
Több 10000 termék, az elektronikai cikkektől az illatszereken át a gyermekjátékokig.
Nálunk mindent megtalál!
Ugyismegveszel.hu!

Üzletek

  • 2030 Érd, András utca 20
    Telefon: 06 23 630 556
    Nyitva tartás: Hétfő – Péntek – 09:00 – 16:00
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés