Szépségbolt.hu - INAKTÍV


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Mindjárt karácsony és a mai napig nem érkezett meg az áru, csak írogatnak, hogy folyamatban van, de hogy időben megérkezik, arról nincs infó. Holnap megveszem máshol, ha nem jön meg.

A megrendelt Hélia D kozmetikumok a kedvenc márkája a nejemnek, ezért lepem meg vele rendszeresen.
Ki kell emelni a kedvezőbb árat is.
A személyes átvételi lehetőség és fizetés is előnyös.

A webáruház nagyon gyors volt, semmi gond nem volt, de a futárszolgálattal egyáltalán nem vagyok elégedett. Természetes, hogy karácsonyi dömping van, de az ügyfélszolgálatot lehetetlen elérni. 3 napig nem tudtam merre jár a csomagom, azt hittem ide se ér...

Rendkívül lassúak!Több,mint 1 hét alatt ért ide a termék!

A színvonal , mint korábban is kitűnő.

Sajnos a kiszállításnál csak a napot jelölték meg, a szállítás du. 5 órakor történt, így egész nap itthon kellett lennem. Jó lenne, ha a szállítási időpontot bekorlátoznák.
A megadott telefonszámok, ahol egyeztetni lehetne állandóan foglaltak voltak, tehát nem elérhetők. Azt hiszem ma ezt senki sem tudja megengedni magának, hogy egész nap otthon üljön. Az árut még nem használtam, tehát azt értékelni nem tudom, az lehet kiváló is.

Kicsit drága de nagyon jó!

A termék számomra nagy csalódás volt. Már gyermekként azt mondták, hogy ne vegyek zsákbamacskát, mert én húzom a rövidebbet. Úgy tűnik, ez a mai online világban is igaz.

Minden rendben volt. Meg vagyok elégedve mindennel!

Nagyon segítőkészek, a kiszállítás körül is minden rendben volt.

Nagyon szeretem a Szépségboltot, szeretem a termékeit.
Kedvesek a kapcsolattartók is.

minden rendben volt!!

Sajnos három napja várom a csomagot és egy üzenet sem érkezett, hogy miért nem jut el hozzám. :( Ez lett volna a karácsonyi ajándék, de így azt hiszem, hogy becihelem magam a hét hónapos kislányommal a tömegbe és még az utolsó pillanatban veszek a családnak "valamit".
Emilben persze megjött, hogy a szállítás folyamatban, de hogy a nagy karácsonyi hercehurca miatt késhet, vagy bármi arról szó nincs... :( :( :(

Még nem kaptam meg így nem tudok véleményt mondani.

Az ígért 3-5 napos szállítást nem tartották. A kiszállítás megkezdéséről informáló email-ben található telefonszámot nem lehetett felhívni.

A 3-5 napos kiszállítás nem garantált!
Előre fizetés nem ajánllott!

Mai napig nem érkezett meg a maffinsütő!!!! Biztosan szuper, nagyon örülnènek ha megkaphatnàk karàcsonyra!!! De ez nem jött össze!

Tisztelt Értékesítő!
Jelezni szeretném, hogy December 10-én rendeltem önöktől néhány terméket (SZB0114540) on-line, és annak ellenére hogy 3-5 munkanap van megjelölve szállítási időként a honlapjukon, még mindig nem érkezett meg a csomag. Hétfői levelükben azt írták másnap, azaz kedden kézbesítik, de ez mostanáig nem történt meg. Feltételezem hogy ez nem az önök hibája, hanem a futár cégé, de gondolom panasz esetén azért oda tudnak hatni, hogy ennél azért megbízhatóbban dolgozzanak. Többször is próbáltam hívni a céget a megadott telefonszámok mindegyikén, de nem lehet őket elérni, mert vagy kicseng és nem veszi fel senki, vagy foglalt. Mindenesetre a csomag tartalmát karácsonyi ajándéknak szántam, úgyhogy amennyiben képtelenek karácsonyig kiszállítani, akkor utána már nem tartok igényt rá.
Üdvözlettel: Dr. Gasznerné Dr. Kormos Viktória

Kétszer rendeltem több terméket is. Mindkét alkalommal volt olyan termék, amit nem tudtak beszerezni és szállítani. Erről nem értesítettek. Szerintem még mindig várnám a csomagot, ha nem telefonáltam volna rájuk, hogy mi a helyzet. Így karácsony előtt nem kis kihívás volt elérni őket. Miután elértem őket készségesek, segítőkészek voltak.

Korrekt ár érték arány.

Kiváló partner, másoknak is ajánlom.

Korrekt volt, kiszállításra 3-5 üzleti nap volt vállalva, 5 lett.

Összességében elégedett vagyok, a problémámat már korábban megírtam az ügyfélszolgálat számára: szubjektív rúzs árnyalat helyett pontos kódokat kéne feltüntetni a félreértés és csalódás elkerülése miatt.

Szuper ajándék :)

Nem jött meg 10 nap után sem a a csomagom! Az ügyfélszolgálat se telefonon se e-mail-re nem válaszol!

A mai napig nem kaptam meg a rendelt árut!!!!!

December 6.án rendeltem meg a csomagot.20.-án még nem kaptam meg.A telefont a szépségbolt és a futárszolgálat sem veszi fel.

ELÉGEDETT VAGYOK A RENDELT TERMÉKEKKEL, ÉS A SOK AKCIÓ VALAMINT AZ EGYÉB KEDVEZMÉNYELKEL.

Az ígért 3-5 munkanapon belüli rendelést nem tudták tartani ezért 1 hét után vissza mondtam a rendelést. Az ügyintéző flegmán meg jegyezte ,hogy én vagyok a hibás mert sokat rendeltem.

A mai napig nem kaptam meg az árut, pedig értesítést kaptam, hogy a számlát már kiállították és hamarosan érkezik a termék. A megadott telefonszámok vagy foglaltak, vagy üzenet hagyható. Érdeklődő üzenetet hagytam a megadott rendelés számra hivatkozva, és visszajelzést kértem de még senki nem keresett. Nagyon szeretném megkapni a rendelt terméket. Már az előző rendelésemnél is hasonló szállítási problémával találkoztam és csak a reklamációm után később érkezett meg az áru.
Üzletek
- Nincs adat.
- Nincs adat.
- Foxpost
- Nincs adat.