mindigbutor.hu

mindigbutor.hu
HIRDETÉS
mindigbutor.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.5 (134 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a mindigbutor.hu legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. június 8.

Minden rendelt termékem kifogástalan volt és jó állapotú.

2021. június 8.

Nagyon tetszik a termék minden zökkenőmentesen ment.

2021. június 8.

Nagyon ügyesek, kedvesek, segítőkészek voltak. A termék szuper. Minden tökéletes volt.

2021. június 8.

Kitűnő kedves figyelmes

2021. június 8.

Nagyon kulturált kiszolgálás, gyors szállítás.

2021. június 8.

Minden rendben zajlott korrekt ügyintézők.

2021. június 8.

Jó kommunikáció. Gyors szállítás.

2021. június 8.

Szép bútorok.
Kedves kiszolgálás.

2021. június 8.

A rendeléssel kapcsolatban, gyors visszajelzést kaptam.Rendben volt minden.

2021. június 8.

Minden rendben zajlott elégedett vagyok.

2021. június 8.

Az ügyfélszolgát nagyon jó Időbe hívtak, hogy mikor érkezik meg a megrendelt termék. Ár érték aranyban igazán megfelelő.

2021. június 8.

Minden rendben volt. Köszönöm szépen a sok segítséget.

2021. június 8.

A rendelés minden lépésénél telefonon is értesítettek, tökéletesen elégedettek vagyunk.

2021. május 10.

Komplett gyerekszobát rendeltünk( több mint egy hónap volt de ezt is ígérték) sajnos hiányosan érkezett a rendelésünk. Több mint 2 hete várunk 6 plusz polcra, és egy hete egy komódcserére ami sajnos minta nélkül érkezett. A kommunikáció felesleges az ügyfélszolgálattal mert hiába hívom őket soha nem tudják megmondani mikorra várhatóak a bútorok. Nagyon elkeserítő, hogy nem tudják megmondani mikor kapjuk meg a rendelésünket. Nagyon csalódott vagyok, félek nem készül el a gyerekszoba a babák érkezéséig. :(
Soha többet nem rendelek erről az oldalról.

2021. április 16.

Sajnálattal tapasztaltuk, hogy a bútor nem hibátlan állapotban érkezett, serült volt, az egyik lába ki volt törve amely átszakította az also funért.
Ezt természetesen képekkel emailben jeleztük, telefonon is felvettük a kapcsolatot. Eleinte ugy tűnt készséggel állnak hozzánk.
Javasoltuk a kár rendezésére, hogy javitsák ki a hibát, vagy fizessenek vissza valamennyi összeget. Akkor is pozitiv választ kaptunk, azóta eltűntek, nem kerestek, nyitva maradt a kérdés, hogy visszafizetnek e nekünk valamennyit, vagy esetleg megjavitják.
Így azóta is itt vagyunk egy hibás, ki nem javított kanapéval. Ennek már fél éve. :(

Kedves Lilla!

Ahogy megbeszéltük telefonon, továbbítottam a gyártó felé az összeget.

Azonban ahogy mondtam, minden bizonnyal az elemet fogja cserélni Önnek.

Amint beérkezik hozzánk, keresni fogjuk Önt.

Szép napot!

Tímea - Akkor ezt a valaszt kaptuk. Viszont azóta se kép, se hang.

2021. február 26.

2021.02.02.Rendeltem egy Nico I-100 tolóajtós szekrényt,amit 4-6 hétre ígértek. Nagyon megörültem amikor 2021.02.25.-én már meg is kaptam.A rendeléssel és a szállítással nem volt semmi gond nagyon segítőkészek.A szekrény lapra szerelt állapotban jött minimális kis hibával, amit még el is nézek pici leverődések a lapok szélein.Nem is ez a dolog zavar hanem az, hogy egy tolóajtós szekrénynél miért nem fúrják ki mindennek a helyét ? A rajz amit kaptunk semmire nem jó az alapján nem tudjuk a sínek helyét pontosan hova is rögzítsük.Nagyon sokat kellett miatta méricskézni, nagyon dühítő és ráadásul csavarokat sem adtak a sínek rögzítéséhez és a görgők rögzítéséhez.Viszont a csomagban volt egyébb más csavar ami sehová nem való.Miért nem nézik meg hogy mit csomagolnak be.Első rendelésem volt de nem tudom ezután merjek e rendelni,kicsit csalódtam!

2021. február 9.

Ma jött meg a gardrób amit rendeltem (Rico 180) pár hete. A kiszállítással nem volt gond, korrektek voltak. Viszont a gyenge útmutató miatt nem volt egyszerű összetenni, de ez még a legkisebb probléma. Mikor végre megcsináltuk és utolsó simításként felszereltük a tükrös ajtót, borzasztóan csalódott lettem, mivel a tükör látványosan torzít. Nem vagyok egy kritikus személy, a bútor többi apróbb hibája (néhány apró helyen a festék megpattanva, ferdén felhelyezhető léc, stb.) mellett eltekintettem, nem is zavart, de ezt egyszerűen nem tudtam csak úgy elfogadni, borzasztó. :(
Nagyon sajnálom, mert maga a bútor nagyon szép, de a torz tükör elrontja az egészet. Nem igazán tudom, mi lenne most a teendő, azon gondolkozunk, hogyan tudnánk másik tükröt tenni rá...
Csalódott vagyok. :(

2021. január 22.

Hosszú, felesleges kitérők után megoldódni látszik a probléma.

mindigbutor.hu válasza (2021. január 25.) :
Kedves Sándor!
Szép napot Önnek!
2021. január 19.

Nyekenyóka társaság. Bújkálnak.

mindigbutor.hu válasza (2021. január 25.) :
Kedves Sándor!

Abonyi üzletünkben megtalálhatóak vagyunk nyitvatartási időben.
Várjuk sok szeretettel.
Szép napot kívánunk
2021. január 17.

A mindigbutor. hu válasza aljas hazugság. Azt állítja, hogy csak most jeleztük a problémát? Kb. negyven levélre nem válaszoltak. Legutóbb megígérték, hogy elküldik a törött tükör pótlását, de biztos a Marsról érkezik, mert se híre, se hamva. Készítek egy kollázst a levelezésünkről, és feltöltöm az összes videomegosztóra.

mindigbutor.hu válasza (2021. január 25.) :
Kedves Sándor!
Bízumnk benne , hogy az Ön összes e-mailjét is tartalmazni fogja hisz úgy teljes a történet.
Nagyon szép napot Önnek.
2021. január 12.

Silány minőség, csomagolás nélküli szállítás, melynek során a tükör természetesen eltörött, a fióksín néhány havi használat után szétesett, a fogantyú leesett.
Panaszkezelés nulla, szavatosság, garanciális helytállás azintén nulla. Ígéret, mely egyenlőre időhúzásnak tűnik. Nem javaslom.

mindigbutor.hu válasza (2021. január 14.) :
Kedves Sándor!
Nagyon sajnálom. 2020.08 hóban rendelte a terméket s most jelezte a problémát. Képet sajnos nem csatolt nekünk.
Ismételten felhívnám a figyelmét, hogy a továbbiakban kérem ne velünk vegye fel a kapcsolatot.
Elküldtük Önnek többször is az illetékes hatóságok elérhetőségét.
Szép napot Önnek!
2020. augusztus 26.

2019 áprilisban rendeltem tőlük a Coleta Nova című étkezőszéket.
(Most akadt a kezembe a szállítólevél, ezért írom most a véleményemet-2020.08.hó)
Ez egy fém vázas, szövetes felületű szék volt, mert azóta már kuka.
Az ülő felülete egy szövettel bevont falap volt, így két párnával tompítottuk a keménységet.
Megörültem, hogy mosható a huzata de amikor lehúztam a vázról az anyagot akkor szembesültem vele, hogy az gyakorlatilag tényleg csak a váz valami papírral átkötve és egy vékony nikecel(féle) anyaggal bevonva, vagyis tartása az nulla volt.
Egy évet sem bírt ki!
Gratulálok!
Ez volt aztán a zsákbamacska!

mindigbutor.hu válasza (2020. augusztus 27.) :
Kedves Edina!

Látom a rendelését, de sajnos e-mailt nem találok Öntől amiben jelezte volna , hogy probléma van a székkel.
Kérhetnék egy kis segítséget, hogy ezen felületen kívül korábban jelzte, hogy probléma lenne a termékkel? Természetesen ha felveszi velünk a kapcsolatot orvosolni tudjuk a problémáját.
További szép napot kívánunk
Várjuk levelét az info@mindigbutor.hu -ra
Üdvözlettel Anikó
2020. augusztus 7.

Sajnos nem tudom csak rosszra értékelni a mindigbútor webáruházat. Leírom az én kálváriámat velük kapcsolatban. 2020.05.19.-én rendeltem tőlük egy Apolló szivacsos magasfekhelyes kanapét. melynek az összege 121.370Ft rendeléssel semmi gond, rendben megtörtént, és ígérték hogy 3-4 hétre tudják csak vállalnia megrendelést. Utólag mint kiderült a gyanú, 2020.05.28.-án már le is szállították a terméket, de hívtak a szállítók hogy csúszásba vannak és nagyon sietnek, mivel nem kértem (pakolást, ők ezt így hívják) +10.000Ft lett volna, azért megkértem a szomszédomat segítsen felhozni a második emeleti lakásomba. Megérkeztek a szállítók a bútorszállító kisteherautóval, majd a hátfal leengedése után nagy meglepetésünkre a kanapét állítva semmi rögzítés nélkül volt a platón, nagy sietve szó szerint lerángatták a platóról, letették a földre és én jóhiszeműen fizettem, és a szállítók már rohantak is tovább, mint mondták, csúszásba vannak. Majd szomszédommal kicsomagoltuk a kanapét, a látvány az elkeserítő volt, és utólag itt lett gyanús a rendelési idő hogy 3-4 hét, és ez már 9 napra a rendeléstől megjött. A látvány a kárpitozott része az nagyon szennyezett volt, (poros, piszkos)mint ami több hónapig kallódik egy raktár sarkában a kárpitozott keret rész melyet textilbőr kárpitozott legalább 8-10 helyen sérült, de a 2-3 cm-es szakadástól a 10cm-ig. Ledöbbenve állunk a kanapé előtt, és azonnal hívtam a szállítókat még a településen belül voltak, de közölték hogy nem áll módjukban visszajönni adtak egy telefonszámot amelyen reklamálhatok, nem volt mit tenni, fel kellet vinni a lakásba, majd a szennyezett kárpitozott rész nem kis munkával megtakarítottuk. Majd azt az utasítást kaptuk a reklamációs kolléganőtől hogy fotózzuk le a sérüléseket és küldjük el számukra e-mailben. Megtettük, majd közölték hogy ha erre járnak elfogják szállítani a sérült kanapé részét ez majdnem 3 hétre lett, meg is történt pontosan 2020.06.18.-án Majd 2020.06.30.-án a kanapé kálváriája folytatódott, hívtak a szállítók hogy hozzák a garanciába megjavított kanapé keretrészét.Kezdtem örülni, de közölték velem hogy van egy kis probléma a kanapéval, majd mikor megérkezett, közölték velem és nyilván látványos volt ugyanis a kanapé széthullott, a szállítás alatt elengedték a csavarok, és kérdeztem a szállítókat hogy az én helyemben mit tennének, és ők is azon a véleményen voltak, hogy ezt így ők sem vennék át. Így aztán elindult a kanapé vissza. Teltek a hetek a kanapé fele a lakásban a keretrész ismét javításra szorult. Majd kértem a mindigbútort e-mailben hogy szeretném ha kérnék a gyártót hogy erősítsék meg a merevítő összekötő részt mert ez így még a szállítást sem bírja nem hogy ha használatba véve, ez így nem lesz tartós, megígérték hogy közlik a gyártóval és orvosolják. Majd harmadjára is közölték hogy küldik a kanapé keretrészét. 2020.07.29.-én meg is érkezett, de sajnos hogy az egyeztetett és kért javítást nem végezték el rajta, végső elkeseredésemben kénytelen voltam átvenni, belefáradtam. Most itt van egy számomra nagy értéket képviselő kanapé de ezt így csak lakásdísznek lehet használni, ugyanis egy minősíthetetlenül silány (mondhatni kókány valami) Azért írtam ezt a kálváriát , ami velem történt hogy nagyon nézze meg mindenki hogy honnan rendel az interneten és mit. Én a magam 60 évével láttam már életem során pár bútort de ilyen silány minőségűt még nem, ezt nem hiszem hogy szakemberek csinálják ha meg igen akkor ez nagyon nagy baj, de sajnos egyre többet lehet ilyennel találkozni. Ezek az úgynevezett mester emberek nem hiszem hogy láttak ( a régi igazi bútorokat pl. igazi magyar bútort amelyeket úgy hívták hogy ERZSÉBET HÁLÓ BÚTOR nagyszüleimnek még mai napig megvan. Erről ennyit, a mindigbútor webáruházról mindenkit lebeszélnék.

2020.08.07. László

mindigbutor.hu válasza (2020. augusztus 10.) :
Kedves László!
Nagyon sajnálom az okozott kellemetlenséget.
Szép napot kívánok
Köszönettel Anikó
2020. augusztus 5.

Tavaly novemberben vásároltunk egy Lenka ülőgarnitúrát két puffal kiegészítve. A rendelés lebonyolítása (huzat kiválasztása stb.) nagyon jól ment, 6 hetet ígértek, hamarabb meg is érkezett. Itt kezdődtek a bajok, nem azt a méretű puffokat hozták, amit megrendeltünk, illetve kifizettünk. A csere is simán ment, de fényképpel és centivel kellett bizonyítani a tényeket. Karácsony előtt sikerült a csere, minden happy volt kb. áprilisig. Az történt, hogy a kanape folyamatosan nyikorgott, recsegett. Azt mondták, kenjük be szappannal. Áprilisban vettük észre, hogy a kinyitható billenős kanapé belső matracának középen levő része egyre inkább lejjebb került, mert akkor már látszott, a matrackeret eltörött, a nyikorgás is ettől lehetett. No most kezdődött ismét a telefonálás, emailezés. Itt jöttek a problémák, a garanciát elismerték, de közölték, hogy azt a gyártó csak Lengyelországban tudja elvégezni, az kb. 4-6 hét. Mondtam oké, de addig hol alszunk. Válasz: a gyártó ragaszkodik a helybéli javításhoz. Én kértem, addig biztositsanak cserebútort, válasz : nem tudnak. Ment az email váltás, de ők csak azt hajtották, a gyártó ragaszkodik a javításhoz. Végül elfogadtuk, június 30-án elvitték a kanapét, akkor azt mondták, 4-6 hét. 4 hét elteltével hívtam őket, van-e hír. Közölték, hogy a gyártónál július 29-ig szabadságon vannak, csak utána kezdenek dolgozni, de a mi ügyünk (68459) SOS jelzést kapott, majd értesítenek. Ma újra próbálkoztam a telefonnal, a mai válasz: 8 hetente jön a gyártó, július közepén vitték ki a bútort, attól számított 8 hét, az kb. augusztus vége, szeptember közepe.
Miért érzem azt, hogy csúnyán átvertek?

mindigbutor.hu válasza (2020. augusztus 6.) :
Tisztelt Sándor Győzőné!

Nagyon sajnálom az okozott kellemetlenséget!
Valószínűleg elszállítás után derülhetett ki, hogy a gyártó szabadságra megy.
Elsősorban a gyártó ragaszkodik a termék javításához. Valóban Lengyelországabn készül és ott is történik a garanciális javítás. Maga a gyártók nem is jártak még magyarországon. A futáruknak pedig nincs javításra való képesítése. Csere ágyat higiéniai okokból nem tudunk biztosítani.
Nagyon sajnáljuk az okozott kellemetlenséget természetesen az illetékes kolléganő kiemelten kezeli a garanciális problémát és folyamatosan tartja a gyártóval a kapcsolatot.
Még egyszer elnézést kérünk.
Szép napot kívánok
Köszönettel Anikó
2020. július 17.

Sajnos elég sok probléma volt főleg a minőséggel és az ügyintézővel való kommunikációval!Nem írom le részletesen,mert a válaszba úgyis az lesz,hogy én kötekszem,ők pedig kiválóan teljesítettek.Pontosan látszik az előző negatív hozzászólásokból is,szinte minden egyes alkalommal a vásárló a hibás! Ami igaz,hogy rengeteg oldal van ahol vásárolni lehet,akinek nem tetszik az itt ne vásároljon többet!

mindigbutor.hu válasza (2020. július 29.) :
Kedves Virág!
Sajnos nem tudom Önt beazonosítani.
Természetesen bármilyen hibát észlel a megrendelt terméken garanciális cserét minden esetben biztosítunk.
Soha egyik vásárlónkat sem hibáztattuk, mind két fél írhat egy véleményt a saját szemszögéből.
Sajnos az Ön hozzászólásánál nem derül ki mi is volt a probléma, amennyiben mégsem szeretné megosztani a problémáját nem értem a hozzászólását.
Amennyiben bármiben tudunk segíteni jelezze nekünk az info@mindigbutor.hu e-mail címen.
Nagyon szép napot kívánunk.
Köszönettel Anikó
2020. július 17.

Már kétszer rendeltem tőlük. Nem nagy értékben ugyan, de rendben volt minden.

mindigbutor.hu válasza (2020. július 29.) :
Kedves Pegazus!
Köszönjük szépen a pozitív hozzászólását.
Szép napot kívánok
Köszönettel Anikó
2020. július 15.

Sajnos nem tudom jóra értékelni.A fehér bútoron nagyon feltűnő,hogy a festék le van pattogva.A fogók helyét nekem kell kifúrni a szekrényen ezzel esetleges kárt téve benne. Amikor küldtem fotókat a festék leverődésről,hogy milyen csúnya azt írták vissza, biztos csak kosz és alkohollal takarítsam le.A konyhabútor mosogatójának hátulja teljesen üres még egy fél bútorlap sincs rajta. Két garnitúrát is rendeltem sajnos az egyikre mosogató helyett bútorlapot kértem amit plusszba ki is kellett fizetnem,azt nem mondták,hogy ezt majd nekem kell rászerelni.A szállítás is érdekes előre nem mondják,hogy 6-8 hét és amikor hat hét múlva rájuk írtam már másnap hívtak,hogy hozzák is.Nagy csalódás!!A kommunikáció az ügyintézővel teljesen rendbe volt legalább elolvasták a levelet és válaszoltak is valamit rá.

mindigbutor.hu válasza (2020. július 16.) :
Tisztelt Molnárné!

Vissza olvastam a kolléganővel való egyeztetést.
Természetesen amennyiben sérülés található a bútorlapon cserélni fogjuk.
A kolléganő e-mailben leírta hogy a mosogatós elemnek nem lesz hátlapja mivel mosogatós elem. Elem árban is kiszámolta Önnek a konyhabútort amit az ár miatt nem fogadott el inkább 2db blokk konyhabútornál maradt. A mosogatós elemre a munkalap árát is leírta Önnek sőt ki is emelte! Nagyon sajnálom, hogy nem írta le az e-mailben a kolléganő a gyártási időt de biztos vagyok benne hogy telefonba jelezte Önnek.
A levelezés során teljes körű tájékoztatást kapott nem pedig "valamit" rá!

Ismét felhívnám a figyelmét, hogy természetesen ami sérült cserélni fogjuk.
Képen nem minden sérülés látható és előfordult már hogy a fólia helye maradt olyan mint ha sérülés lenne.

06.12-én lett leadva a gyártónak a megrendelése 07.08-án átvette a termékeket.

Szép napot kívánok
Köszönettel Anikó
2020. július 15.

Rengeteg időbe (fél évbe) telt mire kiderült, hogy a választott huzattal nem tudják beszerezni a fotelágyamat.
Végül az online chaten nagyon segitőkészek voltak a kollégák és némi "nyomozás" után fény derült a rendelés állapotára és egy másik szövettel elfogadtam a bútort, saját javaslatom alapján. Miután ennyit vártam, értékelték a türelmemet és rugalmasságomat, és a chaten sikerült megsürgetnem a kiszállitást, amit 1 héten belül, igéretükhöz hűen, nagyon pontosan, korrektül lebonyolitottak. Szimpatikus volt a kiszállitó kolléga!

mindigbutor.hu válasza (2020. július 15.) :
Kedves Andrea!
Nagyon sajnálom az okozott kellemetlenséget.
Remélem a termék végül elnyerte tetszését.
Szép napot kívánok
Köszönettel Anikó
2020. június 30.

Előző kiegészítéseképp:
A MINDIGBUTOR reakciója a negatív kritikára: facebook-os letiltás, illetve a hozzászólás törlése. Ezek után főképpen szeretnék gondoskodni arról, hogy a potenciális vásárlók értesüljenek az áruház ügyfélközpontúságáról. Szerencsére erre más fórumok, blogok, youtube csatornák is vannak, amit a kedves mindigbutor sem tud cencúrázni.

mindigbutor.hu válasza (2020. július 15.) :
Kedves Ferenc!
A rendszerben azt látom, hogy megkapta a rendelését!
Használják egészséggel.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
Szép napot kívánok
Köszönettel Anikó
2020. június 24.

Azért lett 2* mert hamar visszautalták a vételárat, egyébként 1*lenne. A termék legyártási ideje 4 hét, ami rendben is van. 5 hét után telefonos megkeresésmre elmondták, hogy szállításra vár a termék és hamarosan keresni fognak. 9 hét telt el a rendelés óta, minden héten nekem kellett érdeklődni, hogy mikor akarják szállítani. Meguntam, visszakértem a vételárat. Gondolom azért nem teljesítették, mert időközben felment az ára, csak ha megbeszélik velem valószínű igy is kértem volna. Ingyenes országos kiszállítással hirdetik magukat, ez a fentiekben beillene a vicc kategóriába.

mindigbutor.hu válasza (2020. július 15.) :
Kedves Edit!

Természetesen nem az árváltozás miatt nem került kiszállításra a megrendelt termék.
Amikor Önnel egyeztetünk a rendelés leadásakor akkor továbbítottuk a gyártónak is a megrendelését!
Így az az ár vonatkozott ránk is mint ami Önre amikor leadta a megrendelést.
Nagyon sajnálom az okozott kellemetlenséget.

Szép napot kívánok
Köszönettel Anikó

Irány a bolt oldala!

A www.mindigbutor.hu webáruház kiváló minőségű kedvező árú bútorokat forgalmaz közvetlen a gyártótól. Széles választék, kedvező áron, moderntől a rusztikusig.
Kérdéseiddel fordulj hozzánk bizalommal:
+36 20 617 78 18
info@mindigbutor.hu
bemutatóterem: 2740 Abony Szilágyi Erzsébet u. 1.

Üzletek

  • 2740 Abony, Szilágyi Erzsébet utca 1
    Telefon: +36206177818
    Nyitva tartás: H-P 8-18 Szo 8-12
    Megközelíthetőség: Budapestről Szolnok irányában a 4-es főút mellett.
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS