Kontaktor
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a Kontaktor legnépszerűbb termékeit!
Semmi visszajelzés, tájékoztatás. 1 hét után, noszogatásra, közlik, hogy várják a beszállító visszaigazolását.
SENKINEK NEM ajánlom ajánlom ezt a boltot ,hogy innen rendeljen !!!! több mint 2 hónapja rendeltem egy fahasító gépet (2025.08.10),a pénzt előre kérték ,hogy utaljam mivel nagyobb az áru, csak hitegetnek, hogy majd ekkor meg akkor jön a csomag.
Már háromszor kértük, hogy utalják vissza a pénzt azóta válaszra sem méltatnak!!!
Messziről kerülje mindenki ezt boltot!!!! Szeretném a pénzemet vissza kapni!
Sajnálom,de ezt a boltot senkinek nem ajánlom!Én rendeltem egy xbox series x-et 259900Ft-ért Szeptember 25én!Szállítás megvolt adva október 3-8 között!Október 6án kaptam egy emailt,hogy az a termék nem lesz csak a drágább El utaltam nekik a pénzt,majd ki lett fizetve a különbözet is,de semmilyen információt nem kaptam!Vissza mondtam a rendelésemet mert megbízhatatlan a bolt!Az ügyfélszolgálattal beszéltem nagyon normális volt az úriember!Azt mondták 3-14 nap alatt vissza utalják a vétel árat!Sajnos ezzel a boltal nem szabad foglalkozni!Ez nagyon sok rosszat tesz a boltnak!Szeretném minél hamarabb vissza kapni a pénzemet!
Augusztusban vásároltunk rollert, a webáruház nem azt küldte ki, amit rendeltünk, hanem egy lassabbat (az oldalukon még 25 km/h-val hirdették, ami hozzánk jött csak 20-szal tud menni, leírás szerint is). A Kontaktor ügyfélszolgálattal több mint 2 hónapja folyik a tárgyalás, állandóan csak a hitegetés megy, ígérgetnek, hogy visszahívnak, aztán napokig semmi. Kompenzálásról hallani sem akarnak. Senkinek nem ajánlom őket.
Augusztus 23-án vásároltam Rivall PRO RECS 2440 elektromos láncfűrészhez 40 cm-es láncvezetőt valamint láncot.
Kifizettem GLS szállítással együtt 8.633,- forintot.
Az ígért határidőre /szept.1-4/ a rendelés nem érkezett meg, ezért reklamáltam szeptember 8-án. Varga ANdrás válaszolt, hogy majd a "jövő héten" küldik a rendelésem. /Kissé gyanús a neve, mert magyarul az Andrást nem két nagybetűvel írják./ Most október 1 van, és áru még mindig nincs.
Helyette szeptember 26-án kaptam egy levelet, melyben örülnek, hogy náluk vásároltam, és értékeljem a munkájukat lehetőleg 5 csillaggal. Sajnos ez eddig 5 x 0,
Én is teljesen megbízhatatlannak tapasztaltam a céget. Egy hét múlva jött csak email arról, hogy később tudják teljesíteni a rendelést, de írtak időpontot. Azon belül nem jelentkeztek. Mire telefonáltam, akkor is csak terelést hallottam. Egy hónap telt el. Indítom a visszatérítést. Mivel drágább az utánvétes fizetés, előre szoktam fizetni. A sok év alatt soha nem volt még ebből gondom. Most igen. Nagyon remélem, hogy a visszafizetés folyamán szereznek jó pontot is nálam.
Kerüljétek el messzire ezt a Céget! A pénzt előre befizeted (08.18.), majd hitegetnek, hogy ekkor kapod meg, nem majd akkor...
"sajnos még mindig nem érkezett és leghamarabb a jövő hét második felében tudjuk küldeni amennyiben meg tudja még várni. Elnézését kérem a kellemetlenségért!--
Tisztelettel: Varga András - Kontakt Webshop Kft"
Ezt sikerült írni több mint egy hónap után...
Rendelésem igaz 3 hét múlva jött meg, de kaptam tájékoztató emaileket, 2 hét után rákérdeztem, hogy mikor várható a termék szállítása, rögtön jött válasz email. A kicsit hosszú szállítástol eltekintve, mindennel elégedett vagyok.
Június közepén adtam le a rendelést, melyet előre kifizettem. Többszöri telefonos ígérgetés után a mai napon megkaptam a termékeket! Nem ajánlom senkienk!
Rendelésemet 2 hónapig nem adták fel, azt írták mindig hogy majd legkésőbb jövőhéten. A telefont soha senki nem veszi fel. Rendelésem vissza mondása után megrendeltem ugyanazt a terméket Aquaról. Egy héten belül itt volt, végig tájékoztató e-mailekkel kommunikálva. Soha többet nem rendelek innen.
Rendelésemet 2 hónapig nem adták fel, azt írták mindig hogy majd legkésőbb jövőhéten. A telefont soha senki nem veszi fel. Rendelésem vissza mondása után megrendeltem ugyanazt a terméket Aquaról. Egy héten belül itt volt, végig tájékoztató e-mailekkel kommunikálva. Soha többet nem rendelek innen.
Rendelésemet 2 hónapig nem adták fel, azt írták mindig hogy majd legkésőbb jövőhéten. A telefont soha senki nem veszi fel. Rendelésem vissza mondása után megrendeltem ugyanazt a terméket Aquaról. Egy héten belül itt volt, végig tájékoztató e-mailekkel kommunikálva. Soha többet nem rendelek innen.
Katasztrófa, hogy nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot!
Senki nem vesz fel semmi telefont, csak szól a zene.
Mégis mit képzelnek?
Megrendelésem hiába volt, nem küldték a telefont.
Csak úgy eltünnek???
nem tűnünk el, minden nem fogadott hívást visszahívunk. Emailben és whatsappon is elér minket munkaidőben.
Katasztrófa, hogy nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot!
Senki nem vesz fel semmi telefont, csak szól a zene.
Mégis mit képzelnek?
Megrendelésem hiába volt, nem küldték a telefont.
Csak úgy eltünnek???
Nem adják fel a csomagot, nem értesítenek arról, hogy mikor adják fel a csomagot és még az érdeklődésekre se válaszolnak, amit a küldtem az ügyfélszolgálatuknak. Felháborító. Nem ajánlom az innen történő vásárlást!!!
elnézését kérem a kellemetlenségért! Minden megkeresést megválaszolunk.
Kapcsolatot nem tatrtanak, telefont nem veszik email-ra nem vélaszolnak. Megrendelés esetén várható szállitás 3-5 nap, visszaigazoláskor másfél- kettő hét, valóságban 3 hete, se áru, se tájékoztatás. 13
Kapcsolatot nem tatrtanak, telefont nem veszik email-ra nem vélaszolnak. Megrendelés esetén várható szállitás 3-5 nap, visszaigazoláskor másfél- kettő hét, valóságban 3 hete, se áru, se tájékoztatás. 13
Minden rendben ment ajánlani fogom
Utánvétes rendelés, majd napokkal később közlik, hogy egyedi rendelésre hozzák a terméket, ami információ nem szerepel a honlapon, ahogy az sem, hogy fizessek előre, holott a megrendelés visszaigazolásban 1000 Ft. utánvétes díjat is elszámoltak. És a tortára a hab, hogy az 5 napos szállítási idő, 1-2 hét lesz.
2025. július 7-én rendeltem egy Sony PS5 Digital Slim játékkonzolt (rendelési azonosító: #129035), 182.490 Ft értékben. A rendelés kifizetésére a részletfizetést választottam. Aminek az első részét(91 245 FT) kifizettem a rendelés leadása után.
Sajnos én is beleestem abba a hibába hogy nem néztem meg a cégről olvasható véleményeket, csak amit kidobott a weboldaluk.
Szállítási időnek július 14–17. közötti szállítást jelöltek meg, majd július 16-án a szállítást későbbre halasztották, ,,késedelem" címszó alatt. A rákövetkezendő héten pedig, ismét csak egy ,,jövő heti" szállítást ígértek, a kiszállítás helyett.
A többszöri halasztást és üres ígéretet megunva 2025. augusztus 4-én a rendelést visszamondtam, és azt ígérték e-mailben, hogy a vételárat 3–14 napon belül visszafizeti.
A mai napig azonban (2025. augusztus 19) a kifizetett 91 245 Ft összegű önerő visszatérítése nem történt meg.
Ráadásul tegnap figyelmeztettem őket arra, hogy utalják át a pénzt, mert lejárt a határidő. Erre nem érkezett semmi reakció, ezért felszólítottam őket, hogy utaljanak vagy jogi lépéseket fogok tenni az ügy érdekében.
Természetesen erre sem érkezett reakció, így a mai napon meg is tettem a szükséges jogi lépéseket.
Senkinek nem ajánlom ezek után a céget, és remélem minél hamarabb visszakapom a pénzem és lesz következménye annak amit nem csak velem, hanem az előttem felszólalókkal is tettek.
augusztus 13-án leadtam a #132972 számú rendelésemet (Szállítólevél-azonosító: 00187861), amelyet OTP SimplePay online bankkártyás fizetéssel azonnal kiegyenlítettem.
Röviddel később azonban a hosszú szállítási idő miatt kénytelen voltam a rendelést lemondani. A lemondásomat elfogadták, a rendelést törölték, ugyanakkor nem kaptam pontos tájékoztatást arról, hogy mikor számíthatok a pénz visszautalására.
Újabb levelet írtam, és válaszként azt kaptam, hogy a vételár visszatérítése 1–2 napon belül megtörténik. Ez azonban a mai napig nem valósult meg.
Szerencsére az anyósom a fogyasztóvédelemnél dolgozik, így pontosan tudom, hogy 14 napon belül törvény szerint vissza kellene kapnom az összeget. Az én ügyemben még nem tud hivatalosan eljárni, mivel a határidő még nem telt le, de a sok hasonló negatív tapasztalat és hozzászólás miatt elkezdett alaposabban utánajárni az ügynek.
Fontos tudni, hogy aki a rendelés lemondása után 14 nap elteltével sem kapja vissza a pénzét, az jogszerűen fordulhat a fogyasztóvédelemhez.
Ezt a jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § (1) bekezdése biztosítja, amely kimondja, hogy:
„A vállalkozás a fogyasztó elállásának kézhezvételétől számított legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.”
a vételár visszatérítése 1-2 munkanapon belül megtörténik.
Készséggel állnak rendelkezésre bármilyen kérdés esetén kollégáink az ügyfélszolgálaton.
Se telefon, se watsapp,se email.
Semmire nem válaszolnak!
Nem érdekel, ha sok a dolguk, nem az én dolgom.
Gyenge egy társaság!
megkeresésést megválaszoltuk természetesen.
Se telefon, se watsapp,se email.
Semmire nem válaszolnak!
Nem érdekel, ha sok a dolguk, nem az én dolgom.
Gyenge egy társaság!
senki ne rendeljen tőlük! egy hónap alatt nem küldték ki a csomagot, persze a pénzt egyből elfogadták, amit azóta se voltak hajlandóak vissza fizetni.
a vételár 1-2 munkanapon belül visszatérítésre kerül.
Üdv,
Soha többet nem rendelek tőlük! Szégyen, amit webshop alatt mernek tenni...kihasználják, hogy előre utal az ember, majd jön a hitegetés, időhúzás...érdekes módon, ahogy fenyegetésre, vagy visszautalásra kerül a sor, hipp-hopp megérkezik az áru.
Senki ne vásároljon tőlük! ha nem akarnak maguknak bajt messze elkerülik ezt a boltot! 21.század...vicc
Maximálisan elégedett vagyok. Az árú minősége és a szállítási idő is abszolút rendben volt.
A bolt egy kalap sz@r. Senki ne vásároljon tőlük. 14 nap elteltével sem küldték az árut. Egyszerűen szánalmas az egész, valószínűleg tulajdonos is ilyen.
A bolt egy kalap sz@r. Senki ne vásároljon tőlük. 14 nap elteltével sem küldték az árut. Egyszerűen szánalmas az egész, valószínűleg tulajdonos is ilyen.
Robotporszívót rendeltem, lényegesen kedvezőbb áron, mint más eladóknál, kamatmentes részletfizetési lehetőséggel. Tudtam, hogy a szállítási idő hosszabb lesz, ezt korrekt módon jelezték is a megrendelésnél.
2025 július 1-én vásároltunk egy hűtőszekrényt, ami a bolt előzetes tájékoztatása alapján raktárkészleten volt.
A bolt honlapján a "szállítási feltételek"-ben foglaltak szerint a raktáron lévő árú szállítási határideje 2 munkanap!
A hűtőt a mai napig nem kaptuk meg, az ügyfélszolgálat munkatársa(i) folyamatosan hazudik, 3 korábbi időpontra tettek ígéretet! Július 16-án a szállító cég (GLS) email-ben tájékoztatott, hogy a csomagot a Feladó előkészítette, azonban a mai napig a GLS-nek nem adták át! A bolt állítása szerint várják a szállítót, a GLS írásban nyilatkozta, hogy ez nem fedi a valóságot! Mindenki tudja, a GLS a legmegbízhatóbb szállítmányozási vállalat....
Lassan 3 hete nincs hűtőnk, három kiskorú gyerekünk van! Soha többet nem rendelünk a Kontaktor Webáruházból, és senkinek sem ajánljuk!
Üzletek
-
2890
Tata ,
Kocsi utca 7
Telefon: +3634487770Nyitva tartás: H-P: 7:30-17:00 SZ: 8:00-12:00
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Ingyenes telefonszám
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Foxpost
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre