JátékGURU

JátékGURU
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2024. július 15.

2,5 hete rendeltem egy játékot, a weboldal szerint 2-3 napos szállítási határidővel. A termék azóta sem érkezett meg, az érdeklődő emailjeimre nem válaszolnak.

2024. június 23.

Mivel külső raktáron volt, kicsit várni kellett, de rendben volt minden.

2024. június 18.

Egyértelműen csalók!

Fogyasztóvédelemnél érdemes panaszt tenni:

"Panasszal akkor is élhet a vevő, ha
- magával a bolttal, webáruházzal elégedetlen, mert pl. udvariatlanul bántak vele, félretájékoztatták.
-az ügyintézés nem megfelelő, mert pl. nem szállították ki időben a megrendelést, nem javították ki a minőségi kifogással leadott terméket időben, stb.

Magánszemélyként ügyfélkapun keresztül is benyújtható a panasz: belépés után a „Panaszbenyújtás” menüpont alatt ki kell keresni a megfelelő ügytípust, majd választani kell az űrlapok közül. "

JátékGURU válasza (2024. június 23.) :
Kedves Beáta!

Nem értem a felháborodását!
Amikor rendelte a terméket, ki volt írva, hogy a termék szállítási ideje 2-4 munkanap. Megrendelte a terméket, majd még a kiszállítási határidőn belül törölte.

Ki volt írva, hogy a termék külső raktáron van ,Ön ezzel a feltétellel rendelt.

Tisztelettel
JátékGURU játékbolt
2024. május 8.

Csatlakoznom kell az előttem szólókhoz. Inkorrekt cég! Hiányos rendelést küldtek, azóta nem reagálnak, nem utalják vissza a pénzt.

2024. május 2.

Gyors szállítás, nagyon cuki termék.!

2024. április 15.

Termék rendelése utan néhány nappal kaptam egy emailt,amiben arra hivatkoztak,hogy nincs raktáron,beszállító 2-3 hét várakozási idővel tudja leszállítani.3.hét után írtam,hogy várhatom-e a csomagom kiszállítását amire nem kaptam választ.5 nap várakozás után írtam még egy levelet,amiben lemondtam a megrendelést,szintén nem érkezett válasz.
Számomra fura,hogy ennyi év távlatából olvasva ennyi negatív kommentet,továbbra is létezik a cég és húzza le az embereket.Szerencsére én utánvéttel rendeltem így anyagi károm nem származott.Hol van bármilyen hatóság aki ellenőrzi az ilyen cégeket?Köszönöm a "pozitív" tapasztalatokat,Kedves Játékguru!

JátékGURU válasza (2024. április 22.) :
Kedves Levente, értesítettük Önt emailt, hogy a megadott termék szállítása meghosszabbodott sajnos, de nem kaptunk rá választ. Tisztelettel_ JátékGURU
2023. december 22.

Nem a megrendelt terméket küldték.

2023. október 16.

Mai napon visszautalták a pénzt, ami a játék ellenértéke.(több mint egy hónap elteltével) Ennek ellenére a véleményem nem változott, csak erős idegzetűeknek ajánlom!

2023. szeptember 25.

Természetesen ha sem a terméket, sem esetleg a pénzt sem kapom vissza, megteszem a feljelentést! Kár hogy nem olvastam hamarabb a véleményeket!
Adok még két napot aztán intézem amit kell 😀

2023. szeptember 25.

A megrendelt terméket nem képesek időben leszállítani, ígérgetés az van van, már amikor válaszolnak a levélre. Két napja nem képesek átadni a Foxpostnak szállításra, nem ajánlom őket legközelebb biztosan nem vásárolok tőlük!

2023. szeptember 25.

Sajnos én is csak utólag olvastam el a véleményeket. Azt gondolom, ez egy tudatos "átverés" részükről. Nem jelzik, hogy nincs az áru készleten, hagyják hogy a vásárló utalja a pénzt. Ezután napokig nem történik semmi. A vásárló érdeklődése esetén, a telefont tényleg nem veszik fel, az e-mailre nem válaszolnak. Én szemfüles módon a chat ablakban érdeklődtem, ott közölték, hogy az általam rendelt és kifizetett játékok közül az egyik sajnos nincs. Megvárom-e amíg megérkezik, vagy küldjék vissza az árát. Utóbbit kértem. Most a sok negatív vélemény elolvasása után már tudom, hogy én sem fogom visszakapni a pénzemet. Elég olcsó trükk, - költsék gyógyszerre - viszont ha csak hetente öt vásárlót vernek át így, akkor már nagyon jó bevétel nekik.

2023. július 10.

senkinek sem ajánlom ezt a weboldalt, tisztességtelen csalók. 2023.03.13.-án rendeltem előreutalással fizettem, mivel lehetőséget adott rá az oldal és azóta sem kaptam meg a rendelt játékot. Hosszas várakozás után e.mailben kértem töröljék a megrendelést és legyenek szívesek visszautalni a vételárat, de ez nem történt meg. A telefont nem veszik fel, e.mailre nem válaszolnak. Mára végképp elfogyott a türelmem és meg fogom tenni a megfelelő jogi lépéseket!

üdv
Gné Anita

2023. június 20.

Gyors kiszállítás, a játékbaba pedig csodálatos!

2023. április 18.

Minden tekintetben elégedetlen vagyok a JátékGURU -val, senkinek sem ajánlom. Március 12. óta várom, hogy a megrendelést teljesítse, előre utaltam és semmilyen kommunikációra nincs lehetőség. Az e.mailre nem válaszolnak, a telefont nem veszik fel vagy ki van kapcsolva! Mélységesen felháborító.

2023. április 12.

Tisztelt JátékGURU!

Tényleg 100 e-mailt kell Önöknek küldenem ahhoz, hogy semmi se történjen? Telefonuk miért is van? Hogy mindennap ki legyen kapcsolva? Nonszensz… ennyire kicsinyes cég lenne az Önöké, hogy 7000.- Ft.-ért leégetik magukat? Semmi probléma én sem fogom ennyiben hagyni a dolgot! És nem az összeg, hanem az elv!

Kellemes napot Önöknek!

Üdvözlettel egy rendkívül hálás és elégedett vásárlójuk!

2023. február 9.

A megrendelést lemondtam. Egy rövid e-mailben válaszoltak, hogy a rendelés összegét visszautalják. Eltelt 10 nap, de az összeget még mindig nem kaptam vissza.

2023. január 30.

Leadtam a megrendelést, díjbekérő alapján utaltam az összeget, eltelt egy hét, a termékeket még nem kaptam meg és a számlát sem a kifizetett árukról.
Többszöri kérdezés után azt mondták, hogy feladták a sprinter futárszolgálattal január 26-án.
A futárszolgálatot felhívtam (január 30.), ott azt mondták, hogy nincs csomag a részemre.

Kértem kétszer is, hogy szeretnék elállni a rendelésemtől és a kért összeget utalják vissza.

Az e-mailjeimre nem válaszolnak, a megadott telefonszámot nem veszi fel senki: +36-70/7243870

2023. január 24.

Gyorsak voltak, mert egyik nap megrendeltem másnap itt volt. Ára jó volt és máshol nem volt a termék. Nekem nagy segítség volt. Így kell ezt. Köszi

2023. január 10.

December 11-én szerettünk volna a gyermekeinknek karácsonyi ajándékot vásárolni. A honlapon óriási, piros felirat hirdette, hogy a webáruház minden terméke készleten van és kiszállítják még Karácsony előtt.
Ennek ellenére december 14-én e-mailben értesítettek, hogy a rendelést nem fogják tudni kiszállítani az ünnepek előtt, jeleztem, hogy ebben az esetben szeretném törölni a rendelést és kértem, hogy utalják vissza a vételárat, csatoltam a tranzakció igazolását is.
A további leveleimre nem reagáltak, telefonon értem el őket december 20-án, amikor is ígéretet kaptam, hogy 23-ig jóváírják az általam fizetett összeget.
Ez azóta sem történt meg, több e-mailt írtam nekik, hívtam őket telefonon és a honlapon is küldtem számukra messenger üzenetet. Választ azóta sem kaptam egyik felületen sem, holott a honlapjuk szerint nyitva vannak.
Január közepe van, azóta az elérhetőségeiknél megadott telefonszám sem elérhető, a vételárat egy hónapja nem térítették meg! Senkinek sem ajánlom!

2022. december 29.

Dec. 8-án rendeltem több terméket, melyeket rögtön kifizettem, de a termékek azóta sem érkeztek meg (dec. 29.). Egy terméket lemondtak dec. 18-án, mely vételárát nem utalták vissza és a többi terméket sem küldték el. Kommunikálni szinte lehetetlen velük: e-mailekre nem válaszolnak, telefonon -amennyiben 10 hívásból egyszer felveszik - visszahívást ígérnek, mely nem történik meg, továbbá hitegetnek a csomag aznapi feladásával és a visszatérítéssel kapcsolatban. A gyermekem karácsonyi ajándékai múltak rajtuk, felháborító hanyag hozzáállás! Senkinek nem ajánlom!!!

2022. december 25.

3 nap volt a kiszállítás.
A térmék tökéletes.

2022. december 23.

Lassú. Több nap telt el, mire felvették a kapcsolatot velem.
3 egyforma terméket kértem, kettő volt. Ezzel még nem lenne semmi gond. A fennmaradó összeget azt mondták visszautalják. Nem nagy összegről van szó, de az eljárás módja nem felel meg az értékrendemnek.
Ez azóta sem történt meg, holott még külön e-mailt is írtam az adataimmal együtt.
Lehet, h az eset egyedi, csak nálam fordult elő.
Többet nem vásárlok innen, az biztos.

2022. december 22.

A szállítás késett egy hetet és nem azt kaptam, amit rendeltem. Mikor jeleztem a problémát, közölték, hogy csomagolási hiba történt, majd januárban lehet kicserélni (az elnézést a kellemetlenségért kimaradt...). Mivel a termék már nincs raktáron valószínű úgy voltak, hogy jó lesz ez is... Soha többet innen!!!

2022. december 22.

Minden úgy működött ahogy ígértek . Megbízható .
Odaadó eladók és segítőkész ügyfélszolgálat .!!

JátékGURU válasza (2022. december 25.) :
Köszönjük visszajelzését!
2022. december 22.

December 8-án rendeltem, előreutalással fizettem, azóta sem kaptam meg a terméket. Össze-vissza hazudoznak. Ez egy csaló banda, NE RENDELJETEK INNEN SEMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JátékGURU válasza (2022. december 25.) :
Kedves Orsolya, a rendelt terméket még karácsony előtt kézbesítette Önnek a futár.
2022. december 16.

Csak erős idegzetűeknek!
December 2-án kifizetett megrendelésről,dec 14 -én kaptam visszaigazolást,hogy az utalásom beérkezett!
Persze a szállításról semmi infó azóta sem!
Nem ajánlom senkinek!

JátékGURU válasza (2022. december 25.) :
Kedves Réka, a rendelt terméket még karácsony előtt kézbesítette Önnek a futár.
2022. december 2.

Rendőrségi parkolóház lifttel és kiegészítőkkel (000621673) rendeltem szeptember 26-án. Október 3-án jelezték csak, hogy nincs az az áru, hasonlót küldenének. Pénz visszatérítést kértem inkább, mert a szállítást pár napra ígérték és már több idő telt el, s nekem vennem kellett máshol azóta. Sajnos sokadszorra rájuk írva sem kaptam vissza a játék árát a mai napig!

2022. november 26.

Senki ne vegyen innen semmit!!!!!!!!
A visszatérítésemet bő egy hónapja nem utalták vissza, telefonon, emailen elérhetetlenek. Miattuk nem tudok ajándékot venni a gyerekeimnek karácsonyra.
Hazug, hitvány banda (azóta már sajnos nagyon sok hasonló véleményt olvastam), KERÜLJÉTEK ŐKET MESSZIRŐL!!!

JátékGURU válasza (2022. december 25.) :
Kedves Anita, az összeget visszautaltuk Önnek!
2022. október 28.

Két hete megrendeltem, kifizettem egy nagy értékű játékot. Nem kaptam meg, elég gyanús, hogy nem is fogom se a játékot, se a pénzt látni soha többé. Egy hete hitegetnek emailen, hogy holnap feladják, tegnap feladták stb, de a futár sehol. Telefonon nem lehet elérni őket.

JátékGURU válasza (2022. december 25.) :
Kedves Nikolett, az összeget visszautaltuk Önnek!
2022. szeptember 29.

Már több, mint egy hete feladtam a rendelést, nem küldik, nem kommunikálnak, nem utalják vissza a pénzt, nem történik semmi!!!???

JátékGURU válasza (2022. november 8.) :
Kedves Uram, írtunk Önnek emailt, hogy sajnos csúszik a kiszállítás. Lehet a SPAM mappába ment a levél. Csomagja azóta már kézbesítésre is került.
Köszönjük megértését és türelmét

Irány a bolt oldala!

Játékbolt és webáruház: évszaknak megfelelő szezonális termékek, logikai- társas játékok, LEGO, Playmobil, COBI, Clementoni, Mattel, Trefl és minden kedvelt márka vásárolható-rendelhető boltunkban.

Üzletek

  • 5100 Jászberény, Szelei út 57
    Telefon: 06702638567
    Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8.30-16.30 szmbat: 9.00-13.00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés