JátékGURU


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a JátékGURU legnépszerűbb termékeit!

03.17-én rendeltem 3 db duplot, a webáruházban mind úgy szerepelt, hogy van keszleten. Mivel meg 03.25-én sem érkeztek meg rákérdeztem, a második e-mailemre válaszoltak, hogy egy termek készlet hiányos, még várják, azt ígértek következő hét csütörtökig megérkezik. Nyilván nem kaptam semmi jelzést én kérdeztem rá következő héten, hogy biztos megfog-e érkezni, azt a választ kaptam nem, de a másik 2 termeket elküldik. Azokat meg is kaptam, viszont a harmadikat azóta sem, napi szinten írom az e-maileket, hogy már nem tartok rá igényt és kérem a pénzem visszautalasat, sem a pénz nem érkezett vissza sem válasz az e-mailekre.. kritikán aluli az egész oldal és az ügyfélszolgálat kommunikációja is. Nem ajánlom senkinek!

Szórakoznak!!??Még nem kaptam meg!!!!??

2025. január 31-én rendeltem az oldalukról játékot a kisfiamnak. Átutalással, előreutalással kiegyenlítésre került a számla még ekkor.
A játék amit rendeltem, azóta sem érkezett meg.
Nem tudok jó véleményt írni. Gyerekről van szó.
Külső raktáron van, akkor is 2-4 munkanapot írtak. Ez már rég nem annyi.
Innen nem fogok többet rendelni.

Mi egy nagy babaházat rendeltünk, pár napon belül megérkezett és azt kaptuk amit kértünk.
Nekünk így karácsony előtt pozitív volt.
Én ajánlanám ismerőseimnek

A december 5-i hozzászólásomra és az arra érkezett válaszukra reagálva:
Szinte biztosan csak azért kaptam választ, mert elkezdtem Önöket bombázni a facebook posztjaik alatt, amit azóta nyilván töröltek.
Továbbá az is egy hazugság, hogy visszavették a csomagot, mert most is itt van mögöttem a doboz és facebookon minden nap kamuznak, hogy beszéltek a futárral és jön a csomagért. Azóta se jött senki. Kár, hogy képet nem tudok csatolni bizonyítékként.

Nagyon jól esett, hogy felhívtak és így időben ideért az adventi naptár. A gyermekemnek az örömét látni minden érzést felülmúlt. Köszönöm az egész csapatnak!!
Boldog ünnepeket kívánok mindnyájunknak!

Senkinek nem javaslom az online rendelést ettől a cégtől. Rendeltem két távirányítós autót amit úgy hirdetnek, hogy 27 ÉS 40 MHz-en működnek. A honlapon nem lehet kiválasztani semmit, annyit jeleztek, hogy az autó színét írjam bele a megjegyzésbe. Természetesen nem olyan színűt küldtek amilyet kértem, illetve mind a két autó 27 MHz-es és nem lehet a kettőt egyszerre használni egymás mellett. Ezek után írtam e-mailt, hívtam őket telefonon legalább 20x. Emailre nincs válasz, telefon pedig vagy ki van kapcsolva vagy nem veszik fel. Hányinger.

2,5 hete rendeltem egy játékot, a weboldal szerint 2-3 napos szállítási határidővel. A termék azóta sem érkezett meg, az érdeklődő emailjeimre nem válaszolnak.

Mivel külső raktáron volt, kicsit várni kellett, de rendben volt minden.

Egyértelműen csalók!
Fogyasztóvédelemnél érdemes panaszt tenni:
"Panasszal akkor is élhet a vevő, ha
- magával a bolttal, webáruházzal elégedetlen, mert pl. udvariatlanul bántak vele, félretájékoztatták.
-az ügyintézés nem megfelelő, mert pl. nem szállították ki időben a megrendelést, nem javították ki a minőségi kifogással leadott terméket időben, stb.
Magánszemélyként ügyfélkapun keresztül is benyújtható a panasz: belépés után a „Panaszbenyújtás” menüpont alatt ki kell keresni a megfelelő ügytípust, majd választani kell az űrlapok közül. "
Nem értem a felháborodását!
Amikor rendelte a terméket, ki volt írva, hogy a termék szállítási ideje 2-4 munkanap. Megrendelte a terméket, majd még a kiszállítási határidőn belül törölte.
Ki volt írva, hogy a termék külső raktáron van ,Ön ezzel a feltétellel rendelt.
Tisztelettel
JátékGURU játékbolt

Csatlakoznom kell az előttem szólókhoz. Inkorrekt cég! Hiányos rendelést küldtek, azóta nem reagálnak, nem utalják vissza a pénzt.

Gyors szállítás, nagyon cuki termék.!

Termék rendelése utan néhány nappal kaptam egy emailt,amiben arra hivatkoztak,hogy nincs raktáron,beszállító 2-3 hét várakozási idővel tudja leszállítani.3.hét után írtam,hogy várhatom-e a csomagom kiszállítását amire nem kaptam választ.5 nap várakozás után írtam még egy levelet,amiben lemondtam a megrendelést,szintén nem érkezett válasz.
Számomra fura,hogy ennyi év távlatából olvasva ennyi negatív kommentet,továbbra is létezik a cég és húzza le az embereket.Szerencsére én utánvéttel rendeltem így anyagi károm nem származott.Hol van bármilyen hatóság aki ellenőrzi az ilyen cégeket?Köszönöm a "pozitív" tapasztalatokat,Kedves Játékguru!

Nem a megrendelt terméket küldték.

Mai napon visszautalták a pénzt, ami a játék ellenértéke.(több mint egy hónap elteltével) Ennek ellenére a véleményem nem változott, csak erős idegzetűeknek ajánlom!

Természetesen ha sem a terméket, sem esetleg a pénzt sem kapom vissza, megteszem a feljelentést! Kár hogy nem olvastam hamarabb a véleményeket!
Adok még két napot aztán intézem amit kell 😀

A megrendelt terméket nem képesek időben leszállítani, ígérgetés az van van, már amikor válaszolnak a levélre. Két napja nem képesek átadni a Foxpostnak szállításra, nem ajánlom őket legközelebb biztosan nem vásárolok tőlük!

Sajnos én is csak utólag olvastam el a véleményeket. Azt gondolom, ez egy tudatos "átverés" részükről. Nem jelzik, hogy nincs az áru készleten, hagyják hogy a vásárló utalja a pénzt. Ezután napokig nem történik semmi. A vásárló érdeklődése esetén, a telefont tényleg nem veszik fel, az e-mailre nem válaszolnak. Én szemfüles módon a chat ablakban érdeklődtem, ott közölték, hogy az általam rendelt és kifizetett játékok közül az egyik sajnos nincs. Megvárom-e amíg megérkezik, vagy küldjék vissza az árát. Utóbbit kértem. Most a sok negatív vélemény elolvasása után már tudom, hogy én sem fogom visszakapni a pénzemet. Elég olcsó trükk, - költsék gyógyszerre - viszont ha csak hetente öt vásárlót vernek át így, akkor már nagyon jó bevétel nekik.

senkinek sem ajánlom ezt a weboldalt, tisztességtelen csalók. 2023.03.13.-án rendeltem előreutalással fizettem, mivel lehetőséget adott rá az oldal és azóta sem kaptam meg a rendelt játékot. Hosszas várakozás után e.mailben kértem töröljék a megrendelést és legyenek szívesek visszautalni a vételárat, de ez nem történt meg. A telefont nem veszik fel, e.mailre nem válaszolnak. Mára végképp elfogyott a türelmem és meg fogom tenni a megfelelő jogi lépéseket!
üdv
Gné Anita

Gyors kiszállítás, a játékbaba pedig csodálatos!

Minden tekintetben elégedetlen vagyok a JátékGURU -val, senkinek sem ajánlom. Március 12. óta várom, hogy a megrendelést teljesítse, előre utaltam és semmilyen kommunikációra nincs lehetőség. Az e.mailre nem válaszolnak, a telefont nem veszik fel vagy ki van kapcsolva! Mélységesen felháborító.

Tisztelt JátékGURU!
Tényleg 100 e-mailt kell Önöknek küldenem ahhoz, hogy semmi se történjen? Telefonuk miért is van? Hogy mindennap ki legyen kapcsolva? Nonszensz… ennyire kicsinyes cég lenne az Önöké, hogy 7000.- Ft.-ért leégetik magukat? Semmi probléma én sem fogom ennyiben hagyni a dolgot! És nem az összeg, hanem az elv!
Kellemes napot Önöknek!
Üdvözlettel egy rendkívül hálás és elégedett vásárlójuk!

A megrendelést lemondtam. Egy rövid e-mailben válaszoltak, hogy a rendelés összegét visszautalják. Eltelt 10 nap, de az összeget még mindig nem kaptam vissza.

Leadtam a megrendelést, díjbekérő alapján utaltam az összeget, eltelt egy hét, a termékeket még nem kaptam meg és a számlát sem a kifizetett árukról.
Többszöri kérdezés után azt mondták, hogy feladták a sprinter futárszolgálattal január 26-án.
A futárszolgálatot felhívtam (január 30.), ott azt mondták, hogy nincs csomag a részemre.
Kértem kétszer is, hogy szeretnék elállni a rendelésemtől és a kért összeget utalják vissza.
Az e-mailjeimre nem válaszolnak, a megadott telefonszámot nem veszi fel senki: +36-70/7243870

Gyorsak voltak, mert egyik nap megrendeltem másnap itt volt. Ára jó volt és máshol nem volt a termék. Nekem nagy segítség volt. Így kell ezt. Köszi

December 11-én szerettünk volna a gyermekeinknek karácsonyi ajándékot vásárolni. A honlapon óriási, piros felirat hirdette, hogy a webáruház minden terméke készleten van és kiszállítják még Karácsony előtt.
Ennek ellenére december 14-én e-mailben értesítettek, hogy a rendelést nem fogják tudni kiszállítani az ünnepek előtt, jeleztem, hogy ebben az esetben szeretném törölni a rendelést és kértem, hogy utalják vissza a vételárat, csatoltam a tranzakció igazolását is.
A további leveleimre nem reagáltak, telefonon értem el őket december 20-án, amikor is ígéretet kaptam, hogy 23-ig jóváírják az általam fizetett összeget.
Ez azóta sem történt meg, több e-mailt írtam nekik, hívtam őket telefonon és a honlapon is küldtem számukra messenger üzenetet. Választ azóta sem kaptam egyik felületen sem, holott a honlapjuk szerint nyitva vannak.
Január közepe van, azóta az elérhetőségeiknél megadott telefonszám sem elérhető, a vételárat egy hónapja nem térítették meg! Senkinek sem ajánlom!

Dec. 8-án rendeltem több terméket, melyeket rögtön kifizettem, de a termékek azóta sem érkeztek meg (dec. 29.). Egy terméket lemondtak dec. 18-án, mely vételárát nem utalták vissza és a többi terméket sem küldték el. Kommunikálni szinte lehetetlen velük: e-mailekre nem válaszolnak, telefonon -amennyiben 10 hívásból egyszer felveszik - visszahívást ígérnek, mely nem történik meg, továbbá hitegetnek a csomag aznapi feladásával és a visszatérítéssel kapcsolatban. A gyermekem karácsonyi ajándékai múltak rajtuk, felháborító hanyag hozzáállás! Senkinek nem ajánlom!!!

3 nap volt a kiszállítás.
A térmék tökéletes.

Lassú. Több nap telt el, mire felvették a kapcsolatot velem.
3 egyforma terméket kértem, kettő volt. Ezzel még nem lenne semmi gond. A fennmaradó összeget azt mondták visszautalják. Nem nagy összegről van szó, de az eljárás módja nem felel meg az értékrendemnek.
Ez azóta sem történt meg, holott még külön e-mailt is írtam az adataimmal együtt.
Lehet, h az eset egyedi, csak nálam fordult elő.
Többet nem vásárlok innen, az biztos.

A szállítás késett egy hetet és nem azt kaptam, amit rendeltem. Mikor jeleztem a problémát, közölték, hogy csomagolási hiba történt, majd januárban lehet kicserélni (az elnézést a kellemetlenségért kimaradt...). Mivel a termék már nincs raktáron valószínű úgy voltak, hogy jó lesz ez is... Soha többet innen!!!
Üzletek
-
5100
Jászberény,
Szelei út 57
Telefon: 06702638567Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8.30-16.30 szmbat: 9.00-13.00
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Személyesen
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés