HelloMarket


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

A Hellomarket oldalán rendeltem 3 pótszíjat az okoskarkötőmhöz. Kaptam egy automatikus visszaigazoló e-mailt, majd az ÁSZF szerint 48 órán belül kapnom kellett volna egy újabb e-mailt a a vásárlás elfogadásáról. 5 munkanap után írtam a honlapon lévő e-mail címre, ami nem létezik. Utána kerestem egy másik e-mail címet is, de választ nem kaptam. Majd megpróbáltam felhívni az ügyfélszolgálatot, de a telefonszám nem volt jó, ami a honlapon szerepelt, viszont a Facebookon szereplőt második próbálkozásra felvették, és közölték, hogy látták az e-mailt, majd délután válaszolnak. Késő délután, miután nem kaptam választ az elsö e-mailemre, írtam egy újabb e-mailt, amiben a vásárlás visszaigazolás elmaradását említettem meg, valamint, hogy az szerepel a honlapjukon, hogy legkésőbb 7 munkanapon belül minden termék megérkezik, de az általam rendelt termékek még nem kerültek átadásra a szállító cég felé, így ez sem fog megvalósulni. Ezután válaszként azt kaptam, hogy ma érkezett vissza a raktárukba a rendelésem, mert nem létezik a csomagpont ahova kértem. De majd küldik a rendelésem, és kárpótlásul választhatok még egy pótszíjat.
Válaszként visszaírtam, hogy csak a pénzem szeretném végre visszakapni, mivel azon a tényen semmi sem változtat, hogy 5 munkanap, alatt egyetlen e-mailt sem kaptam a rendelésem állapotáról, az ügyfélszolgálat nehezen elérhető, és hajlandóságot sem mutat a kommunikációra, valamint ha probléma volt a rendelésemmel is tájékoztatniuk kellene a késés okáról. A honlapon azt írják a vásárlók 98%-a 1 munkanap után megkapja a rendelését. Úgy éreztem átvertek, és a pénzem elúszott, így jeleztem, hogy a fogyasztóvédelemnél bejelentést fogok tenni, aminek hatására bármilyen válasz e-mail nélkül, szó nélkül visszautalták a pénzem.
Összességében ilyen rossz tapasztalatom még soha nem volt egyetlen online vásárlás során sem, és azt ajánlom mindenki kerülje ezt a megbízhatatlan céget.
Üzletek
-
1137
Budapest XIII. kerület,
Radnóti Miklós utca 21
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 10:00-17:00
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- Ügyfélszolgálat
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés