ElitParfum

ElitParfum Értékelései Értékelések átlaga: 4.4 (81 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. május 16.

Nem ismerem a boltot, csak olvasgatom a hozzászólásokat. A kereskedelem alapvető szempontja, hogy a vevő elégedettsége a legfontosabb. Nem vet jó fényt az üzletre, hogy a kritikus hozzászólásoknál nem törekszik arra, hogy a vevőt megtartsa, hanem valóban udvariatlan és kioktató. Ez a szemlélet a jó árak ellen dolgozik. Egy Givenchy parfum rendelését fontolgattam, nem nyerték el a bizalmamat. " Mi sem ajánljuk Önt senkinek. Még az ellenségeinknek sem :)" komolyan ezt írják egy vevőnek?????

ElitParfum válasza (2017. május 24.) :
Kedves Erzsébet! 40 vásárlóból egyetlen ember ír kritikát és 20-ból egy db rossz.Valójában az az egy db rossz kritika is többnyire a vásárló rossz napjából adódik aki tőlünk elvárhatatlan dolgokat vár.Aki csak kritizál,kukacoskodik azt a vásárlót valóban nem szeretnénk megtartani.Nagyon sajnáljuk,hogy nem mindenki elégedett.Mi minden tőlünk telhetőt megtettünk de valakinek ez sem elég. Azt javasoljuk,hogy olvassa el a rengeteg jó kritikát és ne az egy-két rossz alapján ítéljen.100 jól kiszolgált ember után egy veszi a fáradtságot,hogy jót írjon még egy elégedetlen vásárló azonnal ír.További szép napot kívánunk!
2017. április 20.

Ami pozitív: jó árak, néha lényegesen kedvezőbbek, mint máshol. Személyes átvételi lehetőség könnyen elérhető helyen.

Ami negatív: flegma, nemegyszer bunkó viselkedés és hozzáállás az ügyfelekhez. Gyakran tartanak olyan terméket a honlapon, amely valójában nem rendelhető, és erről a megrendelés után vagy értesítik a vevőt, vagy nem. Az árut csak a fizetés után engedik ellenőrizni, és többször közölték, hogy ha nem megfelelő, nem hajlandóak visszavenni, mert mit csinálnának vele, ez pedig fogyasztói jogokat sért.

Összességében megbízhatóak, mert eredeti parfümöket árulnak, de nagyon kevéssé vevőbarát a viselkedésük. Csak akkor vásárolok náluk, ha lényegesen jobb áron kínálják a terméket, mint a vevőbarátabb cégek.

ElitParfum válasza (2017. április 24.) :
Kedves Réka! Nagyon sajnáljuk ha valaki nem érti meg ,hogy nem lehet original ,celofános termékeket kibontani,próbálgatni és utána eldönteni,hogy megvásárolja-e.Vagy mutasson olyan drogériát,parfümériát ahol bármilyen terméket ki lehet bontani fizetés előtt.Ilyen nincs.Ha valaki nem érti meg,hogy ez nem lehetséges nem vitázunk vele.Ezért ha kevésbé tart minket vevőbarátnak arról mi nem tehetünk. Minden esetben ha minőségi kifogás van egy termékkel kapcsolatban azt vissza vesszük vagy kicseréljük.
2016. december 9.

Teljesen meg vagyok elégedve. Egy womanity le gout parfümöt vettem nagyon jó áron. Ajánlom mindenkinek.

2016. november 14.

Maximálisan meg vagyok elégedve a választásommal. Először rendeltem tőlük, de nem megyek máshoz. A termék biztos eredeti, mert évek óta ezt használom, ismerem az illatát (Lady Million edp). Az üzleti kiszolgálás hibátlan. További sok sikert az üzletnek.

2016. november 14.

A napokban vettem át a megrendelt parfümöt, amivel teljes mértékben elégedett vagyok. Személyes átvételt választottam, így nem kellett a futár árát kifizetni. A kiszolgálással is minden rendben volt, segítőkészek.
Mindenkinek csak ajánlani tudom.

2016. november 7.

*Elnézést, a parfüm nevét elgépeltem a korábbi hozzászólásomban: La vie est Belle

2016. november 7.

2015. februárjában a diplomaosztómra az oldalról rendeltünk egy 75 ml-es La via est Belle parfümöt, amivel tökéletesen meg voltam elégedve. Sajnos a nyaralás során a parfüm kicsúszott a dobozából és eltörött. Július végén a barátom kárpótlásul rendelt az oldalról egy 100 ml-es La via est belle edp-t. Sajnos ahogy korábban egy valaki már jelezte, én is érzek egy kellemetlen komponenst a parfümben, ami már oly annyira zavar, hogy egyáltalán nem használom a parfümöt. Nem állítom, hogy ez a bolt hibája, de felháborít, hogy egy ilyen drága parfümnél ez hogy fordulhat elő. Mikor megkaptam a parfümöt azt hittem az én orrommal van a baj😕, de azóta akárhányszor douglas közelébe kerülök, mindig fújok magamra a parfümből és annál egyáltalán nem érezni ezt az idegesítő mellékszagot. Sajnálom, hogy a kedvenc parfümömtől ennek a 100 ml-es változatnak köszönhetően egyeneden rosszul vagyok. 😔

ElitParfum válasza (2016. november 14.) :
Sajnálatos dolog, pláne, hogy 3 hónapja vagy 4 rendelte.... azonban nem értjük, miért nem jelezte akkor. Egy ember írt rosszat a termékről, aki miután visszahozta, a próba során 3különböző üvegből 3 szor a saját terméke illatmintáját választotta ki, hogy az a jó illat . Holott azt hozta vissza. Ezzel a véleménnyel amúgy szívesen foglalkoztunk volna személyesen is amennyiben megosztotta volna felénk is. Ennek így nem sok értelmét látjuk hacsak nem a bolt nívóján óhajt csorbát ejteni. Amennyiben nem így van és a sérelem valós, kérjük legközelebb forduljon hozzánk bizalommal, megoldást fogunk rá találni. Üdvözlettel
2016. augusztus 14.

Szuper gyorsan és tökéletes parfümöt kaptam!

2016. május 27.

Gyors, megbízható webshop! Kedves kiszolgálás a személyes átvételnél!

2016. március 4.

Csütörtökön rendeltem, pénteken már itt is volt a termék! Kifogástalan szolgáltatás!

2016. február 17.

Ma kaptam meg a második szériában rendelt parfümöket, és mind a három eredeti. A parfümök alján lévő kódok megegyeznek a dobozon lévővel! A illatuk is tartós. délelőtt fújtam be magam és még mindig illatfelhő vesz körül. Én már több webáruházból rendeltem ezelőtt, de sajnos nagyokat csalódtam és a pénzem is bánta. Pedig mindegyik webáruháznál ki volt írva, hogy megbízható bolt! Én nagyon merem ajánlani mindenkinek, hogy az Elit parfüm webáruházból rendeljen, mert akkor csalódás tuti hogy nem éri! Eredeti parfümök és a szállítás is csillagos ötös!

2016. január 26.

Jó a bolt. Jónak tűnnek az áruik- még nem kaptam kézhez-, de a kiszállítás csapni való. Nyomatékosan megkértem őket, hogy délelőtt, azaz max 11.30- hozzák ki a terméket. Erre este 5 kor, 6-kor, stb kapom a telókat a futártól, hogy akkor ő hozná a csomagot. Nevetek: hozhatod, de hogy nem lesz aki átvegye, az biztos. 1 hete megy már ez így. Kijött a futár (17:40) letorkolom, melóból szaladtam haza. Erre ő: nem mondták önnek az Elit parfümnél, hogy időzített kiszállítást nem tudunk vállalni. Erre most mit mondjak... Meg van mit: És én ezért még + 1330 ft fizettem.

ElitParfum válasza (2016. november 14.) :
Kedves Abigél!
Bármelyik futárcégnél kér időzített kiszállítást, az árak 3200 ft-tól kezdődnek .... A futár céggel való viaskodása nem a mi hibánk.Amennyiben volt ideje és módja amúgy "melóból" hazaszaladni, miért nem kérte a terméket oda ? akkor nem lett volna ez a sok kellemetlenség . További minden jót
2016. január 12.

Többször vásároltam már,mindig kiváló minőségű és korrekt áron kaptam meg a parfümöket.Most, a karácsonyra kapott parfümöt nagyon készségesen,udvariasan és teljesen problémamentesen kicserélték,szóval csillagos ötös!

2015. december 18.

Elolvastam az értékelést, és találtam negativot is. Igy rákérdeztem h. a parfüm eredeti-e, és jó minőségü-e. A boltban megszaglásztam, és kicsit nehéznek tartottam. A kapott parfüm, csodálatos, nagyon jó illat. NAGYON BÁTRAN AJÁNLOM MINDENKINEK! Jó az parfüm, nem járt le, a csomagolás kifogástalan, a kedvesség, és a válasz azonnal érkezett. Minden a legnagyobb rendben ment!

2015. december 9.

Gyors, udvarias kiszolgálás. A bolti árnál sokal megfizethetőbb árak. Ráadásul nem gagyi-bóvli-hamisítványt küldenek, sok online parfümériával szembern. Már évek óta innen rendelem a minőségi illatokat és eddig egyszer sem csalódtam.

2015. november 24.

Maximálisan elégedett vagyok,a megrendelt parfümöt gyorsan leszállították, megbízhatóak. :-)
Munkájukhoz sok sikert!

2015. október 8.

Nem tudták azon az áron biztosítani a terméket amilyen áron megrendeltem, majd mikor ezek után visszamondtam olyan hangnemben beszéltek velem hogy arra nincsenek szavak.
Ez egy pocsék és felháborító ügyfélkiszolgálással rendelkező cég. Ilyen rossz ügyfélélményben még sose volt részem. Senkinek nem ajánlom.

ElitParfum válasza (2017. május 24.) :
Mert ugyanis egy adminisztrációs hibából, elcsúszott a tizedesjegy a parfümön. Mire mindjárt rendelt belőle 10 db-ot, amikor pedig közöltük, hogy visszavontuk a terméket, felháborodva veszekedett velünk. Sajnos ez így nem megy . Mi sem ajánljuk Önt senkinek.
2015. szeptember 28.

Nekem egy lejárt szavatosságú parfümöt küldtek ( batch kód alapján:2010 decemberben gyártott parfüm). Miután visszaküldtem, azt mondták, hogy tárolási hibából is adódhat a nem megfelelő minőség. Illetve, hogy a szóban forgó parfümöt már nem lehet beszerezni, mert már nem gyártják. Egy hónapnyi levelezés után, visszautalták a parfüm árát. Amiből egy másik online parfümériánál tudtam vásárolni egy 2014. decemberben gyártott ugyan ilyen parfümöt, aminek kifogástalan volt az illata.

2015. augusztus 18.

Én tegnap előre utalással rendeltem két parfümöt.....sajnos ezzel kapcsolatban nagyon sok negatív kommentet olvastam.......:nem szállítják,lenyelik a pénzt,elérhetetlenek stb.Nagyon remélem,hogy kellemesen fogok csalódni és még sok minőségi parfümöt tudok itt rendelni!!!!!!!!

2015. augusztus 4.

Én is többször vásároltam már, most is fogok, nagyon ajánlom, szuper árak, kedves kiszolgálás, csak csatlakozni tudok a pozitív hozzászólásokhoz :)

2015. július 8.

Jó ár,gyors,kedves kiszolgálás,eredeti parfüm.
Szuper:)

2015. június 27.

Korrektek voltak, a parfum eredetiségét is megtekintettük közösen a neten az üveg alján található egyedi sorszám alapján a checkkosmetik.net oldalon.
Ajánlom.

2015. június 16.

Nagyon gyorsan és nagyon olcsón hozzájutottam a hőn áhított parfümhöz. Szerintem még visszatérek:). (Nem csak nagy drogériákban lehet eredeti parfümöket kapni. Attól lesz drága, hogy alkalmazottakat és bérleti díjat kell fizetni, s ez meglátszik az árban is.)

2015. június 9.

Tisztelt Bolt!
A La vie est belle EDP.vel kapcsolatban:Nem értem, miért mondják, hogy vissza sem kellett volna venniük. A vásárláskor nem volt teszterük, és azt mondták, hogy kipróbálás után vissza lehet vinni a dobozában, ha nem tetszik. Ehhez persze ki kell bontani. Kifújkálásról szó sem volt, csak néhány próbafújásról. A visszavitelkor már volt két teszterük is (kisebb kiszerelésű),de egyiket sem tartottam jónak, ezért döntöttem úgy, hogy nem cserét kérek, hanem inkább elfogadom a 20 000 Ft-ot, amennyit hajlandóak voltak visszafizetni. Különben 24 000 Ft-ot dobtunk volna ki az ablakon.
Önök szerint a megszokott illat hamisítvány lehetett: nem hiszem, hogy a reptéri duty fee-ben hamisítványt árulnának.

ElitParfum válasza (2016. november 14.) :
Szerintünk ezt már egyszer megbeszéltük .Sajnáljuk, de mást nem tehetünk és mondhatunk, mint a múltkor, ennek ellenére visszavettük.Hiába is lett volna teszterünk, hiszen internetes áruházból rendelte, nem a helyszínen..... mindemellett helyesbítenék...finoman szólva sem úgy volt ahogy említi. A benti teszterekből is fújtunk és a próba során 3x is a saját maga által visszahozott parfüm mintáját ítélte jónak amikor megszagolta a mintákat. Ezek után mit mondjunk ? Sajnáljuk az esetet .
2015. június 8.

A La vie est bell 100 ml parfümot, amit 4000 ft-tal kevesebbért vettek vissza, azzal, hogy ilyen kiszerelésben nem tudják eladni 20-21.000 Ft-nál többért, mégis a teljes áron árulják. Aki tartós és finom illatot keres, ne ezt vegye meg, mert nem is hasonlít a megszokotthoz. Biztos, hogy a tőlem visszavett parfüm került be az ajánlatok közé, mert nem volt belőle raktáron.

ElitParfum válasza (2015. június 9.) :
V.Katalin! Először is, vissza sem kellett volna vennünk egy kibontott kifujkált parfümöt, még a törvény szerint sem, így azt gondoljuk, mi voltunk előzékenyek azzal,, hogy egyáltalán visszavettük ! Másodszor az illat tartós volt, amikor 3 tesztcsíkot tettünk Ön elé 3 különböző kiszerelésből és máshol vásárolt ugyanilyen termékből, egyszer sem találta el, melyik az Öné, többször az Ön által választott terméket választotta jónak újra. Továbbá a termék kódja alapján is igazoltan 2 hónapja gyártott volt a parfüm, aminek a beszerzési számláit látta is.A boltban tartózkodó vevőnk felesége véletlenül pont ezt az illatot használta, aki minket erősített meg abban, hogy nem velünk van a probléma...
A kibontott és kifujkált parfümöket általában illatosítónak használjuk a mellékhelyiségben, úgyhogy ezeket a rágalmazásokat nem vesszük jó néven Hölgyem. Valószínűleg Ön vásárolt hamis parfümöt régebben, amihez most az eredetit hasonlítgatja és más az illat.... hát van ilyen. További minden jót Elitparfüm team.
2015. június 8.

Maximálisan elégedett vagyok a megvásárolt termékkel. Gyors, profi ügyintézés, megbízható bolt! Óriási választék, eredeti parfümök!

2015. június 4.

Rossz minőségű parfümöt sikerült megvennünk 24 000 Ft-ért. Nem a megszokott illata volt, nem volt tartós. Volt benne egy kellemetlen komponens, ami az eredeti illatban nincs jelen. Nem használtam, a sértetlen dobozában, számlával vittem vissza, de csak teszterként vették vissza, 4000 Ft levonásával. Soha több
et nem vásárlók itt, és nem is ajánlom senkinek. néhány fújást elég drágán kellett megfizetni.

ElitParfum válasza (2016. november 14.) :
Nagyon megköszönjük, ha ezentúl valóban abban a "duty free" shopban vásárol, ahol eddig tette.
2015. április 27.

Többszöri igéret ellenére sem tudjàk leszàllitani a màr 1 honapja megrendelt parfümöt.
Sem emailben, sem telefonon nem kaptam mind a mai napig semmilyen értesitést!
Kedvesemet leptem volna meg születésnapja alkalmàbol, erre kishijàn üres kézzel àlltam elötte.
Megbizhatatlanok!

ElitParfum válasza (2016. november 14.) :
Kedves Gruber!
Mivel nem rendelt semmit, ezért nem tudjuk leszállítani. Amennyiben sem emailben sem telefonon nem kapott semmilyen értesítést a mai napig sem, hogy is tudtuk volna megígérni ? De tudja mit ? Ha rendel, kiszállítjuk ;) Megígérjük :D
2014. december 18.

Kedves kiszolgálás! Eredeti minőség! Nyugodt szívvel ajánlom bárkinek! Ezek után csak innen vásárolok! Köszönöm!:-)

2014. december 18.

Kedves kiszolgálás! Eredeti minőség! Nyugodt szívvel ajánlom bárkinek! Ezek csak innen vásárolok! Köszönöm!:-)

A bolt adatai
A bolt leírása

Üzletek

  • 1133 Budapest XIII. kerület, Váci út 94
    Telefon: +36 70 558 3028
    Nyitva tartás: Hétfőtől - Péntekig 10.00 - 18.00
    Megközelíthetőség: ParfumWeb
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés