Egészségbolt.hu

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2021. július 7.

Csak megerősíteni tudom az összes rossz véleményt amit korábban írtak a vevők! Ugyanígy jártam én is! Kár hogy nem tudtam mások rossz tapasztalatairól. Ettől a cégtől már réges-rég el kellett volna venni a Megbízható bolt logót, mert egyáltalán nem érdemlik meg, nagyon megtéveszti a gyanutlan vásárlót! Örülök hogy nem fizettem előre!! Nem ajánlom senkinek, hogy tőlük rendeljen, nagy az esélye hogy pórul jár!

2021. június 14.

Minden szempontból kritikán aluli a webáruház illetve a komukiáció .Már befürödtem velük 1 x, gondoltam megpróbálom még 1 x, mert találtam egy feltűnően kedvező árú proteint nagy kiszerelésbe, amit máshol 10.000 ft magasabb áron lehet megvásárolni, szkeptikus voltam de gondoltam ha ki teszik a weboldalra és lehet is rendelni miért is ne.Az általuk feltüntetett szállítási határidő letelt, gondoltam érdeklődöm a termék után. Kaptam is választ, hogy azt sajnos nem lehetséges megvásárolni, és dezsavűm lett. Összegezve no comment.(Aki nem akarja, hogy hülyének nézzék messze kerülje el ezt a weboldalt)

2021. április 17.

3 hét várakozás után emailben lemondtam a rendelésemet. Azt hazudták, hogy a Foxpostnak már átadták. Kaptam követési számot,miszerint a Foxpost még csak át sem vette tőlük a csomagomat. Újabb 1 hét után írtam nekik,hogy a csomagommal kapcsolatban se kép se hang.... erre egy rendkívül flegma,rosszul megfogalmazott, helyesírási hibákban gazdag válasz levelet kaptam,hogy azt csinálok amit akarok, ők bizony a csomagot feladták utánvéttel,ha nem kérem majd visszaviszi nekik a Foxpost.... Én is emberekkel kommunikálok a munkám során,de ha ilyen flegma lennék a Partnerekkel,a főnököm kilógatna az ablakon. Mindenki kerülje el ezt a boltot,vagy legalább utánvéttel kérje a csomagját,hogy a pénze ne vesszen el.

2021. április 10.

Március 12.-én adtam fel egy 9.5 kg-os rendelést. Március 24.-én jött az értesítés, hogy a csomagból 2.5 kg feladásra kerūlt. Egyszerű kérdés: ha a megrendelés nagyobb része hiányzik, nem értesíthettek volna előre? Akkor eldönthettem volna, így is kérem-e a többit, vagy máshol rendelem meg, hiszen nem mindegy hányszor kell kiszállítási díjat fizetnem. Másnap reklamációs emailt írtam nekik. Azt válaszolták, 30 napon belül eldöntik, jogos-e a felháborodásom.

2021. január 20.

Kár, hogy nem a megrendelés előtt olvastam a véleményeket. Ugyanígy jártam én is. Telefont nem veszik fel, emailre nem reagálnak. A honlap szerint, ha 3-6 napon belül nem szállítanak, akkor megkeresik a megrendelőt. Ez sem történt meg. Semmi tájékoztatás, semmi információ lassan már 3 hete. Nagyon nem ajánlom senkinek.

2021. január 11.

Borzasztó! E-mailre nem válaszolnak, mobil hangpostára állítva, a másik szám nem is létezik. Lassan 2 hete rendeltem közel 30ezer Ft értékben, semmi reakció! Nem ajánlom senkinek. Merész gondolat ezzel a hozzáállással működni a piacon....

2021. január 8.

Nem tudom mi lehet az oka, hogy ennyien negatív élményben részesültek, nekem 2 nap alatt kiszállították a rendelt csomagot, minden megérkezett.

2021. január 7.

Hasonlóképp jártam, mint az előttem hozzászólók. Csomag sehol, emailre válasz sehol.

2020. december 18.

Kész katasztrófa! Ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen, e-mailre nem válaszolnak. Szerencsére utánvéttel rendeltem volna, így nem buktam pénzt. Mivel nem szállítottak az ígért határidőre, nem tehettem mást, írásban elálltam a szerződéstől. Messzire kerülendő társaság! Csak mazohistáknak ajánlott, és kizárólag utánvétes rendeléssel!

2020. december 13.

Az elöző vélemények alapján nem gondoltam volna, de minden rendben ment a rendelés folyamán.
Itt volt a legolcsóbb az általam keresett termék, rendelés után mindent folyamatosan visszaigazoltak, tájékoztattak a rendelés állapotáról és hat nap után meg is érkezett!
Nekem bejött, ezért csak ajánlani tudom.

2020. november 18.

Ez a bolt rettenetesen gáz!
Két hete rendeltem tőlük terméket 16.920 forintért, és ezt vissza is igazolták e-mailben, ezzel az összeggel.
Ma a futár kihozta 20.465 forintért a csomagot.
Nyilván ez nem elfogadható.
Én úgy gondolom, illik minimum értesíteni az ügyfelet, ha változtatnak az árakon és rákérdezni, így is kéri-e a terméket. De ez így üzleti szempontból is inkorrekt.
Ilyenkor az ember az ügyfélszolgálatukhoz fordul(na).Én is hívtam őket mindhárom megadott telefonszámon, több alkalommal is, de egyik számot sem vették fel.
(06-70-580-0000, 06-1-510-0124, 06-30-397-7351)
Én ezt nem értem, egy ilyen cég hogyan tud még létezni.

2020. november 13.

Nagyon gáz!!! A rendelés után 6 nappal nem történt semmi, rákerestem az értékelésekre a neten... ezzel a lendülettel gyorsan le is mondtam a rendelésemet. Erre a rendeléstől számított 17. napon jött a GLS-től egy email, hogy a Kellys Healthy Life Kft. csomagot adott fel... azt se tudtam ki ez, mi ez. Telefont nem veszi fel senki. Írtam nekik még egy emailt, de ez egy vicc. Még lehet fogok kapni egy irgum-burgum levelet is, hogy nem vettem át a csomagot :D :D :D Innen ne rendeljen senki!

2020. november 4.

Nekem eddig nem volt panaszom a boltra, a megrendelt termékek max. egy héten belül megérkeztek. Most viszont valami történt, ami miatt az október 14-i rendelésem a mai napig nem érkezett meg. Nem hiszem, hogy csak a covid az oka. E-mailre nem válaszolnak, az ügyfélszolgálatot nem lehet elérni telefonon. Nagyot csalódtam bennük.

2020. október 14.

október 4-én leadtam a rendelést, utánvéttel szerencsére. 11-én és 12-én hívtam volna őket a 0615100124 számon, ami nem is kapcsolt, aztán írtam emailt érdeklődésképp, ma pedig lemondó emailt írtam nekik. Köszi többet nem kérek :)

2020. június 24.

Ígért 2-4 munkanap helyett egy hónapra jött meg a csomagom. Benne lejárt termékekkel. Nyilván visszaküldtem, hetek óta várom a pénzem.

2020. április 29.

Nem küldik a termékeket, nem válaszolnak az e-mailemre, nem lehet őket elérni telefonon. Egy hamis honlap, nem dolgoznak.

2020. április 28.

Inkorrekt magatartás. Értem én, hogy koronavírus meg szokatlan helyzet stb, de egy e-mailt írni, hogy nem tudják teljesíteni a megrendelést, igazán semmibe sem kerülne. Egy hónapja adtam le a rendelést, akkor érkezett egyetlen visszajelzés. Azóta mély csönd. Kommunikáció? Semmi nincs, a telefonok kikapcsolva, rögzítőre állítva. Nem korrekt, az biztos.

2020. április 25.

a március 29.-ei rendelésemre ma írtak, hogy törölték készlethiány miatt:( sajnos nem károsíthattam meg őket egy foxpost szállítási költséggel sem így:((

2020. április 24.

Március 23-án adtam le a megrendelést, szerencsére nem működött az online fizetés, ezért utánvéttel. A csomagot azóta sem kaptam meg, az e-mailre nem válaszoltak. Most lemondtam a megrendelést, remélem azt legalább elolvassák. Botrányos a kommunikációjuk, vagyis annak teljes hiánya.

2020. április 21.

Az egy dolog, hogy semmi értesítést nem adnak, az pedig a másik, hogy a megadott telefonszámot SOHA NEM VESZIK FEL! Nem, hogy visszahívnak, még elérni sem lehet őket! Senkinek nem ajánlom

2020. április 18.

Ugyanaz. Április 2-a óta semmi. Az érdekes, hogy átutalással szerettem volna fizetni, így amikor a bankszámlaszámot kérdeztem, arra pillanatok alatt jött a válasz. Arra, hogy mi van a rendelésemmel, nem tudtak válaszolni. Szemét banda, egy ilyen helyzetből is hasznot húz.

2020. április 15.

Ha lehet, máshonnan rendelj. 28 napja nem jelentkeznek a megrendelésemmel

2020. április 13.

pont mint az előttem lévők. március 29.-én rendeltem tőlük szállítási idő 2-4 munkanap azóta semmi, most járunk a 11.-nél, ez volt az egyetlen ilyen tipusú bolt ahova nem volt kiírva h 8-10 munkanap jelenleg persze azóta már kint van, hogy ezrével (:DD) kapják a megrendeléseket, még szerencse, hogy a bankkártyás fizetés "átmenetileg" nem volt elérhető csak nehogy ne vegyem majd át utánvéttel mostmár...

2020. április 9.

Leadtam egy megrendelést már vagy egy hete. Akkor jött egy visszaigazoló e-mail, és azóta semmi sem történt. Írtam nekik e-mailt, válaszra sem méltattak. Nagyon nem ajánlom őket.

2020. március 30.

Sajnos negatív tapasztalatom van nekem is a webáruházzal kapcsolatban. Március 16-án rendeltem elég sok terméket, amik elvileg raktáron is voltak.. A mostani járványügyi helyzet miatt nem sürgettem őket, egy hétig vártam türelmesen. De mivel semmit nem kommunikáltak felém, gondoltam írok nekik e-mailt, hogy mi a helyzet... Probléma van esetleg valamelyik termékkel, varhatjuk-e egyáltalán, stb.. Semmi válasz. Később (pár nap múlva) próbáltam őket telefonon hívni. Minden munkatársuk foglalt, hívásom fontos számukra, ha megszakítom a vonalat, visszahívnak. Kb. másnap írtam nekik újból e-mailt, újból hívtam őket... Semmi... A mai napon megpróbáltam még egyszer, 7 és fél percig tartottam a telefont, persze csak a zenét hallhattam... Másik szám is meg van adva a honlapon, mint ügyfélszolgálati (mobil) szám. Ki van kapcsolva. Nem igazán értem, hogy hogyan működhet így egy weboldal, ami Magyarország legnagyobb vitamint és étrendkiegészítőt árusító boltjának reklámozza magát? Kommunikáció 0.. Ha csúszik a rendelés az a minimun, hogy a vevőt informáljuk (a visszaigazoló e-mailben 2-4 napot írtak szállítási időnek). Ha nincs termék a raktáron szintén... A nem küldenek semmit, akkor pláne... :(

2020. március 23.

Rendeltem néhány terméket, melyet csomagautomatából vettem át. Egy termék kimaradt, de az ára fel vol számolva a számlán. Kb 15x hívtam őket több nap alatt, több számon, és nagyjából 50 percig tartottam összesen a vonalat, de senki nem vette fel, vagy hívott vissza. Emailben is jeleztem március 9-én, és a mai napig nem jött rá válasz. Sem a pénzt, sem a terméket nem kaptam meg. Innen soha többet nem vásárolok, ez nem ügyfélszolgálat..

2020. március 19.

Raktáron lévő terméket rendeltem, de mégsem volt raktáron.

2020. február 24.

1hete rendeltem,rendelés után azonnal jött egy visszaigazolási e-mail hogy megkapták rendelésemet azonkívül semmi, naponta háromszor telefonáltam különböző időpontokban a diszpécser mindig azt mondja minden ügyintéző foglalt három e-mailt írtam nekik egyikre sem válaszoltak ezért visszamondtam a megrendelést. Komolytalan az egész. Innen soha nem veszek semmit.

2020. január 27.

Félve rendeltem, olvasva a kommenteket.. A rendelésem gyorsan leadtam, visszaigazolták és három nap múlva megérkezett, elégedett vagyok!

2020. január 16.

December 17-én rendeltem nagy értékű terméket.. azóta nem elérhetőek, emailre egyszer válaszoltak. Ez nem bolt, ez vicc. Most fel fogom jelenteni őket a Fogyasztóvédelemnél.

A bolt adatai
A bolt leírása
Webáruházunkban megtalálsz mindent, ami az egészséged megőrzéséhez szükséges. Válogass kedvedre vitaminjaink, valamint bio, wellness és fair trade termékeink közül.

Üzletek

  • ,
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Foxpost
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés