Easy-Shop webáruház

Easy-Shop webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 3 (66 értékelés alapján)
Vásárolok

Nézd meg az Easy-Shop webáruház legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2021. december 16.

Megbízhatatlanok, a megrendelésemet másfél hét múlva hirtelen törölték annak ellenére, hogy amikor odatelefonáltam előtte pár nappal az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy minden rendben van és teljesítik a megrendelést. Máshonnan rendeltem meg a telefont végül, nem ajánlom!

2021. december 16.

Az EASY-SHOP-ból csak akkor rendelj, ha nincs szükséged a termékre. A lassú feldolgozás adott, de hogy több telefon és elindított szállítás után töröljék a rendelést az biztosíték verő hozzáállás.

2021. november 15.

Kalap szar.

2021. október 1.

NEM MEGBÍZHATÓ. ÁTVERŐS BANDA
Senkinek nem ajánlom! A termék rossz minőségű, gyenge, nem úgy néz ki, ahogy a fotón, és csak lengyel nyelvű használati utasítást küldenek hozzá. A terméket a cég nem hajlandó visszavenni, az Easy Shop egy egyáltalán nem megbízható bolt. Az ügyfélszolgálat visszautasít minden panaszt, csak átverik az embert.
Kerüljék el ezt a webshopot, rendeljenek máshonnan!

2021. szeptember 16.

Rendeltem tőlük egy uw lampat,amire 2ev garanciát vállaltak,kb 6honap után meghibásodott,hívtam őket,hetekbe telt míg visszakaptam,ugyanúgy hibásan,elmentem a fogyasztó védelemhez,ahol közötölt h több dologban is hibazott a cég,mivel nem helybeli ezért köteles futárt küldeni es ingyen vissza szallítatni hozzam,de ez nem így történt,15napjuk van erre-nalam ez kb 2honap volt,es próbáltam hülyenek nezni h erre csak egy év garancia van!Bekelteto tárgyalás után küldtek futárt,kb 1-1.5honap után felhívtak h kész a lámpám es h nem volt baja,vissza kaptam es megint nem mükődik😡😡Erre küldjem vissza a saját költségemen.::Szoval undorító egy cég,senki ne vegyem tőlük semmit!

2021. május 19.

Érdemes elolvasni a véleményeket róluk bármely platformon.
Sajnos rendszeresen hibás vagy sérült termékeket küldenek ki. Amennyiben elkerülhető érdemes mástól rendelni, ha nem akkor pedig addig nem elengedni a futárt amíg ki nem bontották vagy ki nem próbálták a terméket. Nagy értékű, nehéz csomagok esetén ez nyilván nehéz ezért egyáltalán nem is javasolt.

2021. április 25.

A rendelt termék késve érkezett, reklamációm után. Használhatatlan a termék, amit csak próba után tudtam meg. Így felbontatlanul vissza sem tudom küldeni.

2021. április 2.

Sajnos későn olvastam el a cégről szóló véleményeket és csak megosztani tudom utólag a tapasztalatokat, valamint a folyamatban lévő fogy.védelmi folyamatot. Előre szaladva: nagyon nem ajánlott a vásárlás Easy-shop Kft-től, sajnos valósak az átverések.
Easyshop Kft törötten küldte meg részemre a vásárolt terméket (jelen esetben egy fali konzolt, amit elég nehéz sérülten küldeni tekintettel az aluminium anyagra, nekik sikerült), melyet természetesen nem ismernek el és GLS futárszolgálatra hivatkoznak (pechükre a részünkre szinte minden nap szállító ismerős futár hozta). 14 napon belül csak értékcsökkentve és csak postai úton fogadják el - állítólag az üzletben nincs senki aki átvenné (nyilván, hisz az egész termék nem ér annyit postaköltséggel és csökkentetett áron). Az első része aránylag rendben is van, hisz mindenhol előfordulhat ilyen probléma, azt tudni kell kezelni. Türelmesen és normálisan írtam nekik egy emailt központi megadott elérhetőségre (melyre a mai napig nem érkezett válasz), melyben csatoltam a képeket, leírtam a problémát és tettem egy kompromisszumos javaslatot az egyszerű visszafizetés helyett, majd miután nem volt reakció felvettem telefonon a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal. Ott ismételten kértem az ügy vizsgálatát. Felajánlottam nekik, hogy egy jobb minőségű drágább terméket vásárolok ráfizetéssel (természetesen azon az áron amit eredetileg fizettem), melyet minden egyéb indoklás nélkül elutasítottak (GLS a hibás, amit ők nem fogadnak el, így mi is elutasítjuk). Telefonos beszélgetésben kértem a hivatalos válaszukat, valamint minden beszélgetésünkről készült hangfelvétel megküldését a hatályos fogy.védelmi törvénynek megfelelően (1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről 17/A paragrafusában foglaltak szerint) kötelességük részemre díjmentesen biztosítani. Azonban minden esetben elutasították a rögzített beszélgetés megküldését, ami törvényellenes, melyre többször is hivatkozva felhívtam az ügyintéző hölgy figyelmét - akit egyáltalán nem érdekelt, mit mondok, csak ismételte magát hogy nem küldik meg a felvételt. Vezetőként őszintén csodálkozom, hogy ilyen hozzáállással és tudatlansággal még aktívan működhet a cég. Jeleztem, hogy kérem vezető bevonását is a panaszkezelésbe, mert láthatóan sajnos az ügyintéző nem kapott traininget ezzel kapcsolatosan és nem igen ért a szakmához. Végső soron a tulajdonosnak is érdemes lenne ezen ügyet és korábban mások által megosztott saját tapasztalatokat tudomásukra hozni, bízva abban hogy nem tudnak az ilyen szintű ügyfél átverésekről amik a cégükben zajlanak. Bízom benne, hogy Boda Zoltán, Nemes Attila, Kis István is értesülni fog, ha mástól nem a hivatalos szervektől, ezen ügykezelésekre és az ebből fakadó cég arculatának, renoméjának rohamos negatív irányú megítélésről.
Üdvözlettel, egy első körben kompromisszumos megoldást ajánló, ám hatalmas negatív tapasztalatot szerző Ügyfél.

2021. február 25.

2 lámpát rendeltem az említett cégtől,majd amikor megérkezett a csomag az ígért 3-4 napon belül és kibontottam,akkor láttam csak,hogy nem is azt a fajta és típusú lámpákat kaptam amit ők hírdettek.
Az e-mailemre válaszolva megtudtam a cégtől,hogy amit hírdetnek,az a fajta lámpa egyáltalán nincs nálluk,csak az van amit küldtek.
Ezért úgy voltam vele,hogy visszaküldöm a terméket ez meg is történt,de a vissza utalás még egy hét után se kaptam meg.

2021. február 8.

Sziasztok,

1. Tapasztalatok: Én a rendelt termékhez 1600ft-os szállítási díjat fizettem +-ba, szerintem ez nagyon drága, rendeltem már szlovákiából 1500ft-os költséggel, alzától csehországból 1400ft-os pkg-el, és ezek nem itt vannak magyarországon, az easy shop pedig igen, és még is ilyen pimaszul drága szállítási díjat számol fel. A legtöbb magyarországon lévő shop is általánosságban egy ezrest szokott felszámolni.
Kaptam értesítést, hogy feladták a csomagom, de ez igazából nem volt igaz, szóval ez a logisztika, értesítés kiküldés, csomagfeladás sincs egyensúlyban. Én érdeklődtem az ügyfélszolgálaton emailben, hogy hol a csomag?! ha már feladták?! Persze válasz nem érkezett, és ha már itt tartunk az ügyfélszolgálat easy módba melózik, nem szeretnek levelekre válaszolgatni, ami elég szomorú.

Megjegyzéshez leírtam, hogy dobozba szeretném kérni a terméket, egy ps4 játékról volt szó, ne hogy esetleg a szállítás alatt megsérüljön, hát sajnos ezt is elfelejtették, és zörgött a lemez a tokban, ezért még az átvételi napon vissza is postáztam saját költségen, ami kb 1800ft-volt. (a legjobb az lett volna, ha át sem veszem) Bontatlanul küldtem vissza a játékot és telefonon azt mondták, hogy 2 héten belül megtörténik a visszautalás, na hát igazából ez sem volt igaz, mert kb kereken 1 hónap lett belőle nagyjából. Határidőt nem tartották be, telefonon hetente kerestük őket, a válasz mindig hitegetés volt, "majd valószínűleg a jövőhétre" igazából azt sem tudták, hogy mit beszélnek, nincs szervízben a játék, de vizsgálják, "teljes vételár visszafizetésre kerül" hát ez sem volt igaz.

2. Vásárlási élmény: Az, hogy így szerencsétlenkedett az easy shop a csomagfeladásnál, ez az ő bénázásuk, az hogy zörgött a lemez a tokban, ez már inkább a futárszolgálat sara, ez sajnos az online rendeléseknél benne van a pakliban, hogy az ember nem úgy kapja kézhez a termékét ahogyan szeretné, főleg ha a bolt nem csomagolja be rendesen! Miután elegünk lett az easy shop 3 hete tartó hitegetésére, egy levélben megemlítettem a békéltető testület nevét, azonnal reagáltak és az ígért 1-2 napon belül (sajnos ezt sem sikerült tartani) a 3. napon voltak hajlandóak a pénzemet visszautalni, de sajnos nem kaptam vissza a teljes kifizetett vételárat.

Engem hibáztattak, mint vásárlót, hogy én voltam a hibás, mert ők leírták az ászf-ben, hogy az utánvétes díjat nem térítik vissza, mert nekik ez az álláspontjuk (korábban a szállítási díjal játszották el ezt a többi vásárlóval) Én már nagyon régóta vásárolok online, de ezt, amit az easy shop művel, hogy felszámolja az utánvétes díjat, ha valaki utánvéttel rendel, nem pedig utalással, akkor ők ezt nem hajlandóak visszafizetni, de felszámolni persze azt sikerül, visszautalni már minek, könnyebb a vásárlót hülyére venni, meg átverni aprópénzel, biztosan nem fordul majd ezért a hatóságokhoz, gondolhatják a vezetők.... akiknek szeretnék gratulálni itt is ehhez az állásponthoz.

3. Javaslat: Ha az easy shop nem lenne ennyire pénzéhes, hogy még az aprópénzel is lehúzzák a vásárlóikat, és korrekt, tisztességes, üzletet folytatna, akkor nem lenne ilyen sok és elégedetlen vásárló. Nem a vásárlókat kellene hülyének nézni, hanem ezeken az álláspontokon változtatni kellene a vásárlók javára, nem saját zsebre dolgozni. Én privát levelet is írtam ezzel kapcsolatban, de ez már ugye csak az én problémám, nem a "kedves" easy shop-é, mert a probléma kezelésük botrányos és ez csak a vásárló problémája.

Én nem szívesen tudom ajánlani őket, mert tisztességtelen amit művelnek, és biztos vagyok benne, hogy nem csak engem vertek át, elég csak 1 csillagos értékeléseket olvasgatni az értékelő oldalakon. Aki nem szeretne átverve lenni és hetekig idegeskedni miattuk, az válasszon inkább egy másik tisztességes, korrekt és megbízható üzletet, és nagyon sajnálom, hogy őket választottam, nem fogom elkövetni soha többet ezt a hibát, és igaza van a boltnak, én voltam a hibás, de nem abban, hogy nem utalással fizettem, hanem abban, hogy őket választottam.

- Egy elégedetlen vásárló a sok közül

2021. január 27.

Gyors, precíz és rugalmas webshop. Kiváló a termék is amit rendeltem.

2021. január 27.

Elégedett vagyok a rendeléssel, gyors és megbízható webáruház! Csak ajánlani tudom!

2021. január 27.

Gyors, profi kiszolgálás, legközelebb is tőlük vásárlok.

2021. január 27.

már másnap megkaptam a terméket, elégedett vagyok

2021. január 18.

Több terméket is rendeltem, mert általában jó áraik vannak. Másnap már jött a szállításról a tájékoztatás. Nagyon elégedett vagyok!

2021. január 15.

Remek bolt, csak ajánlani tudom!

2021. január 15.

Január 6-án rendeltem, és minden tökéletes volt. Gyorsan megkaptam a terméket!

2021. január 5.

Dec. 15-én rendeltem tőlük e-magon keresztül, ki is fizettem. Elvileg pár nap múlva szállították volna, 1 héttel később felhívtam az ügyfélszolgálatot (valóban nem egyszerű elérni őket), közölték nem is látják a rendelést. Visszahívtak, küldik néhány munkanapon belül, azóta is várom. Az e-mailekre nem válaszolnak, több e-mail címre is írtam, jelenleg az ügyfélszolgálat is elérhetetlen. Nem ajánlom senkinek, nem korrekt a cég.

2020. december 28.

9 nappal a fizetés után az 5. megkeresésemre ismerték el, hogy a raktáron lévő termék még nem érkezett be a raktárukba! Addig folyamatosan azt hazudták, hjogy raktáron van! Sőt a honlapjuk szerint rendelhető, mert raktáron van! Csak az rendeljen tőlük aki tud várni akár heteket is a termékre!

2020. december 15.

A november vegen rendelt, az online feluletenen raktaron levo 200 ft-os kabel hianyaban nem tudtak kuldeni a csomagot. Bankkartyas fizetes volt, kozel 40 ezer ft ertekben. Valasztottam a kabel helyett egy masikat, ami 195 ft-al tobbe kerult, mint az elozo. Ekkor sem alltam volna meg el a vasarlastol, gondoltam atutalom a 195 ft-ot. Az ugyintezo 1 het elteltevel sem kuldte a bankszamlaszamot, ezek utan toroltettem a megrendelesemet. Ennek is mar tobb mint 2 hete, azota sem kaptam toluk semmi visszajelzest!
Az ugyfelszolgalatuk elerhetetlen.

Senkinek nem ajanlom, megbizhatatlan inkorrekt ceg!

2020. december 12.

Ne... Ilyenek még megélnek manapság... Egy hétbe telt mire megkaptam a rendelésem. Soha többet ezektől. Felháborító!!!

2020. december 11.

Napok óta helyesbítgetik a rendelésemet, mert állítólag semmi sincs náluk!
Húzzák az időt, szerintem ez egy átverős hely!
Telefonon is csak hitegettek! Előre utalással szerettem volna fizetni, de hiába kértem tőlük a proforma számlát, nem igazán akarták küldeni, helyette mindig csak azt írták, hogy ez meg az sincs, és idén már nem is lesz! Az ilyen helyeket szerintem be kellene zárni/záratni!

2020. november 24.

Senkinek nem ajánlom!!!!
2000Ft-os billentyűzetért 1690 Ft szállítási költséget kérnek, A vásárlás elállása,árú visszaküldésért szintén ennyit kell fizetni! Még ha a 2000 Ft-ot visszaküldik is, majd 2000 Ft a veszteségem.
A vásárlók,nem fontosak a boltnak, a telefonos ügyfél szolgálaton kb fél óra mire felveszik a telefont,és arogáns, nem ügyfélbarát kommunikációval utasítják el a kérést, tájékoztatást.A felelősséget áthárítva a vásárlóra.

2020. november 17.

Nem először vásárolok tőlük és nem is utoljára, elégedett voltam.

2020. november 17.

Minden rendben zajlott, bátran ajánlom!

2020. október 28.

Mobiltelefon kiegészítőt vásároltam náluk és nagyon gyorsan megérkezett, szuper minőség!

2020. október 28.

Elégedett vagyok!

2020. október 21.

Nagyon gyorsan visszaigazolták a leadott rendelésem és azt követően hamarosan jött az email a szállításról, ma megérkezett a rendelésem.

2020. október 21.

Minden rendben volt.

2020. szeptember 16.

Több napja leadott rendelés után sem kaptam email-t, telefont, visszaigazolást a rendelésemmel kapcsolatban.
Vicc kategória, hogy az előre kifizetett pénzt csak így benyeli a cég. Előbb kellett volna körbenéznem , hogy a vevő nem fontos a cégnek.

Irány a bolt oldala!

Az Easy-Shop Kft. 2013 óta van jelen a webáruházak piacán. Termékpalettánkon megtalálhatóak okostelefonok, navigációk, számítástechnikai eszközök, irodai kellékek, és minden olyan termék ami szükséges a mindennapi élethez és a munkához. Célunk, hogy vásárlóinknak a legjobb minőségű termékeket tudjuk biztosítani a lehető legolcsóbb áron. Naponta figyelemmel kísérjük a gyártók árukészletét, a piaci trendeket. Számos gyártó új, garanciával rendelkező termékét forgalmazzuk, hogy mindenki megtalálja az igényeinek legmegfelelőbbet! Akcióinkkal igyekszünk vonzóbbá tenni kínálatunkat, amely a főoldalon az Akciók menüpont alatt érhető el. Üzleti partnereink számára egyéni kedvezményeket nyújtunk, érdemes felvenni velünk a kapcsolatot! Ne okozzon fejfájást, hogy jó minőségű terméket alacsony áron szerezz be, bízd ránk a munkát és Vedd könnyedén!
Szolgáltatásaink :
• Személyes átvételi lehetőség
• Amennyiben nem találod azt a terméket, amire szükséged van, akkor is keress minket mert lehet be tudjuk szerezni
• Céges ügyfelek kiszolgálása dedikált értékesítő által, kedvezményes árakkal, egyedi ajánlatokkal
• Kiszállítás az egész ország területén
• Garanciafutár

Üzletek

  • 1047 Budapest IV. kerület, Fóti út 56
    Telefon: +36-1-353-6212
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés