Computer Imperium

Computer Imperium Értékelései Értékelések átlaga: 4 (118 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2019. június 4.

Körülbelül másfél évvel ezelőtt vásároltam tőlük egy ÚJ laptopot ami már az elején gyanús volt mivel az egyik gomb kb 5 nap után kiesett, de úgy hogy ki is volt törve és ragasztó nyomai látszottak a gomb alatt. Mivel ez fizikai sérülésnek számít betudtam annak hogy ennyivel jól átvertek, de legalább működik a gép. Fél év elteltével repedések kezdtek megjelenni a csatlakozók környékén úgy hogy nem is volt a gép hurcolva se nyitogatva mert kinyitott állapotba volt tartva szinte végig. Az idő teltével napról napra rosszabb lett a helyzet kinyitásnál lehetett érezni hogy feszül a gép recseg ropog, majd egyik kinyitásnál az alsó részen a csavar konkrétan kiszakadt a menetből onnantól kezdve minden egyes kinyitásnál az egész billentyűzet rész szétnyílt és imádkozni kellett, hogy ne törjön darabokra. Nos ezek után akármilyen garancia is van rá tudtam hogy nincs mit tenni így volt használva a gép még egy kis ideig amikor is a mai nap folyamán eljutott arra a szintre, hogy összeomlott a rendszer kikapcsolt majd ezt követően amikor bekapcsoltam képet már nem adott többet, de olyan szinten semmit még a BIOSt se lehet elérni. A bónusz az egészben az az, hogy nem a monitor rész adta meg magát, mert már eleve egy külön monitorra volt rákötve a gép a minél kevesebb mozgatás érdekében szóval nem elég, hogy a külső rész is tönkre ment másfél év alatt hanem még a belseje is bekrepált. Végezetül SENKINEK NEM AJÁNLOM kivéve ha a konkurenciához képest kedvezőbb áron valami összetákolt szemetet szeretne venni ÚJ címszó alatt.

Computer Imperium válasza (2019. június 12.) :
Tisztelt Vásárlónk!

Sajnálattal olvassuk bejegyzését. Új készülék vásárlása esetén 2 év gyártói garancia társul a termékhez. A laptopot közvetlenül Ön is eljuttathatja a gyártó hivatalos magyarországi szervizébe, vagy akár cégünk valamely szervizébe is behozhatja és ebben az esetben mi küldjük tovább. Javasoljuk, hogy még a garanciális időn belül nézesse meg, adja le átvizsgálásra a terméket!

Cégünk nem árul "összetákolt" termékeket. Új termékeinket is hivatalos forgalmazóktól, beszállítóktól szerezzük be. Megértjük felháborodását, azonban bízunk benne, hogy a gyári szerviz orvosolni tudja a problémát.

Amennyiben segítéségre lehetünk, kérem keressen!


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2019. március 17.

Átverve érzem magam.Chieftec tápegység helyett egy RPC márkájú van beszerelve az asztali Pc-be.(Már azt is bajosnak találtam,hogy pontos típus nem volt írva,de hogy a márka sem egyezik az azért döbbenet.)Van köztük különbség,természetesen az előbbi jobb(legalábbis papíron.Nem tudhatom,mivel én nem azt kaptam beszerelve).Pedig nem ez volt a hírdetés alapján ígérve.Core i3 professional Pc,az új gépek közt van.Ma is fent van a hírdetés.A mai világban ez szerintem nagyon csúnya dolog( és most nagyon kulturáltan fejeztem ki magam).
Várom a Computer Imperium válaszát,bár ezek után valószínűleg sok jóra nem számíthatok tőlük.

2019. március 9.

Egy refurbished Dell ultrabookot szereztem be innen kitűnő áron, minimális felárért egy újszerű, kifogástalan darab érkezett. A szűkebb családban már a harmadik Imperium-gép az enyém egy iszonyatosan robusztus kis T420-as Lenovo meg egy HP torony mellett, és minden bizonnyal nem is az utolsó. Nem tudom, hogyan vásároltak a pórul járt ügyfelek, de az én tapasztalatom szerint a cég fő profilján (felújított használt gépek) belül maradva, körültekintően, ésszel válogatva kiváló ajánlatokat lehet itt kifogni. Kérdéseimre mindig korrekt, gyors válaszokat kaptam, a jó árú bővítési lehetőségek tárháza végtelen, a szállítás gyors volt, alapos csomagolással. Csak ajánlani tudom a céget, főleg az ugyanezen a refurb-piacon működő többi cég gyatra kínálatához képest szembetűnő a különbség.

2019. február 8.

Évek óta náluk vásárolok új és használt gépeket, magamnak játékra, mamának netezni stb stb. Mindig kedves kiszolgálást kapok, mindig szívesen ajánlanak más gépet ha nincs amit kinéztem az oldalon.

2019. február 8.

Nagyon profi kiszolgálás! Évek óta járok hozzájuk, az eladók kedvesek, értenek hozzá, türelmesek és pörögnek :)
A termékek minőségiek, ha mégis probléma van a szerviz eddig azonnal intézkedett.
Mindenkinek csak ajánlani tudom!

2018. december 24.

Az Árpád úti üzletben Május hó folyamán vettem egy HP használt asztali számítógépet.A közben jelentkező problémámat gyorsan és segítőkészen oldották meg, amiért utólag is köszönettel tartozom. Én az eddigi tapasztalatom alapján, csak jót tudok mondani. Boldog Karácsonyi ünnepeket kívánók mindenkinek.

2018. február 9.

NEM ajánlom senkinek! nagyon nem....

Vettem egy komplett,új gépet, amiről kiderült hogy nem megfelelő számomra - 14 napos elállást kezdeményeztem - visszaküldtem határidőn belül, miután egyeztettem velük - közlik,hogy ez egyedi gép (holott kompletten a reklámban feltüntetett alap konfigot kértem,semmi extra,semmi windows telepítés stb...) és mivel egyedi, nem lehet elállni tőle - magyarán hiába küldtem vissza miután lebeszéltem velük telefonon és emailben is írtam (természetesen azon keresztül nem válaszoltak, nehogy nyoma legyen az elállásnak ő részükről) . xD VICC!!
Tehát visszakerült a gép és közlik,hogy nincs elállás.

Mondom olyan nincs hogy nincs, erre előjött belőlük a jólelkűség, majd engedményként közlik, hogy a gépet 80%-os áron visszaveszik tőlem xD pl egy 200ezres gépet, 160-ért visszavesznek tőled, érted? :D agyfasz!
Nagyon simlis banda ez, megy az ügyeskedés,kiskapu keresés - nehogy bármit is visszakelljen fizetni a vásárlónak. A vásárló meg levan szarva!
Telefonban meg az udvariasnak tűnő mégis, lekezelő, számonkérő stílus ment- mi az hogy elállna a vásárló - megy a faggatás és számonkérés.

Ha TE meg akarod kímélni magad ezektől, akkor nagyon messze kerüld el a comp.imperiumot.
SOHA TÖBBET!!!! semmit nem veszek onnan

2018. január 31.

A LEGSZARABB ÜZLET AZ ORSZÁGBAN! ÁTBASZÁS AZ MEGY RENDESEN! SZOPJATOK FASZT A HAMIS WINDOWS MATRICÁTOKKAL MEG A REJTETT KÖLTSÉGEKKEL MINT A BANKKÁRTYÁS FIZETÉSKOR AZ 1%-OS PLUSZKÖLTSÉG! ILYEN A VILÁGON NINCS!

2017. december 17.

Kúltúrált hely, segítőkészek és foglalkoznak az ember igényeivel! :)

2017. október 3.

Ha kártyával fizetsz, szervízdíjat fezeztetnek (kb80e-ért vásároltam és 800 forintot számoltak fel)! A laptopban az SSD hibás volt (sok bad szektor és hiba) De szerintük jó az, hiszen megy és a win is felment rá. Nem ajánlom senkinek, drágák és nem korrektek.

2017. június 8.

Senkinek nem ajánlom!!! Átverik az embert! Telefonba (vagy személyesen) azt mondják, amit hallani akarsz, csak hogy náluk vásárolj! Olyan gépet adnak el neked, aminek az adatai nem fedik a valóságot! LENOVO Y700-at vásároltam náluk, direkt rákérdeztem, hogy nem melegszik-e, mert a meleg miatt kénytelen voltam másik laptop-ot venni. Azt mondták egyáltalán nem melegszik! Hozzá teszem, mindenhol ezt olvastam. És ez még hagyján! Guild Wars 2-vel játszom, és full grafikán nem elég, hogy melegszik a gép, de szaggat, akadozik, az fps 23-27 között mozog. Mondanom sem kell, ez nagyon gyenge! A pénzem nem akarják vissza adni, de gyanítom, ha odaadnám nekik a gépet, hogy elküldjék szervízbe, sose kapnám vissza sem a gépet, sem a pénzem! Sem a boltot, sem a gépet nem ajánlom senkinek!!!

Computer Imperium válasza (2017. június 14.) :
Tisztelt Szabó Tamás!

Sajnáljuk, hogy ilyen véleménnyel van üzletünkről! Mikor telefonon jelezte nekünk a problémát, kiderült, hogy a lakásban - melyben a notebookot is használják - 30 fok körüli hőmérséklet van.
Ez esetben a nagy meleg miatt természetesen előfordulhat melegedés. Ettől függetlenül mondtuk Önnek, hogy bármikor behozhatja szervizünkbe a készüléket és leteszteljük, illetve a hivatalos márkaszervizbe is beküldhetjük bevizsgálásra.
Amennyiben nem bízik cégünkben, illetve szakértelmünkben, természetesen Önnek is lehetősége van közvetlenül felvenni a márkaszervizzel a kapcsolatot és személyesen vagy akár futárszolgálat útján bejuttathatja részükre a notebookot.
Az ügyintézési határidejük jogszabályban meghatározott 30 nap, így valóban időbe telhet mire a jelzett hibára reagálnak, illetve estlegesen jóváírást vagy cserét ítélnek meg. Azonban sem a hivatalos márkaszerviz sem cégünk nem szokta "benyelni" az ügyfelek tulajdonát. Ahelyett, hogy ezekkel a lehetőségekkel élne/élt volna, inkább cégünket minősíti ily módon alaptalanul.

A leírtak és telefonon megbeszéltek szerint továbbra is készséggel állunk rendelkezésére!


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2017. május 13.

csak addig érdekli őket a vevő, amíg fizet. a garanciális ügyintézést prémium kategóriás gép esetén sem ismerik, illetve mellébeszélnek, mindenki hibás, ők persze semmiről sem tehetnek. soha többet semmit tőlük....

Computer Imperium válasza (2017. május 16.) :
Tisztelt Fodor Tamás!

Sajnálattal olvasom, hogy ilyen véleménye van cégünkről. Szerettem volna utána nézni a felmerült problémájának, azonban a neve alapján nem találtam semmi ilyen jellegű megkeresést, garanciális jelzést cégünk rendszerében. Kérem, hogy keressen minket a szerviz@computerimperium.hu e-mail címen.

Szervizes kollégáink az előírásoknak megfelelően és a lehetőségekhez mértem mindent megtesznek azért, hogy az ügyfeleink számára a garanciális problémákat a lehető legjobban és leggyorsabban orvosolni tudjuk.


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2017. február 22.

A budai üzletben vásároltam abszolút exkluzív a hely
Hihetetlen hogy magyarországon ilyen létezik :D
A gép is brutál, csak ajánlani tudom a boltot!

Computer Imperium válasza (2017. március 9.) :
Tisztelt Hullár Gábor!

Köszönjük a pozitív visszajelzést! Örülünk, hogy Önt is elégedett vásárlóink között tudhatjuk, reméljük a jövőben is segítségére lehetünk. Forduljon hozzánk bizalommal!


Üdvözlettel:

Computer Imperium csapata
2017. február 7.

Másodszorra vásároltam az Imperiumnál előre összeállított új asztali számítógépet,illetve az előző vásárlásomnál monitort és apróbb kiegészítőket.Most másodszorra volt egy minimális gond amit hosszú lenne kifejteni de az a lényeg,hogy nagyon gyorsan és dicséretesen korrekten kezelték a szituációt,sőt ez már-már példaértékű!Többször is megkerestek telefonon,annak ellenére is,hogy a melóm miatt nem mindig vagyok elérhető,és nagyon gyorsan reagáltak.
Most másodszorra az Esztergomi boltjukban jártam ami kicsit eldugott helyen van de amilyen pici a bolt annyira barátságos és piszok igényesen van berendezve!Az eladó srác rendes gyors,segítőkész,udvarias és hozzáértő!Előttem pont egy idősebb pár vásárolt gépet az unokájuknak.Messziről lerítt,hogy halvány fogalmuk sincs a dolgokról de szó sem volt arról,hogy az eladó srác rádumálja őket minden szarra vagy megpróbálja lehúzni őket.Inkább végtelen türelemmel segített nekik.
Én nem vagyok sem gazdag sem különösebben jól kereső.Nem mindegy mikor mire és mennyit költök.A vásárlásnál az ár-érték arány is nagyon mérvadó volt.Több más cég illetve webáruház is szóba jött de most sem bántam meg,hogy őket választottam!És hiába volt most egy pici probléma ami nagyon gyorsan megoldódott én maximálisan elégedett vagyok minden szempontból!Egyáltalán nem zárkózom el attól,hogy bátran ajánljam másnak is az Imperiumot és azon belül is az Esztergomi boltot!

Computer Imperium válasza (2017. március 9.) :
Kedves Kovács Zsigmond!

Köszönjük a pozitív visszajelzést! Örülünk, hogy Önt is elégedett vásárlóink között tudhatjuk, reméljük a jövőben is segítségére lehetünk. Forduljon hozzánk bizalommal!


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2016. december 15.

Tegnap vásároltam náluk használt asztali számítógépeket és megvagyok velük elégedve. A kiszolgálással sem volt problémám, bár kicsit több ideig tartott mint mikor legutóbb voltam náluk. De még mindig pozitiv a tapasztalat.

2016. december 1.

Megrendeltem egy használt laptopot. Nos kaptam egy valóban használt gépet, olyannyira, hogy egyáltalán nem működött. Természetesen ez után megszűnt a bizalmam és elálltam a vásárlástól. Most kezdődött az igazi kalamajka. Mindenbe belekötött a szerviz vezetője. Végül a Fogyasztó Védelmi hatósággal való fenyegetésre küldték vissza a pénzemet háromezer forinttal merövidítve. Habár az is járt volna, hiszen 100% ban ők voltak a hunyók. Tehát végeredményben egy arogáns hangnemben történő megkárosításban volt részem.

2016. szeptember 1.

Én nem szoktam véleményeket beírogatni ilyen oldalakra, de pár hozzászólást nézve, különösen az előttem "szólóét", úgy éreztem muszáj, mert a negatív hozzászólásokat nem érzem reálisnak. Nem hiszem, hogy nekem eddig mindig csak szerencsém volt az üzlettel :D

Én sok éve már csak az Imperiumtól vásárolok (pc, notebook, pendrive, monitor, stb.), mégpedig azért, mert mindig elégedett voltam a kiszolgálással, a gyorsasággal, az árakkal, a minőséggel, a választékkal, egyszóval mindennel!

Igaz, hogy ennyi év alatt vásárolt termékeknél volt már garanciális problémám, de azt mindkét alkalommal korrektül kezelték és pár napon belül meg is történt az alkatrész cseréje, szervizelés. Én tehát továbbra is csak ajánlani tudom őket mindenkinek!

2016. augusztus 4.

Az üzletpolitikájuk fő mottója: A vevő úgysem ért hozzá, így bármit eladhatunk nekik. Garancia csak papíron létezik, a gyakorlatban csak széttárják a kezüket. Nem vevő orientált csapat, és mind e mellé társul egy nagyon passzív nem tudom, nem tehetünk róla című magatartás. Mindenkinek aki netán tőlük szeretne vásárolni ajánlom, hogy nagy ívben kerüljék el őket és máshol vásároljanak, ha nem akarnak kellemetlen helyzetbe kerülni.

2016. július 13.

Egy használt laptopot vettem tőlük több hónapja és semmi probléma vele. Kedves és értelmes eladók, szép üzlet. Köszi

2016. július 13.

Nem csalódtam. Játékra akartam egy gépet, nem túl sokért, deazért mégse lowon akartam játszani, így 220-ból kijött egy i5-ös gép ssd-vel és frankó.

2016. július 13.

Zárás időt másidperc pontosan betartják, fél perc késés miatt autózhatom keresztül a várost még egyszer...

2016. július 12.

GTX1070-es kártyát vettem tőlük, amit raktárkészletről azonnal tudtak adni és nem kellett rá várnom se. Köszike.

2016. július 12.

Segítőkész eladók szuper árak és gyönyörű üzlet. Elégedett voltam pedig akadt bőven kérdésem több alkalommal is.

2016. július 10.

Korrektek,türelmesek még az olyan nehézeset vásárlókkal is mint én :)

2016. július 6.

Én megvagyok velük elégedve. Amint beléptem az üzletbe már ugrottak hogy segítsenek. A srác felmérte az igényeimet, minden kérdésemre választ kaptam, ellátott tanácsokkal is, de egy percig sem éreztem azt hogy rámakarna sózni mindent így létrejött a biznisz!

2016. július 5.

Nagyszerű hely. Gyorsak, és kommunikatívak. Legközelebb is itt fogok vásárolni.

2016. július 4.

Nagyon megbízható és jól felszerelt bolt. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

2016. július 4.

Én mindig nagy örömmel és bizalommal vásárolok náluk, több dolgot is vettem már és nemcsalodtam. Nagyon segítőkészek és mikor elromlott a náluk vásárolt videókártyám, a bevizsgálás után hívtak hogy mehetek a cseréért még aznap. Én csak ajánlani tudom! :)

2016. július 4.

Folyamatosan minden számítógépes cuccomat tőlük veszem , mindig barátságosak és segítőkészek. Szakmai tanácsaik is jóknak tűnnek , mert nekem eddig minden amit mondtak bejöttek. Én csak játékra használom a gépemet , és minden úgy megy ahogy ígérték.

2016. június 28.

Nem javaslom senkinek sem
Röviden: Megbízhatatlanok akkor vagy nekik csak fontos ha venni akarsz utána le vagy szarva!
Nem válaszolnak telefonra/email ra.
Ha nagy nehezen elérhetők akkor meg jön a fellengzős lenézős szövegelés,
Garanciális javításért pénzt számláznak ki + a futár oda vissza a vevőt terheli.
A megvásárolt konfig nem azt tartalmazta amit kiszámláztak. ,Persze jött a szöveg küldjem vissza saját költségemen és azt rakják bele amit kifizettem. Elküldtem nekik majd kiszámlázták újra a 2 termék közötti árkülönbséget.
Megreklamáltam a vezetőség fele de még a mailt is lenyúlták .többszöri megkeresésemre sikerült a mailt eljuttatnom az ügyvezetőnek.
Aki türelmet kért és ez lassan 3 hete volt már.

A bolt adatai
A bolt leírása
számítástechnikai kis- és nagykereskedés

Üzletek

  • 2500 Esztergom, Bátori Schulcz út 29/a
    Telefon: 06-70-317-7167
    Nyitva tartás: hétfő - péntek: 9:00-17:30 szombat: 9:00-13:00
  • 1042 Budapest IV. kerület, Árpád út 97
    Telefon: 06-70-634-8164
    Nyitva tartás: hétfő-szombat: 10:00-19:00
  • 1117 Budapest XI. kerület, Nádorliget utca 5/A.
    Telefon: 06-70-408-1844
    Nyitva tartás: hétfő-szombat: 10:00 - 19:00
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés