Computer Imperium

Computer Imperium Értékelései Értékelések átlaga: 4.1 (109 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. október 3.

Ha kártyával fizetsz, szervízdíjat fezeztetnek (kb80e-ért vásároltam és 800 forintot számoltak fel)! A laptopban az SSD hibás volt (sok bad szektor és hiba) De szerintük jó az, hiszen megy és a win is felment rá. Nem ajánlom senkinek, drágák és nem korrektek.

2017. június 8.

Senkinek nem ajánlom!!! Átverik az embert! Telefonba (vagy személyesen) azt mondják, amit hallani akarsz, csak hogy náluk vásárolj! Olyan gépet adnak el neked, aminek az adatai nem fedik a valóságot! LENOVO Y700-at vásároltam náluk, direkt rákérdeztem, hogy nem melegszik-e, mert a meleg miatt kénytelen voltam másik laptop-ot venni. Azt mondták egyáltalán nem melegszik! Hozzá teszem, mindenhol ezt olvastam. És ez még hagyján! Guild Wars 2-vel játszom, és full grafikán nem elég, hogy melegszik a gép, de szaggat, akadozik, az fps 23-27 között mozog. Mondanom sem kell, ez nagyon gyenge! A pénzem nem akarják vissza adni, de gyanítom, ha odaadnám nekik a gépet, hogy elküldjék szervízbe, sose kapnám vissza sem a gépet, sem a pénzem! Sem a boltot, sem a gépet nem ajánlom senkinek!!!

Computer Imperium válasza (2017. június 14.) :
Tisztelt Szabó Tamás!

Sajnáljuk, hogy ilyen véleménnyel van üzletünkről! Mikor telefonon jelezte nekünk a problémát, kiderült, hogy a lakásban - melyben a notebookot is használják - 30 fok körüli hőmérséklet van.
Ez esetben a nagy meleg miatt természetesen előfordulhat melegedés. Ettől függetlenül mondtuk Önnek, hogy bármikor behozhatja szervizünkbe a készüléket és leteszteljük, illetve a hivatalos márkaszervizbe is beküldhetjük bevizsgálásra.
Amennyiben nem bízik cégünkben, illetve szakértelmünkben, természetesen Önnek is lehetősége van közvetlenül felvenni a márkaszervizzel a kapcsolatot és személyesen vagy akár futárszolgálat útján bejuttathatja részükre a notebookot.
Az ügyintézési határidejük jogszabályban meghatározott 30 nap, így valóban időbe telhet mire a jelzett hibára reagálnak, illetve estlegesen jóváírást vagy cserét ítélnek meg. Azonban sem a hivatalos márkaszerviz sem cégünk nem szokta "benyelni" az ügyfelek tulajdonát. Ahelyett, hogy ezekkel a lehetőségekkel élne/élt volna, inkább cégünket minősíti ily módon alaptalanul.

A leírtak és telefonon megbeszéltek szerint továbbra is készséggel állunk rendelkezésére!


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2017. május 13.

csak addig érdekli őket a vevő, amíg fizet. a garanciális ügyintézést prémium kategóriás gép esetén sem ismerik, illetve mellébeszélnek, mindenki hibás, ők persze semmiről sem tehetnek. soha többet semmit tőlük....

Computer Imperium válasza (2017. május 16.) :
Tisztelt Fodor Tamás!

Sajnálattal olvasom, hogy ilyen véleménye van cégünkről. Szerettem volna utána nézni a felmerült problémájának, azonban a neve alapján nem találtam semmi ilyen jellegű megkeresést, garanciális jelzést cégünk rendszerében. Kérem, hogy keressen minket a szerviz@computerimperium.hu e-mail címen.

Szervizes kollégáink az előírásoknak megfelelően és a lehetőségekhez mértem mindent megtesznek azért, hogy az ügyfeleink számára a garanciális problémákat a lehető legjobban és leggyorsabban orvosolni tudjuk.


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2017. február 22.

A budai üzletben vásároltam abszolút exkluzív a hely
Hihetetlen hogy magyarországon ilyen létezik :D
A gép is brutál, csak ajánlani tudom a boltot!

Computer Imperium válasza (2017. március 9.) :
Tisztelt Hullár Gábor!

Köszönjük a pozitív visszajelzést! Örülünk, hogy Önt is elégedett vásárlóink között tudhatjuk, reméljük a jövőben is segítségére lehetünk. Forduljon hozzánk bizalommal!


Üdvözlettel:

Computer Imperium csapata
2017. február 7.

Másodszorra vásároltam az Imperiumnál előre összeállított új asztali számítógépet,illetve az előző vásárlásomnál monitort és apróbb kiegészítőket.Most másodszorra volt egy minimális gond amit hosszú lenne kifejteni de az a lényeg,hogy nagyon gyorsan és dicséretesen korrekten kezelték a szituációt,sőt ez már-már példaértékű!Többször is megkerestek telefonon,annak ellenére is,hogy a melóm miatt nem mindig vagyok elérhető,és nagyon gyorsan reagáltak.
Most másodszorra az Esztergomi boltjukban jártam ami kicsit eldugott helyen van de amilyen pici a bolt annyira barátságos és piszok igényesen van berendezve!Az eladó srác rendes gyors,segítőkész,udvarias és hozzáértő!Előttem pont egy idősebb pár vásárolt gépet az unokájuknak.Messziről lerítt,hogy halvány fogalmuk sincs a dolgokról de szó sem volt arról,hogy az eladó srác rádumálja őket minden szarra vagy megpróbálja lehúzni őket.Inkább végtelen türelemmel segített nekik.
Én nem vagyok sem gazdag sem különösebben jól kereső.Nem mindegy mikor mire és mennyit költök.A vásárlásnál az ár-érték arány is nagyon mérvadó volt.Több más cég illetve webáruház is szóba jött de most sem bántam meg,hogy őket választottam!És hiába volt most egy pici probléma ami nagyon gyorsan megoldódott én maximálisan elégedett vagyok minden szempontból!Egyáltalán nem zárkózom el attól,hogy bátran ajánljam másnak is az Imperiumot és azon belül is az Esztergomi boltot!

Computer Imperium válasza (2017. március 9.) :
Kedves Kovács Zsigmond!

Köszönjük a pozitív visszajelzést! Örülünk, hogy Önt is elégedett vásárlóink között tudhatjuk, reméljük a jövőben is segítségére lehetünk. Forduljon hozzánk bizalommal!


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2016. december 15.

Tegnap vásároltam náluk használt asztali számítógépeket és megvagyok velük elégedve. A kiszolgálással sem volt problémám, bár kicsit több ideig tartott mint mikor legutóbb voltam náluk. De még mindig pozitiv a tapasztalat.

2016. december 1.

Megrendeltem egy használt laptopot. Nos kaptam egy valóban használt gépet, olyannyira, hogy egyáltalán nem működött. Természetesen ez után megszűnt a bizalmam és elálltam a vásárlástól. Most kezdődött az igazi kalamajka. Mindenbe belekötött a szerviz vezetője. Végül a Fogyasztó Védelmi hatósággal való fenyegetésre küldték vissza a pénzemet háromezer forinttal merövidítve. Habár az is járt volna, hiszen 100% ban ők voltak a hunyók. Tehát végeredményben egy arogáns hangnemben történő megkárosításban volt részem.

2016. szeptember 1.

Én nem szoktam véleményeket beírogatni ilyen oldalakra, de pár hozzászólást nézve, különösen az előttem "szólóét", úgy éreztem muszáj, mert a negatív hozzászólásokat nem érzem reálisnak. Nem hiszem, hogy nekem eddig mindig csak szerencsém volt az üzlettel :D

Én sok éve már csak az Imperiumtól vásárolok (pc, notebook, pendrive, monitor, stb.), mégpedig azért, mert mindig elégedett voltam a kiszolgálással, a gyorsasággal, az árakkal, a minőséggel, a választékkal, egyszóval mindennel!

Igaz, hogy ennyi év alatt vásárolt termékeknél volt már garanciális problémám, de azt mindkét alkalommal korrektül kezelték és pár napon belül meg is történt az alkatrész cseréje, szervizelés. Én tehát továbbra is csak ajánlani tudom őket mindenkinek!

2016. augusztus 4.

Az üzletpolitikájuk fő mottója: A vevő úgysem ért hozzá, így bármit eladhatunk nekik. Garancia csak papíron létezik, a gyakorlatban csak széttárják a kezüket. Nem vevő orientált csapat, és mind e mellé társul egy nagyon passzív nem tudom, nem tehetünk róla című magatartás. Mindenkinek aki netán tőlük szeretne vásárolni ajánlom, hogy nagy ívben kerüljék el őket és máshol vásároljanak, ha nem akarnak kellemetlen helyzetbe kerülni.

2016. július 13.

Egy használt laptopot vettem tőlük több hónapja és semmi probléma vele. Kedves és értelmes eladók, szép üzlet. Köszi

2016. július 13.

Nem csalódtam. Játékra akartam egy gépet, nem túl sokért, deazért mégse lowon akartam játszani, így 220-ból kijött egy i5-ös gép ssd-vel és frankó.

2016. július 13.

Zárás időt másidperc pontosan betartják, fél perc késés miatt autózhatom keresztül a várost még egyszer...

2016. július 12.

GTX1070-es kártyát vettem tőlük, amit raktárkészletről azonnal tudtak adni és nem kellett rá várnom se. Köszike.

2016. július 12.

Segítőkész eladók szuper árak és gyönyörű üzlet. Elégedett voltam pedig akadt bőven kérdésem több alkalommal is.

2016. július 10.

Korrektek,türelmesek még az olyan nehézeset vásárlókkal is mint én :)

2016. július 6.

Én megvagyok velük elégedve. Amint beléptem az üzletbe már ugrottak hogy segítsenek. A srác felmérte az igényeimet, minden kérdésemre választ kaptam, ellátott tanácsokkal is, de egy percig sem éreztem azt hogy rámakarna sózni mindent így létrejött a biznisz!

2016. július 5.

Nagyszerű hely. Gyorsak, és kommunikatívak. Legközelebb is itt fogok vásárolni.

2016. július 4.

Nagyon megbízható és jól felszerelt bolt. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

2016. július 4.

Én mindig nagy örömmel és bizalommal vásárolok náluk, több dolgot is vettem már és nemcsalodtam. Nagyon segítőkészek és mikor elromlott a náluk vásárolt videókártyám, a bevizsgálás után hívtak hogy mehetek a cseréért még aznap. Én csak ajánlani tudom! :)

2016. július 4.

Folyamatosan minden számítógépes cuccomat tőlük veszem , mindig barátságosak és segítőkészek. Szakmai tanácsaik is jóknak tűnnek , mert nekem eddig minden amit mondtak bejöttek. Én csak játékra használom a gépemet , és minden úgy megy ahogy ígérték.

2016. június 28.

Nem javaslom senkinek sem
Röviden: Megbízhatatlanok akkor vagy nekik csak fontos ha venni akarsz utána le vagy szarva!
Nem válaszolnak telefonra/email ra.
Ha nagy nehezen elérhetők akkor meg jön a fellengzős lenézős szövegelés,
Garanciális javításért pénzt számláznak ki + a futár oda vissza a vevőt terheli.
A megvásárolt konfig nem azt tartalmazta amit kiszámláztak. ,Persze jött a szöveg küldjem vissza saját költségemen és azt rakják bele amit kifizettem. Elküldtem nekik majd kiszámlázták újra a 2 termék közötti árkülönbséget.
Megreklamáltam a vezetőség fele de még a mailt is lenyúlták .többszöri megkeresésemre sikerült a mailt eljuttatnom az ügyvezetőnek.
Aki türelmet kért és ez lassan 3 hete volt már.

2016. június 14.

Én személy szerint kicsivel több, mint 600ezer forintot hagytam náluk és még életemben ennyi hibás terméket nem vásároltam soha pedig nem a szerencse bajnoka vagyok. Azt hiszem kicsivel több, mint egy éve vettem az ultra HD Pc névre hallgató összeállításukat, de csak annyira ultra a pcm, hogy amint egy kicsit nagyobb terhelést kap változóan bsod/overclocking failed hibával eltűnik az élők sorából majd pár perc nihil után újra éled. Ezt a vásárlás után kb fél évvel kezdtem tapasztalni, de patt helyzet, mert ezen dolgozom és mégse hiszen nem bírja a terhelést. (azt mondták 1 hét a szervíz, ennyi időre nem tudtam nélkülözni) Most kb másfél év után az egyik ház hűtő ventillátor ment tropára úgyhogy eljött az idő, hogy visszavigyem garanciális javításra, mert egy hűtővel nem tudom meddig él az egész. Senkinek nem ajánlom, nem csak a webshopjukat, de személyesen az üzletet sem. Pedig végtelenül kedvesek voltak csak silány minőségű termékeket forgalmaznak.

2016. április 6.

Én még sosem voltam a szervizben az elmúlt egy év alatt pedig használt gépet vettem náluk. Szerintem jó bolt, ajánlom!

2016. március 29.

Nem javaslom senkinek sem. Úgy gondoltam találtam egy jó üzletet de rá kellett jönnöm tévedtem. 3 hónap alatt 5-szőr jártam csak a szervízben és ki tudja hol a vége. A többi szóra se méltó.

2016. március 26.

Nem javaslom senkinek sem,ha mégis majd rájöttök menet közben mik a gondok velük,majd ti is meglátjátok hosszabb idő után.

2016. február 25.

Örömmel rendelek tőlük, mert mindig gyorsan kiszolgálnak, és sosem próbálnak rávenni pénzkidobásra hanem őszintén adnak tanácsot. Csak ajánlani tudom az üzletet!

2016. február 11.

Vásároltam egy használt monitort, ami kiválóan működik. Ami leginkább meglepett az üzletben, hogy a monitor mellé automatikusan egy használt tápkábelt ajánlott a srác, pár száz forintért. Meg sem próbált rábeszélni semmi másra, ami nagyon szimpatikus volt. Ajánlom őket mindenképp!

2016. február 2.

Még a haveroktól sem kapok olcsóbban használt pc-t pláne nem garanciával! Ezért nem parázok h rossz üzletet kötök és sértődés sincs belőle :-D

2016. február 1.

Kitaláltam, hogy megveszem a megfelelő alkatrészeket és szépen összerakom magamnak a saját pc-met.
Aztán körülnéztem a piacon és rá kellett jönnöm, hogy nem tudom megoldani olyan áron, mint ők.
Ráadásul rámenne több óra az életemből, mire sikerülne, úgyhogy inkább fogtam magam, elmentem a Computer Imperiumba és jól megvettem készen pont úgy, ahogy kitaláltam. Gyors is volt, kényelmes is és még pénzt is spóroltam. :-)

2016. január 30.

Kiváló!!!

A bolt adatai
A bolt leírása
számítástechnikai kis- és nagykereskedés

Üzletek

  • 2500 Esztergom, Bátori Schulcz út 29/a
    Telefon: 06-70-317-7167
    Nyitva tartás: hétfő - péntek: 9:00-17:30 szombat: 9:00-13:00
  • 1042 Budapest IV. kerület, Árpád út 97
    Telefon: 06-70-634-8164
    Nyitva tartás: hétfő-szombat: 10:00-19:00
  • 1117 Budapest XI. kerület, Nádorliget utca 5/A.
    Telefon: 06-70-408-1844
    Nyitva tartás: hétfő-szombat: 10:00 - 19:00
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés