Bonzoportal

Bonzoportal
HIRDETÉS
Bonzoportal Értékelései Értékelések átlaga: 4.2 (155 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Bonzoportal legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2020. november 23.

A rendelést gyorsan teljesítették, de nem a kiválasztott terméket küldték, hanem rosszabb paraméterüt.

Bonzoportal válasza (2020. december 26.) :
:) Ha valóban így volt, felénk miért nem jelzi és azóta sem jelezte hogy problémája van????? pedig a vásárlást követő e-mailben több elérhetőséget is feltüntettünk,hm, érdekes emberek között élünk
2020. augusztus 7.

Gyors szállítás

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Köszönjük szépen :) Buék!
2020. július 31.

Megbízható bolt, előnye szemelyesen is meg lehet tekinteni a terméket

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Köszönjük szépen :) Buék!
2020. július 30.

Megtévesztő hirdetés , és hibás termék miatt, visszapostáztam 24 napja az autós kompresszort!!! Szeretném végre visszakapni a pénzemet!

Bonzoportal válasza (2020. augusztus 2.) :
Milyen érdekes hogy nem az első rendelése, de eddig minden rendelését 10-12 nap használat után visszaküldött, (ha megtévesztő a hirdetés, miért rendel újra??? ) érdekes hogy sem telefonon sem e-mailben, és semmilyen formában nem jelezte felénk hogy problémája lenne . de kaptunk egy csomagot 20.-án aminek visszautalására 14 napunk van törvény szerint, és 29.-én bizonyíthatóan vissza is utaltuk, tehát vagy nem ellenőrizte a számláját a vélemény írásakor, vagy direkt megtévesztő?!A kompresszort amit vett autószervizek is használják, nem tudom miben lehet megtévesztő, és miért nem írta le ezt sem konkrétan?
2020. július 20.

Korrekt és segítőkész csapat, jó kínálat és ár/érték arány is nagyon jó!

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Köszönjük szépen :) Buék!
2020. július 13.

Kiváló ár és értékarány! A termék pont ugyanolyan mint ami a képeken van.Csak ajánlani tudom őket!

2020. július 9.

Kiváló árú választék, gyors, korrekt kiszolgálás, szívélyes eladók. Példaként számító WEBSHOP !

2020. július 3.

Rendkivül gyorsak nem drága hely ès kedvesek is

2020. június 26.

szeretek itt vásárólni

2020. június 16.

E rendkívüli időben, különös körülmények között rugalmasan, őszintén, gyorsan, korrekt ügyintézéssel. A jelzőket csak fokozni lehetne. Így tovább!!!

2020. június 10.

Gyors. Pontos

2020. május 15.

Többször rendeltem már itt, jó kis bolt. Megnézve a véleményeket, nekem sosem volt még velük bajom, a termékeik okésak, van egy halom elérhetőség, amin fel lehet velük venni a kapcsolatot. Én speciel nem nagyon szeretek emberek közé menni, ezért mostanában a kiszállítást választottam, az is jó volt. Amit rendeltem megkaptam időben, épségben, úgyhogy köszönöm, továbbra is fogok rendelni!

2020. május 14.

Valaki segítsen nekem hogyan tudom elérni az ügyfélszolgálatot? Sem email. Sem telefonon nem sikerült. Egyenlőre se pozítív se negatív tapasztalatom nincs.

Bonzoportal válasza (2020. május 14.) :
Tisztelt Bernadett!

A rendelését követően a visszaigazolásában elküldtük az email címünket, amin felveheti velünk a kapcsolatot, de email nem érkezett Öntől, pedig naponta több email is érkezik, ezért mindenki megtalál minket, aki keres. Kollégám próbálta Önt elérni telefonon, természetesen számkijelzéssel, de a második csöngetés után Ön bontotta a vonalat. Email címünk, ami a visszaigazoló emailben szerepel: info.bonzoportal@gmail.com
2020. május 10.

Köszönöm, hogy rugalmasak voltak! Csak jókat tudok mondani a cégről, ez a fene vírus sok helyen nagyon lelassítja a dolgokat, de rajtuk látszik, hogy segítek megoldani a gondomat. A postának egy hét alatt sikerült kiszállítani a csúszdát, ami törött volt, a csomagja meg szakadt volt. Nem vettem át, de bepanaszoltam a postán az esetet, és azt mondták, hogy 30 nap alatt vizsgálják ki, ami nem lett volna jó, mert szülinapja volt az unokának. Írtam levelet a boltnak, akik azt mondták, küldjem el a azt a levelet, amit a postának írtam, és intézkednek. Aztán nem tudom mi történt, de 4 nap múlva megjött egy másik csúszda, ami jó volt. Igaz, hogy 2 nappal a szülinapja után, de megkapta az unoka a csúszdát és örült neki.

2020. május 6.

Úgy érzem korrektnek ha jót is leírom.
A mai napon vissza kaptam az összeget amit kifizettem.
Köszönöm.

Bonzoportal válasza (2020. május 8.) :
Tisztelt Uram, 9 éves fennállásunk alatt nem volt ennyi probléma, mint amit a covid-19 okozott az elmúlt pár hónapban sajnos. A futárszolgálat késve kézbesítette csomagját részünkre, illetve a pénzügyi kolleganő is karanténba került, és ez a két esemény okozott némi fennakadást sajnos. Korrekt, hogy leírta a pozitív tapasztalatát is, köszönjük!
2020. május 3.

Senkinek nem ajánlom.
Vissza küldtem nekik a csomagot, ( be csomagolva normálisan, dobozban, tömő anyaggal kitöltve, mert nekik nem sikerült egyébként ilyen formában küldeni. )az ügyfél szolgálattal felvettem a kapcsolatot, a bankszámla számomat elkuldtem, ahogy kérték.
Azóta sem kaptam vissza az összeget, amit kifizettem.
A 14 nap letelt ( jelzéstől számítva).
Marketingbol lenne még mit tanulni.
Pár ezer forintot nem bírnak vissza utalni.
Hosszú távon nem egy kifizetődő üzlet politika.



Valószínűleg személyesen kell majd bemennem, hogy vissza kérni a pénzemet.

Bonzoportal válasza (2020. május 8.) :
Tisztelt Uram, 9 éves fennállásunk alatt nem volt ennyi probléma, mint amit a covid-19 okozott az elmúlt pár hónapban sajnos. A futárszolgálat késve kézbesítette csomagját részünkre, illetve a pénzügyi kolleganő is karanténba került, és ez a két esemény okozott némi fennakadást sajnos. Korrekt, hogy leírta a pozitív tapasztalatát is, köszönjük!
2020. március 25.

Alfréd Farkas


Tisztelt Cím. #1109208031 számú rendelés Regisztrálás dátuma: 2020. március 20. Érdekelne mikor kaphatom meg, mert a KÖVETÉSBŐL nem mutat semmit!
Az Ország másik feléből 2 nap, Maguktól?? Várom válaszukat!

Bonzoportal válasza (2020. április 5.) :
Nagyon szépen megfogalmazta, a lényeges információkat azonban "kifelejtette", például hogy AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON SEMMILYEN FORMÁBAN NEM ÉRDEKLŐDÖTT, AZ IDE ÍRT , LÉNYEGES INFORMÁCIÓKAT ELHALLGATÓ ÉRTÉKELÉSÉN KÍVÜL SEHOL MÁSHOL NEM JELEZTE HOGY PROBLÉMÁJA, KÉRDÉSE LENNE, ezt a felületet pedig nem nézzük napi szinten, az ügyfélszolgálati e-maileket igen, amivel Ön is tisztában van.FÉLINFORMÁCIÓ ÖNTŐL: Valóban 20.án rendelte, DE 20.-a PÉNTEK DÉLUTÁN , RENDELTE MEG, tehát az első esély amikor átadhattuk volna a futárnak, az 23.-a, de gondolom akkor Ön nem hallott a koronavírus miatti munkaidő csökkentésről, amit a kormány határozott meg, és emiatt csak 2 nap elteltével, 25.-én jött először a héten, és vette fel fel a csomagot a futár, amit Ön 26.-án át is vett, persze a 2 csillagos lejáratú szándékú értékelést azért itt hagyta, hiszen a jelenlegi helyzetben is meg kell mutatnia, hogy maga a király, és törvény ide, vagy vírus oda,és a futárszolgálat által hozott szabályok sem érdekesek, az meg pláne nem hogy nálunk is emberek dolgoznak, ezeknél sokkal fontosabb, az Ön 900 Ft értékű rendelése kiérjen 2 nappal előbb. Gratulálok Önnek, emberségből, bár mindenki más arról beszél, és mi is úgy állunk hozzá, hogy össze kell tartani. Sajnálom hogy rajtunk kívül álló okok miatt , amivel Ön is tisztában kell hogy legyen, a legfontosabb hogy lejárasson egy korrekten működő, most a helyzet miatt , MINDEN CÉGHEZ HASONLÓAN nehézségekkel küzdő céget. Szerintem érdemes lenne elgondolkodni az általam leírtakon.
2020. január 29.

Az én véleményem, hogy nagyon korrektek! Karácsonyra többféle dolgot rendeltem ajándékoknak, az unokák síelni voltak ezért csak most bontották ki a játékot aminek az egyik kampója törött volt és mindig elakadt a kisautó. Jól felbosszantott a dolog és felhívtam a céget, volt egy kis nézeteltérés, amit utólag visszagondolva én okoztam, sőt bevallom le is hülyéztem a hölgyet mert mindenképp fényképet kért a hibáról én meg nem akartam ezzel bohóckodni, ezért le is tettem a telefont. Aztán a férjem este elküldte a képet a cégnek, akik 1 nap múlva idejöttek egy futárral hibás pályáért és hoztak egy újat. Ezután újra felhívtam hogy megköszönjem és elnézést kérjek, a hölgy nagyon kedvesen fogadta a dolgot.

2020. január 24.

2020.0122-én kelt panaszomat most azonnal orvosolták. A készüléket megjavítva a mai napon megkaptam.
Köszönöm

2020. január 23.

Kiszolgálás közben csak pozitív dolgokat tapasztaltam, nagyon kedvesek a pultban lévő két fiatal.
A termék haza vitele után sajnos adódott 1-2 kérdésem melyet, az ügyfélszolgálaton dolgozó hölgy kedvesen segített megoldani.
Csak ajánlani tudom, én 100%-an megvagyok elégedve . :)

2020. január 22.

Korrekt, gyors, rugalmas csapat.. és jófejek is, csak ajánlani tudom őket

2020. január 22.

Tisztelt BonzoPortal Ügyfélszolgálat!
2019.11.21 kelt válasz e-mail válaszukban türelmemet kérték.
Most 2020.01.22 van, türelmem elfogyott!
Egyáltalán nem értem, hogy miért nem cserélték ki az árut, vagy miért nem adták vissza a vételárát, mikor a törvényesen megszabott időtartamon belül kértem.
Az érvényes rendelkezések szerint indokolásom nélkül is ezt meg kellett volna tenniük, hiszen a készüléket átvétel szerinti állapotban, a megszabott határidőn belüli időpontban vittem vissza Önökhöz a boltba.
Ezzel szemben Önök meg akarta győzni arról hogy a készülék hibátlan, némi beavatkozásukat követően, úgy tűnt, hogy a készülék „megjavult”. Sajnos a készüléket otthon már nem lehetett bekapcsolni.
Elektronikus készülékeknél az ilyen hibát „kontakt hibának” nevezik. Az ilyen készülékek rendeltetési használatra alkalmatlanok.
A fogyasztói kifogásról szó jegyzőkönyv adatai közül a hiba bejelentésének időpontja nem felel meg a valóságnak, mert a hibát már 2019.10.17-én bejelentettem és a készüléket 2019.10.18-án visszavittem a boltjukba.
Természetesen az sem igaz, hogy az árú átvételkor működött, hiszen 2019.10.16-án bontatlan állapotba vittem haza, otthon néhányszor felvillant, de rendeltetésszerűen használni nem lehetett.
Emiatt vittem vissza személyesen boltjukba 2019.10.18-án.
Az a megállapítás, hogy „átvételkor működött” az az Önök 2019.10.18-án történő megállapítása, amiről bebizonyosodott, hogy folyamatos működésre a készülék alkalmatlan.
Hetvenhetedik életévemben vagyok, több egészségügyi problémám van. Eddigi életemben még ilyen antihumánus ügyintézést nem tapasztaltam.

Vásárlásom ill. reklamációm adatai:

Vásárolt termék: 1 db digitális távolságmérő + lézer

Vásárláskelte: 2019.10.16

Reklamációk: 2019.10.17 email Válasz: 2019.10.17 email
2019.10.18 személyesen boltban
2019.10.19 email Válasz: 2019.10.19 email
2019.10.22 személyesen boltban Válasz: (jegyzőkönyv Önök által kiállítva a boltban)
2019.11.15 email Válasz: 2019.11.15 email
2019.11.21 email Válasz: 2019.11.21 email

Ezt követően semmi olyan értesítést nem kaptam ami jogos reklamációm elintézésére vonatkozna.

Tisztelettel: Csatári Attila Géza 2013 Pomáz, Szedres utca 16

Bonzoportal válasza (2020. január 22.) :
Tisztelt Uram!

Ez sajnos ebben a formában nem helytálló, mert az érdeklődése után az ígéretünkhöz híven értesítettünk Önt emailben (3 nap múlva), ami mailer deamonként visszaérkezett, visszajött még egyszer, harmadik alkalommal nem érkezett vissza, ebből jutottunk arra a következtetésre, hogy megkapta levelünket. A termékkel nem volt nagy gond, a kolléga miután hozzá került egy tartós elemmel pillanatok alatt orvosolta a problémát. Értékelése megírása előtt megérdeklődhette volna, és akkor kiderült volna az is hogy Önhöz nem érkezett meg, és az is, hogy értesítettük, és átvehető egy hónapja a termék.
2020. január 22.

Tegnap rendeltem tőletek egy okosórát, amit még aznap át is tudtam venni. Rettentően meg vagyok elégedve! Nem csak a szuper minőség és a versenytársakhoz képest legalacsonyabb ár, de a kiszolgálás és az ügyfélbarát hozzáállás minősége miatt is! Egy srác szolgált ki, nagyon kedves volt, remélem, még találkozunk ;)

2020. január 22.

Minden rendben és gyorsan történt.

2020. január 21.

Már többször vásároltunk itt, mindig meg voltunk elégedve a kapott termékkel. Ha nincs ajándékozásra ötletem, itt mindig találok valami újat, valami ötleteset. Csak ajánlani tudom.

2020. január 21.

Széles választék,kiváló árak, és gyors szállítás.
Ajánlom mindenkinek :)

2020. január 21.

mindég találok valamit a gyerekeknek, unokáknak jó dolgok vannak és olcsók az árak is. Ma már ami nem kínai, az hamisítvány. Csak jó véleménnyel vagyok róluk, eddig még csak webshopban rendeltem, de még biztosan fogok választani a hihetetlen kínálatból.

2020. január 21.

Pontos, korrekt, kiszolgálás, hibátlan termékek. Csak ajánlani tudom. Nem csalódik aki innen vásárol.

2020. január 21.

Nagyon szuper termékek, nagyszerű minőségben!

2020. január 21.

elégedettség 100% ennyi jó dolog hihetetlen árakon. Nekem bejött köszönöm

Irány a bolt oldala!

Minden féláron, a bonzoportálon

Üzletek

  • 1015 Budapest I. kerület, Damjanich utca 51
    Telefon: 06303501515
    Nyitva tartás: H-P: 10-19 óráig
    Megközelíthetőség: 70-78-as trolival, az utcában a parkolás ingyenes!
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
HIRDETÉS