Bioszállító Webáruház


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a Bioszállító Webáruház legnépszerűbb termékeit!

Nagyon vigyázzon mindenki velük! Pénzt előre semmiképp ne utaljon nekik! A megrendelt árumat nem küldték hosszú ideig, nem írtak semmi okát a késlekedésnek míg végül írásban lemondtam, és egy ismeretlen mail címről jött egy válasz, hogy tudomásul vették. Úgy tűnik, hogy szélhámos társaság, vagy nagyon amatőrök és miután rendelést kapnak, akkor kezdik beszerezni az árut, ki tudja? Mindenesetre jobb kerülni!

Szép napot kívánok! A terméket nem kaptam meg, nem tudom miért törölték a rendelésemet.
Köszönöm érdeklődésüket. További szép napot kívánok!

NEM MEGBÍZHATÓ! Nem kaptam vissza egy forintot se. Karácsony előtti héten vissza mondták a rendelést arra hivatkozva, hogy nem küldte a termékeket a beszállító (Nincs jelezve az oldalon hogy nem raktáron levő termékeket árulnak és egyértelmű vállalást sem tesztek a szállításra!) majd ők érvénytelenítették a rendelésem. Ígéretet kaptam e-mailben hogy a hét második felében visszautalják soron kívül a vételárat. Ezzel szemben 6 napja már nem is válaszolnak egy e-mailre se amiből pedig rengeteget küldtem, minden nap próbáltam többször is telefonálni és senki nem veszi fel. Mégis mit jelent a megbízható minősítés? Ha nem számít az, hogy a termékeket nem tudják elküldeni néha és az ígért visszatérítést sem teljesítik és még csak el sem lehet érni őket akkor az a "jelvény" amit az oldal alján megjelölnek és az amit "megbízható" néven kaptak az egy óriási megtévesztés és a vásárló félrevezetése!!! Legjobb esetben is maximum azt jelezhetnék, hogy ajánlást kaptak valahonnan de azt nem hogy megbízhatóak lennének! Panaszt fogok tenni mindenhol ahol csak módomban áll és óva intek attól minden kedves vásárlót hogy 2 héttel bármilyen ünnep előtt tőlük rendeljen hiszen úgy jár mint én: Pénz és ajándék nélkül egy üres ígérettel...

Nagyon kedves az ügyfélszolgálat. A szállítás időben történt. A küldött e-mailemre gyors válasz érkezett. Összességében elégedett vagyok

A bolttól kapott válasz a kifogásolt termékekre:
"sajnos nem tudjuk ellenőrizni a szállító cégek munkáját és kisebb erőbehatás is elég ahhoz, hogy megsérüljön a doboz/csomagolás.
Amennyiben a belső csomagolás nem sérült meg, ez természetesen nem befolyásolja a termék minőségét, illetve a felhasználása is biztonságos.
A dezodorok ömlesztett csomagként érkeznek a beszállítótól, így a szállítás során a súrlódás hatására nyomot hagyhatnak egyes darabokon.
Amennyiben az esztétikai problémák ellenére nem szeretné megtartani, úgy természetesen tudjuk cserélni, de nem tudjuk garantálni, hogy a szállítás során történő (autóztatás, esetleges dobálás) erőbehatások következtében makulátlan állapotban érkeznek meg Önhöz a termékek."
Senkinek nem ajánlom, akinek fontos,hogy a teljes árat fizetett termékekért kifogástalan terméket kapjon!

Én is rendeltem, és még telefonon is érdeklődtem, hogy meg fog-e érkezni a csomag hétvégéig. ( hétfőn rendeltem ) Meg is lett ígérve, ennek ellenére csak pénteken adták fel.
Sajnos bíztam a szavukba . Hogy így még működni tudnak ?!
Nem megbízható bolt !!!!!

Megvallom, hogy én is azután keveredtem ide miután eltelt 4 nap a rendelés óta és nem történt semmi update.
Olvasgattam lejjebb, kicsit megijedtem én is. Próbáltam telefonon elérni őket, mellétették vagy állandóan foglaltat jelzett, utána kisebb nyomozás után kiderítettem, hogy több webshopot üzemeltetnek és másik számon is megpróbáltam őket elérni sikertelenül. Összeszedtem magad és írtam inkább egy e-mail-t.
Ekkor ért a kellemes meglepetés, mert szinte azonnal kaptam rá választ és a hölgy elmondta, hogy azért csúszik mert x,y terméket nem kapták még meg a beszállítótól. Én felajánlottam, hogy akkor azok helyett valami mást küldjenek ami van készleten, készségesen segített másnap már úton volt a csomag, amivel igazából az MPL tötymörgött még 2 napot. Szóval, ha normális hangnemben érdeklődik az ember a csomagja felől nagyobb sikerrel jár, mintha felhívná őket, hogy hol a búbánatban van a csomagom, stb.
Én alapvetően elégedett vagyok, csak ebből a szempontból naprakészebb lehetne a weboldaluk és akkor nem ülnének ők sem a csomagon addig míg beérkezik a hiányzó termék.

2 hete rendeltem, de semmi azóta sem. Se csomag, se pénz. Valaki tett feljelentést? Csomó cég tartozik hozzájuk, nem értem, hogy még hogy működhet. Hülye voltam, hogy nem olvastam korábban, de nem fogom hagyni, hogy más is így járjon.

Én a megkaptam a megrendelésem 3-5 nap között. Küldött e-mailemre gyors válasz érkezett

Nagyon sokat kell várni a rendelésre. Dec. 14-én rendeltem, kifizettem, mai napig semmi.

Én mindig megkaptam a megrendelésem. Ha valami nem volt elérhető, akkor vagy tájékoztattak vagy felajánlottak helyette egy csereterméket. Az e-mailekre is néhány órán belül válaszolnak.
Az, hogy sokan képtelenek az értő olvasásra nem az webáruház hibája. Teljesen nyilvánvaló, hogy egy webes áruház berendeli magához a termékeket (mindenhol így működik). Ha késik a szállítmány, akkor ők sem tudnak varázsolni, szóval aki nem teljesen hülye, az simán megérti. Ha meg valami sos másnapra kell, akkor le kell menni a boltba.
Hőbörgés előtt azért érdemes lenne figyelmesen átolvasni a szállítási időre vonatkozó részt.

Nem adták fel a csomagom és miután ez kiderült ugyanúgy nem kaptam róla emailt. Érdeklődni kezdtem e-mailben arra az elején válaszoltak majd semmi. Hívtam volna őket de nem elérhető a telefon. Most egyáltalán várjam-e a csomagom vagy rendeljem meg máshonnan ezt lenne jó még tudni.....

Senki ne rendeljen tőlük, selejtet küldtek és elérhetetlenek!!!
Csaló, lehúzós banda!!!!

A "2-5 munkanap szállítás" két hétre sikeredett. Közben semmiféle értesítést nem kaptam, telefonon pedig egyszerűen nem elérhetőek.
A termék, amit a honlapon feltüntetett adatok alapján megrendeltem, nem ugyanaz, mint amit a csomagban kaptam. A számlán viszont a megrendelt és drágább termék szerepelt, az árkülönbség a termékek között több mint kétszeres.
Vagy teljesen amatőrök vagy nagyon profik a lehúzásban.
Mindenesetre nem ajánlom őket.

A termék, amit a honlapon feltüntetett kép alapján megrendeltem, nem ugyan az, mint amit a csomagban megkaptam. E-mailes érdeklődésemre lerázó választ kapam, amikor pedig reklamáltam, akkor elküldték a linket, hogy milyen elállási jogom van.
Pocsék, elutasító hozzáállás, semmi segítőkészség.
Nem ajánlom, jobb elkerülni őket!

Nem veszik fel a telefont.
A mellékelt kérésemet nem vették figyelembe.

Többet nem rendelek innen semmit. Nem azt kaptam amit rendeltem, kihagytak 2db terméket,de leszámlázták. Kifizettem nekik. A telefont nem veszik fel, az e-mailre nem válaszolnak .Az ilyen céget törölni kell sürgősen, mert becsapják a vásárlókat !!!

Korreket, megbizhato, időben megérkezet a rendelés, áraik is rendben vannak.

10 nap után megérkezett a rendelt termék. 4 db kiszámlázott termék helyett 3 db volt a csomagban. Sem e-mailen sem telefonon nem lehet elérni őket. Soha többet nem rendelnék innen. Értékelés 0

Rendeltem toluk, semmi.. Telefont nem veszik fel emailre nem valaszolnak.

Végre megkaptam a rendelést 2 hét után,Miért nem küld számlát, mint minden rendes szállító?Valószínűleg nem rendelek innen többször.

Több mint 10 napja rendeltem termékeket azóta sem kaptam meg.

A megrendelt termékek 1,5 nap alatt kézbesítésre kerültek.

A megrendelt termékek gyorsan, 3 napon belül megérkeztek,pontosan úgy,ahogy tájékoztattak! Kommunikálni nem kellett velük! Én teljes mértékben elégedett vagyok velük!

könyvszállító, SOKO SHOP, HerbálNet is a Best Bangor Kft-hez tartozik.
mindenhol 1-csillagos kommentek.
2-5 munkanapos szállítás hirdetnek a mai napig. Márc 29-én rendeltem, házhozszállítással. A GLS-től ápr. 14-én kaptam egy előértesítést, hogyHA a cég feladja a csomagot, másnapra szállítják, az értesítésben kisebb összeg szerepelt, mint a rendelésem értéke. Még ápr. 14-én telefonáltam, elnézést sem kértek, semmi, csak megmondták mi hiányzik. Azóta eltelt egy újabb hét, már a 23. napnál járunk, és ma elfogyott a türelmem.

Botrányos a cég , sem emailben , sem telefonon , sem facebookon nem lehet elérni őket !

16 napja rendeltem tőlük, mindössze egy automatikus visszaigazolást kaptam a rendelésről. Azóta semmi hír a kiszállításról, a telefont nem veszik fel soha. Lemondtam a megrendelést. Nem értem, hogy működhet egy ilyen webshop...

Elérhetetlenek nem válaszolnak nem szállítanak Nagy Fos ez a cég zárjon be a honlap ne hűjítsék a vásárlókat!!!!!!!!!!!!!!

Figyelmetlenek az ügyintézők, katasztrofális a kiszállítás, készlethiány gyakori, a tájékoztatás a vevők felé gyatra - vagy inkább semmilyen. Inkább nullát adnék az 1 pont helyett, de olyan opció nincs, ezért leírom. Nullát érdemelnek. Csapnivaló, gyatra, silány a vevőkhöz és a kereskedelemhez való hozzáállásuk.

Többször előfordult már, hogy problémák voltak a cégtől való rendeléssel, például nem olyan kiszerelésű termék jött, amilyen meg volt rendelve, pl. 20 ml-es teafa illóolaj helyett 10 ml, de ugyanabban az árban... Az ömlesztett teafüveket nem tudják megkülönböztetni a filterestől. Legutóbb 11 napja vártunk arra, hogy megérkezzen a csomag, de nem jött, felhívtuk őket és kiderült, hogy a 7 rendelt termékből 5 eleve nincs is nekik készleten, de nem bírtak jelezni, hogy ne várjunk! Ez lett volna a minimum és a korrekt, csak egy e-mail, de annyit sem bírtak megtenni. A Facebook oldalukat pedig törölték - vélhetően azért, mert annyi volt rájuk a panasz és ezt nem bírták nyilvánosan vállalni. Hangsúlyozom, hogy évek óta rendelünk tőlük és nem először fordult elő a készlethiány, így nem kell a vírushelyzetre fogni, pláne a hozzáállásukat. Borzalmas az ügyintézés! Inkább bonyolítják az ügyet, nem pedig intézik. Nulla tekintettel vannak a vásárlókra.
Üzletek
- Interneten keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés