Aqua Computer

Aqua Computer Értékelései Értékelések átlaga: 1.2 (25 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2019. május 2.

Addig minden oké, amíg valami probléma nincs.
Utána egy emailemre nincs válasz, a telefonos ügyfélszolgálat egy vicc, semmire nem tudjak a választ.SOHA TÖBBET!!

2019. március 29.

Már sokszor vásároltam (online megrendelés és személyes átvétel formában), mindig rendben volt minden.
Sőt, legutóbb egy objektív beszerzését mindenhol 1-2 hétre ígérték fotós boltokban, míg telefonos érdeklődésemre Aqua ígért 2-3 napot. Sürgős lett volna, így bevállaltam, hátha valóban megérkezik és két után jött is az értesítő, hogy mehetek átvenni.

2019. március 11.

5-én reggel adtam le a rendelésem. Az oldalon jelezve volt, hogy 1-3 nap a beszerzés, oké, belefér. Ma reggel ránéztem a rendelés státuszára, még mindig "beszállítás alatt", gondoltam elég gyanús, úgyhogy rákerestem megint az oldalukon is, ahogy már ez a szöveg díszelgett "A KERESETT TERMÉK JELENLEG NEM RENDELHETŐ!
Kínálatunkban 2019 március 08-án volt legutóbb elérhető!".. Hát köszönöm szépen, szólni meg majd öreganyám fog, hogy ne is várjam. A rendelést töröltem, ha már nekik nem jutott eszükbe csinálni vele valamit... Remélem legalább a pénzem visszautalják.

2019. február 18.

Borzasztó! Ne vásároljatok itt! Eddig 8x vásároltam náluk problémamentesen, majdnem fél millió forint összértékben. Na a 9. alkalomnál egy felcserélt cikkszám miatt nem az küldték amit rendeltem. 17 email váltás kellett és több mint 2 hét, hogy egy egyszerű terméket kicseréljenek. Így is előre kifizettem az új terméket és külön megrendelésbe adtam le, csak hogy hátha úgy gyorsabban megy. Borzasztó a garanciális ügyosztályuk. Arról nem is beszélve, hogy elvárták volna, hogy az Ő általuk hibásan kiküldött terméket saját költségemen postázzam vissza.

2018. november 29.

Második alkalom, hogy rendeltem Tőlük. Először a beígért 1-2 napos szállítási idő elcsúszott 1 hétre. Már ez nem volt jó előjel. Aztán most rendeltem Tőlük egy drágább egeret, kiszállítási módnak a GLS-t választottam ezúttal, nem az MPL-t, hogy akkor így majd biztos hamarabb kihozzák. Igen, ki ám. (Egyébként nem.) Nem elég, hogy a csomag megfigyelőben 2 napig utaztatták a raktárra az amúgy webshop-ban raktáron lévő terméket, de már 2 napja csak áll a raktárban, semmi értesítés, Én itt befejeztem Velük a dolgot, töröltem is a rendelésem. Undorító nem törődömség, tesznek a vásárlóra, és ráérősek, mint ha nem belőlünk lenne pénzük, és mint ha mi lennénk értük. Teljesen megérteném a megrendelt termék kiszállítási idejét, ha a webshop-ban is ez lenne feltüntetve, de nem. 1-3 nap. Átlag boltokban délután 2-3-ig leadott rendelés már másnap megjön, legkésőbb azt követő napra. Nem ajánlom senkinek ezt a megtévesztő, trehány boltot.

2018. november 9.

Rendeltem online raktáron lévő termékeket. 1 hét alatt sem sikerült kiszállítani. Online chaten először téves információt kaptam a rendelésem napján (1-2 nap alatt kiszállítják ez volt az ígéret), a hét második felében pedig pedig miután 3 nappal a rendelés után érdeklődtem - még be sem volt csomagolva a termék, így át sem adták a kiszállító cégnek, a kolléga akivel chateltem minősíthetetlen stílusban személyeskedve, kioktatva és folyamatosan lerázóan írt. Ez a cég amelyik megengedi ezt a stílust, plusz ilyen a kiszállítási ideje a mai felgyorsult világban ahol minden utcában van webáruház, műszaki áruház, szerintem nem engedhetik meg maguknak. Nullát adnék csak sajnos olyan értékelés nincs itt..

2018. június 16.

Már a sokadik alkalommal próbálok meg náluk termékeket rendelni úgy, hogy a webáruház szerint az adott boltjukban, ahol személyesen venném át őket ott készleten van és át is vehető, de valójában nincs meg egyik sem.

A dolog kb. így néz ki: megrendelem ott, ahol készleten van, majd kapok egy e-mailt, hogy a rendelésemet befogadták. Hurrá.
Pár órával később kapom a második levelet, hogy a rendelésem személyesen átvehető. Hurrá kettő.

Bemegyek a boltba, ahol az eladó nagy bociszemekkel néz rám, hogy ugyan kitől kaptam meg én az átvételről szóló levelet, mert náluk kb.: két hete nincs is készleten egyik rendelt és visszaigazolt termékem sem, de másikakat drágábban, amik éppen vannak, na olyanokat tud adni. Köszi, de akkor minek tőletek rendeljem meg azt, ami nincs?!

A slusszpoén az, hogy sem személyesen, sem telefonon illetve e-mailben nem is tudják megmondani, hogy mikorra szerzik majd be őket. Ha egyáltalán.

De azt vegyem tudomásul, hogy a leadott rendelésem ÁTVÉTELI ÉS FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL JÁR.
Akkor is, ha a sarki számtech boltban ahová kínomban ugrom be, mert náluk nincs meg a megrendelésem éppen azonnal meg is vehetem, amit akartam kb.: ugyanannyiért, mint náluk. Na, kösz.

Ha netről akarok vásárolni, akkor annak az egyik oka a gyorsaság. Ha nekem kell utána rohangálnom, akkor meg ott vásárolok, ahol akarok és éppen kapható amit keresek. Nem fogok a bizonytalanra heteket, hónapokat várni.
Nem azzal van a baj, hogy ki kell fizetni amit rendeltem. Hanem azzal, hogy átvágnak.

Emiatt ugyanúgy gyakran törlöm azokat a megrendelésemet amiket nem tudok pár napon belül átvenni, mint mindenki más.

Slusszpoén kettő:
Okosodom. Rendelés előtt hívom a boltot, (központi számot) mert nem rendelek be olyasmit, ami valójában nem kapható vagy kétséges, hogy hány hét múlva lehet majd hozzájutni.

A telefonos ügyfélszolgálatos NEM TUDJA MEGMONDANI, hogy az adott boltban készleten van-e valójában az adott termék, amit keresek. Azt mondja, rendeljem meg, majd küldik az e-mailt ha feldolgozták a rendelést.
Sarki boltot hívom, a srác azonnal megmondja, hogy van-e és mennyiért.

Köszi, Aqua, de ne hintáztassatok. Utálom, ha hülyének néztek.

2018. június 13.

Olyan terméket árusítanak, amellyel nem rendelkeznek, 3 hét alatt nem tudták beszerezni sem, csak hitegetnek.
Senkinek sem ajánlom.

2017. november 28.

Három terméket rendeltem, mindhárom rendelésem törölték arra hivatkozva, hogy nincs készleten és nem is kapható. Kérdem én akkor miért található meg a webshopon?

2017. november 14.

Megbízhatatlan, elektronikai webáruház/boltok üzemeltetésére teljesen alkalmatlan bolt. A termék, amit 3 napos szállítási idővel ígértek 3 hetes csúszással érkezett meg. 2 héten keresztül mindennap beszéltem velük telefonon. 1 hét kellett ahhoz, hogy a megrendelésért felelős kolléga utána nézzen, hogy a mi a helyzet a beszállítónál és kiderüljön, hogy hupsz vmi elkeveredett és nem is indult el a termék. A 2 hét alatt mindig megígérték, hogy pár órán belül visszahívnak, amit egyszer sem tettek meg. Majd a mai nap folyamán végre megjött a termék, 1 órát utaztam érte Budapestre, hogy megnézhessem, hogy nem azt a terméket rendeltem (nikon fényképezőhöz való vakut rendeltem és Cannon-os jött), ami ráadásul nagy betűkkel rá is volt írva a dobozra. Nevetséges ez a hozzáállás. A boltban az eladó, aki velem foglalkozott csak rángatta a vállát, hogy ez van... A kezdetekben is csak azért rendeltem meg tőlük a terméket 30.000.-tal drágábban, mert 3 napos szállítási időt garantáltak, ami nagyon fontos volt számomra hiszen sebészeti műtétek elengedhetetlen kellékéről beszélünk (erre mindig felhívtam a telefonban mindenki figyelmét, abban a reményben, hogy talán egy kicsit körültekintőbbek lesznek). Legközelebb még akkor sem rendelnék tőlük semmit, ha ők fizetnének nekem.

2017. február 20.

2 napja vásárolt új terméket szerettem volna cseréltetni, nem lehetett, előbb be kell vizsgálni, nem cseréltem ki vagy nem loptam ki belőle valamit, (monitor), elérhetetlenek, öten öt félét mondanak, nem segítenek, nem cserélnek ki és nem akarnak pénzt sem visszaadni, nem ajánlom senkinek sem még véletlenül sem.

2017. január 13.

Akinek nem érkezett meg a termék az inkább örüljön.
Nekem sajnos megérkezett (bár ne jött volna)
Ugyanis nem az általam megrendelt terméket kaptam hanem egy sokkal értéktelenebbet.
A boltal azóta sem tudtam felvenni a kapcsolatot.

2016. november 11.

Ugyanaz a tapasztalatom, mint másoknak. Flegmák, lekezelőek, nagy csillivilli üzlet, de netes rendelés nélkül szóba se állnak az ügyféllel. Ha meg neten rendelek, nincs készleten, de semmi jelzés, csak ha érdeklődök, de akkor is csak félredumálnak.

2016. augusztus 11.

Szörnyű! A megrendelt terméket 20 nap várakozási nap után se kaptam meg. Érdeklődni akartam aziránt, hogy megkapom-e még a terméket vagy sem, erre azt a választ kapom, hogy "elfogyott". Mikor a terméket jóval az előtt rendeltem.

2016. július 25.

megbízhatatlan

2016. június 8.

Ez egy nagy nulla!!! Kétszer próbáltam náluk vásárolni, mindkét alkalommal azt a választ kaptam, hogy nincs, és nem is tudják beszerezni... Akkor minek van fenn az oldalon, kész átverés az egész, az ilyen ne áruljon semmit...

2016. április 27.

Egy igen régi vásárló vagyok az AQUA computernél és garanciális ügyintézés mikéntjét értékelem. Nem tartom helyén valónak egy időben náluk vásárolt több alkatrész esetén, valamelyik alkatrész hibája miatti alkatrészenkénti 3000Ft-os bevizsgálási díjat. Közönséges vevők megtévesztése és megkárosítása a dolog.

2015. december 21.

Paraszt nem törődöm kiszolgálás, lenéző hozzáállás, borzasztó ügyintézés, hazudozás. Kb. ezek a tapasztalataim sajnos.

2015. szeptember 30.

A garanciális ügyintézés az Aqua-nál nem más mint parasztkodás vagy trollkodás a jogszabályal :)

2015. június 22.

Udv Vettem az Aqua-tol egy egeret 20k-ert, eltem az elallasi jogommal bevittem hibatlan allapotba, elado kb 15percig irt egy elallasi nyilatkozatot amin az volt hogy kicsit kopottak az egernek a talpai, ezzel nem ertettem egyett mert 2-3 oraig hasznaltam 8ezres egerpadon. Ok, elmentem megkaptam az atveteli lapot, majd ertesitettek masnap hogy a szervizunk megvizsgalta a termeket es intenziv hasznalatbol eredo karcok vannak az eger talpain igy csak 14ezret adnak vissza. Felreertes ne essek, nem az a 6k forint erdekel amit le akarnak rolam huzni, hanem az hogy total idiotanak neznek.

2015. február 10.

2 tételt rendeltem meg. Semmi reakció. Telefonálgatás során kiderült: ja,ott van,hogy van,de nincs és nem.is lesz
Második napja várom a számlát a maradék termékre,minden nap igérgetnek,hogy majd reggel...holnap...mai nap folyamán.
..hát akkor nekem sem kell. Kb.100ezer nem összeg nekik.

2015. február 8.

Az áraik viszonyleg jók, DE:
- az szfvári üzlet személyzete paraszt. Csesznek a vásárlókra, és ha véletlen ki is szolgálnak, abban sincs köszönet.
A cég vezetésének egy jó tanács: általános iskolát befejezetten elvégzett eladókat vegyenek fel, 2-es IQ-nál magasabb intelligencia szinttel -mert most nem sikerült

2015. január 17.

A vásárló csak addig jó míga pénzt költ náluk.
Visszavásárolni a terméket eszük ágágban sink hiába a törvényes kötelezettésgük! A személyezet arogáns, flegma.

2014. január 13.

Leadtam a rendelésemet, a számlát megkaptam emailban, de két különböző sorszámmal...(más az értesítőben, és más a mellékletben) Az ügyfélszolgálat elérhetetlen, emailra nem válaszolnak és a telefon is foglalt. NEM AJÁNLOM!

2011. december 8.

A megrendelt 8GB-os SDHC kártyám egy hét múlva még sehol.Ez azért elég gáz.Ezentúl csak a készleten lévő termékek közül fogok választani,ha nincs megfelelő megyek máshova.Nagy Lajos

A bolt adatai
A bolt leírása
Számítástechnikai, multimédia-, háztartási-, és szórakoztató elektronikai termékek széles választéka kedvező árakon.

Akár ingyenes házhoz-szállítással is országszerte.

Budapesten 3 szaküzletben és Székesfehérváron, illetve a www.aqua.hu webáruházban.

Üzletek

  • 1117 Budapest, Karinthy F. út 17.
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre