Alinda.hu
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alinda.hu legnépszerűbb termékeit!
Kerti függőágyakat rendeltem, nagyon gyorsan megérkezett, az ára is kedvező volt. Strapabíró, masszív anyagból van.
Bátran ajánlom
Örömmel vásárolok itt, jó termékek és jó árak!
Szuper!!!!!
Kedves Alinda! Megkaptuk a napozóágyat és ugyan kicsit nehézkes volt az összeszerelése, nagyon szuper, nagyon szeretjük!!! Köszi
Meg vagyok elégedve a napozóággyal amit rendeltem
Kerti napozóágyat kerestem, itt találtam sokfélét és tetszett az ingyenes szállítási lehetőség is, megrendeltem és nem bántam meg.
Tekintettel az itthon töltött időre, edzőgépet kerestem a neten...Így bukkantam az oldalukra, ami nagyon tetszik, találtam is megfelelőt, jó áron, a rendelésem gyorsan leadtam. Nagyon könnyű rögzíteni, nem kell mindenféle flincflanc adatot megadni, majd küldtek visszaigazoló üzenetet és nemsokára már a szállításról értesítettek. A termék kiváló, nagyon szeretem, nagyon elégedett vagyok a bolttal is. Másnak is ajánlom.
Rendeltem egy 10 soros cipőtárolót, amin 30 pár cipő elfér.
Nos, a képen nem nézett ki szarul, de amit kaptam, az övön aluli. Elvileg fehér színű és elég strababírónak tűnik, de korántsem az. Csúnya a színe, ócska műanyag az alkatrész, és max 20 cipő ha elfér rajta.
Leárazva volt feltüntetve, hogy 3000 ft, de 2 ezret sem ér, plusz szállítási költség, plusz utánvételi díj. Felháborító!
Egy kis tanulópénz volt, ennyi!
Szeretném megosztani a tapasztalataimat az Alinda/ Hoppline céggel kapcsolatban.
Először is, rendeltem tőlük egy hasizomgépet. Sajnos az első hiányosan, csavar hiánnyal, törött számlálóval, rossz görgőkkel érkezett. A gép már alapból rosszul volt összerakva. Lehet, hogy visszáru volt. Ezt jeleztem az ügyfélszolgálat felé, képekkel dokumentálva, majd Krisztina nevű ügyintéző rögtön segített Nekem. Teljesen korrekt ügyintézés volt, mely számomra kiemelkedően gyors.
Majd, másnap megérkezett a cseretermék. Ez külön pozitívum, hogy figyeltek arra, hogy a 3 napos hétvége előtt ideérjen. Láttam, hogy próbáltak megfelelő rögzítő csavarokat adni a géphez, de sajnos a szarv része így is nagyon lifegett, instabil volt, illetve nem lehetett csak feszítve szétnyitni. Ekkor úgy döntöttem, hogy elállok a vásárlástól. Ekkor jeleztem az ügyfélszolgálat felé, hogy mi a problémám. Mutattam nekik képeket, videókat. Ugyanúgy a Krisztina nevű ügyintézőt kaptam, aki teljesen segítőkészen, barátságosan állt rendelkezésemre. Rendelt nekem egy ingyen futárt. Aki elviszi a hibás terméket.
A visszafizetés is remélem ilyen gördülékenyen fog menni, mert akkor nem kéne javítanom a véleményemen. Szerintem nem lesz belőle probléma. Remélem. :)
Meg kell említenem, hogy az Alinda előtt vásároltam egy hasizomgépet egy másik cégtől. Az a gép 3 hetet bírt ki. Annak a görgői szétkoptak. Valószínű szériahibás, gyártási hibás termékekről beszélünk.
Felmerül a hipotézis, hogy miért adok mégis 5 csillagot?!
Neem, nem fizetett vélemény, és nem is szponzorálnak! :D Röviden azért, mivel nagyon rugalmasan kezelte a cég (ügyintéző) a problémákat, igyekezett a tőle telhetően legnagyobb segítségemre lenni. Sajnos ilyenek előfordulnak, de mivel garanciális termékről beszélünk, és 14 napos elállási jogon belül eső bejelentési időről, így nem okozhatott ez problémát.
Tehát az edzésem a napokban a gépek össze- és szétszerelése volt. Szerencsére a DPD-vel szállítanak, így teljesen korrekt minden. Sajnos muszáj szinte teljesen, vagy majdnem teljesen összerakni, hogy a problémák kirajzolódjanak.
Végre egy cég, ahol nem csak a vásárlás pillanatáig foglalkoznak az ügyfelekkel, vásárlókkal. Ahol nem kell különböző jogszabályokra hivatkozni, illetve különböző illetékes szervekhez fordulni a probléma megoldás érdekében. Nem tudom, hogy más ügyfélszolgálatos kollégák milyenek, de Krisztina szerintem kiemelkedően jó, és látszik, hogy ért a munkájához. Fontos, hogy valaki ne undorból, unottan, nem törődve próbáljon az ügyfelekkel kommunikálni, és segíteni nekik.
Olvastam a további kommenteket, véleményeket.
Nyilván vannak kínai termékek, amik olyanok is. Viszont ez esetben egy olyan termékről van szó, amit más nagy áruházak 25.000-ért árulnak. Itt a termék 9900Ft-ba került, és ilyen áron máshol (külföldi országokban) sem találtam meg. Akár jó is lehetett volna.
Erről a termékről olvastam jó- és kevésbé jó véleményeket is. Úgy látszik, hogy van néhány hibás vagy sérült vagy visszáru /újracsomagolt/ termék. Nyilván ezekért az árakért, amin a cégnek haszna van, nem vár senki prémium minőségű terméket. A probléma akkor van, ha a termék használatát valamiféle hiba befolyásolja. Abban az esetben, ha nekem is rendeltetésszerűen működött volna, nem küldtem volna vissza. Sajnos nem ez történt.
Persze, az embernek sok ideje rámegy a szerelgetésekre, visszacsomagolásra, futárra való várakozásra, de szerintem, ha maga az ügyintézés folyamata korrekt, megbocsájtható.
Végül, de nem utolsósorban, ugyan már profin szerelek hasizomgépet, végül máshonnan rendeltem meg egy másikat, mivel az Alindán csak ez az egy fajta volt. Gondoltam, ha kétszer belefutottam, akkor harmadjára már biztosra megyek.
Rövidre fogva a hosszú sztoryt, dióhéjban ennyi a véleményem az Alinda céggel kapcsolatban.
Kamerát vettem 9189 Ft-ért. Ingyen házhoz szállítással.
Az első nem működött.Visszaküldtem. Ingyen vitték el és hozták a cserét.
Az kb.2 hétig mködött,utána leállt.
Azt már nem cserélték ki,hanem vissza kellett küldeni garanciális javításra
Az oda-vissza szállítást(1040+890 Ft) nekem kellett kifizetnem a futárnak!
A javítás után sem működött.
Ezt elismerték,ingyen visszavitték, Azóta eltelt 3 hét,
és nem utalták vissza a vételárat!
Feljelentem őket csalásért.
Vásároltam a cégtől egy átfolyós vízmelegítőt, amiről beszerelés után kiderült, hogy gyári hibás. Visszaküldtem (a postaköltség kb. a készülék árának nyolcada), megállapították, hogy a készülék javíthatatlan, és új készüléket ajánlottak, azzal, hogy a szállítási költség engem terhel. Szerintem ez így pofátlanság, ahogy van. Mivel nem biztosították, hogy a készülék nem ugyanolyan gyári hibás szar, mint az első volt, a cserét nem fogadtam el, viszont a cég a vételárat nem hajlandó megtéríteni.
Vásároltam a cégtől egy átfolyós vízmelegítőt, amiről beszerelés után kiderült, hogy gyári hibás. Visszaküldtem (a postaköltség kb. a készülék árának nyolcada), megállapították, hogy a készülék javíthatatlan, és új készüléket ajánlottak, azzal, hogy a szállítási költség engem terhel. Szerintem ez így pofátlanság, ahogy van. Mivel nem biztosították, hogy a készülék nem ugyanolyan gyári hibás szar, mint az első volt, a cserét nem fogadtam el, viszont a cég a vételárat nem hajlandó megtéríteni.
A közelmúltban vásároltam Önöknél 2 db. dupla mozgásérzékelős napelemes kültéri világítót. Szabályosan a leírásnak megfelelően felhelyeztük. Sajnos egyik sem világít. Többször vásároltam már Önöktől, de ez az eset visszatart a további megrendelésektől. Szeretném kérdezni, hogy van-e lehetőség cserére?Köszöntettel.
Gagyi Áru! NEM KORREKT ÜGYINTÉZÉS!!! VIGYÁZZ VELÜK!!!
Gagyi a javából ! Inkorrekt ügyintézés ,kerüld a velük való üzletkötést
A hirdetett műanyag elő tetőt megvásároltam,visszavásárlási garanciákkal, Sajnos a termék,egy nagy GAGYI,akár műanyag fogasra neylon zacskó akasztva!!! Annyira használhatatlan ócska hogy az kétségbe ejtő! de,nem is ez lenne a fő baj! Természetesen eredeti állapotban visszaküldtem,nagyon sokszor,levélben,szóban kértem ,hogy küldjék vissza a termék árát! Aljas inkorrekt módon húzták,halasztották az ídőt!!! majd többszöri kérésemre,is csak az ócska semmire való termékük visszaküldését ajánlották fel,ami háromszoros postaköltségembe került!!!Ilyen becstelen internetes kereskedő mint az alinda,hu,nincs még egy!!! Emberek!! Óvakodjatok ettől az oldaltól,mert GAGYI AZ.ÁRÚ,INKORREKT BECSTELEN AZ ÜGYINTÉZÉS!!!
Lassan 4 hét is eltelt a rendelésem óta, minden héten érdeklődtem, szerinten már eltelefonáltam az ingyenes kiszállìtás árát - 8000.-ft felett rendeltem, - ha felvette valaki a telefont, az igéret megvolt az intézkedésre, de a rendelés a mai napig nem érkezett meg. Mostmár nem is kapcsolható, még jó, hogy nem úgy utaltam a pénzt, hanem átvételkor fizettem volna. Ha még meg is jönne - napozóágy, 26.000.-ft - mìg ki nem bontottam, biztos nem fizetek, mert itt mindenki elég silány termékekre panaszkodik.
Nagyon rosz mikor vásárolsz kinyalják a valagad és innentől kezdve nulla nemfoglalkozik veled senki míg vásárolsz addig kellesz ha szar dolgot kapsz ásd elmagad mert nincs senki aki meghalgatná problémáid és elúszott a pénzed!!!
Az Alinda.hu termékkínálatát úgy állítottuk össze, hogy itt kizárólag a legnépszerűbb, legkeresettebb termékeket találja meg, sok közülük csak nálunk elérhető!
A legjobb ár-érték arány!
Az Alinda.hu-n a legjobb árakon juthat hozzá termékeinkhez, ingyenes vagy igen kedvező kiszállítási árak melett!
Könnyű és biztonságos fizetési feltételek!
Az Alinda.hu-n többféle fizetési mód közül választhat, amely Önnek a legkényelmesebb! Lehetősége van online bankkártyás fizetésre. Fizethet készpénzzel, utánvéttel is.
Nálunk a vásárló az első!
A vásárlástól számított 14 napig indoklás nélkül visszavesszük, amit nálunk vásárolt. Ha kérdése van, bátran keresse az ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon: 06-1-445-5200 vagy írjon emailt az ugyfelszolgalat@alinda.hu címre.
Gyors házhozszállítás!
A legtöbb termékünket 72 órán belül kézhez kapja. Saját raktárkészletről dolgozunk.
Üzletek
-
1139
Budapest XIII. kerület,
Váci út 85
Telefon: (70)3916231Nyitva tartás: H-P 14:00-18:00Megközelíthetőség: Bejárat a Frngepán utca felől
- Interneten keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés utánvéttel