Tercio.eu
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Hibás terméket küldtem vissza 2024.02.05.-én A Vételárat azóta sem utaltak vissza.Folyamatosan azt válaszolták, hogy továbbítják a pénzügyi osztályra.Telefonon sem lehet kommunikálni.Nem maradt más lehetőség, mint a panasszal fordulni a Fogyasztóvédelemhez....
2024.02
05-én vissza küldött áru értékét a mai napig sem utalták vissza.Ez vajon milyen " üzlet politika"?
Több mint egy hónapja vásároltam egy árut amit méret és egyéb problémák miatt vissza kellett küldenem. Eleinte még kaptam válaszlevelet az ügyfélszolgálattól, kaptam sztornó számlát is, de a pénz a mai napig nem érkezett meg. Utolsó levelükben azt írtak, jelzik a penzügyi osztaly felé, de azota sem törtent utalás.
28 napja küldtem vissza a terméket, mely egy tv távirányító volt. Sajnos, nem tudtuk beprogramozni, mert ahhoz egy működő előző kellett volna. Mi pedig azért rendeltünk másikat, mert az eredeti nem működött. Az ellenértéket a mai napig nem kaptam vissza, melyre a törvény 14 napos haladékot ír elő. Reklamálásomra minden alkalommal, jelezzük a pénzügy felé szabványos levél jön.
2021 dec 10 vásároltam tőlük fülhallgatót , sajnos pár hét után az egyik elhallgatott azóta semilyen módon sem emilre nem válaszolnak sem a telefonon vissza nem hívnak egyszerűen elérhetlenek! ? amit azért nem értek mert a jótállást 3 évre eghosszabbitottam sőt még a cserét is 3 hónapra igy jogosan reklámálok de nincs kinél ? kienek ? mert a telfon csak angolul beszél és én hiába hagyok üzenetet még soha vissza nem hivtak??
Sajnos csatlakoznom kell az előttem szólókhoz. A megrendelt termék végül nem vált be, ezért visszaküldtem a Packeta Hungary-vel (most azokat sem lehet elérni +36 1 400 8806).
A Trecio e-mailben jelezte, hogy visszaküldik a pénzt, de ezt 5 hét után sem tették meg, holott kiállították erről a számlát. A fogyasztóvédelemhez fordulok emiatt.
Az ígért dátum után majd egy hónapra , de mégiscsak megküldték a selejt hallássegítő árát! Kár volt az időhúzásért, anélkül akár 5 * is lehetett volna!
A vevő megkárosítására szakosodott kereskedő. A pénz visszafizetését csak beígéri, de nem teljesíti. Elérhetetlen mocskos csalók. Feljelentés megy.
Ma visszautalták a kulcsvilágító led árát. Először azt állították, hogy már visszautalták a pénzt, és mellékelték a jóváíró számlát. Én válaszoltam, hogy csak a számlát küldték, a pénzt viszont nem, és kértem, hogy ne húzzák tovább az időt, utalják vissza a pénzt, vagy küldjék a banki igazolást, arról, hogy már megtették.
A selejt árút visszaküldtem. Azt ígérték emailban, hogy legkésőbb a jövő héten visszakapom az árát. Azóta három jövő hét eltelt, pénz nem érkezett. Mocskos csalók. Elérhetetlen.
Rendeltem 4 db kulcsvilágító lámpát, amit 14 napos elállással, gyári állapotban visszaküldtem. A visszaküldött termékről kiállítottak egy visszáru (negatív) számlát, és e-mailben értesítettek, hogy az összeget legkésőbb egy hét múlva visszautalják a megadott bankszámla számomra. Miután két hét múlva sem utalták, e-mailben érdeklődtem a késdelem okáról, de nem válaszoltak. Újabb egy hét múlva ismét érdeklődtem, de továbbra sem érkezett válasz. A pénzemet még most, újabb egy hét után sem utalták vissza. Nagy valószínűséggel már nem is fogják. A honlapjukon megadott telefonszámon is elérhetetlenek, egy angol nyelvű szöveg után - miszerint minden munkatársuk elfoglalt, hagyjak üzenetet, visszahívnak, amint lehet- viisszahívást kértem, de temészetesen nem történt semmi. Persze mondhatják azt, hogy visszautalták a pénzem, viszont ez esetben kérem, hogy mutassanak egy bizonylatot a tranzakcióról, amivel ezt igazolni tudják. Addig sajnos kénytelen vagyok közönséges csalóknak tartani őket.
Reklamáció és visszaküldés (121071286) 30 nap alatt nincs válasz sem intézkedés. Rohadt csalók! Messze elkerülni!!
Reklamáció és visszaküldés (121071286) 30 nap alatt nincs válasz sem intézkedés. Rohadt csalók! Messze elkerülni!!
Csalók!
Kifizettem az árút előre, ami még mindig nem érkezett meg, három hét után sem. Pénz visszautalását kértem, azt sem hajlandóak visszafizetni.
Feljelentést teszek ellenük!
Csalók!
Kifizettem az árút előre, ami még mindig nem érkezett meg, három hét után sem. Pénz visszautalását kértem, azt sem hajlandóak visszafizetni.
Feljelentést teszek ellenük!
CSALÓK!!! - Ezt írtam be a Terció asszisztensbe:
Nem teljesítették, amit ígértek a weboldalon, vagyis hogy "GARANCIA: Gyors kiszállítás! Garantáljuk az elküldést a mai napon, amennyiben 17:00 óráig megrendeli. Minden szállítási módra érvényes."
Történet:
2022.jan.04. 17:15-kor kifizettem online bankkártyával az árut.
2022.jan.06. 14:45-kor hívtam a DPD-t, hozzájuk még csak az online berögzített csomagszám érkezett be, de az áru szállításra még nem. Mozgássérült édesapám várja a járókeretet. Botrány, amit művelnek, szégyelljék magukat.
Most 2022.jan.06. 14:55 van: elállok a szerződéstől és kérem vissza egy fillérig a pénzem, különben feljelentés lesz belőle.
Bingó játék silány.golyók 4-5 forgatás után lekopnak igy a játék használhatattlan. Ki dobott pénz Dühitő
A reklamáció ügyintézése 0 ezért nem szabad tőlük vásárolni. A telefonszám kamu. Éjjel nappal foglalt.
Nem szabad tőlük vásárolni.
Csaló banda. Küldtek egy használhatatlan hallássegítő készüléket. Ezt visszaküldtem. Elfogadták és megkaptam a jóváíró számlát. Azt állítják, hogy visszautalták a kért számlaszámra, de ez nem igaz.
Azóta nem válaszolnak semmilyen levelemre. A megadott magyar telefonszám elérhetetlen: azonnal bont.
Feljelentés lesz az ügyben.
Kamu az egész! Nem lehet elérni a céget.
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés