Tercio.eu

Tercio.eu
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2024. december 7.

2024.02.15- én rendeltem Geemarc LH10 hallás erősítőt. 1 map után elromlott, Reklamáltam, kértem küldjenek egy másikat, vagy a vételárat. Elfogadták, visszaküldtem, visszaigazolták, hogy megkapták. Helyesbitett számlát küldtek, elfogadtam. Látszólag minden korrekt módon történt, de azóta sem jött a pénz. Sok email küldtem!! Válasz, tovabbitva a pénzügyi osztályra. Sajnos a Magyar Fogyasztóvédelem nem foglalkozik vele, mivel Cseh cégről van szó. Az Európai Fogyasztóvédelem, megkereste a Cseh Európai Fogyasztóvédelemet, gondoltam végre jó az irány. Sajnos többször is üzentek, hogy a Tercio cég, nem válaszol a Cseh Fogyasztóvedelemnek és mivel az Európai Fogyasztóvedelemnek nincs hatósági jogköre, így nem tud csinálni semmit. Vagyis egy plusz európai Gittegylet !!! A Terció már nem is válaszol a levelemre, hiszen ezeket ők is tudják. A korrekt ügyintézésből, ez lett !! SZOMORÚ VAGYOK !!

2024. július 11.

A cég hónapokig nem szállította a terméket. Később a pénzem visszatérítését ajánlották fel, de nem küldték vissza a pénzt. Reklamációra azt írták, hogy továbbítják a pénzügyi osztályhoz. Több mint 4 hónap eltelt, se pénz, se termék. Ezt egy magyar cég nem merné megcsinálni. CSALÓK!

2024. május 20.

Sziasztok! Rendeltem a nyugdíjas anyukámnak egy kádba való fürdő széket ami sajnos nem volt megfelelő ezért vissza küldtem és meg is érkezett hozzájuk a termék. Azt írtàk e-mail ben vissza fizetik 30napon belül ez már 3hónapja volt. Azóta sem kaptam vissza a termék árát ami 66.000ft volt. Nem kis pénz összegről beszélünk főleg egy beteg nyugdíjas számára. Több e-mailt is küldtem nekik hogy küldjék vissza a pénzt de mindig ugyanazt az e-mailt küldték vissza hogy továbbítják a pénzügyi osztálynak. És nem történik semmi. Felháborító hogy ezt megengedik maguknak. Senki ne rendeljen tőlük mert be csapják az embereket. Én nem fogom ezt annyiban hagyni! Minden e-mail meg van tehát nem tudnak tagadni sem.

2024. április 2.

Hibás terméket küldtem vissza 2024.02.05.-én A Vételárat azóta sem utaltak vissza.Folyamatosan azt válaszolták, hogy továbbítják a pénzügyi osztályra.Telefonon sem lehet kommunikálni.Nem maradt más lehetőség, mint a panasszal fordulni a Fogyasztóvédelemhez....

2024. február 23.

2024.02
05-én vissza küldött áru értékét a mai napig sem utalták vissza.Ez vajon milyen " üzlet politika"?

2023. november 14.

Több mint egy hónapja vásároltam egy árut amit méret és egyéb problémák miatt vissza kellett küldenem. Eleinte még kaptam válaszlevelet az ügyfélszolgálattól, kaptam sztornó számlát is, de a pénz a mai napig nem érkezett meg. Utolsó levelükben azt írtak, jelzik a penzügyi osztaly felé, de azota sem törtent utalás.

2023. február 28.

28 napja küldtem vissza a terméket, mely egy tv távirányító volt. Sajnos, nem tudtuk beprogramozni, mert ahhoz egy működő előző kellett volna. Mi pedig azért rendeltünk másikat, mert az eredeti nem működött. Az ellenértéket a mai napig nem kaptam vissza, melyre a törvény 14 napos haladékot ír elő. Reklamálásomra minden alkalommal, jelezzük a pénzügy felé szabványos levél jön.

2023. január 6.

2021 dec 10 vásároltam tőlük fülhallgatót , sajnos pár hét után az egyik elhallgatott azóta semilyen módon sem emilre nem válaszolnak sem a telefonon vissza nem hívnak egyszerűen elérhetlenek! ? amit azért nem értek mert a jótállást 3 évre eghosszabbitottam sőt még a cserét is 3 hónapra igy jogosan reklámálok de nincs kinél ? kienek ? mert a telfon csak angolul beszél és én hiába hagyok üzenetet még soha vissza nem hivtak??

2022. december 22.

Sajnos csatlakoznom kell az előttem szólókhoz. A megrendelt termék végül nem vált be, ezért visszaküldtem a Packeta Hungary-vel (most azokat sem lehet elérni +36 1 400 8806).
A Trecio e-mailben jelezte, hogy visszaküldik a pénzt, de ezt 5 hét után sem tették meg, holott kiállították erről a számlát. A fogyasztóvédelemhez fordulok emiatt.

2022. december 20.

Az ígért dátum után majd egy hónapra , de mégiscsak megküldték a selejt hallássegítő árát! Kár volt az időhúzásért, anélkül akár 5 * is lehetett volna!

2022. december 15.

A vevő megkárosítására szakosodott kereskedő. A pénz visszafizetését csak beígéri, de nem teljesíti. Elérhetetlen mocskos csalók. Feljelentés megy.

2022. december 14.

Ma visszautalták a kulcsvilágító led árát. Először azt állították, hogy már visszautalták a pénzt, és mellékelték a jóváíró számlát. Én válaszoltam, hogy csak a számlát küldték, a pénzt viszont nem, és kértem, hogy ne húzzák tovább az időt, utalják vissza a pénzt, vagy küldjék a banki igazolást, arról, hogy már megtették.

2022. december 11.

A selejt árút visszaküldtem. Azt ígérték emailban, hogy legkésőbb a jövő héten visszakapom az árát. Azóta három jövő hét eltelt, pénz nem érkezett. Mocskos csalók. Elérhetetlen.

2022. december 10.

Rendeltem 4 db kulcsvilágító lámpát, amit 14 napos elállással, gyári állapotban visszaküldtem. A visszaküldött termékről kiállítottak egy visszáru (negatív) számlát, és e-mailben értesítettek, hogy az összeget legkésőbb egy hét múlva visszautalják a megadott bankszámla számomra. Miután két hét múlva sem utalták, e-mailben érdeklődtem a késdelem okáról, de nem válaszoltak. Újabb egy hét múlva ismét érdeklődtem, de továbbra sem érkezett válasz. A pénzemet még most, újabb egy hét után sem utalták vissza. Nagy valószínűséggel már nem is fogják. A honlapjukon megadott telefonszámon is elérhetetlenek, egy angol nyelvű szöveg után - miszerint minden munkatársuk elfoglalt, hagyjak üzenetet, visszahívnak, amint lehet- viisszahívást kértem, de temészetesen nem történt semmi. Persze mondhatják azt, hogy visszautalták a pénzem, viszont ez esetben kérem, hogy mutassanak egy bizonylatot a tranzakcióról, amivel ezt igazolni tudják. Addig sajnos kénytelen vagyok közönséges csalóknak tartani őket.

2022. november 25.

Reklamáció és visszaküldés (121071286) 30 nap alatt nincs válasz sem intézkedés. Rohadt csalók! Messze elkerülni!!

2022. november 25.

Reklamáció és visszaküldés (121071286) 30 nap alatt nincs válasz sem intézkedés. Rohadt csalók! Messze elkerülni!!

2022. február 9.

Csalók!
Kifizettem az árút előre, ami még mindig nem érkezett meg, három hét után sem. Pénz visszautalását kértem, azt sem hajlandóak visszafizetni.
Feljelentést teszek ellenük!

2022. február 9.

Csalók!
Kifizettem az árút előre, ami még mindig nem érkezett meg, három hét után sem. Pénz visszautalását kértem, azt sem hajlandóak visszafizetni.
Feljelentést teszek ellenük!

2022. január 6.

CSALÓK!!! - Ezt írtam be a Terció asszisztensbe:

Nem teljesítették, amit ígértek a weboldalon, vagyis hogy "GARANCIA: Gyors kiszállítás! Garantáljuk az elküldést a mai napon, amennyiben 17:00 óráig megrendeli. Minden szállítási módra érvényes."
Történet:
2022.jan.04. 17:15-kor kifizettem online bankkártyával az árut.
2022.jan.06. 14:45-kor hívtam a DPD-t, hozzájuk még csak az online berögzített csomagszám érkezett be, de az áru szállításra még nem. Mozgássérült édesapám várja a járókeretet. Botrány, amit művelnek, szégyelljék magukat.
Most 2022.jan.06. 14:55 van: elállok a szerződéstől és kérem vissza egy fillérig a pénzem, különben feljelentés lesz belőle.

2021. július 28.

Bingó játék silány.golyók 4-5 forgatás után lekopnak igy a játék használhatattlan. Ki dobott pénz Dühitő

2021. július 27.

A reklamáció ügyintézése 0 ezért nem szabad tőlük vásárolni. A telefonszám kamu. Éjjel nappal foglalt.
Nem szabad tőlük vásárolni.

2021. július 2.

Csaló banda. Küldtek egy használhatatlan hallássegítő készüléket. Ezt visszaküldtem. Elfogadták és megkaptam a jóváíró számlát. Azt állítják, hogy visszautalták a kért számlaszámra, de ez nem igaz.
Azóta nem válaszolnak semmilyen levelemre. A megadott magyar telefonszám elérhetetlen: azonnal bont.

Feljelentés lesz az ügyben.

2021. június 18.

Kamu az egész! Nem lehet elérni a céget.

Irány a bolt oldala!

Éljen aktívan minden életkorban!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés