Okosgazdi.hu

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2022. május 5.

Május 3-án (kedd) vettem át egy interneten rendelt csomagot amiben az egyik cica játék sérülten érkezett. Még aznap megreklamáltam, a vevőszolgálat nagyon segítőkész volt több választási lehetőséget is felajánlottak kompenzáció gyanánt. Én egy új terméket kértem a sérült helyett, amelyet már május 5-én (csütörtök) kézhez is vehettem. Nagyon elégedett vagyok, gyorsak és rugalmasak voltak. Köszönöm.

2022. március 28.

Online rendeltem egy kutyalépcsőt, elmondásuk alapján top gyártótól. Sajnos a kutyáim féltek használni. 14 napos elállással élve 1 héten belül visszavittem. (1x volt kinyitva)Már az e-mail válaszuk sugallta, hogy visszavenni nem igazán szeretnének.
A terméket hátul a raktárba nézték meg, nem láthattam mi történik ott, percek múlva közölték ,hogy az áru sérült és nem tudják visszavenni. Az árut sértetlenül, az elállás jogával vittem vissza. Használni nem tudtam.
Továbbá 11980 Ft felett vásárolt termék esetén a kiszállítás ingyenes, amit kiírtak a weboldaluk elejére. Nekem 1290Ft -ért szállították. A termék ára 12890 Ft. Az árut nem vették vissza, felajánlottak árkedvezményt 2 zacskó Orijen Tundra táp vásárlása esetén, amit a beszerzési árukon 54.000Ft helyett 50.000ft-ért kínáltak.
Felelősséget nem vállalnak. Továbbá több ponton valótlant állítanak . Pl. a termék alaposan le volt ragasztva visszavitelekor, ezért időzhettek a raktárban. Sajnos fényképpel igazolt, hogy a termék nem volt leragasztva. A "top"termék bevizsgáltatását is én kértem, érvelve, hogy ennyi pénzért 1 nyitás zárás alkalmával nem mehet tönkre, 14180 Ft-ért. Ők ott a helyszínen nem látták sok értelmét. Továbbá a Facebook oldalukon a véleménynyilvánítás lehetőségét törölték, miután véleményt nyilvánítottam. Akkor már 3,5 pontszámon álltak az 5 ponthoz viszonyítva. Hasonló kommentekkel találkoztam. Valótlant állítanak, felelősséget nem vállalva, a vevőre hárítanak mindent. Egészen biztos, hogy egy ilyen üzletpolitikával bíró cégtől a jövőben nem rendelek. A további megrendelők véleménye is jól tükrözi, hogy felelősséget nem vállalnak, pénzt sem szívesen utalnak vissza.
Meggondolandó a tőlük való rendelés! Én tanulva ebből, biztosan nem fogok!

Okosgazdi.hu válasza (2022. április 1.) :
Kedves Balázs Noémi!

A reklamációjával kapcsolatos további lehetőségről több ízben tájékoztattuk Önt, ezt itt most nem tesszük meg újra. A szállítási költség azonban egy korábban még nem vitatott tényező, mellyel kapcsolatosan fontos megjegyezni, hogy Ön nem weboldalunkon vásárolt, hanem a Pepita.hu online marketplace szolgáltatáson keresztül adott le egy megrendelést. A Pepita.hu cég fix 1290 Ft-os szállítási költséggel dolgozik, mely tőlünk független, és ÁSZF-ük erről feltehetően tájékoztatja a leendő vásárlót is. Amennyiben Ön az Okosgazdi weboldalon keresztül rendelt volna, a kiszállítást nem terhelte volna költség.

Üdvözlettel,
Okosgazdi
2021. november 12.

Nagyon jó bolt, gyors szállítás:)

2021. január 19.

Január 05-én adtam le a rendelést, még nem jött meg. Telefonon elérhetelenek. E-mail-ben kétszer jelezték,hogy már küldik!
Raktáron lévő, 1-2 napos szállítási határidővel jelzett termékekről van szó.
Egy éve mindent innen rendelek, mindig minden flottul ment, mindig előre fizetek. Most nagyon csalódott vagyok. Költözés ide, v. oda ez nem indok már.

2021. január 18.

Nagyon gyorsan leadtam a rendelést, jó a felület, könnyen kezelhető. Azonnal kaptam értesítést a feldolgozás megkezdéséről, majd nemsokára a szállítás időpontjáról. Semmi teendőm nem volt, még sokat várni sem kellett, bátran ajánlom a csapatot!

2020. december 8.

Elsősorban majd két hetet kell várni a rendelésre, amire nagy szükségem volt. Nem vállalnak felelősséget a tönkrement áru hiányos tájékoztatása esetében sem, azon kívül kompromisszumot sem hajlandók kötni.

2020. november 12.

Sokadszorra vásárolok tőlük, mindig elégedett vagyok, ajánlom másnak is!

2020. november 12.

Egy rakás dolgot rendeltem, minden időben megérkezett, ép csomagolásban. Rendben volt.

2020. augusztus 15.

A megrendelés egyszerű és gyors. Az 1-3 napos kiszállításból 8 nap (:[) lett. Többedszeri próbálkozásra azért sikerült telefonon tisztázni a fennakadás okát. Azt követően gyors és korrekt ügyintézés (postázás), telefonon/mailben is értesítve lettem, hogy postán van a csomag. Polaris golden puppy szuper prémium tápot vásároltam promóciós akcióban. A pici goldenemnek nagyon ízlik, remélem szépen fog tőle fejlődni.
A kiszállítást fennakadás ellenére elégedett voltam a vásárlás menetével. Félig kiürült zsáknál fogom rendelni a következő adagot! Köszönöm és további eredményes munkát kívánok a csapatnak!

2020. augusztus 6.

EGY HETET vártam a megrendelésre, és csak azért kaptam akkor is meg, mert felhívtam őket...
A megrendeléskor minden áru készleten volt a honlap szerint megrendeléskor. A leadott megrendelésem visszaigazolásán túl semmilyen visszajelzést nem kaptam HAT NAPIG.
Mikor felhívtam őket készletgondot jeleztek. No de, ezt nem kellene jelezni 6napig? Illetve miért teszik ki hogy készleten van az áru, ha nincs, vagy mégsem ez a gond?..

2020. április 20.

1 nap alatt megérkezett!
De a buborékos borítékba bárki belenyúlhatott volna! Jobban oda kellene figyelni a gondos lezárásra!

2020. március 25.

Mindennel elégedett voltam, a kiszolgálás és a termékek minősége is kifogástalan.

2020. február 27.

Csak ajánlani tudom őket, megbízható cég!

2020. február 13.

A csomagom igaz 1 nap alatt megérkezett miután majd 1 hét után rákérdeztem hogy hogy áll a rendelésem...ez más történet...de! A csomagom sérült vokt ,minden csak beledobálva,volt ami kibontva a fóliából és csak mellé dobva a csomagolás. Arról nemis beszélve hogy nem azokat a szineket kaptam amit rendeltem. A csomagolás igénytelen koszos büdös volt... 10.000 ft felett vásároltam...majdnem sírtam hogy ennyi pénzt kidobtam az ablakon. SOHA TÖBBET NEM RENDELEK INNEN!

2020. január 24.

Szeptemberben rendeltem tápot, előre utalással ki is fizettem. Mivel a termék hiánycikk volt, így visszamondtam a rendelést írásban és szóban is.
Megállapodtunk, hogy a pénzem visszautalják, maximum két héten belul.
Többszöri kérés (e-mail, telefon) ellenére a pénzem a mai napig nem utalták vissza, holott azt mondták, ők megtették a szükséges lépéseket, a továbbiakban ők nem tudnak belenyúlni. (??) Azt mondták, innentől kezdve a cég intézi a visszatérítést, amelyen ketesztül én kifizettem az összeget.) Milyen cég? Nekik utaltam és a bankom sem lát semmi mást.
Az ügyintéző flegma volt, meg sem próbált segíteni, csak hárított.
Tőlük rendelek, nekik fizetek és arra nem képesek, hogy utána járjanak a vevőjük problémájának. Hol érdekel engem hogy ők milyen úton bonyolítják a pénzügyeiket? Tényleg a vevő dolga futni a pénze után? Ez így korrekt?
Óriási csalódás! Nagyon leszerepeltek előttem!

2019. január 27.

Csütörtök délután megrendeltem kölyökkutyánknak pár dolgot, pénteken délelőtt már hozta is a futár.
Minden rendben volt, sőt ajándék is volt a dobozban.
Csak ajánlani tudom.

Irány a bolt oldala!

Állateledel webshopunkban mindent megtalálsz kis kedvenceidnek az eledelektől, táplálékiegészítőktől a különböző játékokig.

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
Extra szolgáltatások
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés utánvéttel