Notebookspecialista.hu

Notebookspecialista.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2.3 (4 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. február 8.

Kiválasztott (raktáron státuszú) terméket rendeltem a Notebook Specialista oldalról. Kiszállítás a visszaigazolás szerint 2 munkanapon belül (azaz holnapután) volt várható.
Másnap telefonon kerestek a boltból, azonban a számlázási címen feltüntetett telefonszámon a szállítási cím száma helyett. Valójában érthetetlen, hogy miért is kell a számlázáshoz telefonszámot és e-mail címet megadni – s leginkább miért azon kerestek?! A szállítási telefonszámon vagyok elérhető, hiszen hozzám kellene, hogy befusson az áru, én veszem át (ezért van szállítási cím)!
Információ végül átjött hozzám, tehát felhívtam a boltot: „probléma van, a kiválasztott termék nem fog megérkezni a következő napon, késik kicsit, mert vidéki beszállítótól van, s nem Pestről jön”. Akkor miért is volt úgy fent az oldalon, hogy 2 munkanapos kiszállítás?! Menetben voltam, ezért nem tudtam megadni a rendelési azonosítót, ezért kérték, hogy hívjam vissza őket ha majd tudom az azonosító számot, s eldönthetem töröltetem e a rendelést.
Következő nap azonnal telefonáltam. Megadtam a rendelési számot. Most az az információ jött, hogy valóban nem tudják küldeni, mert az áru külföldről jön (előző nap még vidék volt!), s nem tudni mennyit fog késni. A kérdésre, hogy mégis kb. mennyit: „hát nem tudni ezt, napokat, de lehet, hogy heteket is”! Heteket?!
Abban maradtunk, hogy mivel nem sürgős, s mivel kártyával ki is fizettem a dolgot, kivárom. Erre késő délután jött egy e-mail tőlük, hogy becsomagolva, futárnak átadva, következő nap érkezik!!!
Nos tehát még akár OK, hogy én telefonálgatok a saját rendelésem miatt, de miképp lehet, hogy azzal akasztanak hasba, hogy késni fognak, mert először vidékről, majd meg már külföldről jön a termék, aztán néhány óra múlva meg útba indítják?! Netán túl olcsón tették fel, s megpróbálták stornóztatni velem?! Gyakorlatilag majdnem töröltem is a rendelést - visszautaltatva az összeget, kétszer hívva őket, az én időmet rabolva… de a legfontosabb: egyszer nem kaptam egy olyat, hogy „Elnézést!”!

2016. szeptember 16.

Nekem bejött telefonos rendelės,korrekt pontos szállítàs!!

2009. augusztus 7.

Tisztelt Haribo,

Nem igazán van logika a hozzászólásodban, inkább Téged kellene kiszűrni...

Üdvözlettel,
Notebookspecialista.hu

2007. november 12.

Blama, nem a meghírdetett modell van a tényleges ajánlat mögött
Ezeket nem ártana kiszűrni, mert csak a szopás van vele.
Messzíről ordít, hogy a termék is vagy 50ezerrel olcsóbb...

A bolt adatai
A bolt leírása
Notebook, laptop, netbook, navigáció webáruház
Hivatalos kiemelt notebook webshop. Kedvező árak, korrekt ügyfélkezelés.

Üzletek

  • 1132 Budapest XIII. kerület, Váci út 22
    Telefon: +3614451500
    Nyitva tartás: H-P: 9-18h Sz: 10-14h
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre