Notebookspecialista.hu
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Félve rendeltem innen a sok negatív értékelés miatt,de kellemesen csalódtam.
***
Kedvesek,gyorsak.
Jók.
Csak jó véleménnyel lehetek velük kapcsolatban.
Én most rendeltem másodszor.Nálam minden rendben volt.
Masnapra megjott a cucc, nagyon gyorsak voltatok. Koszonom!
Szállítás nem érkezik, értesítés a késésről nem érkezik, érdeklődő emailekre válasz nem érkezik. A rendelés telefonon történő törlése után a pénzt "megpróbálják majd visszautalni". Soha többet nem rendelek innen.
Időben megkaptam a rendelés, a jó ár miatt rendeltem innen.
2017.12.04-én rendeltem egy tabletet. Amikor elmentem az üzletbe átvenni, még nem érkezett meg, mondták, hogy 1-2 nap múlva menjek vissza. Nem volt időm visszamenni, így telefonon érdeklődtem, hogy megérkezett-e. Türelmetlenül elmondták, hogy e-mailt fogok kapni, ha náluk lesz a tablet. Több nap múlva sem kaptam mailt, így 12.14-én írtam nekik, hogy mi a megrendelésem státusza - erre a levélre azóta sem kaptam választ, és azóta sem érkezett meg, amit rendeltem, úgy, hogy már 2018.05.02. van, vagyis 5 hónap eltelt. Szerencsére nem fizettem előre, így anyagi kár nem ért.
Minden rendben volt a rendeléssel, időben megkaptam a terméket.
Megbízhatatlan a webshopjuk. A megrendelt terméket nem kaptam kézhez. A késedelmet ők nem jelezték, megkeresésemre hímeztek-hámoztak, majd elismerték, hogy a raktáron lévőként megjelölt és előre kifizetett termék nem található meg a készletükben. Tíz nap várakozás után egyoldalúan elálltak a szerződés teljesítésétől. Azt ígérték, hogy visszaküldik a pénzemet, azóta is várom.
Teljesen megbízhatatlan ez a webáruház. Raktáron lévő státuszú terméket rendeltem 1 napos várható szállítási idővel. Ha fontos, hogy megadott időben kézhez kapd a terméket, válassz másik céget. Engem 10 napig hitegettek, hogy most ezért meg azért nem tudják küldeni a megrendelt és előre kifizetett tabletet. Most arra várok, hogy visszautalják a pénzemet, ha küldik egyáltalán. Sürgősen szükségem lett volna a termékre, nagyon sok idegeskedést megspóroltam volna magamnak, ha inkább egy normális cégtől rendelek.
Megbízhatatlan webáruház. Ha rendelni akarsz egyáltalán nem biztos, hogy meg is kapod a terméket, ellenben az üres hazugságokkal és az igéretekkel. Az nagyon megy. Én egy "raktáron" státuszú terméket vásároltam, aminek elméletileg 2017. november 30-án kellett volna megérkeznie. Ez a mai napig nem történt meg. Sürgős lett volna, de már át sem vagyok hajlandó venni.
Kiválasztott (raktáron státuszú) terméket rendeltem a Notebook Specialista oldalról. Kiszállítás a visszaigazolás szerint 2 munkanapon belül (azaz holnapután) volt várható.
Másnap telefonon kerestek a boltból, azonban a számlázási címen feltüntetett telefonszámon a szállítási cím száma helyett. Valójában érthetetlen, hogy miért is kell a számlázáshoz telefonszámot és e-mail címet megadni – s leginkább miért azon kerestek?! A szállítási telefonszámon vagyok elérhető, hiszen hozzám kellene, hogy befusson az áru, én veszem át (ezért van szállítási cím)!
Információ végül átjött hozzám, tehát felhívtam a boltot: „probléma van, a kiválasztott termék nem fog megérkezni a következő napon, késik kicsit, mert vidéki beszállítótól van, s nem Pestről jön”. Akkor miért is volt úgy fent az oldalon, hogy 2 munkanapos kiszállítás?! Menetben voltam, ezért nem tudtam megadni a rendelési azonosítót, ezért kérték, hogy hívjam vissza őket ha majd tudom az azonosító számot, s eldönthetem töröltetem e a rendelést.
Következő nap azonnal telefonáltam. Megadtam a rendelési számot. Most az az információ jött, hogy valóban nem tudják küldeni, mert az áru külföldről jön (előző nap még vidék volt!), s nem tudni mennyit fog késni. A kérdésre, hogy mégis kb. mennyit: „hát nem tudni ezt, napokat, de lehet, hogy heteket is”! Heteket?!
Abban maradtunk, hogy mivel nem sürgős, s mivel kártyával ki is fizettem a dolgot, kivárom. Erre késő délután jött egy e-mail tőlük, hogy becsomagolva, futárnak átadva, következő nap érkezik!!!
Nos tehát még akár OK, hogy én telefonálgatok a saját rendelésem miatt, de miképp lehet, hogy azzal akasztanak hasba, hogy késni fognak, mert először vidékről, majd meg már külföldről jön a termék, aztán néhány óra múlva meg útba indítják?! Netán túl olcsón tették fel, s megpróbálták stornóztatni velem?! Gyakorlatilag majdnem töröltem is a rendelést - visszautaltatva az összeget, kétszer hívva őket, az én időmet rabolva… de a legfontosabb: egyszer nem kaptam egy olyat, hogy „Elnézést!”!
Nekem bejött telefonos rendelės,korrekt pontos szállítàs!!
Tisztelt Haribo,
Nem igazán van logika a hozzászólásodban, inkább Téged kellene kiszűrni...
Üdvözlettel,
Notebookspecialista.hu
Blama, nem a meghírdetett modell van a tényleges ajánlat mögött
Ezeket nem ártana kiszűrni, mert csak a szopás van vele.
Messzíről ordít, hogy a termék is vagy 50ezerrel olcsóbb...
Üzletek
-
1037
Budapest III. kerület,
Bojtár utca 7
Telefon: +3614451500Nyitva tartás: H-P: 08:30-16:00h
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre