Notebookspecialista.hu

Notebookspecialista.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.1 (17 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2019. június 18.

***

2019. június 12.

Kedvesek,gyorsak.

2019. június 9.

Jók.

2019. május 26.

Csak jó véleménnyel lehetek velük kapcsolatban.

2019. május 22.

Én most rendeltem másodszor.Nálam minden rendben volt.

2019. május 22.

Masnapra megjott a cucc, nagyon gyorsak voltatok. Koszonom!

2018. december 20.

Szállítás nem érkezik, értesítés a késésről nem érkezik, érdeklődő emailekre válasz nem érkezik. A rendelés telefonon történő törlése után a pénzt "megpróbálják majd visszautalni". Soha többet nem rendelek innen.

2018. május 4.

Időben megkaptam a rendelés, a jó ár miatt rendeltem innen.

2018. május 2.

2017.12.04-én rendeltem egy tabletet. Amikor elmentem az üzletbe átvenni, még nem érkezett meg, mondták, hogy 1-2 nap múlva menjek vissza. Nem volt időm visszamenni, így telefonon érdeklődtem, hogy megérkezett-e. Türelmetlenül elmondták, hogy e-mailt fogok kapni, ha náluk lesz a tablet. Több nap múlva sem kaptam mailt, így 12.14-én írtam nekik, hogy mi a megrendelésem státusza - erre a levélre azóta sem kaptam választ, és azóta sem érkezett meg, amit rendeltem, úgy, hogy már 2018.05.02. van, vagyis 5 hónap eltelt. Szerencsére nem fizettem előre, így anyagi kár nem ért.

2018. április 25.

Minden rendben volt a rendeléssel, időben megkaptam a terméket.

2018. április 11.

Megbízhatatlan a webshopjuk. A megrendelt terméket nem kaptam kézhez. A késedelmet ők nem jelezték, megkeresésemre hímeztek-hámoztak, majd elismerték, hogy a raktáron lévőként megjelölt és előre kifizetett termék nem található meg a készletükben. Tíz nap várakozás után egyoldalúan elálltak a szerződés teljesítésétől. Azt ígérték, hogy visszaküldik a pénzemet, azóta is várom.

2018. április 11.

Teljesen megbízhatatlan ez a webáruház. Raktáron lévő státuszú terméket rendeltem 1 napos várható szállítási idővel. Ha fontos, hogy megadott időben kézhez kapd a terméket, válassz másik céget. Engem 10 napig hitegettek, hogy most ezért meg azért nem tudják küldeni a megrendelt és előre kifizetett tabletet. Most arra várok, hogy visszautalják a pénzemet, ha küldik egyáltalán. Sürgősen szükségem lett volna a termékre, nagyon sok idegeskedést megspóroltam volna magamnak, ha inkább egy normális cégtől rendelek.

2017. december 16.

Megbízhatatlan webáruház. Ha rendelni akarsz egyáltalán nem biztos, hogy meg is kapod a terméket, ellenben az üres hazugságokkal és az igéretekkel. Az nagyon megy. Én egy "raktáron" státuszú terméket vásároltam, aminek elméletileg 2017. november 30-án kellett volna megérkeznie. Ez a mai napig nem történt meg. Sürgős lett volna, de már át sem vagyok hajlandó venni.

2017. február 8.

Kiválasztott (raktáron státuszú) terméket rendeltem a Notebook Specialista oldalról. Kiszállítás a visszaigazolás szerint 2 munkanapon belül (azaz holnapután) volt várható.
Másnap telefonon kerestek a boltból, azonban a számlázási címen feltüntetett telefonszámon a szállítási cím száma helyett. Valójában érthetetlen, hogy miért is kell a számlázáshoz telefonszámot és e-mail címet megadni – s leginkább miért azon kerestek?! A szállítási telefonszámon vagyok elérhető, hiszen hozzám kellene, hogy befusson az áru, én veszem át (ezért van szállítási cím)!
Információ végül átjött hozzám, tehát felhívtam a boltot: „probléma van, a kiválasztott termék nem fog megérkezni a következő napon, késik kicsit, mert vidéki beszállítótól van, s nem Pestről jön”. Akkor miért is volt úgy fent az oldalon, hogy 2 munkanapos kiszállítás?! Menetben voltam, ezért nem tudtam megadni a rendelési azonosítót, ezért kérték, hogy hívjam vissza őket ha majd tudom az azonosító számot, s eldönthetem töröltetem e a rendelést.
Következő nap azonnal telefonáltam. Megadtam a rendelési számot. Most az az információ jött, hogy valóban nem tudják küldeni, mert az áru külföldről jön (előző nap még vidék volt!), s nem tudni mennyit fog késni. A kérdésre, hogy mégis kb. mennyit: „hát nem tudni ezt, napokat, de lehet, hogy heteket is”! Heteket?!
Abban maradtunk, hogy mivel nem sürgős, s mivel kártyával ki is fizettem a dolgot, kivárom. Erre késő délután jött egy e-mail tőlük, hogy becsomagolva, futárnak átadva, következő nap érkezik!!!
Nos tehát még akár OK, hogy én telefonálgatok a saját rendelésem miatt, de miképp lehet, hogy azzal akasztanak hasba, hogy késni fognak, mert először vidékről, majd meg már külföldről jön a termék, aztán néhány óra múlva meg útba indítják?! Netán túl olcsón tették fel, s megpróbálták stornóztatni velem?! Gyakorlatilag majdnem töröltem is a rendelést - visszautaltatva az összeget, kétszer hívva őket, az én időmet rabolva… de a legfontosabb: egyszer nem kaptam egy olyat, hogy „Elnézést!”!

2016. szeptember 16.

Nekem bejött telefonos rendelės,korrekt pontos szállítàs!!

2009. augusztus 7.

Tisztelt Haribo,

Nem igazán van logika a hozzászólásodban, inkább Téged kellene kiszűrni...

Üdvözlettel,
Notebookspecialista.hu

2007. november 12.

Blama, nem a meghírdetett modell van a tényleges ajánlat mögött
Ezeket nem ártana kiszűrni, mert csak a szopás van vele.
Messzíről ordít, hogy a termék is vagy 50ezerrel olcsóbb...

A bolt adatai
A bolt leírása
Magyarországi készülékek, hivatalos viszonteladótól, gyártó garanciával.

Üzletek

  • 1037 Budapest III. kerület, Bojtár utca 7
    Telefon: +3614451500
    Nyitva tartás: H-P: 08:30-16:00h
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre