Notebookspecialista.hu

Notebookspecialista.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2.3 (10 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2018. május 4.

Időben megkaptam a rendelés, a jó ár miatt rendeltem innen.

2018. május 2.

2017.12.04-én rendeltem egy tabletet. Amikor elmentem az üzletbe átvenni, még nem érkezett meg, mondták, hogy 1-2 nap múlva menjek vissza. Nem volt időm visszamenni, így telefonon érdeklődtem, hogy megérkezett-e. Türelmetlenül elmondták, hogy e-mailt fogok kapni, ha náluk lesz a tablet. Több nap múlva sem kaptam mailt, így 12.14-én írtam nekik, hogy mi a megrendelésem státusza - erre a levélre azóta sem kaptam választ, és azóta sem érkezett meg, amit rendeltem, úgy, hogy már 2018.05.02. van, vagyis 5 hónap eltelt. Szerencsére nem fizettem előre, így anyagi kár nem ért.

2018. április 25.

Minden rendben volt a rendeléssel, időben megkaptam a terméket.

2018. április 11.

Megbízhatatlan a webshopjuk. A megrendelt terméket nem kaptam kézhez. A késedelmet ők nem jelezték, megkeresésemre hímeztek-hámoztak, majd elismerték, hogy a raktáron lévőként megjelölt és előre kifizetett termék nem található meg a készletükben. Tíz nap várakozás után egyoldalúan elálltak a szerződés teljesítésétől. Azt ígérték, hogy visszaküldik a pénzemet, azóta is várom.

2018. április 11.

Teljesen megbízhatatlan ez a webáruház. Raktáron lévő státuszú terméket rendeltem 1 napos várható szállítási idővel. Ha fontos, hogy megadott időben kézhez kapd a terméket, válassz másik céget. Engem 10 napig hitegettek, hogy most ezért meg azért nem tudják küldeni a megrendelt és előre kifizetett tabletet. Most arra várok, hogy visszautalják a pénzemet, ha küldik egyáltalán. Sürgősen szükségem lett volna a termékre, nagyon sok idegeskedést megspóroltam volna magamnak, ha inkább egy normális cégtől rendelek.

2017. december 16.

Megbízhatatlan webáruház. Ha rendelni akarsz egyáltalán nem biztos, hogy meg is kapod a terméket, ellenben az üres hazugságokkal és az igéretekkel. Az nagyon megy. Én egy "raktáron" státuszú terméket vásároltam, aminek elméletileg 2017. november 30-án kellett volna megérkeznie. Ez a mai napig nem történt meg. Sürgős lett volna, de már át sem vagyok hajlandó venni.

2017. február 8.

Kiválasztott (raktáron státuszú) terméket rendeltem a Notebook Specialista oldalról. Kiszállítás a visszaigazolás szerint 2 munkanapon belül (azaz holnapután) volt várható.
Másnap telefonon kerestek a boltból, azonban a számlázási címen feltüntetett telefonszámon a szállítási cím száma helyett. Valójában érthetetlen, hogy miért is kell a számlázáshoz telefonszámot és e-mail címet megadni – s leginkább miért azon kerestek?! A szállítási telefonszámon vagyok elérhető, hiszen hozzám kellene, hogy befusson az áru, én veszem át (ezért van szállítási cím)!
Információ végül átjött hozzám, tehát felhívtam a boltot: „probléma van, a kiválasztott termék nem fog megérkezni a következő napon, késik kicsit, mert vidéki beszállítótól van, s nem Pestről jön”. Akkor miért is volt úgy fent az oldalon, hogy 2 munkanapos kiszállítás?! Menetben voltam, ezért nem tudtam megadni a rendelési azonosítót, ezért kérték, hogy hívjam vissza őket ha majd tudom az azonosító számot, s eldönthetem töröltetem e a rendelést.
Következő nap azonnal telefonáltam. Megadtam a rendelési számot. Most az az információ jött, hogy valóban nem tudják küldeni, mert az áru külföldről jön (előző nap még vidék volt!), s nem tudni mennyit fog késni. A kérdésre, hogy mégis kb. mennyit: „hát nem tudni ezt, napokat, de lehet, hogy heteket is”! Heteket?!
Abban maradtunk, hogy mivel nem sürgős, s mivel kártyával ki is fizettem a dolgot, kivárom. Erre késő délután jött egy e-mail tőlük, hogy becsomagolva, futárnak átadva, következő nap érkezik!!!
Nos tehát még akár OK, hogy én telefonálgatok a saját rendelésem miatt, de miképp lehet, hogy azzal akasztanak hasba, hogy késni fognak, mert először vidékről, majd meg már külföldről jön a termék, aztán néhány óra múlva meg útba indítják?! Netán túl olcsón tették fel, s megpróbálták stornóztatni velem?! Gyakorlatilag majdnem töröltem is a rendelést - visszautaltatva az összeget, kétszer hívva őket, az én időmet rabolva… de a legfontosabb: egyszer nem kaptam egy olyat, hogy „Elnézést!”!

2016. szeptember 16.

Nekem bejött telefonos rendelės,korrekt pontos szállítàs!!

2009. augusztus 7.

Tisztelt Haribo,

Nem igazán van logika a hozzászólásodban, inkább Téged kellene kiszűrni...

Üdvözlettel,
Notebookspecialista.hu

2007. november 12.

Blama, nem a meghírdetett modell van a tényleges ajánlat mögött
Ezeket nem ártana kiszűrni, mert csak a szopás van vele.
Messzíről ordít, hogy a termék is vagy 50ezerrel olcsóbb...

A bolt adatai
A bolt leírása
Magyarországi készülékek, hivatalos viszonteladótól, gyártó garanciával.

Üzletek

  • 1037 Budapest III. kerület, Bojtár utca 7
    Telefon: +3614451500
    Nyitva tartás: H-P: 08:30-16:00h
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre