MűszakiStore.hu - webáruház

MűszakiStore.hu - webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 3.1 (23 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. január 30.

SZEMÉT CSALÓ BANDA!!
Hibás terméket küldenek garancialap nélkül amit utólag nem pótolnak. A honlapon feltüntetett mobil számokon elérhetetlenek és a vezetéke számon is letagadják magukat. Senkinek sem ajánom.

2016. június 14.

100 %-ban megbízható boltnak tartom. Klimát rendeltünk szereléssel együtt. Nagyon elégedettek vagyunk. A szállitást sajnos a csúcsforgalom miatt nem tudták a megbeszélt időpontra tartani, de felhívtak bennünket és elnézést kértek. A szerelők profi munkát végeztek, precizek, pontosak. Mindenkinek ajánlani tudom az áruházat. Nagy-nagy köszönet a munkájukért. amennyiben a jövőben szükségünk lesz bármilyen háztartási gépre, biztos, hogy csak a Műszaki Storne-tól rendelünk.

2016. február 9.

Mert nem írták le hogyan milyen állapotban szállítják el a régi tűzhelyt ráadásul amit rendeltünk ki esik a gombja és azt mondták hogy ez természetes a tisztítás véget

2015. november 14.

Most várom tőlük a terméket. Későn néztem utána a véleményeknek. Most már csak reménykedni tudok, hogy azt hozzák amit rendeltem és persze jó állapotú lesz.

2015. október 21.

Sem a megrendelt árú, sem a kapcsolt szolgáltatás nem felelt meg az előzetesen telefonon megrendeltnek, sem a leadott rendelésnek.

2015. február 25.

Megadott áron rendelt áru rendelését visszaigazolják, majd 20 nap múltával közlik, hogy az eredeti áron nem tudják szállítami. Az ügyintéző - hivatalból persze - értetlenkedik.
Ha az áru szerepel a honlapon egy bizonyos áráért, ÉS nem írják oda, hogy az ár bizonytalan vagy változhat, akkor az egyrészt a vásárló megtévesztése másrészt pedig az Electro Store trehánysága.

MűszakiStore.hu - webáruház válasza (2015. március 2.) :
Tisztelt Vásárló!
Mi a MűszakiStore vagyunk nem az Ön által írt Electro Store.
2015. január 6.

Hibásan érkezett a termék, de erre csak az első próbamosás után derült fény. Nulla felelősségvállalás- a termék cseréjét kértük, ahogy az ilyenkor következett volna- de ezt megtagadták. Erre szerettünk volna elállni a vásárlástól; az új ptk szerint ez 14 nap (nem 8), de mindegy, mert mi ezt az 5. napon kértük. Sem a pénzünket nem láttuk azóta, sem a békéltető tárgyaláson nem jelentek meg. Így próbáld meg érvényesíteni a téged megillető jogokat!!! Mikor webáruházból rendelsz, jó hiszeműen előre fizetsz, és nem segítenek megoldani utána a gondodat. Hát, köszi szépen, itt soha többet nem vásárolok.

2014. július 1.

2014. júniusában vásároltam tőlük egy mosógépet, de sajnos nem olvastam el a véleményeket a boltról.
Így már csak csatlakozni tudok az előttem "szólókhoz".
A bolt az olyan balekokra utazik akik nagy örömmel átveszik a kiszállított terméket majd észreveszik, hogy a gép törött és a garanciajegy sem az aminek látszik. A pénztártól való távozás után reklamációt természetesen ők sem fogadnak el.
Erős a gyanú, hogy sérült gépekkel seftelnek és ezeket adják el úgy , mintha újak lennének.
Rakjatok a pénzetekhez egy ötezrest és vásároljatok rendes helyről ép terméket!

2013. december 14.

2013 január 23-án vásároltam tőlük egy Samsung vf 600nxw mosógépet.A vásárlással semmi probléma nem volt,minden a legnagyobb rendben zajlott.A mosógép is jól működött egészen mostanáig,na de semmi gond gondoltam,elvégre 2év garancia van rá ,ezért is választottam ezt a típust.
A Samsug szerelő kijött és két dolgot állapított meg,az egyik,hogy a mosógép csapágyas,a másik,hogy a garanciajegy csak egy sima fénymásolat,ezt miután jobban megnéztem én is alátámaszthatom,ebből következik,hogy garanciában nem javítható.
Mindenkinek azt ajánlom,hogy bármit is vesz és nem csak itt,a garanciajegyet alaposan nézze meg,hologram és egyéb valódíságot bizonyító dolgok.....legközelebb én is így teszek.

2013. december 2.

Egy Hajdu kéményes gázbojlert vásároltam, amit sötétedéskor hoztak meg. A futár sietett, gyorsan aláíratta a papírokat és eltűnt. Sajnos későn vettem észre, hogy a leszállított terméken több sérülés is van. Azonnal hívtam a szállítót (Royal-Sprint Kft. ) akik természetesen már nagyon messze jártak, és nem voltak hajlandóak visszajönnni) aztán a Net-Benefit KFT-t, akik nem túl udvariasan elküldtek a balfenékre azzal, hogy ha átvettem, akkor enyém a kár, miért nem olvastam el az ÁSZF-et. Írtam e-mailben is egy reklamációt, de válaszra sem méltattak 2013 okt 30.-óta.
A magánvéleményem a cég reakciói alapján az, hogy szállítási sérült árut adnak el teljes áron, és aki nem veszi észre, az úgy járt.
Az életben nem rendelek tőlük semmit. A futár cégtől sem.

2012. augusztus 31.

Vásároltam egy felültöltős mosógépet, nagyon segítőkész volt aki felvette a telefont, a megbeszéltek szerint szállítottak, ideérkezés előtt l órával is értesítettek, hogy mikor érnek a lakcímre, a kiválasztott mosógép itt volt a legolcsóbban megvásárolható. Hűtőszekrényt is csak tőlük fogok vásárolni.

2011. szeptember 30.

Minden szempontból meg vagyok elégedve ezzel az webáruházzal!
Ők voltak a legolcsóbbak, kedves volt az ügyintéző, gyorsan szállítottak ki mindent, pontosan informáltak, segítettek a választásban és nagy a választék.
Legyen ilyen jó mindegyik áruház!

2011. szeptember 15.

Rendeltem tőlük egy mosógépet amit sajnos csak a szállítás után nyitottam ki, ez nyilván az én hibám. Az viszont hogy egy törött mosógépet küldtek az meg aztán minősíthetetlen stíusban beszéltek velem telefonon az az ő hibájuk. Nem adtak számlát sem, állítólag majd postázzák.
Senkinek sem ajánlom!

2011. május 6.

Szolgáltatásukkal maradéktalanul meg vagyok elégedve, gyorsak, pontosak, árban is "vevőbarátok". További jó munkát kívánok.

2011. április 4.

Kedves vásárlótársaim!

Ez a cég a legkorrektebb, akikkel eddig a webáruházak közül dolgom volt. Mindenről előre telefonon tájékoztattak, kedvesek voltak, segítettek a választásban, mert nem voltam teljesen biztos mekkora radiátorokra és kazánra lesz szükségem hogy kifűtsem a szobákat.
A házamhoz kiszállítottak mindent, itt fizettem a futárnak.
Nagyon olcsóak a termékeik és megbízhatóak, szerintem nem kell több!
Nézzétek meg az oldalukat, érdemes!

2011. március 7.

Nagyon meg vagyok elégedve a gyors pontos és rugalmas ügyintézéssel!

2011. február 17.

A nyújtott szolgáltatással a legmesszebbmenőkig meg vagyok elégedve!

2010. október 6.

Sziasztok!
Mindenkinek ajánlom Őket. Több helyről rendeltem már neten keresztül, de most először érkezett pontosan a megrendelt termékem. Minden fontos információt elmondtak a rendelésemről, fizetésről szállításról telefonon keresztül, és a megbeszéltek szerint történt minden. Két nap alatt megkaptam mindent. Nagyon meg vagyok elégedve velük.

2010. október 1.

Maximálisan elégedett vagyok Önökkel. A megrendelésemet alig 24 óra alatt teljesítették!
Eredetileg máshol rendeltem meg a mosó-szárítógépet, de két hét elteltével még
a megrendelésem státuszát se tudták megmondani. Önöket felhívtam dél körül és másnap
délután már használhattam is az új gépet! Nagyon klassz!
Köszönettel:BE

2010. október 1.

Sziasztok!
Először rendeltem interneten és nagyon meg vagyok elégedve. Felhívtam őket és segítettek a termék kiválasztásában is. (Ugyan olyan áron sokkal jobbat ajánlottak) Megbeszéltük, hogy mikor és hova szállítsák a mikrómat és a szagelszívót és pontosan érkezett minden. Két nap alatt megkaptam mindent. Legközelebb is biztosan tőlük rendelek.

2010. október 1.

Rendeltem hűtőt, mikrót meg elszívót. Minden időben megérkezett, jó áron. Lemaradt egy garanciajegy, de pótolták két napon belül. Precízek a srácok.

2009. július 24.

Tisztelt Richard Tator!

Ezúton is elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért!

„amikor is először magasabb árat mondott, mint ami fel volt tüntetve” = A leírtakban nem tért ki arra, hogy az említett rendelés az ÁFA emelését követő 48 órán belül adta le. Ez idő alatt nem volt alakalmunk lejavítani az összes árat, amit a rendelés személyes visszaigazolásakor közöltünk is a vásárlókkal – így Önnel is-, a főoldalon kiemelt helyen feltüntettük, hogy az árak javítása néhány napot igénybe vesz!

„több napi időhúzás után” = Valamint arról is tájékoztattuk, hogy a hűtőszekrényt nem tudtuk szállítani raktárról, így azt nekünk is meg kellet rendelni, ami néhány napba telik.
Újbóli elnézését kérjük, minden igyekezetünkkel azon vagyunk hogy ilyen eset NE fordulhasson elő.

Tisztelettel,
MűszakiStore.hu - csapata

2009. július 14.

A kínált terméket (hűtőszekrény) több napi időhúzás után (amikor is először magasabb árat mondott, mint ami fel volt tüntetve) nem tudta leszállítani. Én biztos nem választom őket újra, nagyon pórul jártam.

A bolt adatai
A bolt leírása
Gyors és kényelmes vásárlást kínálunk Önnek. Rendeljen akár telefonon (06 70/3-63-63-54) és fizetnie csak akkor kell, ha a terméket átveszi az Ön otthonában. Így elkerülheti a sorban állást, a cipekedést, miközben ráadásul még pénzt is spórolhat.
Ha termékeinkkel kapcsolatban kérdése van vagy segítségre van szüksége a választásban forduljon hozzánk bizalommal.

MűszakiStore.hu - az Ön partnere

Üzletek

  • Budapest,
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés