Hasznos-Holmik


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Nem tudtam kifizetni a megrendelésem, mert lefagyott az egész, próbáltam visszalépni, erre eltűnt minden, a főoldalt töltötte be, korár üres. A megrendelésről kaptam egy igazoló emailt annak ellenére, hogy fizetés nem történt. Erre írtam nekik, hogy nem tudtam kifizetni, hogyan oldjuk meg? Kaptam egy kioktató választ, hogy ott van az oldalukon, hogy ilyen esetben kiküldik utánvéttel. Visszaírtam, hogy nem kívánok ezért többlet pénzt fizetni, akkor sztornózzák a megrendelésem. Erre is kaptam egy kioktatást. Én meg azt hittem, hogy jó fej vagyok, mert jelzem nekik, hogy nem tudtam fizetni nem az én hibámból.

Minden rendben történt,azt a minőséget kaptam,amit ígértek.

Minden rendben ment, a rendelést 2 nap alatt szállították

Január 6-án rendeltem két irodai eszközt a boltba, lőre fizetéssel. Bár a fizetés azonnal megtörtént, a termék azóta (15 napja) sem kaptam meg. A bolt két hitergető emailt küldött ugyan, de mindegyik vállat hgatáridő lejárt. Ennyi idő alatt Kínából is megkaptam volna a termékeket, az eljárás és a dilettáns kereskedői magatartás felháborít.

Kártyás fizetés nem sikerült így a terméket kiküldték kéretlenül utánvétellel amit nem vettünk át. A szállítási költségről fenyegető számlát küldtek, állítólag így működik az ASZF. Jó kis átverés a honlap ha valamit nem jól írsz be
Üzletek
- Interneten keresztül
- Nincs adat.
- Nincs adat.
- Fizetés utánvéttel