Bútorpiac


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a Bútorpiac legnépszerűbb termékeit!

Rendeltem náluk egy Monna 160x200 cm-es ágyrácsot a Pepita.hu weboldalon keresztül. Amikor nem érkezett meg a vállalt határidőre, megsürgettem. Két nap múlva kiküldtek egy 80x200 cm-es ágyrácsot. Ezt fényképeztem, majd kitöltöttem a reklamációs űrlapot a Pepitánál is, és a gyártó M&D Holding kft. honélapján is. Őket fel is hívtam... Válaszukban annyi volt, hogy 30 (!) nap az ügy KIVIZSGÁLÁSI ideje. (Hozzátartozik, hogy folyamatosan egyenszövegeket, űrlapokat küldözgettek...) Amikor megígértem egy fogyasztóvédelmi eljárást, akkor jött egy válasz, hogy a cserekérelmet nem tudják teljesíteni, visszautalják a pénzt, vagy küldenek egy másik, drágább terméket, felár nélkül. Ekkor már nem bíztam bennük, ezért azonnal vettem egy ágyrácsot egy bútorboltban. Még aznap délután jött egy újabb levél, hogy megtalálták a raktárban az elkeveredett terméket, előző levél semmis, küldik a futárral... Felhívtam őket, írtam levelet, hogy már nem tartok rá igényt, küldjék vissza a pénzt, én pedig küldöm a tévesen kapott holmijukat. Ezt nyugtázták. Ügyfélszolgálat os hölgy mondja, hogy a kolléga majd megírja, hogyan tovább, egyeztessünk... Másnap kapom a futár cégtől az értesítést, hogy jönnek a csomagért... Komolyan? Ennyit az egyeztetésről, pont nem leszünk otthon... Kész káosz az egész cég.

Egy hónap alatt nem tudják kiküldeni az alkatrészt, amit a szállításkor kiküldött csomagba nem tettek bele ☹️

Mint ahogy az alábbiakban írták a panaszosok, hogy silány minőségű terméket, küldenek, amely köszönő viszonyban sincs, azzal a termékkel, amit reklámoznak a Facebookon.
Ma érkezett meg a csomag, s meglepetésemre a cserép össze volt benne törve, azaz a termék nem használható!
Mindezekre való tekintettel kérem, hogy a termék árát és a postaköltségemet térítsék meg.
Elérhetőségem:
janos.majer.tokaj@gmail.com
06 30 925 0192
Rendelésszám:
40238-275457
SAJASRL8683742496373cs-TM262
Lámpaárnyalat Arany -Fekete

Nem küldték a terméket, és a pénzem nem akarják vissza utalni! Csak ígérgetnek!!!

1.5 hónapja érkezetett meg a bútor silány minőségű rosszul leszabott méretek panasz levelet is küldtem semmi reakció telefonos hívásnál le kezelő módon csak hárítanak senkinek sem ajánlom !

Másfél hónapja várom a megrendelt terméket ami ki van fizetve. Többször érdeklődtem, de nem kaptam pontos információt. Nagyon szomorú és felháborító!!!

A futárszolgálatukat sokszori hívás után lehet elérni, pontatlanok. A rendelt étkezőasztalnak az összes lapja karcos, levan pattogva a széle. NEM AJÁNLOM SENKINEK!

2023. december 13-án rendelt szék 2024. január 8-án érkezett meg. Megbízhatatlan futárszolgálattal dolgoztattak (állítóag idén már GLS), a kommunikáció nem megfelelő, nem érzem, hogy bármit is megtettek volna, hogy a szállítás időben megtörténjen. 3-5 munkanap volt feltüntetve a szállításra. Csoda, hogy most megkaptuk. Nem ajánlom a céget, soha többet nem rendelünk onnan.

Rendeltünk egy komódot de sajnos csak a felét kaptuk meg!!Persze telefonon nem sikerült semmit rendezni velük!A reklamációs ürlap feldolgozása pedig 72 órát vesz igénybe!Persze én az egész butort fizettem ki!Ez elszomoritó!!!!!

Időben megérkezett, a futár nagyon kedves volt, még pár tanácsot is adott az összeszereléssel kapcsolatba, maximálisan elégedett vagyok! :)

2023 áprilisában anyaghiba miatt cserélni kellett a 2022 novemberében vásárolt székemet. Ügyfélszolgálat azonnal válaszolt a levelemre, s kérték igazolásként a termékről készült fotókat és a számlát. Elküldése után 1 órán belül felvették velem a kapcsolatot, s rögtön intézték a gyártóval a cserét. Négy nap múlva vidékről megérkezett kifogástalan minőségben az új cseretermék. A butorpiac.hu ügyfélszolgálata első osztályú, jótállási ügyintézésük példa értékű. Érdemes náluk vásárolni, mert náluk nem csak a vásárláskor fontos a vevő!

2023 áprilisában anyaghiba miatt cserélni kellett a 2022 novemberében vásárolt székemet. Ügyfélszolgálat azonnal válaszolt a levelemre, s kérték igazolásként a termékről készült fotókat és a számlát. Elküldése után 1 órán belül felvették velem a kapcsolatot, s rögtön intézték a gyártóval a cserét. Négy nap múlva vidékről megérkezett kifogástalan minőségben az új cseretermék. A butorpiac.hu ügyfélszolgálata első osztályú, jótállási ügyintézésük példa értékű. Érdemes náluk vásárolni, mert náluk nem csak a vásárláskor fontos a vevő!

Még nem kaptam az általam megrendelt termékről csak visszaigazolást a vásárlási szándékomról az ígért két hét már lejárt.

Szeptemberi (7-i rendelés, utalás, 8-i visszaigazol) rendelést még mindig nem szállították le. Semmitmondó válasz : folyamatban van.

Nagyon kedvesek, segítőkészek. Sérülten érkezett hozzám a bútor. Reklamációt azonnal fogadták. A cseredarabot J.Krisztián személyesen hozta ki. Ha tehetném 10 csillagot is adnék. Csak ajánlani tudom.

megbízhatatlan cégnek tűnik ! 2 hete elutaltuk egy kanapé árát de szállításról átvételről még nem tudnak mondani semmit ! arrogánsan elutasít ha kérek egy telefonos elérhetőséget vezetőhöz!

Kiszállítással tökéletesen elégedett vagyok! Pontos felvilágosítást kaptam mindig a jelenlegi állapotról!

Megbízhatatlan a cèg! December 23-ra ígèrtèk, hogy megjön a nappali szekrènysor, amit rendeltem tőlük! A mai nap kaptam az emailt, hogy kèszlethiány miatt várnom kell 2-4hetet. Köszönöm a "kedves" cègnek ès az ügyintèző hölgynek, hogy ennyire nem èrtenek a dolgukhoz. Nem hiába szerettem volna, ha megjön 23ig, karácsonyi ajándèk lett volna a szekrèny. Senki ne rendeljen ettől a cègtől! Nagyon megbízhatatlanok!!

Csillagos ötös 5*‼Kiemelnél mindenképpen Szabó Tibort.Emberségből jeles.Ugyan is véletlenül rossz bútor került kiszállításra és mindvégig türelemmel állt rendelkezésemre és a problémát emberi módon megoldotta!Példaértékű!!!

Megtetszett egy szekrénysor.
Megrendeltük. Nem volt készleten de készségesen elmondták, hogy 2-3 hét mire beérkezik.
Meg is kaptuk.
Könnyű volt összeszerelni.
Köszönjük. Máskor is innen vásárolok

Minden rendben volt. gyors pontos szállítással

Konyhabútort vásároltunk a webáruháztól, az anyagmegmunkálás ár/érték arányban rendben van, de... A leírás és a valóság között óriási a különbség. Például fogantyúk anyaga "fém" na ez fémes hatású gyenge minőségű műanyag. A méretek nem passzolnak, több centiméter az eltérés a leírás és a legyártott szekrények között. Nekem a rendelt termék a "rémálom kategória". Senkinek sem ajánlom hogy ezekből a bútorokból rendeljen. Aki szereti a kihívásokat, él hal az extrém dolgokért, azoknak viszont meleg szívvel ajánlom.

Nem szálllitottak a megígért időintervallumon belül. Újabb és újabb probléma adódott náluk. Egy újabb "elnézést kérünk" levelük után közöltem, hogy többé nem vásárolok tőlük semmit. Erre hogy, hogy nem a nagy nehezen kiszállitott műanyag kerti székek mindegyikére "levakarhatatlan" matricát kellett ragasztani.

Rendeltem egy pietro 160-as franciaágyat matraccal.
Már a szállítás sem valósult meg zökkenőmentesen.
A termék összeszerelése után két nappal az egyik ágytartó lap kettétörött.
Az ügyfélszolgálat lekezelően, kioktatóan beszélt velem.
Sokadik levelezés után hajladóak elfogadni részenről az elállást.
A terméket nem szállítják el. Nekem kell intézni egy szállítót.
20 nappal a visszaszállítás után még nen tórténik semmi.
Újbóli telefonáláskor kiderült nem tudnak semmit a termékről.
Majd másnap egy ímél érkezett, hogy elállhatok a terméktől, de a matrac árát nem adják vissza, mert felbontásra került.
De méltányosságból 30%-ot visszaadnak.
Majd 72.000Ft helyett 56.000Ft-ot kaptam vissza, ráadásul kétszer 6000Ft szállítást is állnom kellett.
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Személyes átvétel
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel