Anno Store

Anno Store
HIRDETÉS
Anno Store Értékelései Értékelések átlaga: 2.7 (15 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg az Anno Store legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. március 16.

Rendeltem tőlük egy digitális nyomáskapcsolót!
A termék hibás volt, ezért visszaküldtem.
Ez 2011. 02. 18.-án volt, amit a posta 19.-én kézbesített!
Azóta nem történt semmi!
Sem értesítés, sem termék!

Nem valószínű, hogy nálam megbízható bolt lesz valaha!

Anno Store válasza (2021. március 22.) :
Kedves József, nagyon örülünk, hogy talált egy értékelő oldalt és ide írt ahelyett, hogy a telefon kért emailt elküldte volna nekünk az adataival és a problémával. Az értékelésben lévő terméket megkaptuk amit ön károsított azzal, hogy levágta a védőföldelő kábelt. (megjegyzem ez nem túl egészséges dolog) A beszállítónk ennek ellenére jóváírta. Tehát még mindig várjuk a kért emailt és visszautaljuk az összeget. A vásárlás és a visszaküldés 2021-ben történt.
2018. május 31.

Maximálisan elégedett vagyok, mint a termékkel, a figyelmes, kedves ügyintézéssel és a hihetetlen gyors kiszállítással. Délután érdeklődtem egy zuhanyszett elérhetőségéről. a fiatalember rögtön utána is nézett, hogy van e raktáron. Az utolsó db volt, kértem rakja félre és azonnal rendelem. Azonban a figyelmetlenségemből adódóan nem adtam le helyesen a rendelést, de szerencsére a fiatalember visszahívott, hogy valami hiba történhetett, mert nem érkezett be a megrendelést. Gyorsan leadtam még egyszer, és másnap délben már itt is volt a csomagom. Hálásan köszönök mindent, máskor is szívesen vásárolok Önöktől. További sok sikert kívánok!

2018. április 26.

hűtőt rendeltem sokáig csak hitegettek h nemsokára beérkezik a raktárból végül 3 hét után emeltek az áron a re ndelés csúszásáról nem értesitettek nekem kellett érdeklődni nem hivtak vissza emailt nem küldtek a terméket végül máshol vettem meg

2017. december 7.

Rendeltem a Webáruházból, egy mini hűtőt a kisfiamnak mikulásra. Telefonon felvettem velük a kapcsolatot, és kérdeztem, hogy ha még aznap megrendelem a hűtőt, mikor fogom megkapni. Azt a választ kaptam, hogy hétfőn, még mikulás előtt, és ezt garantálják. Hétfőn délután újra felvettem velük a kapcsolatot, és kérdeztem, hogy mikor fog megérkezni. Ekkor közölték velem, hogy van a külső raktáron, de túl sok az árú benne, és nagy munka lenne most megkeresni, de még lát rá rá esélyt hogy megkapom mikulásig. Természetesen nem kaptam meg, és visszajelzést sem kaptam!

2017. december 4.

Nagyon elégedett vagyok .Tájékoztattak emaill-ban is a termékről. Telefonon értesítettek a megrandelt árú érkezéséről ---amit a megbeszélt időben meg is kaptam.Köszönet a pontos korekt munkájukért. A jövőben is bizalommal fordulok Önökhöz. J. Sándorné Mezőtúr...

2017. május 31.

Csak így tovább, meg vagyok elégedve.

2016. november 12.

én már többször rendeltem innen de még semmi problémám nem volt

2016. szeptember 29.

Nem ajánlom senkinek!

már másfél hete , hogy személyesen az üzletben bent jártam
és rendeltem egy tabletet,
A felírták egy papírra a rendelést ( füzetbe)

Mondták hogy hívnak ha az üzletbe érkezett a tablet.
2-3 munkanapot ígértek.
Azóta sem hívtak .
Megvettem máshol.

2016. március 10.

Miután elküldtem a 134.000 forintos rendelésemet nekik délután keresett egy hölgy telefonon, hogy előleget kellene utalnom legalább 60.000 forintot. Fura volt, de rendben, másnap elutaltam az összeget, majd az utalásom visszaigazolására küldött e-mailemre válaszként felvilágosítottak, hogy ha a termékek mégsem tetszenének, akkor az előleget ők már bizony nem adják nekem vissza! Magyarán internetes vásárlás a "saját módjukon" nem az internetes vásárlás egyébként rájuk is vonatkozó szabályai szerint. Jelenleg az előlegem visszautaltatásáért küzdök, amit az áruház "magasságait" jellemző válasz e-mailben meg is ígért. Idézet a levélből: "Az összeget visszautalom, a rendelését töröltem.
Ha nézelődni szeretne ajánlom figyelmébe a Media Markt-ot. Ott válogathat kedvére." Nos az óta az oldalról már "ki lettem tiltva", de az utalás még nem érkezett meg.
Gondolom tesznek rá magasról, de én biztosan elkerülöm őket, és másoknak is ezt ajánlom, főleg ha előleget kérnek, amit "foglalóként" szeretnének kezelni igencsak TÉVESEN!

2015. december 15.

Gyors, korrekt ügyintézés. Az áru nem volt raktáron, de hamar beszerezték, az átvételről e-mail-ben és telefonon is értesítettek. A bolt a belvárosban, jól megközelíthető helyen van, nem kell a személyes átvételkor a világ végére menni. A kiszolgálás udvarias. Csak ajánlani tudom.

2015. december 15.

December 2.-án rendeltem tőlük karácsonyi ajándék céljára egy SODASTREAM készúlékegyüttest.
Három telefonhívás és két hét után közölték, hogy nem képesek leszállítani.
Nem sok ennyire megbízhatatlan webáruházzal találkoztam, ezután messze el fogom őket kerülni és másnak is csak ezt tudom tanácsolni.

2015. január 27.

Vásároltam egy terméket személyes átvétellel. A férfi eladó már akkor kioktató, pökhendi volt. A terméket nem lehetett normálisan megtekinteni, mert be sem lehet férni a boltnak nevezett üzlethelyiségükbe, ahol világítás is alig van. Amikor hazaértem, akkor vettem észre, hogy a termék sérült. A sérülés véletlenül azon az oldalon volt, ami az eladó felé nézett, így nem láthattam... Jeleztem a hibát, mire minősíthetetlen stílusban kioktatott és közölte, hogy csak kevesebb pénzért venné vissza a terméket, ha visszavenné, de nem fogja, mert a hibát "szándékosan én okoztam". Csaló gazemberek, senkinek sem ajánlom, hogy itt vásároljon.

2014. december 19.

Megrendeltem kettő tételt személyes átvétellel és fizetéssel.
Visszaírtak, hogy az egyik tétel nincs. (miért nem a listán írják ezt ki???) Válaszoltam, hogy a másikat kérem. Napokig semmi válasz. Írtam még egyszer. Eredménytelenül. Majd felhívtam őket. Másnapra mondták, hogy lesz információjuk. Nemsokára itt a karácsony, el vagyok bizonytalanodva.
Tehát vagy csaló vagy komolytalan bolt. Nem tudom, mi lett volna ha az előreutalást választom?????

2014. október 23.

Vásároltam tőlük egy turmixgépet, aminek a kelyhe apró darabokban érkezett. Azt mondták a futár a hibás. A futárszolgálat azt mondta, a feladó a ludas. A lényeg, hogy én kifizettem a terméket, a fuvarköltséget, és kaptam egy használhatatlan gépet. Az Annostore és a Trans-o-Flex is minősíthetetlen. Soha nem fogok tőlük vásárolni!!!

2010. január 2.

Ez egy jó bolt volt,de egyre lejjebb csúszik.Lehet hogy elszálltak maguktól.Az a Nő meg a telefonnál nem ért semmihez.

Anno Store válasza (2021. március 22.) :
.

Irány a bolt oldala!

Háztartási gépek, szórakoztató elektronikai készülékek és épületgépészeti termékek kiskereskedése. A megrendelt termékekeket futárral juttatjuk el az Ön által megadott címre vagy személyesen is átveheti a telephelyünkön.

Üzletek

  • 1095 Budapest IX. kerület, Soroksári út 164
    Telefon: 30/718-5577
    Nyitva tartás: H-P : 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: 23-as busz, 51, 3-as villamos, H6-os (ráckevei) HÉV, személygépjármű
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
HIRDETÉS