
Samsung RS66N8101S9/EF Hűtőszekrény
- Teljes kapacitás: 647 l,
- Hűtő kivitele: Side-by-side,
- Hűtő típusa: Szabadonálló,
- Energiafogyasztás: 395 kWh/év,
- Zajszint: 39 dB,
- Hűtő kapacitása: 411 l,
- Polcok száma: 4 db,
- Ajtóban lévő tárolók száma: 4 db,
- Zöldségtartó fiókok száma: 2 db,
- Multiflow: igen,
- Nyitott ajtó jelzés: igen,
- Visszamelegedési idő: 10 óra,
- Szín: Inox,
- Ajtó típusa: Amerikai típusú,
- Fagyasztó kapacitása: 236 l,
- Fagyasztási kapacitás: 12 kg/nap,
- Szélesség: 91,2 cm széles
Hasonló hűtőgépek, hűtőszekrények
Samsung RS66N8101S9/EF hűtőgép, hűtőszekrény termékleírás
Teljes kapacitás | 647 l | |
---|---|---|
Hűtő kivitele | Side-by-side | |
Hűtő típusa | Szabadonálló | |
Energiafogyasztás | 395 kWh/év | |
Zajszint | 39 dB |
Samsung RS66N8101S9/EF vásárlói vélemények
Kiemelt vélemény
2019.12 elején vettük meg az első Samsung RS66N8101S9/EF Side by Side hűtőszekrényt, amelynek az ajtaját csak nagyon nehezen lehetett becsukni, mert szorult.
Az ajtók között fent kb 1,5 lent 0,5cm hézag volt. Felhívtam a samsung supportot, azt tanácsolták küldjük vissza.
A Samsungot jó márkának gondoltuk és hittünk benne, hogy ez csak egy kivételes hiba hát nagy nehezen visszacsomagoltuk és visszaküldtük. Jött a második, ennek is szorult az ajtaja,
de már nem annyira. Mivel Karácsony előtt szerettünk volna végre egy hűtőt, nem küldük vissza mivel az ajtajába pakolva már egész jól csukódott.
Eltelt majdnem 7 hónap és elkezdett olyan hangok kiadni mint egy légkalapács, ráadásul szinte megállás nélkül, csukott ajtók mellett, 2 szobán át is lehetet hallani.
Persze hétvége volt, így chat-en értem el a supportot. Megcsináltuk a ki-be kapcsot, persze nem segített, de megnyugtattak, hogy a következő hét közepén kijönnek és megnézik,
a szervíz keresni fog időpont egyeztetés miatt. Első munkanap hívtam is a számot érdeklődve mikor hívnak végre, mikor javítják meg, hiszen elviselhetetlenül hangos.
Akkor már azt mondták, hogy 1-2 nap és hív a szervíz. Eltelt az emlegett idő és semmi, a szervízből még csak meg sem kerestek. Megpróbáltam közvetlenül a szervízt felhívni (Oktogon),
de nem lehet őket elérni.
Konkluzió: Óriási csalódás a Samsung és annak szervíz szolgáltatása, egyik hűtönkkel se volt eddig hasonló probléma, sőt probléma sem. Nem gondoltuk volna,
hogy a Samsung ilyen gagyi, termékkel ki mer lépni a piacra.
Más márka esetén, pl AEG szárítógép, 2 napon belül már itt volt a szerelő, minden gördülékenyen ment, szuper volt a szervíz.
Mi biztosan nem veszünk többet Samsung terméket.
Pozitív: Nagy
Negatív: Ajtók akadása, 7 hónap után légkalapács szerű hang, szerviz elérhetetlen