Előző termék
Immanuel Alapítvány Hogyan legyünk hatással az emberekre - A hatásgyakorlás eredményei a vezetésben
Immanuel Alapítvány Hogyan legyünk hatással az emberekre - A hatásgyakorlás eredményei a vezetésben
3 591 Ft-tól
Következő termék
HVG A coaching by drawing módszer - Hogyan indíts el változást egy rajzzal?
HVG A coaching by drawing módszer - Hogyan indíts el változást egy rajzzal?
5 850 Ft-tól
HVG Könyvek A rejtélyes Z generáció - Együttműködés a mai tizen- és huszonévesekkel gazdaság, üzlet 1 kép

HVG Könyvek A rejtélyes Z generáció - Együttműködés a mai tizen- és huszonévesekkel

4 050 Ft-tól
ÁRFIGYELÉS
Miként kezelhetjük a generációs ellentéteket szülőként vagy tanárként? Hogyan dolgozzunk együtt a Z generáció tagjaival? Miért érik el könnyeben a youtuberek és a tiktokerek a fiatalokat? A Z generációról, a mostani 13–26 évesekről kialakult sztereotípiák – például, hogy nehezen motiválhatók, érdektelenek, csak a telefonjukat nyomkodják, képtelenek a kitartó erőfeszítésre, nem akarnak felnőni, és még hosszan sorolhatnánk – abból is fakadnak,
HIRDETÉS
Tartózkodási helyed:
HIRDETÉS

HVG Könyvek A rejtélyes Z generáció - Együttműködés a mai tizen- és huszonévesekkel gazdaság, üzlet árgrafikon

Árfigyelés