Bécsi Irodaker webáruház
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Mindennel elégedettek voltunk. Gyors, pontos, jó áru!
Gyors, pontos szállitás. Jo minőségű áru es kiváló áron!
A telefonos ügyfélszolgálaton nagyon készségesek voltak. Minden információt megkaptam, amire szükségem volt.
Gyors, segítőkész.
gyors ügyintézés
Minden a legnagyobb rendben ment. Kedvesek az ügyintézők az internetes oldal jól működik.
Házhoz szállítást nem kértem, a személyes átvételt választottam, mivel a telephely közel van a lakásomhoz. Az irodában kedvesen fogadtak.
Máskor is fogok a Bécsi Irodaker-től rendelni, mert az áraik alacsonyabbak, mint máshol és van lehetőség személyes átvételre.
Minden nagyon gyors és pontos volt, csak éppen elfelejtettek értesíteni, hogy átvehető a rendelés.
Ez legyen a legkevesebb, számomra ami fontos, hogy jó minőséget, jó áron kínálnak. Ha ezek a feltételek maradnak én is maradok további vásárlójuk.
Maximálisan pozitív a véleményem, folyamatos táékoztatást kaptam, kedves volt az ügyintéző. Köszönöm, szívesen fogok máskor is vásárolni.
A szállítás gyors volt és pontos.A termékekről csak a használat után lehet véleményt alkotni.
Azért a szállítási költséget kicsit soknak találtam!!!!!!!
A webáruház munkatársai segítőkészek voltak. Véleményem szerint megbízható, korrekt webáruház.
A kiszállításról még nem tudok véleményt mondani, mert még várom az árút.
Egyébként meg vagyok elégedve.
Személyes átvétel volt, így a kiszállításról nem tudok nyilatkozni, minden úgy ment, ahogy vártam és terveztem. Köszönöm! :)
korrekt, gyors és rugalmas ügyintézés
Minden rendben volt.
Gyorsak és pontosak.
udvarias kiszolgálás
Minden rendben volt, csak ajánlani tudom.
Minden rendben volt.
Elégedett vagyok a webáruházukkal és a munkatársaik munkájával.
Nagyon meg vagyok elegedve a fuzetekkel es dossziekkal amiket rendeltem szemelyes atvetelt valasztva is konnyen megtalalhato a ceg. Masnak is ajanlani tudom a minoseg es az araikkal kapcsolatban.
Elégedett vagyok az árral, a gyorsasággal és a kommunikációval is.
Minden nagyon rendben volt, legközelebb is innen rendelünk!
Meg vagyok elégedve.
Igen jól vizsgázott a bolt!
Gyorsak voltak a visszajelzésben, a szállításban.
Precízek a szállítás időpontjának közlésében.
Az üzleti kapcsolat minden elemét 5* re teljesítették.
Hála és köszönet érte!
Gyors, olcsó. A megbeszéltek alapján jött a rendelés.
Rendelésem beérkezésekor telefonon tájékoztattak, hogy néhány hét a beszerzési ideje a terméknek és így is fenntartom-e a rendelésem. Ez a pár hét még nem telt el. Korrekt és gyors tájékoztatás volt, ezért egyelőre jó a véleményem a boltról.
A honlapon szereplő leírásnak megfelelő áruval szolgáltak ki.Időben érkezett, sérülésmentesen.
Kedvesek, szolgálatkészek.
Értékesítési tevékenységünk a magyar piacon dinamikus növekedést mutat. Egy közel 100 m2 alapterületű raktárral és 10 000 féle irodai kellékkel állunk ügyfeleink rendelkezésére. Célunk, hogy levegyük az Ön válláról az igényelt termékek felkutatásának feladatát, mellyel Ön időt, és pénzt takaríthat meg, másrészt az irodaszerek vállalati raktározásának költsége is jelentősen csökkenthető az Önökkel egyeztetett szállítási ütemterv segítségével. Katalógusunk, árlistánk, valamint munkatársaink segítőkészsége alapján az irodaszerek beszerzése csak egy telefonhívásába kerül.
Tevékenységünk nem korlátozódik csupán irodai kellékek kereskedelmére. Az irodák működtetésével járó problémákra magas szintű megoldást tudunk nyújtani, versenyképes áron. Standard irodai kellékeken, irodaszereken kívül bármilyen, első látásra lehetetlennek tűnő igényt is igyekszünk kielégíteni. Gyors és rugalmas szállítási rendszerünk és széleskörű termékválasztékunk mind az Ön munkáját segíti.
Mint Leendő Partnernek, a következőket tudjuk nyújtani:
- 24 - 48 órán belüli díjtalan* házhozszállítás
- szükség esetén a rendelés napján (EXPRESS) történő kiszállítás
- költséghely szerinti csomagolás és kiszállítás
- minden termékünkre 100% garancia, meghibásodás esetén azonnali csere
- céges reklámanyag készítése, nyomdai munkálatok
- hetente történő rendelések esetén havi kiszámlázás
- fizetés akár 30 banki napos átutalással
- bármilyen más szolgáltatás mellyel az Önök segítségére lehetünk a jövőben is
Webáruházunk a www.becsiirodaker.hu címen érhető el, de a becsi@mail.datanet.hu e-mail címen is folyamatosan tudjuk rendeléseiket fogadni. Mindig segítőkész csapatunk minden nap 800 - 1600 óráig áll rendelkezésükre. Faxunk pedig éjjel-nappal működik.
Számlázási és levelezési cím: 1151 Budapest, Székely Elek út 13-15.
Adószám: 12546736-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-691959 Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Központi telefonszám: +361 430-1040;41
Központi faxszám: +361 240-4937
Központi e-mail: becsi@mail.datanet.hu
Irodánk elérhetősége: Hétfőtől - Csütörtökig: 8:00 - 16:00
Pénteken: 8:00 - 14:00
Üzletek
- 1151 Budapest, Székely Elek u.13-15.
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés