Bonzoportal

Bonzoportal
Hirdetés
Bonzoportal Értékelései Értékelések átlaga: 4.2 (155 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Bonzoportal legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2022. április 23.

Legtöbb áru amit onnan rendeltem selejtes sz@r volt. Amit esetleg visszaküldtem javításra ugyanúgy hibásan kaptam vissza, ahogy elküldtem.

2022. március 16.

A cég kényszertörlés alatt áll, most néztem utána :(

2022. február 10.

Évek óta még válaszra sem méltatnak! Az E-mail címük nem a megadott!

2022. január 6.

Üdvözlöm!

Érdeklődöm, hogy a 2019.12.24.-én vásárolt, és azonnal üzemképtelen, 2020.01.02.-án Önöknek javításra/cserére átadott készülékemnek mi lett a sorsa, mivel a mai napig semmilyen visszajelzést nem kaptam. A kapott papíron pedig az szerepel, hogy 14 munkanapon belül kötelesek lettek volna értesíteni. Gondolom az elmúlt több mint két év alatt már volt 14 munkanapjuk.
A készülék : Biztonsági infra kamera beépített rögzítővel + távirányító x 1 db.
Évek óta vásárolok Önöktől, már több mint száz ezer Ft.-ot elköltöttem, igazán komoly gondom eddig nem volt. Csodálkozom, hogy ennyire nem foglalkoznak egy régi állandóan visszatérő vásárlóval. A szervizelését ellátó fiatalemberrel már többször beszéltem telefonon, ő szerint már kellett volna, hogy értesítsenek, hogy menjek a csere darabért. Azóta már többször vásároltam, voltam önöknél, beszéltünk róla, de valahogy soha sem sikerült az emberkét elérni, és megoldani. Mindig csak ígéret volt, hogy beszélnek vele és értesítenek.
Választ várva üdvözlettel:
Várkonyi Oszkár

2021. augusztus 16.

Garanciális javitásra vittem vissza terméket. Átvételkor azt mondták értesítenek ha megtörtént a javítás. Először hitegetés, most már semmi válasz. Se termék se az ára.

2021. június 12.

Botrányos... Elérhetetlenek, az ajánlott levelet nem veszik át..... Termékük vissza lett küldve garanciális javításra, azóta eltűntek. Feljelentés lett a vége.....

2021. május 29.

Egy idő óta semmilyen böngészővel nem jön be a portál oldala , miért ?

2021. május 13.

Én rendszeresen vásároltam tőlük-igaz ebben az évben még nem-eddig minden rendben ment.A legjobb webáruházak közé tartozott.Most akartam rendelni és meglepődve láttam nem töltődik be az oldal. valami történhetett velük-remélhetőleg újra beindulnak. Én mindig tudtam velük telefonon egyeztetni,levélre is hamar válaszoltak, mindent rugalmasan megoldottak.

2021. május 13.

Február közepén rendeltünk tőlük, azóta sem a termék nem érkezett meg, sem annak az ára nem került vissza utalásra. Telefonon elérni képtelenség őket, március elején eljátszották velünk is, hogy betegek a kollégák, utána nagynehezen közölték, hogy visszautalják a pénzt, viszont ugyebár ez se érkezett meg, de az e-mailre amit ezügyben írtam már nem kaptam választ azóta se. Ahogy látom azóta a webshop sem működik, pocsék kiszolgálás és kommunikáció az üzlet részéről. Remélhetőleg örökre bezárják őket, megbüntetik és a megkárosított vevőket is kárpótolják, mert a pofátlanságnak is van határa...

2021. május 8.

Március óta nem működik az üzlet. Garanciális javítást nem tudom érvényesíteni azóta. Békéltető testülethez fordultam.

2021. május 7.

Senki ne döljönbe ennek a web oldalnak mert régen bezártak csak kamu hogy nyitva vannak 3-4 hónapja be van takarva az üveg ajtó

2021. április 27.

2021.február 14-én rendeltem többféle terméket, - visszaigazolták a rendelésemet, de az áru a mai napig nem érkezett meg. Telefonon elérhetetlenek, email-re azt a választ kaptam, hogy a munkatársak betegek, amint meggyógyulnak teljesítik a kérésemet. A termékek ellenértékét átutaltam a rendelésnél és miután eltelt két hónap, - kértem, hogy a kifizetett összeget utalják vissza. Erre az email-re már nem is válaszoltak.
Közel 5 éve rendszeres vásárlójuk vagyok, soha panaszra, elégedetlenségre nem adtak okot. Figyelmesek, korrektek voltak. Nagyon csodálkozom, hogy miért ez a rosszirányú változás.
Mivel egyre több negatív kritikát olvasok, ezért a Fogyasztó Védelmi Hatósághoz fordulok, mert nem szabad büntetlenül megúszni a vevők megkárosítását és csalásra berendezkedni.
A mai napig üzemel, nyitva van a bolt, reklámozza a termékeit. Remélem nem arra szakosodott, hogy a továbbiakban folytassa a csalásait.
Ajánlom a velem együtt károsultaknak, hogy fogjunk össze és közösen lépjünk fel Hivatalos szerveknél, jelentsük fel az ilyen csaló, lelketlen embert, aki kihasználja a jelenlegi helyzetet.

2021. április 22.

Festőkészletet rendeltem febr.23-án, ma ápr.22. van, sehol az áru. Elérhetetlenek emailben és ügyfél szolgálaton is. Még a rendelés azonositót is visszadobja a gépük.

2021. április 10.

Jó napot! Mi történt? Már mindenki kinyitott, lehet vásárolni! Önöknél mi a probléma? Van egy lezárandó ügyünk, még január 25.-e óta. Emlékeztető: rossz LED T12 fénycső 90cm hosszú, JEGYZŐKÖNYVEZVE! Az óta semmi!

2021. április 4.

Ócska cég, pocsék termékekkel! Vigyázzatok!!!

2021. március 23.

Hazugság az egész, vásárolják az értékeléseket is. A valódi értékelések azok akik azt írják, hogy 3-4 hét a kiszállítási idő, mert VALÓBAN ANNYI!!!

2021. február 9.

Rengeteg helyről rendeltem már az olcsóbbat.hu segítségével és azt kell mondjam a bonzóportàl tényleg az egyik legmegbízhatóbb áruház. Persze mindenhol előfordulnak hibák és ők sem tökéletesek, nekem is volt már garanciális gondom a turmix géppel például és volt hogy nem értem el az ügyfélszolgálatot telefonon ezért levelet írtam, de minden problémás dolgot megnyugtatóan orvosoltak amikor nem értem el őket akkor visszahívtak. Nem akarok sárt dobálni de sokan tanulhatnánk tőlük az itt megtalálható boltok közül is, nem nevezem még de a lapjukon megtalálható a véleményem. Ahogy a jót leírom úgy a rosszat is köszönöm még fogok vásárolni

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Köszönjük :) Azért jó tudni, hogy vannak emberek, akik még figyelembe veszik a jószándékot, és azt hogy mi is csak emberből vagyunk.:) Buék!
2021. február 8.

Elég szánalmas egy cég,azzal dicsekednek,hogy van egy csomó ember aki elégedett,de azokkal nem foglalkoznak akik elégedetlenek(amint látom jó sok van belőlük) és nagyon nagy valószinűséggel nem a vásárló hibájából adódóan voltak elégedetlenek. Velem is ez történt,hibás volt a termék amit kaptam,visszaküldtem másnap és azóta eltelt egy bő hónap,és a mai napig nem voltak képesek elutalni a termék összegét és a posta költséget,telefonon keresheted őket,mert ki vannak kapcsolva.E-mailen kerestem őket egy párszor,miután nem birt választ adni az e-maileket kezelő "kedves" hölgy,a főnökkel volt lehetőségem beszélni telefonon aki csak igérgetett hogy "ezen a héten utalja a pénzt" ami nem történt meg.

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Nem tudom hol tetszett látni dicsekedni minket, mert ilyen jellegű hobbink nincsen tudtommal :) A termék nem volt hibás, a fedelét kellett rápattintani, és tökéletesen funkcionált. Volt egy kis kommunikációs probléma, elismerem, mely a kolleganő betegségéből adódott aki az utalásokat intézi, de ezt megbeszéltük, és a pénz a tegnapi napon vissza is érkezett Önhöz, tehát még a héten :) mindazonáltal elnézését kérem a csúszásért ezúton is.
2021. február 5.

Egyszer rendeltem eddig nagyon segítőkészek voltak felhívtak hogy más színben van mint amilyet szeretnèk. Már másnap reggel itt is volt a termèk

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Köszönjük :) Azért jó tudni, hogy vannak akik a jó véleményüknek is hangot adnak. Sokan csak akkor véleményeznek, ha valami vélt vagy valós sérelmük van, az emberek nagyrésze a pozitív tapasztalatát nem igyekszik megosztani sajnos! Buék!
2021. január 29.

Sok jó akció van,gyors ügyintézés,gyors szállítás! Nem utolsó sorban,felhîvnak telefonon,mielőtt elküldik a csomagot, nem változott e valami! Csak ajánlani tudom!

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Köszönjük hogy megosztotta véleményét az oldalon! :). Sokan csak akkor véleményeznek, ha valami vélt vagy valós sérelmük van, az emberek nagyrésze a pozitív tapasztalatát nem igyekszik megosztani sajnos! Buék!
2021. január 27.

Sok jo dolgot vettem innen :)

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Köszönjük szépen :) Buék!
2021. január 18.

Adalék a korábbi hozzászólásomhoz. Ma, január 18.-án megérkezett a december 30.-án megrendelt árú, 3 hét után. Ez alatt semmi értesítést nem kaptam a cégtől, nekem kellett utána érdeklődni háromszor is, hogy mi van a termékkel. Ma kihozta a futár, de semmi előzetes értesítés erről e-mailben. A megjegyzésben meghagytam, hogy telefonon hívjon a futár, amikor ideér, mert hallássérült vagyok, nem hallom a kapucsengőt. A teló meg rezgőn van a zsebemben. Természetesen nem hívott, szerencse, hogy itthon volt épp a fiam, az vette át. Szóval erről ennyit. Megbízhatatlannak tartom ezt a céget. :(

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Adalék az adalékhoz: Mi több értesítést is küldtünk a feladásról (ezt egy automata rendszer küldi) illetve az MPL is 5 értesítést küldött Önnek....(utóbbi kikérhető a postától, hivatalosan tehát nincs lehetőség mellébeszélni) Esetleg vagy nem jó e-mailt nézett, vagy nem jó e-mail címet adott meg vagy én nem tudom mit csinált, de tény és bizonyítható több értesítés kiment Önnek. A telefonszámát feltűntettük a csomagon, és az információt is hogy hívást kér, ezt ön is látta rajta, azonban valóban nem kísértük el az MPL futárt az ön címére, hogy ellenőrizzük, felhívja-e Önt, de természetesen tudjuk hogy ez is a mi hibánk, legközelebb ha mégis rendel, felveszünk valakit aki figyeli hogy kap-e e-mailt tőlünk és az MPL-től, és utána elkísérjük a futárt amikor viszi a csomagot, ha pedig meg merészeli tenni, hogy csenget és nem telefonál, azonnal véleményt írunk róla ahol csak lehet.
2021. január 13.

Nincs jó véleményem. December 30.-án átutaltam a megrendelt termékért az összeget, azóta semmi hír róla. Ma Január 13.-a van. Már kétszer írtam a címükre, mindenféle kifogással jönnek. Legutóbb azzal, hogy szabadságon volt a futár. Ennyi idő alatt az Aliexpressz is elhozza Kínából. Nem ajánlom senkinek ezt a céget. Bánom, hogy az átutalást választottam, utánvéttel talán jobban iparkodtak volna. Mindenesetre ez volt az utolsó üzletem velük, de megteszem a szükséges lépéseket is. Nem azért a pár ezerért, hanem, hogy más ne járjon így. :(

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
Kedves Ferenc, Hiába utalta el December 30.-án, mivel 31, szilveszter és utána hétvége jött, ami szintén munkaszüneti nap, így az első banki munkanap Január 4. volt. Mi Január 5.-én kezdtünk dolgozni, ezt előre jeleztük minden felületen mivel még 24.-én is nyitva voltunk.
SEMMILYEN KIFOGÁS NEM VOLT, CSAK A TÉNYT KÖZÖLTÜK ÉRDEKLŐDÉSÉRE SZILVESZTERKOR NEM A FUTÁR VOLT SZABADSÁGON A SZILVESZRI ÜNNEPEK ÉS AZ AZT KÖVETŐ HÉTVÉGE ALATT, HANEM MINDENKI, AZ EGÉSZ POSTA...
Az első munkanapon fel is dolgoztuk az utalását-rendelését és másnap 6.-án útnak indult a csomagja. A posta információi szerint többször megkísérelték kézbesíteni, sikertelenül, azaz nem érték el önt egy ízben telefonon és 2 ízben személyesen. Kértük az újbóli kézbesítést jelzése után, amit meg is tettek (ezt nekünk felárral számlázzák ilyenkor) és ekkor vette át ön a csomagot, mert mint írja, a fia otthon volt, és hallotta a csengőt, telefont, amit ön előtte nem. Elnézést hogy szilveszterkor nem az ön csomagjával foglalkoztunk és azért is elnézést hogy az mpl sem dolgozott ekkor, és azért is elnézést, hogy nem érte el a futár önt többször is. Remélem így már megfelelő, mindenért elnézést kértem, mert minden IS a mi hibánk. Boldog újévet!
2021. január 12.

Nem tudom mitől vannak elájulva az emberek. Heteket késett a rendelés, de még hagyján, mert lehet millió oka. Azt viszont nem tudom benyelnj h semmi infót nem kaptam a csomag állapotáról. Máshol pár napon belül kiszállítják a cuccot úgy hogy közben folyamatosan kapom az állapot értesítéseket. Így meg hatvanszor kellett rá kérdezni hogy most mi van a csomaggal...

Bonzoportal válasza (2021. február 10.) :
"Dave" egy igen komoly névtelen vélemény melynek valóságtartalma nem ellenőrizhető, mivel a véleményíró nem merte felvállalni valódi kilétét. VAJON MIÉRT? :) :) :)
2020. december 22.

Rendelèst követően gyorsan felvettèk velem a kapcsolatot,a rendelt àru 2-3 munkanapon belül megèrkezett.Gyorsak ès korrektek voltak ,meg vagyok elègedve,màskor is fogok vàsàrolni ,köszönöm szèpen 😁

Bonzoportal válasza (2020. december 26.) :
Kedves Adrienn, köszönjük véleményét, Boldog Ünnepeket kívánunk!
2020. december 21.

Nagy csalódás és sok bosszankódást okozott, hogy a Bonzoportálon vásároltam. A december 6-án leadott és kifizetett rendelésemet a mai napon december 21-én még nem kaptam meg. Eltelt 15 nap és több alkalommal írtam e-mailt, amikre csak hitegetés volt a válasz. Fogalmam sincs, hogy megkapom-e az ünnepre rendelt ajándékokat, ezért most dupla kiadásom lesz, hiszen holnap máshol be kell szereznem a már egyszer kifizetett termékeket. Elég bosszantó, hogy ügyfélbarátnak hirdetik magukat és gyors kiszállítást ígérnek, aminek az ellenkezőjét tapasztaltam.

Bonzoportal válasza (2020. december 26.) :
Köszönjük kedves sorait :) ha magának az jobb hogy hitegetésnek nevezi, jeleztük önnek, a szállító nem küldte amit rendelt, de felajánlottunk egy másikat, az a maga dolga, bár a hitegetés egészen mást jelent. Sajnos elég rendesen be volt úszva a posta, volt olyan csomag, ami 16 nap alatt ért ki a címzetthez, ennek okát nem tudjuk, de nem is tehetünk róla. Visszajelzett a posta rendszere, hogy Ön is sikeresen átvette a csomagot 22-én, tehát bőven karácsony előtt. Erről már gondolom nem tartotta fontosnak hogy írjon. a hitegetés az, amikor nem prezentál semmit a másik fél, csak állítja hogy fog. Nálunk, a beszállítónknál, és a postán is emberek dolgoznak, maga bizonyára még sosem késett, sosem hibázott.... Boldog Ünnepeket!
2020. december 19.

Amint megrendeltem a kiszemelt fényfüzért, alig vártam hogy megérkezzen a csomagom. Nagyon gyorsvolt a szállítás😍. Amint tudtam elmentem a csomagomért és amint haza hoztam egyből ki is próbáltam. Nagyon elégedett voltam a vásárlással és máskoris rendelek majd erről az oldalról. Bonzoportál ➡ köszönöm ❤️

Bonzoportal válasza (2020. december 26.) :
Kedves Patrícia, köszönjük véleményét, Boldog Ünnepeket kívánunk!
2020. december 17.

Krumplinyomót rendeltem. A minőségével elégedetlen vagyok. Anyaga gyenge, az élek nincsenek lesorsázva, első kézbevételkor sérülést okozott. Megbántam, hogy ezt rendeltem.

Bonzoportal válasza (2020. december 26.) :
A terméket történetesen mi is használjuk, és nem tapasztaltunk problémát vele, ahogy eddig egyetlen vásárlónk sem. Természetesen előfordulhat gyártási hiba, de azt a korrektség kedvéért (is) az ügyfélszolgálat felé illene jelezni, és nem egy olyan oldalra, amit nem látogatunk napi rendszerességgel. Azért elgondolkodtató, hogy felénk nem jelzi hogy problémája van,pedig a vásárlást követő e-mailben több elérhetőséget is feltüntettünk, de egy tőlünk független oldalra lejárató hangvételű értékelést ír. Felvesszük önnel a kapcsolatot e-mailben, és köszönjük ezt a kedves gesztust az ön részéről.
2020. december 16.

A megrendelt termékekkel nagyon meg voltam elégedve. A rendelés után felhívtak telefonon és leegyeztettük a termékeket és a szállítási helyet. Gyorsan megérkeztek a termékek. Nagyon pozitív számomra a bonzoportál oldal. Máskor is vásárolni fogok az oldalukról, már ajánlottam is az ismerőseimnek. Köszönöm szépen!
Kellemes ünnepeket kívánok! 🎄

Bonzoportal válasza (2020. december 26.) :
Kedves Ildikó, köszönjük véleményét, Boldog Ünnepeket kívánunk!
2020. december 16.

Pontos, gyors szállítás, kiváló ügy kezelés!

Bonzoportal válasza (2020. december 26.) :
Kedves Andrea, köszönjük véleményét, Boldog Ünnepeket kívánunk!

Irány a bolt oldala!

Minden féláron, a bonzoportálon

Üzletek

  • 1015 Budapest I. kerület, Damjanich utca 51
    Telefon: 06303501515
    Nyitva tartás: H-P: 10-19 óráig
    Megközelíthetőség: 70-78-as trolival, az utcában a parkolás ingyenes!
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés