Babaszafari bababolt

Babaszafari bababolt
Hirdetés
Babaszafari bababolt Értékelései Értékelések átlaga: 4.6 (111 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2022. július 14.

A babám hamarabb megszületett, mint hogy a rendelésem megérkezett volna. 8 hét kevés volt a teljesítésre. Amikor felhívtam őket sűrűn bocsánatot kértek, és mondták, hogy újra feladják, másnap már meg is fogom kapni. Mondtam, hogy jó lenne, mert lassan szülök. A babám már rég megszületett, csomag persze azóta se jött. Örülök, hogy nem fizettem ki előre. 😅

2021. október 20.

Eleinte nagyon tetszett ez a bolt. Jó volt bemenni az üzletbe ( annak ellenére, hogy sok áru hiányzott a polcokról) Ez addig tartott, míg a terhesség végéhez közeledve a megrendelés mellett nem döntöttem. A weboldalon az volt feltüntetve a rendelésem során, hogy raktáron van minden, amit szeretnék megrendelni. Így nyugodtan vágtam bele! Ennek ellenére a megrendelésem leadása és annak kifizetése után 1 nappal érkezett egy email, hogy módosították a megrendelést, mert nincsen raktáron egy árucikk. Oké, talán tényleg van ilyen, bár akkor nem értem, miért van az kint, hogy raktáron ( vagy hogy elérhető). Nos, hát azóta is várok (10 napja!), és annak ellenére, hogy a mai napon már a boltban van az említett termék, mégsem hozzák ki, így várhatok még egy hetet. (mert bocsánat, de ki számított ennyi nap csúszásra???-közben zajlik az élet, nem tudok itthon ülni és várni rá, hogy mikor jön a futár...értesítés nélkül). Ha szerencsém van 15 napra rá, hogy kifizettem a megrendelést, talán meg is kapom... Mázli, hogy időben elkezdtem a gyermek cuccainak össze szedését, mert ha kicsit később rendeltem volna, itt állunk egy babával, matrac, és egyéb kiegészítők nélkül...Ezentúl nem rendelek Tőlük a neten, inkább bemegyek a boltba, ha nagyon onnan kellene valami és nem találok máshol valami fontosat...járványhelyzetben ez nem a legjobb szolgáltatás sztem. Sajnálom. Ui: Arról nem beszélve, hogy felhívtam a központi számot, ahol készségesen beazonosítottak, majd a beszélgetés végén megkérdezték, hogy mindegy e- milyen huzattal érkezik a matrac (sima vagy steppelt)... no comment.

Babaszafari bababolt válasza (2021. október 26.) :
Kedves Ági!

Sajnos valószínűleg nem frissült az oldalunkon a készletkijelzés, amikor a rendelést adta le, ezért mutathatta azt a felület, hogy az adott termék elérhető.
Nagyon sajnáljuk!

A telefonon megbeszéltek szerint a futárszolgálat a mai napon viszi Önnek a rendelését.
Köszönjük szépen a türelmét! Igyekezni fogunk, hogy a jövőben ilyen technikai problémáink ne forduljanak elő az oldalunkon.

További szép napot kívánunk!
2020. szeptember 4.

Rendeltem vízszűrő betétet, nem azt küldték amit rendeltem. De nem fogom visszaküldeni és erre több pénzt áldozni.

2020. június 12.

Nagynehezen összeragtam amit már egyszer vissza küldtünk mivel gyártás hibás volt és sajnos a csere darab is magával a boltal nincs gondom segítőkészek voltak mindenben viszont a termékek amiket forgalmaznak nem tesztelik és nem ellenörzik és ócska minőségüek pl 1-1,5 mm kölömbeségek vannak az előre furt alkatreszeken ez már elegendő hogy ne tudd össze csavarozni akkor a fém alakatrészek deformáltak aminek kereknek kéne lenni az ovális ahol négyzet alaku kivágásnak kéne lennie az v alaku ez nyilván illesztés és tovabbi eltéréseket okoz nem ajánlom senkinek és még egyszer nem a boltalvan baj nagyon rendesek de megkéne válogatni a gyártokat vagy ellenörizni kéne a termékeket

2020. június 10.

Mi rendeltünk egy triciglit aminek az összerakása már az elején kudarcba fulladt most nem megyek bele részletekbe de anyit mondok gyártás hibás összerakhatatlan felhivtam a megadott számon est 17 órakkor ott egy előre felvett üzenetben közölték hogy hétköznap 8-18 ig fogadnak hivást és hangpostára váltott XD . Elég rossz kezdet de remélem mi nem járunk úgy mint ahogy olvastam egy pár embernél :(

2020. május 27.

Amit először rendeltem terméket, sajnos nem volt raktáron. Megkerestek telefonon, ajánlottak hasonló terméket. Nagyon kedves volt az ügyintéző. Csak ajánlani tudom mindenkinek! Gyorsak, megbízhatóak! : )

2020. május 25.

Nagyon elégedett vagyok, gyors segítséget kaptunk, és a kialakult helyzetben is minden gördülékenyen ment. Biztos hogy máskor is fogok még rendelni innen!

Babaszafari bababolt válasza (2020. május 25.) :
Kedves Anett,

nagyon köszönjük a kedves véleményed, reméljük, hogy mindennel elégedett leszel!

Szép napot,
Babaszafari Csapata
2020. május 21.

A beszerzési osztályuk egy katasztrófa. Először elfelejtették leadni a rendelésem, később mikor telefonáltam, végre leadták a rendelést. Értesítést nem kaptam mikor megérkezett, még jó, hogy érdeklődtem. Aztán a kiszállítás akadt el, mert elkeverték a papírt. Megint hívtam őket, 11 hét elteltével végre úton van a termék.

Babaszafari bababolt válasza (2020. május 25.) :
Kedves Eszter,

Köszönjük, hogy megírtad véleményedet! Mindenképpen utána nézünk, hogy mi történt pontosan, ezért kérjük, hogy panaszodat az info@babaszafari.hu email címre írd meg nekünk, hogy kivizsgálhassuk az esetet.
A jelenlegi helyzetben is azon dolgozik minden kollégánk, akár otthon gyerekek mellől, vagy az irodából a biztonsági előírások betartása mellet, hogy minden vásárlónk gyorsan és gördülékenyen megkapja a kiválasztott termékeket. Sajnáljuk, hogy nehézségekbe ütköztél vásárlásod során, és reméljük végül elégedett leszel a termékekkel, amikor megérkezik hozzád.

Szép napot,
Babaszafari Csapata
2020. január 21.

Nagyon kedvesek és segítőkészek, babakocsit vásroltunk, kedvező áron, jó minőség. Mindennel elégedettek vagyunk!

Babaszafari bababolt válasza (2020. május 25.) :
Köszönjük véleményed, reméljük elégedett leszel a választott babakocsival!
2019. december 12.

Kritikán aluli az egész áruház... Már másodjára javítják a 21.000ft os Ford Ranger babataxinkat 1,5 hónap után is nekem kell telefonálni hogy mégis mi a helyzet. Elsőre is 1 hónap után nekem kellett érdeklődni. Borzasztó nem ajánlom senkinek. Lehet olcsóbb mint a Brendon de sz*r is.😠 Nem mellesleg írtó kedvesek is... SE.
Ennyi volt a kedveskedésből panaszkönyvet fogok kérni, mert ugyebár kedvességgel nem mész semmire.

2019. december 12.

Minden rendben volt.

2019. december 2.

Légzésfigyelőt rendeltünk, az információk pontosak, az oldal jól átláthó, mindenről értesítenek és a szállítás is nagyon gyors volt.

2019. november 4.

A rendelés menete kifogástalan, mindenről tájékoztattak, köszönöm!

2019. október 22.

Pontosak, precízek.

2019. október 14.

Mindig minden a lehető legnagyobb rendben megy, a dolgozók is kedvesek.

2019. október 3.

Legjobbak!

2019. szeptember 28.

Ajánlom őket!

2019. szeptember 28.

Korábban jártunk személyesen az üzletben, mikor az alap dolgokat vettük meg, rendszeresen vásárolunk itt, nagyon szeretjük, a webshop is szuper, a szállítás gyors.

2019. május 23.

Az egész webáruház gusztustalan. Egy hónap sumákolás és mismásolás után rossz terméket küldenek ki, és a visszaküldés után két héttel még mindig sehol a pénzem!!

2019. április 29.

Csak addig foglalkoznak a vevővel, amíg fizet. Vettem egy állítólag prémium minőségű babakocsit, ami selejtes, kattog, recseg-ropog, mind a négy kereke kileng jobbra-balra, föl-alá és még csak nem is érdekli őket a panaszom. Hitegetnek, videóztatnak, meg beviszem a babakocsit a szervízbe, ahol azt mondják, megjavítják, kapok egy rozoga, koszos cserekocsit, majd 1 hét után közlik, hogy két alátéttel megoldották a problémámat, majd miután visszakaptam a kocsit, ugyanaz a probléma fennál, még megkérdőjeleznek. A panaszom, problémám sem a bolti eladót, sem a szervízest de még a vezetőt sem érdekli egyáltalán. Nem ajánlom senkinek, mert ha kifogsz egy rossz darabot, akkor nem sokat remélhetsz.

2018. november 30.

Örülünk, hogy a boltra találtunk, mert minden nagyon olcsó és kedvesek az eladók is.

2018. november 23.

Nem szoktam véleményeket írni, de most muszáj leírnom a pozitív tapasztalataimat, mert annyira meglepett. Az üzletben vásároltunk és egyből segítségünkre sietett egy eladó. Igazából csak nézelődni jöttünk egyelőre, mert nem tudjuk pontosan miket kell majd venni a babázáshoz. Ennek ellenére szoptatós párnával és még néhány aprósággal távoztunk, mert mindet pontosan elmagyarázott a hölgy. Biztos, hogy máskor is ott vásárolunk, mert nagyon kedvesek és az árak is kedvezőnek tűnnek.

2018. november 22.

csak pozitív élményeink vannak. Már 3 éve vásárolunk innen és mindig kifogtunk valami jó akciót és az eladók is nagyon kedvesek.

2018. november 15.

Csak ajánlani tudom. Nagyon rugalmasak a rendeléseknél és mindenben segítettek.

2018. november 14.

Könnyen kezelhető a webshop és mindent megtalálni ami kell a babázáshoz.

2018. november 9.

Biztos visszatérünk még, mert nagyon nagy a termékkínálat és az árak is kiválóak a többi bolthoz képest.

2018. november 8.

Teljesen meg vagyunk elégedve a termékekkel és a kiszolgálással is. Köszönjük a segítséget az eladóknak.

2018. november 7.

Eddig csak jó tapasztalatunk van a rendelésekkel. Gyorsan és sértetlenül kaptunk meg a termékeket.

2018. október 26.

Az eladók mindenben segítettek nekünk és sikerült kiválasztanunk a legmegfelelőbb autósülést.

2018. október 25.

Két terméket rendeltem innen és minden megérkezett időben és épségben.
A rendelésnél figyelmetlen voltam, de az ügyfélszolgálatos hölgy nagyon kedves volt és megoldódott minden. Máskor is rendelek innen mert gördülékeny a folyamat és sok hasznos dolog található a webáruházban.

Irány a bolt oldala!

BABASZAFARI BABABOLT - EGYÜTT A LEGNAGYOBB KALANDBAN
A Babaszafari az egyik legdinamikusabban fejlődő babatermékeket forgalmazó cég jelenleg a piacon.
2017-ben elnyertük az előkelő 1. helyet, 2011-ben és 2012-ben 2. helyezést az Ország boltja versenyen baba-mama kategóriában!

Évek tapasztalatai és szaktudása áll a csapatunk mögött.

- Figyelünk, hogy csak olyan terméket tartsunk, ami valóban megéri az árát.
- Megbízható, jó minőségű termékeinkre sokáig számíthatsz.
- Vásárlóinknak személyre szabottan ajánlunk, megtaláljuk a számunkra legideálisabb termékeket.
- Figyeljük az újításokat, felfedezéseket és lecsapunk a jó termékekre.
- Kiemelkedő kedvezmény rendszerekkel köszönjük meg törzsvásárlóink bizalmát.
- 30.000Ft feletti rendelés esetén kedvezményesen szállítjuk a megrendeléseket az ország egész területén

Könnyen eljuthatsz hozzánk, budapesti és debreceni üzletünk is a város szívében található.

Üzletek

  • 1139 Budapest XIII. kerület, Váci út 95
    Telefon: 06/1-8000-900
    Nyitva tartás: H-V: 10-19
    Megközelíthetőség: M3as metróval a Forgách utcai megállónál található a boltunk.
  • 6724 Szeged, Kisteleki Ede utca 12.
    Telefon: 0670/443-7070
    Nyitva tartás: H-Szo: 9-19 h V: 9-16 h
  • 9022 Győr, Móricz Zsigmond rakpart 22.
    Telefon: 061-8000-900
    Nyitva tartás: H-Szo: 9-19 h V: 9-16 h
  • 1183 Budapest XVIII. kerület, Petőfi utca 14a
    Telefon: +36304027961
    Nyitva tartás: H-V: 10-19 h
  • 1113 Budapest XI. kerület, Bocskai út 40
    Telefon: +36203233731
    Nyitva tartás: H-V 10-19h
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés