220volt

Főoldal » Boltok » 220volt

220volt Értékelései Értékelések átlaga: 4.3 (523 értékelés alapján)

220volt webshop értékelése:


Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.




Olvasói értékelések


Értékelések átlaga: 3

Az egyéb tablet árucikknél CHUWI 8" raktáron jelzés mellett a fizetés módusnál már elfogyott jelzés van?? Vajon miért? CPU csak 1.44 GHz gyár adat szerint.
Várható még hasonló dual-boot készülék?.

Értékelések átlaga: 5

Semmi gond nem volt nem volt keszleten sennhaiser cx500g es 1 nap alatt beszereztek!!!! Es idoben kiszalitottak!!! A fulesrol annyi hogy brutalisan szol megerte!!!!!!!!

Értékelések átlaga: 2

a meghirdetett árút nem tudták szállitani, nem kerestek fel, csak az én megkeresésemre közölték, hogy nincs üzlet...

Értékelések átlaga: 1

Eltelt újabb 1.5 hét, a pénzt persze még mindig nem utalták vissza, telefonon 4-7 napot ígértek, szóval most úgy állunk, hogy már több mint 1 hónapja használják ingyen a pénzem, de ahogy látom nem csak az enyém

Értékelések átlaga: 1

Rendeltem egy mobiltelefont 1 hónapja, amit készleten tartanak(elvileg), de azóta is sehol semmi,még jó hogy nem fizettem ki előre, ne vegyetek itt semmit!

Értékelések átlaga: 5

Én a webshopból rendeltem le szegedre az üzletbe. Gyakorlatilag műszaki analfabéta vagyok, ajándékba vásároltam a terméket. Az eladó mindent elmondott az én nyelvemen, ajánlott hozzá kiegészítőket. Nagyon normálisak és megbízhatóak! Én ajánlom az üzletet és a shopot is!

Értékelések átlaga: 1

Senkinek sem ajánlom. Főként ha olyan terméket rendelne ami nincs raktáron.
Emailekre nem válaszolnak, sose fogod megtudni mikor érkezhet be a termék, mindig csak 1 nappal később küldenek egy sablon emailt amiben csak az szerepel, hogy "még nem érkezett meg". Telefonon felhívva őket a beszállítót hibáztatják, visszahívást ígérnek még aznapra, de erre még 3 nappal később sem kerül sor.
Most ott tartunk, hogy 3 hete várok egy termékre, amiről még mindig nem tudom, hogy mikor érkezhet be. Mivel 2 terméket vásároltam, így a másikat már rég kihozhatták volna, amit jeleztem is az utolsó emailben, de erre sem reagáltak, így aztán nem maradt mást mint, hogy lemondjam a rendelést.

Értékelések átlaga: 2

Vásárló megtévesztése!
Augusztus elején megrendeltem egy tabletet a honlapon, az utalásnál rákérdeztem és 10 munkanapos szállítást mondtak. Minden hétfőn jött a "Még beszerzés alatt" ímél, aztán ahogy telt az idő már nagyon csöndben voltak... Felhívtam őket és sűrű elnézéskérés közepette az ügyfélszolgálatos a beszerzőre fogta az időhúzást. Már visszautalták a pénzt, de a terméket még most is hirdetik a honlapon.

Értékelések átlaga: 1

Vettem egy terméket online, 3 nap múlva meghibásodott. Visszavittem, de se nem cserélték ki, se nem vásárolhattam le.. Ellenben azonnal jogszabályokat nyomtattak ki, hogy mivel cégre vásároltam, nem minősülök fogyasztónak, szóval állítólag semmilyen jogom nincs, kb menjek az anyámba.... Feltűnt, hogy milyen jól ismerik a jogszabályokat már ügyfélszolgálatos szinten is. Szóval, amíg fizetsz jó vagy, ha problémád van meg le vagy @arva.

Értékelések átlaga: 2

Aki szeret várni a rendelt termékekre, annak ajánlom az oldalt. Egy hónapot vártam, ezután visszamondtam a rendelést.

Értékelések átlaga: 1

Első vásárlásom ennél a boltnál. Bankkártyával fizettem egy 20000 forintos termékért mire másnap azt az üzenetet kapom hogy az áru nem beszerezhető. A pénzt levonták és én abból a 20000ftból minél hamarabb meg szeretném venni egy másik bolttól ugyanezt a terméket, de nem tudom mert nem küldték vissza a pénzt.

Értékelések átlaga: 1

2 éve vettem itt egy Razer Naga 2014-et. Most, vagyis 2 hónapja 2016.05.18.-án leadtam garanciális javításra. 3 hét után írtam egy e-mailt, jogy mégis miért nem történik semmi. Ekkor árulták csak el, hogy kifutott termék, cserélni nem lehet, le kell vásárolni az árát. Megadtam mindent, hogy mit akarok venni az árából, és most van 2016.07.05. és semmit sem tudok arról, hogy mi a helyzet. A telefonszám, amit online chaten adtak meg, hogy ott érdeklődjek ki van kapcsolva, előtte pedig ígérgették, hogy pár nap.

Értékelések átlaga: 5

Elégedett vagyok az ügylet bonyolításával.A szállítási idő rendben volt,három napon belül sikerült megkapnom a terméket.

Értékelések átlaga: 1

Csak az rendeljen innen bármit, aki mazochista és szeret idegeskedni!!! Az árgépen postázási idő 3 nap, öt nap után érdeklődésemre tájékoztatnak, hogy a beszállítás 5 nap + 3 nap a szállítás! 10 nap múlva még mindíg semmi és ez az eset nem először történt már meg! Soha többé nem rendelek tőlük semmit és senkinek nem is ajánlom, hogy megpróbálja. Kb. 5 naponta írnak e-mailt, hogy még mindíg nem változott a rendelés állapota. Aláírás: a "220volt csapata"! Vicc! :) Igazi magyar cég!!! :) Szolgáltatás nulla, a pénz viszont jó lenne! Kizárt dolognak tartom, hogy van bármilyen raktáruk, vagy árukészletük.

Értékelések átlaga: 1

Rendeltem egy terméket a 220volt.hu weboldalukon, ahol feltüntetik a 14 napos garanciát/a vásárlási elállási jogot. A terméket 2016.04.05-én átvettem a Westendi üzletükben és másnap 2016.04.06-án visszavittem a terméket hibátlanul és nem voltak hajlandóak visszatéríteni a termék árát. Az üzletben elhangzott az a mondat, hogy ott a Westend-i üzletben, ahol én vásároltam-átvettem a termék amit önök forgalmaznak és bocsájtanak eladásra: én nem élhetek a vásárlási elállási szándékommal.

A törvény előírja, hogy az interneten vásárolt termékeket 8 naptári napon belül bármilyen okból vissza lehet vinni és kérheti a vásárló az elállási jogot és a termék azonnali visszafizetését is kérheti. (Vannak kizáró okok, de ez a termék nem tartozik bele és ilyen terméket már többször vittem vissza más üzletekbe ahol mindig visszafizették a termék árát.

Amikor nem voltak hajlandók a termék visszafizetni és kértem a vásárlók könyvét és beleírtam, hogy ebben az üzletben nem élhettem azzal a törvényileg előírt jogommal, hogy elálljak a vásárlási szándékomtól és ezáltal megtérítsék nekem a vétel árat és továbbá még azt, hogy internetes vásárlásról van szó, termék hibátlan visszajuttatás a terméket forgalmazó üzletbe és a vásárlás dátumát és a visszavitel dátumát.

Miután ez megtörtént a termékemmel és a panaszlevelem egy példányával kisétáltam az üzletből, majd mivel nem hagyott nyugodni az engem ért kár és a velem szemben nyújtott törvénytelen eljárás, így úgy gondoltam, hogy ha velem szemben törvénytelenül járnak el akkor nekem is jogom van önvédelemből a törvényténytelenség határát súrolni. Nem átlépni-megszegni a törvényt, mint az ahogy önök ezt tették velem, hanem csak súrolni a törvénytelenség határát. Én személy szerint úgy gondolom, hogy bizonyos esetekben, ha törvénytelenül bánnak velünk/törvénytelen bánásmódban részesítenek arra lehet úgy válaszolni-cselekedni, hogy én/mi is súrolom/súroljuk a törvénytelenség határait, mert ez csak önvédelem és valahogy meg kell védenie magát és a jogait.

Miután elhagytam az üzletet, utána rá körülbelül 2-3 percre rá újra visszamentem az üzletbe. Megfogtam egy kemény műanyagból készült (az üzletbe kihelyezett) reklám tárgyat (az üzletbe nincs kiírva, hogy nem lehet hozzáérni a kihelyezett dolgokhoz) és azt mondtam, ha nem hívják ki a rendőrséget rám akkor a tárgyal az egyik üvegszekrény üvegét befogom törni. Kérdezték hogy miért, én meg válaszoltam, hogy nekem nem elég a vásárlói panaszkönyv, hanem rendőrségi jegyzőkönyvbe szeretném ha rögzítenék a velem szembeni törvénytelenséget. Mondtam azt is, hogy nem adom meg azt a kényelmi funkciót a törvénytelenül működő üzletnek, hogy én besétálok a rendőrségre és ott teszek feljelentést. Elsőnek megkérdeztem betörjem a szekrény üvegét vagy kihívják a rendőrséget erre a válasz: nem, hívjam ki én ha akarom, másodjára szintén megkérdeztem, de ekkor már hozzátettem még azt is, hogy önnek megéri ez a dolog 1150 forintos termék miatt erre azt mondta ha betöröm csak akkor hívja ki a rendőrséget, harmadjára is megkérdeztem hogy betörjem-e a szekrény üvegét és azt is hozzátettem szó szerint: ha tényleg betöröm akkor tényleg kihívja, mert nekem csak az számít, hogy vagy visszaadja a termék árát (ami engem törvényileg megillet) vagy ha nem akkor mindenképp azt szeretném, hogy kijöjjenek és vegyék rendőrségi jegyző könyvbe azt hogy nem tartják be a törvényt és azt is mondtam-hozzátettem, hogy én is vállalom a felelősséget a szekrényért-üvegért. Miközben ez háromszor lezajlott, közben a telefonját nyomogatta és én végül nem törtem be az üveget, hanem leültem ott az üzletben kihelyezett székre a kezemben a reklám tárgyal és azt mondtam addig fogok itt ülni amíg ki nem hívják a rendőrséget rám és hogy rengeteg időm van éppen.

Majd megjelentek a Westend biztonsági őrei, 6 ember, 3 kint az üzlet előtt állt meg és 3 bejött. Kiküldtek minden vásárlót az üzletből és közben is ha valaki be akart térni az üzletbe azokat is rögtön elküldték. (Gondolom két okból: 1. Vásárlók biztonsága, 2. Ne legyen tanú.) a három őr szorosan körém állt én meg ültem a székben. Elmondták nekik, hogy én azzal fenyegetem az üzletet, hogy beakarom törni a szekrény üvegét, majd hozzám fordultak és azt mondták, hogy merészelek én itt garázdálkodni és törvénytelen bánás módban viselkedni. A válaszom az volt, hogy mivel velem szemben is törvénytelen bánásmódban bánnak én ezért nem vagyok hajlandó addig az üzletből távozni amíg vissza nem adják a pénzem vagy amíg ki nem hívják rám a rendőrséget és hogy én vállalom a felelősséget az én saját bűnömért és feljelentést is teszek a velem szemben történt elkövetett bűnökért. Ezután a biztonsági emberek nem mellém álltak, hanem az üzlet mellé. A kezemben lévő reklám terméket hirtelen kikapták a kezemből, még egyszer leírom nem volt kiírva, hogy nem szabad megfogni és a kezünkbe tartani egy ideig. A biztonsági emberek azt is mondták, hogy menjünk ki az üzletből és beszéljük meg ott és beszélgessünk el az üzleten kívül, azt is mondták hogy a Westend-ben van egy fogyasztó védelmi hivatal és oda szívesen elkísérnek engemet most. Én tovább ültem a helyemen és nem voltam hajlandó mozdulni. Eléggé ideges voltam és nagyon megalázva éreztem magam és a biztonsági emberek folyamatosan megfélemlítésben tartottak és ehhez még pluszban az üzletben volt még 3-4 dolgozó akik meg lenézően és mosolyogva-szinte már alig leplezve a röhögésüket néztek engem és a jelenetet-helyzetet.

Majd végül 5-10 perc után azt mondta a boltos, hogy visszafizeti az 1150 Ft. Én megvártam míg odaadta a pénzt és utána szó nélkül elhagytam az üzletet. Bocsánatot nem kértek. Mivel ideges voltam és már szabadulni akartam én is a helyzetből ezért miután megkaptam a pénzt kisétáltam az üzletből, de ezt utána nagyon megbántam, mert ha tudtam volna józanul gondolkodni akkor a pénz elvétele után sem szabadott volna elmozdulnom a székről és ha kérdezték volna, miért nem megyek el akkor azt mondtam volna, hogy még mindig azt várom hogy kihívják rám a rendőrséget.
Nem érdekelt volna, hogy engem is felelősségre vontak volna. Már nem érdekelt az 1150 Ft sem, mert már rég nem arról szólt az egész. Már nem csak a 220volt boltot akartam volna feljelenteni és elmondani mi történt velem, hanem a biztonsági szolgálatot is, hogy hamis indokokkal dolgokkal kiakartak csalni az üzletből és mind a két cég részéről tett magatartás, megfélemlítés, megalázás és a törvénytelenség amit művelnek velem szemben.

Komolyan gondolkodom azon is, hogy utólagosan bemegy az üzletbe és leülök újra a székre csak annyit mondok, hogy addig ott maradok, amíg ki nem hívják a rendőrséget rám.
Az üzletben végül anyagi kár nem ért, de az emberi jogaimat súlyosan megsértették és törvénytelenül bántak velem!
Minimum egy bocsánatkérés járna nekem a velem szemben történt terrorizálás miatt!

Értékelések átlaga: 1

szarkupac

Értékelések átlaga: 1

Most rendeltem először, de ez volt az utolsó is egyben.
Kb 10 éve rendelek netről, de ilyet még nem láttam sehol.
Kosárba rakom, kifizetem, eddig minden renben.
Ezután 2 prec múlva jön egy e-mail, miszerint egyik termék sincs készleten. A termék oldalon "külső raktárat" jelzett.
Kérdem én mint átlag vásárló mi a fenét jelent ez? Annyit jelent, hogy még nekik semmi közük ahhoz a termékhez és még most rendelik meg saját részükre. De erről semmi tájékoztatást nem adnak csak miután már megrendeltem és kifizettem a termékeket. 3 nap múlva e-mailben közlik, az egyik termék kiszállítható, de a másikról semmi hír.
Szánalmas üzletpolitika!! Nem is értem hogyan lehet így működni a mai világban.

Értékelések átlaga: 2

Nem foglalkoznak a vásárlás utáni teendőkkel,pl.:garancia:Már majd fél éve nem tesznek semmit,egy problémás késszülékkel hiába kérem.

Értékelések átlaga: 2

Értem én , hogy unalmas egész nap a hülye vevőket nézni de akkor el lehet menni árkot ásni vagy utcát seperni .
Pláne amikor esetleg több száz ezres vásárlás után garanciális ügyintézésbe futok nem szórakozásból megyek vissza főként ha valamire pénzt költöttem és előreláthatólag jó ideig nem tudom használni és kiselőadást kapok hogy nem nemebe a boltba kellett volna vissza hozni mondom a szerviz mondta hozhatom ide is jaj mert a szervizbe nem akarnak dolgozni és most neki kell de tudjam hogy így hosszabb lesz az ügyintézés mert kitudja mikor viszik át a szervizbe meg hozzák vissza kösz a segítséget előre is.

Értékelések átlaga: 5

NAGYON JÓ ÜZLET! Megrendeltem a TV-ét másnap meg is kaptam úgy ahogy megigérték. A FÚTÁR is nagyon rendes.
NAGYON MEGBIZHATÓ BOLT! Köszönöm!

Értékelések átlaga: 5

Nagyon Jó Üzlet nem ez az első Rendelésem tőlük régebben rendeltem egyéb kissebb dolgokat így bátorkodtam "benevezni" Párommal közösen egy nagyobbra is ION Trailgater ma jött meg a megbeszélt határidőn Bőven Belül. ez nagyon tetszett, az eladó srácok nagyon "Lököttek" voltak Jó értelemben természetesen, rengeteget poénkodtunk amíg leellenőriztük a terméket nagyon tetszik a kicsike :) igaz Szétszedi a házat olyat szól nem túlzás ahogy hazaértem kipróbáltam, itthon vettem észre sajnos hogy nem tölt a belső Kis zselés aksi Felhívta párom az Ügyfsz.-ot és holnap meg is nézik a szervízben (Saját gyanum az hogy nincs az akkumlátor kis villáján rajta a töltőcsatlakozó Más terméknél pár éve találkoztam ilyesmivel) ezt könnyen lehet orvosolni bár garancia alatt ez a szervíz területe. Mivel ezt is mint sok más terméket Külső "Forgamlazótól" szerzik be így ez nem nagy gond ha végképp nem jó mehet cserére,ez nem a 220Volt hibája mindketten elfelejtettük ezt a kis apróságot megnézni... Holnap délelött kiderül a szervízben, megvárom ha nincs túl sok dolguk hogy ránézzenek.
A Bolttal & az Ügyfélszolgálattal Maximálisan Megvoltunk elégedve Párommal mindketten Üdvözlettel.: N. Andrea & Sz.S. Attila

Értékelések átlaga: 5

Nagyon Jó Üzlet nem ez az első Rendelésem tőlük régebben rendeltem egyéb kissebb dolgokat így bátorkodtam "benevezni" Párommal közösen egy nagyobbra is ION Trailgater ma jött meg a megbeszélt határidőn Bőven Belül.

Értékelések átlaga: 5

Pontos, precíz kiszolgálás

Értékelések átlaga: 5

Minden szempontból elégedett vagyok! Nagyon rugalmasan, gyorsan kezelték rendelésemet.A rendelt termék sértetlenül érkezett meg, a csomagolással maximálisan elégedett voltam. A rendelés aktuális állapotáról folyamatos tájékoztatást kaptam.

Értékelések átlaga: 1

03.26.-án rendeltem meg a Sencor SNC 101BL Orr- és fülszőrzet nyírót. 2-3 nap szállítási határidő volt a honlapon. A határidő leteltével az Ügyfélszolgálaton már 8-10 napot mondtak. Hiába jeleztem, hogy ajándéknak szántam. Csak a megrendelés lemondását ajánlották fel. Akkor már késő volt!

Értékelések átlaga: 1

4. hete garanciális javításon van a fényképezőgépem,állandóan ígérgetnek,hogy 1-2 nap és meglesz.300 ezer forintos gép,és akkor hirdetik hogy a fotózás a fő profiljuk!
Köszönöm "kedves" 220volt,hogy a 4 hómapos kisfiam fényképezéséhez vett gépet nem tudom használni.SZÁNALMAS!!!

Értékelések átlaga: 5

Nagyon tetszett a bolt és az eladó is készséges volt. Nagyon elégedett vagyok velük.

Értékelések átlaga: 2

Amit megrendeltem, nem azzal a paraméterekkel jött, ahogy az írva volt. Amire észrevettem a futár már nem akarta vissza cserélni. A bolt garanciája több napja a levegőbe beszél, hogy van e olyan termékük. Mára már besokalltam!

220volt (2015. március 4.)
Tisztelt Uram.

Az Ön által megrendelt termék kifogásolt paramétere webshopunkon nincs feltüntetve. A megrendelt terméket a feltüntetett paraméterekkel szállítottuk ki. Sajnos Önnek megfelelő készüléket nem tudtunk ajánlani, ezért a visszahozott termék árát visszautaljuk. Még egyszer elnézést kérünk az Önt ért kellemetlenségért. Reméljük a későbbiekben is vásárlóink között üdvözölhetjük!
220volt Magyarország Kft.
Értékelések átlaga: 3

A Westend irodában ami azt illeti lehetnének éppen udvariasabbak,segitő készebbek is!Amit rendeltem és a szállitásra igaz az előző bejegyzés.

Értékelések átlaga: 5

Minden szempontból elégedett vagyok!


A bolt adatai


A bolt leírása

Ingyenes házhozszállítás bruttó 15.000 Ft felett!

Üzleteink:

Westend City Center
1062 Budapest, Váci út 1-3.
Aluljáró Szint - Kölcsey Ferenc sétány 54.

Boráros tér
1095 Budapest, Boráros tér 7
Duna ház - I. emelet 12


Szegedi üzletünk
6720 Szeged, Deák Ferenc utca 28-30.

Nyíregyházi üzletünk
4400 Nyíregyháza, Hősök tere 4.

Telefonszámaink

20/220-2090 : Központi telefonszám
20/4-220-200: Fényképezőgép, Objektív, Fotós eszközök

Email: info@220volt.hu

Fotóelőhívás a www.220foto.hu oldalon.

Üzletünk a következő termékekkel foglalkozik:
Digitális fényképezőgépekk objektívek, vakuk.
LCD TV-k, PDA-k, PNA-k, házimozi erősítők, autós navigációk, digitális képkeretek, stb.
És mindezek kiegészítői.

Nem szeretne vásárolni, csak szakmai segítséget kérne? Akkor is forduljon hozzánk bizalommal a fenti elérhetőségeken.

www.220volt.hu

Üzletek

  • 1095 Budapest, Boráros tér - Duna Ház - 1. emelet 12-es üzlet
  • 1062 Budapest VI. kerület, Váci út 1-3. Aluljáró Szint - Kölcsey Ferenc sétány 54.
    Telefon: 06202202090
    Nyitva tartás: Hétfő-Szombat: 10-20 óráig Vasárnap: 10-18 óráig
  • 6720 Szeged, Deák Ferenc utca 28
    Telefon: 06202202090
    Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 10-18 óráig Szombat: 10-13 óráig
  • 4400 Nyíregyháza, Hősök tere 4.
    Telefon: 06202202090
    Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 9-12, 13-18 óráig Szombat: 9-13 óráig
  • 1135 Budapest XIII. kerület, Szegedi út 42
    Nyitva tartás: Hétfő-szombat: 9-19 óráig Vasárnap: 10-18 óráig
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
  • Foxpost
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre

Hírlevél feliratkozás

 
Olcsóbbat.hu - © 2005-2017 InVenturio Zrt.
Elrejt Nagyít +
  • Utoljára megtekintett (0)

    • Árfigyelés (0)

      •  

    Olcsóbbat.hu eszköztára

    segítségével beállíthatsz árfigyelést, összehasonlíthatsz termékeket...

    | Bezár

    Olcsóbbat.hu eszköztára

    segítségével beállíthatsz árfigyelést, összehasonlíthatsz termékeket...

    | Kinyit
    Akciós ajánlatok

    Hírlevél feliratkozás

    Legyél tagja az Olcsobbat.hu közösségének és Te is egyedi ajánlatokat kapsz!

    Már több mint 80 000-en vagyunk.

    A hírlevél feliratkozáshoz kérjük add meg az alábbi adatokat:

    Az adatkezelési szabályzatot és a felhasználási feltételeket elfogadom