Xplaza.hu

Xplaza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2.8 (338 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2018. január 15.

Gyors, problémamentes ügyintézés. Nagyon gyorsan megkaptam a megrendelt terméket, ahogy vártam. Mindkét fél érdekét szolgáló pontos tájékoztatást kaptam a folyamat közben.

2018. január 14.

Tudni hogy ki ennek a cégnek a vezetője?

2018. január 14.

Az itt megjelent pozitív értékelésű sablon hozzászólások nagy része a cég belső emberei lehetnek, ezeknek a féreg lelkűeknek valószínűleg megvan a kapcsolatuk arra hogy beszereznek szarér hugyér egy csomó leselejtezett szart amit aztán utánvéttel küldenek, előre utalással csak a pénzt szedik be és nem adnak semmit, ugyanolyan mintha "csődbe" menne egy utazási iroda, akinek szerencséje van kap is valamit a pénzéért, de jó eséllyel gyári hibás cuccokat forgalmaznak csak, számla és garancia persze senkinek nincs, szomorú hogy ebben a világban köztünk élnek ezek az emberek

2018. január 12.

Karácsony előtt rendeltem utánvéttel egy monitort, a honlapra ki volt írva hogy dec 14-e után leadott rendelések márcsak jan 4-e után kerülnek kézbesítésre, írtam a blackday-nek h ez esetben szeretném lemondani a rendelést (semmi válasz), a monitor érdekes módon másnapra azonnal megjött, garancia+számla nélkül, a monitor egy selejtes panel, pixelhibás, csak egy robot választ kaptam tőlük amibe az áll h a lehető leggyorsabban küldjem el gödöllőre h mihamarabb intézzék a garanciát ami elrarthat 30 napig is, én inkább a pénzt szeretném vissza kapni, azóta esélytelen elérni őket, köszi blackday, rohadjatok meg ott ahol vagytok

2018. január 5.

A megrendelt termék időben megérkezett, csak a számlát felejtették el. Levélre nem válaszolnak, telefonon elérhetetlenek, vissza nem hívnak.

2017. december 30.

A garanciális feltételeket nem teljesítik, azért tudnak olcsóbbak lenni másoknál. Ha már sok a csontváz a bolt nevén, eltűnnek, mint az XPlaza. Mint mindegyik Avier cégcsoport üzlet. A garanciádat fújhatod!

2017. december 20.

Minden zökkenőmentesen és gyorsan zajlott, csak ajánlani tudom Őket!

2017. december 18.

A megrendelt termékek már két hete nem érkeztek meg, az e-mailekre nem válaszolnak, telefonos ügyfélszolgálaton beszélni nem sikerült senkivel, kb. negyed órás zenehalgatás után sem.
Nem ajánlom senkinek a blackday.hu áruházból a rendelést. Szerintem nem megbízható a bolt.

2017. december 18.

Blackday.hu Átverős termék forgalmazok! Előre utalás után a terméket nem küldik,majd nagy húzabóna után,azt írják,14 napon belül térítik az árát,ami ugyan csak nem érkezik meg! Telefonon csak rögzítőn lehet hagyni üzenetet.
Én eljárást indítottam!

2017. december 17.

A keresés könnyű és gyors. Mondjuk en csak parfümöt rendeltem. A kiválasztott áru a vártnál hamarabb érkezett. Utánvétes fizetéssel, rendben volt minden. Az áru is éppen érkezett!

2017. december 17.

Teljes mértékben elégedett vagyok gyors házhoz szállítás és nagyon kedvező ár jó minőség.

2017. december 16.

Elégedett vagyok.

2017. december 16.

BlackDay: Utánvétes rendelésemet minden indoklás nélkül meghíusították. Azóta se emailben, se telefonon nem elérhetőek (1 hete próbálkozom).

2017. december 16.

Semmit se rendeljen tőlük senki, főleg az ELŐRE UTALÁST kerüljétek!!!
Vigyázat a blackday.hu is az ő oldaluk, ugyanaz az üzemeltető!
Én egy számítógép tápot rendeltem tőlük, sajnos előre utalással, hónapokkal ezelőtt. Azóta se áru, se pénz, csak elérhetetlen weboldal, telefonszám.
Tehát még egyszer: NE RENDELJETEK A MOCSKOS CSALÓKTÓL SEMMIT!!!

2017. december 15.

Egy 70 cm-es tévét rendeltem 4 napon belül megjött , csak számlát és kitöltött garanciajegyet nem kaptam. Most akarom felvenni velük a kapcsolatot, hogy küldjenek számlát. Már Blackday.hu néven üzemelnek

2017. december 13.

parfümöt rendeltem, előreutalással fizettem. Gyorsan és azt szállították, amit kértem. Számlát viszont én sem kaptam, bár nekem nincs most rá szükségem, ezért nem hiányoltam. Az értékelési igény nekem is előbb érkezett, mint a termék, furcsa. ebből nekem látszik, hogy ez a kiszállításra átadáshoz kötött automatizmus a rendszerükben, amit ha ők is jónak látják, a sikeres kézbesítéshez lehetne kötni.

2017. december 12.

Blackday.hu illetve Avier Enterprises Kft.-ként álltunk kapcsolatban.
Korrekt volt az ügyfélszolgálat.
Mindenről mindig időben tájékoztattak.
Határidők is rendben voltak.
Kicsit megtévesztő az volt (van) hogy az eszközöket raktárkészleten mutatja a mai napig is és az én rendelésemből nem volt készlet. (Ez viszont korrekten megírták és hagytak volna visszalépési lehetőséget, amivel nem éltem.)
Szóval a készlet információkon még fejleszthetnének.
Az értékelésre felkérő levél hamarabb érkezett, mint az áru.
Ami kicsit zavaró volt még, hogy a megrendelést "egyedinek" minősítették és az elállási jogomról rögtön lemondattak, ez nem túl szimpatikus, akkor sem, ha nem akartam elállni.

2017. december 8.

A termek ertekete hivatkozva — rendeles utan — megtagadtak az utanvetel lehetoseget, noha rendeleskor ki lehetett valasztani az opciot.
Egyeduli opciokent eloreutalas maradt, keszpenzes szemelyes atvetelre sem volt lehetoseg.
Egyaltalan nem vevocentrikus a hozzaallas, kulonoskeppen, hogy az elso levelben felhivtak a figyelmem, hogy az elallasi jogot nem tudjak biztositani, a rendeles egyedinek fog szamitani (nem egyedi kiepitesu termek).

2017. december 5.

Az árú megérkezett , de számla és jótállás az nem remélem nem romlik el egy darabig , pedig a gyártó cég 3 év jótállást vállalna rá.

2017. december 4.

Az oldal frissítésével szerintem nem foglalkoznak eleget, amikor először akartam rendelni egy fejhallgatót azt írták, hogy raktáron van aztán mégse volt, de most, hogy újra rendeltem minden tökéletesen és gyorsan zajlott. +pont az ingyenes szállításért ha előreutalással fizetsz.

2017. december 4.

Miután előre elutaltam a termék vételárát, napokig vártam bármi visszajelzésre, hogy az elvileg raktáron lévő terméket mikor kapom meg. Egy hét után elkezdtem hívni az ügyfélszolgálatot. Bár "hívásom fontos volt számukra", senkit nem sikerült elérnem. Hagytam több hangüzenetet, írtam emailt... Végül a nagyon sokadik hívásra felvették a telefont és közölték, hogy pont most küldtek nekem emailt, hogy holnap kapom az árut! Az áru másnap valóban megérkezett, persze számla és garancia levél nélkül! Megint megpróbálom elérni őket.,.....

2017. december 3.

Blackday néven rendeltünk számitógép alaplapot-nem működik,telefonon elérhetetlenek,e-mailre nem reagáltak. Vissza szeretném küldeni.Kár,hogy nem olvastam korábban a véleményeket...félek,futhatunk az ára után....pedig vissza kell küldenem,használhatatlan.

2017. december 1.

Hasonló "értékelést" már olvastam...
Rendelés, szállítás nélkül,... telefon - senki nem veszi fel, találtam egy másik számot, azt felvették, 2 nap múlva megjött a scenner, de sem garancia, sem számla nem volt.
Megígértem a panaszos e-mail-ben, hogy amennyiben 15 napon belül nem érkezik számla és garancia a termékről, abban az esetben a NAV-nál köt ki az ügy. Válaszoltak a panaszra, hogy nézzem meg a spam-ek között a számlát, de utánanéznek, hogy a "számlázási osztály" hibázott-e. Természetesen a megszólítás a válaszukban teljesen más Kft.-nek volt címezve... Ezek után nem hiszem, hogy a számlát és garanciát rövid úton megkapom, de majd a NAV... ;-)
Másképpen az ilyen tisztességtelen bandával nem lehet bánni!

2017. november 30.

Mert nem szàllitottàk ki a megrendelt àrút, mondvàn túl dràga 40000.-ft nàl. Ezàltal nem is rendelek semmit többet!!!

2017. november 29.

Meg sem kaptam a terméket!
Rendelést követő napon írtak,hogy meghíusult a rendelés.
Hogy miért,ezt nem tudom.
NEM AJÁNLOM SENKINEK!!!

2017. november 29.

Black Friday alkalmával vásároltunk, 4 nap múlva jött az e-mail, hogy sajnos csak az egyik fényképező van raktáron.
Felmentünk a weboldalra, még 3 db volt raktáron. Hiába hívtuk őket mi is nem vették fel. Aztán a véleményező által adott telefonszámon elértük őket, azt mondta a Hölgy, hogy akkor gyorsan leszedi, hogy van még raktáron. Annyira volt náluk Black Friday, hogy 5 nappal később 2000 Ft-tal drágábban vettük meg a 2 fényképezőt.

2017. november 26.

A megrendelt terméket rendben átvettem. Viszont elégedett mégsem vagyok, mert nem volt a csomagba,sem a számla,sem a garancia levél.Az árúháznak jeleztem ahiányosságot, de válasz még nem érkezett. Csalódott vagyok.

2017. november 24.

Soha többet nem vásárolok a blackday.hu oldalon. A weboldalon megadott +36 1 533 3133 telefonnon nem elérhetőek. Emailre nem válaszolnak. 0628 362 698 az a telefonszám amelyet használnak, de ezt elég volt kinyomozni. A megrendelés és banki átutalás után egy héttel azt állították, hogy az általam átutalt összeg nem érkezett meg az OTP-s számlaszámukra!! Banki igazolást, számlakivonatot kértek, hogy igazoljam a valós átutalást. Az áru végül megérkezett, számla és érvényes jótállási jegy nélkül. Telefonon veszekedni kellett velük, hogy elismejék az előre történt fizetés megtörténtét. Senkinek nem ajánlom a céget.

2017. november 23.

Én sem ajánlom senkinek hogy Tőlük vásároljanak! 2017.11.13-án megrendeltem egy skennert, 11.15-én átutaltam a pénzt. 11.17-én jött az e-mail, hogy értékeljem a munkájukat az átvett termékről. Nagyon meglepődtem, mert a terméket még nem szállították ki. Azonnal válaszoltam a megadott e-mail címre, de visszajött, hogy ilyen cím NINCS!!! Megilyedtem és megkerestem az ügyfélszolgálat telefonszámát melyen fel tudtam Öket hívni, (szerencsémre) Az 5.napon. Ahol közölték hogy a megrendelt árú, még a raktárban van és a mai napon átadják a futárnak. A Hetedik napon meg is érkezett a szkenner. Sajnos a számlát "elfeljtették" csatolni. Mivel céges számlára kértem és a vállakozási bankból is utaltam át a pénzt nagy szükségem lenne a számlára. (Nem tudom a NAV mit szól hozzá ha Nekik is megírom, hogy a kifizetett áruról nem adtak számlát) Próbáltam ismételten az előzőleg megtalált telefon számon felhívni az Ügyfélszolgálatot, de mindig a gépi hang válaszolt, hogy sajnos minden munkatársuk foglalt , de ha megadom az elérhetőségemet rövidesen visszahívnak. Többször megadtam a telefonszámomat, de még mindig nem hívtak vissza. Ezért úgy határoztam, hogy a NAV-nak is megírom a számla mulasztást. Hátha estleg akkor előkerül az ÁFÁ-s számal!

2017. november 23.

Üdvözlöm önöket a csomagot megkaptam de sajnos a csomagban nem az a termék van amit szerettem volna. Én egy olyan myomtatot rendeltem ami tudja a cd nyomtatást. De ez a készülék nem tudja, levélben is tájékoztattam ö nöket de máig nem kaptam válasz a telefon sem veszik fel. Ezuton szeretném önöket arra kérni hogy valamien modon tudjak önökel beszélni. köszönöm

A bolt adatai
A bolt leírása
Isten Hozott Vándor!

Ha minőségi termékeket keresel kedvező áron, jó helyen jársz.
Jelenleg közel 50.000 termék közül választhatsz.
Magyarország területén belül 990,-Ft-os a szállítási díj.
Minden termékünk hivatalos forrásból származik, gyártói garanciajeggyel ellátva.

Jó böngészést, jó vásárlást kívánunk.

Az Xpláza csapata.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel