Smokee

Smokee
Smokee Értékelései Értékelések átlaga: 1.8 (45 értékelés alapján)
Vásárolok

Nézd meg a Smokee legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2022. május 27.

Azt mondja: "szállítás max. 3 nap" , csak előreutalás ; telefonos ügyfélszolgálat betegség miatt átmenetileg szünetel.

Már itt gyanús kellet volna, hogy legyen. Nem volt . Pénz elutal. Visszaigazoló email oké. "Hamarosan átadjuk szállításra" sablon email. 2 hét semmi. Kértem, hogy törölje a rendelésem és utalja vissza a pénzem. Semmi. Telefont nem veszi fel.

Ír egy emailt: utánanézünk hol akadt el a rendelése.

Lol , tesó hazudtál a raktárkészletről a weboldalon, a szállításról szintúgy. Miért hinném pont ezt el?

Nos eluntam a dolgot és szóltam a banknak hogy fordítsák vissza a dolgot, illetve megkerestem a fogyasztóvédelmet az üggyel.

Jelenleg itt tart a "rendelésem".

Amit ez a suttyó csinál szerintem az az, hogy berendeli a cuccot Kínából a pénzeden, persze haszonnal merthát valamiből élni kell; aztán vagy ideér vagy nem. Előbb vagy utóbb, addig meg ilyen szar dumákkal próbál terelni.

Szomorú hely lett ez a Magyarország ilyen suttyókkal tele. Vigyázzatok magatokra. Peace out.

2022. május 27.

Több mint egy hete "adják át" a futárszolgálatnak a kifizetett rendelésemet. Sem telefonon sem emailben nem lehet őket elérni. Kerüljétek őket messzire...

2022. május 27.

2022.május 22.én rendeltem egy telefont. Jött is az email hogy a rendelést vissza igazolják. Máj. 23.án kaptam emailt hogy a rendelés feldolgozás alatt van. Ma 27.e van. Semmit nem tudok hogy áll a rendelésem. E-mailre nem válaszolnak természetesen! Nem tudom mi okoz ekkora nehézséget nekik mert ahogy el nézem nem csak én járok ebben a cipőben. Örülnék az értesítésnek a termékről és magának a terméknek is örülnék már!

2022. május 26.

Sem emailben sem telefonon nem elerhetoek!! NE RENDELJETEK INNEN!!
Atutaltam a vasarlas osszeget, most futok a penzem utan!! Se penz, se termek!!!

2022. május 24.

Gyorsított szállítás? Jó vicc. Vagy 10 emailt írtam, de egyikre se válaszoltak és a telefont se veszik fel. Érdekes, hogy mikor a tárgyba a rendelés törlését írtam, akkor pár percre rá jött az email, hogy a rendelés státusza módosult töröltre.

2022. május 13.

A rendeléssel minden rendben és kifogástalanul teljesült.
A vásárolt telefon sértetlen original gyári csomagolásban, kifogástalan állapotban pár napon belül megérkezett.

2022. május 9.

Elérhetetlenek, sem emailre sem telefonra nem válaszolnak

2022. május 6.

Hát ezt a shopot senkinek sem ajánlom. Húsvét előtt rendeltem egy okosórát, ami fekete kellett volna legyen és raktáron. Jött az e-mail utaljak, rajtam ne múljon AZONNALI átutalással (mivel ma már minden bank így dolgozik) elment az összeg. Küldtem mailt, hogy megkapták-e pénzt, jött válaszként állapotváltozásos email. 04.12-én kaptam e-mailt a rendelés állapotváltozásáról, ez jött: Rendelését a GLS/DPD/MPL futárszolgálat munkatársának átadtuk. 04.14-én megkaptam, csak nem az volt a csomagban amit rendeltem. Jeleztem feléjük, hogy nem ezt rendeltem mi a menete a visszaküldésnek, ez jött válaszként: utánanézünk, de jelenleg csak ez a szín van. 04.24-én több e-mail után amire nem válaszoltak, jeleztem, hogy elállok a vásárlástól, visszaküldöm a terméket. Válasz: várjuk a terméket. Feladtam GLS futárral, 04.27-én át is vettek, azóta rádió csend van, pénzt nem küldték vissza, e-mailre nem válaszolnak. 05.06-án írtam újabb e-mailt, hogy eltelt egy hét de a pénzt még nem kaptam meg. Valószínűleg nekem is hivatalos szervhez kell fordulni. Csak az rendeljen innen, aki szereti a zsákbamacskát, és nincs igénye kommunikációra , valamint szeret könyörögni a kifizetett pénzéért.

2022. május 5.

A mai napon 22.05.05 a cég a vétel árát vissza utalta.

2022. május 4.

Engem sajnos 219.000.- forinttal károsítottak meg. A levelekre csak elvétve válaszolnak, akkor is pongyolán fogalmazva, pár szóval leráznak. A telefont nem veszik fel. Március 29-én kifizetett "raktáron lévő " árut 1 hónap alatt nem tudták leszállítani, az árát nem utalták vissza. Nekem sajnos a rendőrséghez kell fordulni, igazságtételért. Ma 2022.05.04-e van. Mindenkit óvaintek, hogy ezektől az eladóktól (Mogyoróssy Judit Mária,Nemeskéri Gábor) ne vásároljon!!!

2022. április 29.

Rendeltem egy roborock s6 Vmax robotporszívót, előre utalással. 2022.04.07-én honlapon az szerepelt (és most is), hogy Raktáron 10 db. Szállítása várható 2022.04.14. Megkaptam az utaláshoz szükséges adatokat 2022.04.08-án. Az összeget elutaltam, ami hozzájuk megérkezett 2022.04.11-én. 2022.04.12-én rájuk írtam e-mailon hogy megkapták-e a pénzt és mikrra várható a porszívó, jött is a válasz: Pár munkanap, küldünk róla e-mail tájékoztatást is. (Szó szerint ennyi se aláírás sem köszönés semmi nincs az e-mailben) 2022.04.13-án kaptam egy e-mail értesítést :Utalása megérkezett
A megrendelt terméket hamarosan átadjuk a GLS/DPD/MPL/Foxpost futárszolgálatnak.
2 nap után lekönyvelték az utalást.
Innentől vártam lelkesen a csomagot semmi rosszat sem feltételezve, majd egy hét után gondoltam semmi értesítés semmi státusz változás megpróbálom a telefonálást....
Igen igen a honlapon ez áll: ELÉRHETŐSÉG (BETEGSÉG MIATT NINCS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT)
Rendeléskor is ez állt azaz 16 napja feltételeztem biztos nagyon rosszul van szegénykém de, hát az üzlet az üzlet probálkozzunk. 3-4 hívásra felvették a telefont, férfi hang bemutatkozi a old smokee webshop mondtam mi a gond, mikor jön a csomagom jött is a válasz hát ez érdekes ott kéne lennie, a héten megérkezik... Visszakérdeztem (elvégre húsvéti ajándékról beszélünk...) akkor holnap, csütörtökön vagy utána pénteken megjön? Határozott válasz Igen.
Na pénteken 2 kor kezembe vettem a telefont.... (sehonnan sem jött értesítés még hogy hoznák a csomagom) min. 10 hívás 14-16 óra között nem vették fel, Hétfőn 2022.04.25-én telefon na ekkor kb. 20. hívásra felvették a telefont, juhuuu örültem, még mindig teljesen normálisan korrakten kérdeztem mi az oka miért kellet azt mondani hogy megérkezik ha mégsem és mikor jönne? Ugyanaz a férfi hang unottan válaszolva, ha holnap (kedden) nem jön értesítés küldje a számlaszámot visszautalja.
Kedden jött webshoptól az e-mail: Futárszolgálat munkatársának átadva
Rendelését a GLS/DPD/MPL futárszolgálat munkatársának átadtuk.
Szerdán még nem jött reggel 11 ig semmi értesítés sehonnan, itt fogyott el a türelmem irogatni telefonálgatni kezdtem, hogy kész vége innen nekem nem kell semmi utalja vissza a pénzt. Jött az-email hogy a csomag már a futárnál van, és 11:30-körül jöt a GLS-től az e-mail, hogy csomagot készítettünk össze holnap szállítjuk a xxx címre HA MA FELADJA PARTENRÜNK A CSOMAGOT. Na már teljesen kiakadtam ez volt a 2. hazugság az eladótól, nemmelesleg a 2. telefonálás alkalmával kértem hogy módosítsuk a szállítási címet a számlázásira mert hát igen eltelt a várható kézbesítéstől 1,5 hét és elköltöztünk az eredileg kért címről, persze itt már nem az szerepelt...
Hivogattam minimum 30x de innentől már nem vette fel a telefont... Elkocsikáztam érte +15km mert valószínüleg sosem kapnám vissza a pénzem, de legalább a termék meglett 2 héttel a várható szállítás után....

Szóval röviden aki nem olvasná el a hosszú leírást miért, NE VÁSÁROLJATOK INNEN!:
- ELÉRHETŐSÉG ÉS KOMUNIKÁCIÓ KB. NINCS. (3 SZAVAS E-MAILOK, 20 HÍVÁSBÓL HA FELVESZIK 1X)
- HA SIKERÜL IS ELÉRNI TELEFONON VAGY E-MAILBEN, NEM BIZTOS, HOGY AZ A VALÓSÁG AMIT ÍR VAGY MOND. (NEKEM 2X HAZUDOTT)
- GARANCIÁLIS CSERE, JAVÍTÁS, 14 NAPOS ELÁLLÁSI JOG XD EZEKNÉL ILYENRE NE SZÁMÍTS
- HONLAPON LÉVŐ ADATOK, SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ, RAKTÁRON LÉVŐ KÉSZLET HAZUGSÁG


Igazából sosem írtam még ilyen hozzászólást/értékelést, de ezt meg kellet írnom, ha pár száz forintal is drágább máshol vásároljatok inkább megbízhatóbb üzlettől, mostmár én is utána nézek az üzleteknek vásárlás előtt és ittis vannak az előzményben negatív kommentek. Kommentet meg bárki írhat, hogy javítsa az értékelését....

2022. április 22.

Minden rendben volt, két nap alatt megjött a telefon, amit rendeltünk. Teljesen elégedett vagyok, másnak is ajánlom a boltot.

2022. április 22.

Egy telefont rendeltem Gödöllői átvétellel,helyben fizetéssel.Valamiert mégis futár hozta ki,az viszont felár nélkül,és időben szallitotta

2022. április 20.

Rendeltem egy Samsung Galaxy Watch4 44mm (SM-R870) fekete okosórát, és erre küldtek egy ezüstöt (fehér szíjjal). A gyári dobozt nem bontottam ki, hogy vissza tudjam küldeni . A GYIK-ban írják hogy hiba esetén 24-órán belül vegyük fel velük a kapcsolatot. De lehetetlen a telefont nem veszik fel, e-mailekre nem válaszolnak.
EGYSZERÜEN ELÉRHETETLENEK!
Senkinek sem ajánlom ezt a boltot!
Sufnibolt ügyfélszolgálat nélkül!

2022. április 14.

Négy nap elteltével, csak az ismételgeti kérdésemre, ha átadták a futárnak, de ezt nem mondják el hogy melyiknek.
Csak az rendeljen innen akit nem zavar a jellemtelenség!

2022. április 14.

Mivel egyetlen telefonra s e-mailre sem válaszolnak szakmabeliként jogi útra terelem az ügyet, mivel szeretném visszakapni az átutalt pénzemet! FELHÁBORÍTÓ!!!
Természetesen a Fogyasztóvédelmi Hatósággal már egyeztettem, javaslom ezt azoknak is, akik lentebb írtak és negatív tapasztalatuk van a céggel kapcsolatban, mert ez minden csak nem ügyfélorientált szolgáltatás!! Távol álljon tőlem, hogy fenyegetőzzek, de ilyen cégeknek nem szabad tovább tevékenykedniük!!

2022. április 10.

E-mailra nem válaszolnak, telefonon nem elérhetőek tavaly nyáron vásároltam egy Amazfit GTR 2 okosórát ami kb 1 hónapja az egyik napról a másikra megállt a töltőképernyőn. Azóta írtam 2 e-mailt, hogyan lehetne a jótállást érvényesíteni a mai napig nem érkezett válasz....

2022. április 6.

Rendben ment minden. A telefon szuper, gyári bontatlan csomagolásban érkezett, az ígért időpontnak megfelelően.

2022. március 31.

Szégyen hogy nem válaszolnak az email-ekre!Előre utaltam és gyorsasági pótlékot is fizettem hogy hamarabb megkapjam a gyermekemnek szánt telefont!De napokig semmi!Azt állítják átadták a futár szolgálatnak a terméket dehogy melyik cégnek meg sem nevezik!
Vissza kértem a pénzt!Át sem bármi is küldenek!
ILYENNEL MÉG NEM TALÁLKOZTAM!
Amennyibe nem kapom vissza a pénzt feljelentem őket!!

Smokee válasza (2022. március 31.) :
Tisztelt Kovács Ferenc,

03.28. (hétfő) megrendeli a kiválasztott terméket. Kap 2db e-mailt is a rendelésről.
03.29. (kedd) megérkezik az utalása. kap erről is egy e-mailt
03.30. (szerda) átadjuk a megrendelt termékét a GLS futárszolgálatnak. erről is kap e-mailt.
03.31. (csütörtök) délelőtt lejárató véleményt ír rólunk.

A többit nem kommentelnénk. Mindenki eldöntheti, hogy ezért miért is kell 1 csillagos értékelést írni.
2022. március 29.

Nagy nehezen meg értettèk hogy le szeretném mondani a rendelést miután nem bíztam bennük . Aztán mikor elfogadta kérelmem a pénzvissza utalása eszébe sem jutott tegnap megemlítettem nekik ha nem kapom vissza a pénzem egy napon belül akkor sajnos lesz még véleményem!

Smokee válasza (2022. március 31.) :
Kedves Alen,

03.24. (csütörtök) este rendelt egy terméket nálunk. utalásos fizetési módot választott. lehet utánvétellel is fizetni.
03.27. (vasárnap) már írt KETTŐ!!!! negatív értékelést. EGY !!! munkanap telt el a rendelése óta.
03.28. (hétfő) utalása rögzítésre került, tájékoztattuk a várható szállításról.
03.28. (hétfő) munkaidő után jelezte felénk, hogy mégsem kéri a rendelését.
03.29. (kedd) jeleztük ön felé, hogy elindítjuk a visszautalást.
03.29. (kedd) a HARMADIK negatív értékelés.
03.30. (szerda) a visszautalás megérkezett a bankszámlájára.

A többihez nem füzünk kommentet, mindenki eldöntheti, hogy ez tényleg negatív értékelést kívánt, főleg hármat
2022. március 27.

Utánvételel rendeletem aztán az emailban azt írta hogy előre utalás már itt gyanús volt az egész de mondom biztos én hibáztam erre az emailra nem válaszoltak és sajnos attól félek hogy a pènzem sem utalják vissza

Smokee válasza (2022. március 31.) :
Kedves Alen,

03.24. (csütörtök) este rendelt egy terméket nálunk. utalásos fizetési módot választott. lehet utánvétellel is fizetni.
03.27. (vasárnap) már írt KETTŐ!!!! negatív értékelést. EGY !!! munkanap telt el a rendelése óta.
03.28. (hétfő) utalása rögzítésre került, tájékoztattuk a várható szállításról.
03.28. (hétfő) munkaidő után jelezte felénk, hogy mégsem kéri a rendelését.
03.29. (kedd) jeleztük ön felé, hogy elindítjuk a visszautalást.
03.29. (kedd) a HARMADIK negatív értékelés.
03.30. (szerda) a visszautalás megérkezett a bankszámlájára.

A többihez nem füzünk kommentet, mindenki eldöntheti, hogy ez tényleg negatív értékelést kívánt, főleg hármat
2022. március 27.

Utánvételel rendeletem aztán az emailban azt írta hogy előre utalás már itt gyanús volt az egész de mondom biztos én hibáztam erre az emailra nem válaszoltak és sajnos attól félek hogy a pènzem sem utalják vissza

Smokee válasza (2022. március 31.) :
Kedves Alen,

03.24. (csütörtök) este rendelt egy terméket nálunk. utalásos fizetési módot választott. lehet utánvétellel is fizetni.
03.27. (vasárnap) már írt KETTŐ!!!! negatív értékelést. EGY !!! munkanap telt el a rendelése óta.
03.28. (hétfő) utalása rögzítésre került, tájékoztattuk a várható szállításról.
03.28. (hétfő) munkaidő után jelezte felénk, hogy mégsem kéri a rendelését.
03.29. (kedd) jeleztük ön felé, hogy elindítjuk a visszautalást.
03.29. (kedd) a HARMADIK negatív értékelés.
03.30. (szerda) a visszautalás megérkezett a bankszámlájára.

A többihez nem füzünk kommentet, mindenki eldöntheti, hogy ez tényleg negatív értékelést kívánt, főleg hármat.
2022. március 25.

A vásárolt terméket előreutalással fizettem ki. Raktári termékről lévén szó 4 nap után érdeklődtem mikor várható a szállítás, amire következő választ kaptam "pár munkanap"

Az "újként" jelzett okosóra bontott csomagolással, kijelzőjén karcolással, előző használat utánni biztonsági mentéssél érkezett.

Összegezve: inkorrekt, csaló társaság.

Smokee válasza (2022. március 29.) :
Kedves Gábor,

Akkor itt is elnézést kérünk. A beszállítóinktól új termékeket kapunk csak. Ki fogjuk vizsgálni, hogy kapott Ön mégis egy bontott terméket. E-mailben jeleztük is Önnek, hogy vissza tudja küldeni a terméket, és vagy kicseréljük, vagy visszautaljuk a vételárat.
2022. március 25.

2022.02.027.-én rendeltem külső adathordozót előre fizetve,03.25.-én kaptam meg úgy ,h már "fenyegetnem" kellett a Fogyasztó védelemmel őket. Senkinek nem ajánlom!

2022. március 23.

Nagyon hiányoljuk, hogy nem tudunk kommunikálni senkivel a cégtől, és a leveleinkre sem válaszolnak.
Csak reménykedni tudunk abban, hogy a befizetett 100.000 forint jó helyre kerül, és megkapjuk a megrendelt porszívónkat.

2022. március 3.

Cáfolnám a negatív kommenteket, 2022 jan. 19- én rendeltem okos telefont és 23-án már a kezemben tartottam azt. Minden rendelésállapot változásról emailban tájékoztattak, csakúgy mint a csomag kiszállításának idejéről. Szállítás napján a futár telefonon is egyeztetett velem . Megvagyok elégedve.

2022. február 26.

Gyorsított szállítással, 24-48 órán belül, rendeltem a terméket, a vásárlástól számítva 1 hét múlva érkezett meg. Az e-mailomra nem reagáltak egyszer sem.
Senkinek sem ajánlom.

2022. február 8.

Csalók! A terméket (133.410 Ft) 18 nap!!! után sem kaptam meg. Többszöri telefonos megkeresésnél mindig valami sablon szöveget kaptunk, hogy úton van a csomag, ilyesmi. Most futhatunk a pénzünk után. Ne rendeljetek innen semmit!!!!

2022. február 4.

Röviden: a honlapon valótlan készlet információ, nem lehet kártyával fizetni, csak sablon levél kommunikáció, pénz visszatérítésért meg könyörögni kell.
A Karácsony előtt rendelet termékem (kb. 30eFt) Karácsonyra persze nem jött meg (pedig benne voltam a becsült időben, és még a gyorsított kiszállítást is kértem), így az utolsó napokban kellett még máshová rohangálni és a pénzemért is könyörögni kellett, hogy visszakapjam. A jó vélemények úgy sejtem azért vannak, mert ami van, azt kiszállítják, de nekem sikerült olyat kifogni, ami nem volt nekik… De ezt csak utólag tudja meg az ember…
A részletek:
• 2021.12.16: rendelés leadása, visszaigazoló automatikus levél, látszólag el is kezdték feldolgozni, utalási adatokat elküldte a cég fél órán belül, én utaltam is rögtön, ezen ne múljon
• 2021.12.20: első érdeklődő levelem, hogy tényleg feldolgozzák-e a rendelést, megérkezett-e az utalás, semmitmondó, türelemre intő levél a válasz. 1 nappal később a második levelem, hogy tényleg feldolgozzák-e a rendelést. A második válaszlevél szóról-szóra (!) ugyanaz. (a levelemben voltak kérdések is, emiatt egyértelmű, hogy csak bemásoltak egy előre megírt sablon szöveget)
• 2021.12.23: rendelés visszavonása levelem -> nincs válasz
• 2022.01.03: második rendelés visszavonása levelem -> nincs válasz
• 2022.01.04-én elindítottam az OTP-nél az előre utalás visszahívását, amire azóta nem reagáltak, még el se utasították…
• 2022.01.12: felvették a telefont -> arra hivatkozva, hogy „nem megy az internet” rögtön nem tudtak válaszolni, majd „5 perc múlva visszahív”. Visszahívás nem volt, de fél óra múlva jött egy mail a jan.3-ai levelemre válaszként (azaz azt megkapták…). Idézem a teljes levelet: „Indítjuk az utalást.”
• Utána persze nem sikerült az utalás. 4 újabb mailben ill. SMS-ben jeleztem, hogy nem jött meg az utalás
• 2022.01.18-án újabb mailben jeleztem, hogy várom a választ, és ha nem válaszolnak elindítom a hivatalos panasz útját (békéltető testület, fogyasztóvédelmi hatóság, bíróság, késedelmi kamat megemlítésével). Rá másfél óra múlva kaptam az SMS-t, hogy megtörtént a visszautalás (pénztári készpénzbefizetéssel(!?)).

Smokee válasza (2022. február 8.) :
Kedves Tamás,

Pár nappal karácsony előtt rendelt tőlünk egy Amazfit GTR Lite okosórát.
Ez a termék időközben kifutott termék lett, így nem sikerült leszállítanunk.
A vételárat visszautaltuk Önnek.

Smokee
2022. január 31.

A rendelésem 1 nap alatt feldolgozták és hamarosan már jött a mail a szállítás időpontjáról. Semmilyen problémám sem volt, sőt megállapítottam, nagyon gyorsak! A készülék amit vásároltam hibátlan és maximálisan ajánlom őket!

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés