royal-plaza.hu

royal-plaza.hu
Hirdetés
royal-plaza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.2 (14 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2022. november 8.

Megrendelésem elfogadásra került! Szállítási határidőre 3-5 nap volt írva! Semmilyen értesítés nem jött.
Emailra nem reagálnak, telefont nem veszik fel!!Gondolom nincs is aki felvegye:-(
Az év eleji értékeléseket és az arra adott válaszokat ha előbb olvasom,nem is rendelek semmit.
Ezért így lecsúsztam arról, hogy máshonnan megvegyem amit szerettem volna:-(
Szerencsére tartom magam az elvemhez és semmit nem fizetek ki előre,így kamu cégek általam nem gazdagodnak.

2022. január 24.

Január elején rendeltem több árucikket amit azért rendeltem, mert el akartam kerülni a ünnep körüli torlódásokat, sajnos ez Önöknél nem sikerült, sajnálom, de a megrendelt árucikkekre már a tegnap szükségem lett volna. Ezúton visszakérem a pénz amit előlegbe küldtem és nem kérek semmiféle kamu pénztárcát wellness hétvégét stb. Válaszként csak azt kérem, hogy a pénz visszatérítési módját írják le.

royal-plaza.hu válasza (2022. január 30.) :
Köszönjük szépen a minősítését!

A jelen fizikai kapacitásunkat (melynek épp a fejlesztése és a bővítése folyik) jelentősen meghaladó mennyiségű rendelés érkezett most és az év utolsó hónapjaiban.
Emiatt a megrendelések feldolgozásában torlódás keletkezett.
Szerencsére, tőkeerős és már 19 éve működő cég vagyunk.
Nem vagyunk csődben, sőt várakozásunkon felül ível felfelé a cégünk üzletágai és a termékeink iránti kereslet.
A kommunikációnk azért akadozik, mert a munkát jelentősen lassítja az érdeklődő telefonok és levelek megválaszolása.
Ennek áthidalására választottuk a jelen levél sablont.
A vonalas telefonszámunkat tényleg megszüntettük, 2021 év vége felé, egy iroda váltás miatt, mert nem mobil. Kérjük, ne hívja a bármilyen információ hordozónk, szándékunk ellenére még fennmaradt, vagy Ön által elmentett régi, vonalas számunkat!
Helyette kettő ügyfélszolgálati (mobil) telefonszámunk van.
Egyik a 00 36 20 554 4401, a másikat akkor kívánjuk publikálni, amikor utolértük magunkat a rendelések feldolgozásával.
Azért, mert míg egy telefont megválaszolunk, addig több nem fogadott hívás érkezik és rengeteg energiát von el a rendelések feldolgozásától.
Pont attól, ami miatt telefonon, vagy levélben egyébként érdeklődnek.
További elérhetőségeinket a honlapjainkon megtalálja, többek között itt: https://royal-plaza.hu/shop_contact.php
A feldolgozások és a jelen helyzet megoldására, továbbá a jövőben való elkerülése érdekében gőzerővel dolgozunk és fejlesztéseket végzünk.
Új raktári eszközök beszerzése és egy új, a gyorsabb rendelés feldolgozást segítő informatikai szoftwer bevezetése folyik.
Januárban végzünk több komoly informatikai és raktári fejlesztéssel, melyek segítségével tovább kívánjuk tökéletesíteni a vevő kiszolgálásunkat.
Úgy próbáljuk érzékeltetni ezt, hogy „úgy végzünk szív műtétet, hogy az közben dobog“.
Ha a legjobb szándékunk ellenére megoldást igénylő (hiányos, sérült, vagy eltérő terméket tartalmazó csomag miatt) problémával keres minket, azt kérjük „reklamáció“ tárgyú levélben küldje el (mert azt rögtön meglátjuk, mert kitűnik az érkezett levelek közül és előbbre vesszük) részünkre a bestoffice@bestoffice.hu címre!
Ha valami oknál fogva még így sem oldódik meg az Ön által tapasztalt probléma, akkor kérjük, hogy írja meg részletesen azt panasz@bestoffice.hu címre és meg fogjuk keresni az Ön számára is mennyugató és elfogadható megoldást!
Ha bármely oknál fogva még is a pénz visszatérítést választja, kérjük, hogy küldje el az igényét az uzletagvezeto@bestoffice.hu címre!
Kártyás fizetés esetén mi nem látjuk és ismerjük az adatait, csak a Simple.
Kártyára visszautalni pedig mi nem tudunk. Ezért a visszautaláshoz kérjük, hogy küldje el számunkra a bank nevét, a számla számot, a számla tulajdonos nevét, a megrendelés számot és a visszautalandó összeget!

A címünket és elhelyezkedésünket, részletes térképen it tekintheti meg: https://royal-plaza.hu/shop_contact.php

Megtisztelő megértését és megértő türelmét hálásan köszönjük!

Vissza várjuk és a jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.

Üdvözlettel!

A cég Önért és vevő társaiért fáradozó munkatársai
2022. január 10.

1 hónapja megrendelt és kifizetett árut a mai napig nem kaptam meg. Ma már a megadott számuk is csak annyt mond be, hogy a hívott szám nem kapcsolható. Nem ajánlom a vásárlást náluk!

royal-plaza.hu válasza (2022. január 30.) :
Köszönjük szépen a minősítését!

Egy gyors, tényszerű és korrekt tájékoztatásban szeretnénk részesíteni.
A jelen fizikai kapacitásunkat (melynek épp a fejlesztése és a bővítése folyik) jelentősen meghaladó mennyiségű rendelés érkezett most és az év utolsó hónapjaiban.
Emiatt a megrendelések feldolgozásában torlódás keletkezett.
Nem, nem szűntünk meg. Szerencsére, tőkeerős és már 19 éve működő cég vagyunk.
Nem vagyunk csődben, sőt várakozásunkon felül ível felfelé a cégünk üzletágai és a termékeink iránti kereslet.
A kommunikációnk azért akadozik, mert a munkát jelentősen lassítja az érdeklődő telefonok és levelek megválaszolása.
A vonalas telefonszámunkat tényleg megszüntettük, 2021 év vége felé, egy iroda váltás miatt, mert nem mobil. Kérjük, ne hívja a bármilyen információ hordozónk, szándékunk ellenére még fennmaradt, vagy Ön által elmentett régi, vonalas számunkat!
Helyette kettő ügyfélszolgálati (mobil) telefonszámunk van.
Egyik a 00 36 20 554 4401, a másikat akkor kívánjuk publikálni, amikor utolértük magunkat a rendelések feldolgozásával.
Azért, mert míg egy telefont megválaszolunk, addig több nem fogadott hívás érkezik és rengeteg energiát von el a rendelések feldolgozásától.
Pont attól, ami miatt telefonon, vagy levélben egyébként érdeklődnek.
További elérhetőségeinket a honlapjainkon megtalálja, többek között itt: https://royal-plaza.hu/shop_contact.php
A feldolgozások és a jelen helyzet megoldására, továbbá a jövőben való elkerülése érdekében gőzerővel dolgozunk és fejlesztéseket végzünk.
Köszönjük szépen az építőjellegű tanácsokat is, de IGEN, értjük, átlátjuk a szituációt és tudjuk a megoldást.
Új raktári eszközök beszerzése és egy új, a gyorsabb rendelés feldolgozást segítő informatikai szoftwer bevezetése folyik.
Januárban végzünk több komoly informatikai és raktári fejlesztéssel, melyek segítségével tovább kívánjuk tökéletesíteni a vevő kiszolgálásunkat.
Úgy próbáljuk érzékeltetni ezt, hogy „úgy végzünk szív műtétet, hogy az közben dobog“.

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért!
Mi komolyan vesszük a szakmánkat, ha hibázunk felvállaljuk és megpróbáljuk orvosolni.
Ha visszajelzi, hogy élni kíván ezzel a lehetőséggel, akkor a vásárlása TELJES ÖSSZEGÉT BELE TESSZÜK AZ ONLINE PÉNZTÁRCÁJÁBA és egy darab, 2 fős, 40.000 Ft értékű, év végéig beváltható wellness ajándékutalványt küldünk az Ön részére.
A pénzt, vagy a kínálatunkban lévő 60.000 termék vásárlásánál, vagy az ország további 300 webáruházban tud felhasználni. Ha igényt tart rá, akkor kérjük, hogy erre hivatkozva írja meg a marketing1@bestoffice.hu címre!
Ha még nem regisztrált tag, akkor kérjük, hogy regisztráljon itt: https://www.onlinepenztarca.hu
A wellness utalvány nem névre szóló, tehát családtagját, rokonát, ismerősét is megajándékozhatja vele, ha Ön nem tud élni a lehetőséggel.

Vissza várjuk és a jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.

Üdvözlettel!

A cég Önért és vevő társaiért fáradozó munkatársai
2022. január 10.

December 14-én megrendelt és kifizetett árucikket a mai napig nem kaptam meg! Karácsony előtt 1 nappal küldtek egy emailt, hogy Karácsonyig már nem tudnak szállítani. Azóta semmi. Ma már a hívott szám sem kapcsolható!

royal-plaza.hu válasza (2022. január 17.) :
Köszönjük szépen a véleményét!

Egy gyors, tényszerű és korrekt tájékoztatásban szeretnénk részesíteni.
A jelen fizikai kapacitásunkat (melynek épp a fejlesztése és a bővítése folyik) jelentősen meghaladó mennyiségű rendelés érkezett most és az év utolsó hónapjaiban.
Emiatt a megrendelések feldolgozásában torlódás keletkezett.
Nem, nem szűntünk meg. Szerencsére, tőkeerős és már 19 éve működő cég vagyunk.
Nem vagyunk csődben, sőt várakozásunkon felül ível felfelé a cégünk üzletágai és a termékeink iránti kereslet.
A kommunikációnk azért akadozik, mert a munkát jelentősen lassítja az érdeklődő telefonok és levelek megválaszolása.
A vonalas telefonszámunkat tényleg megszüntettük, 2021 év vége felé, egy iroda váltás miatt, mert nem mobil. Kérjük, ne hívja a bármilyen információ hordozónk, szándékunk ellenére még fennmaradt, vagy Ön által elmentett régi, vonalas számunkat!
Helyette kettő ügyfélszolgálati (mobil) telefonszámunk van.
Egyik a 00 36 20 554 4401, a másikat akkor kívánjuk publikálni, amikor utolértük magunkat a rendelések feldolgozásával.
Azért, mert míg egy telefont megválaszolunk, addig több nem fogadott hívás érkezik és rengeteg energiát von el a rendelések feldolgozásától.
Pont attól, ami miatt telefonon, vagy levélben egyébként érdeklődnek.
További elérhetőségeinket a honlapjainkon megtalálja, többek között itt: https://royal-plaza.hu/shop_contact.php
A feldolgozások és a jelen helyzet megoldására, továbbá a jövőben való elkerülése érdekében gőzerővel dolgozunk és fejlesztéseket végzünk.
Köszönjük szépen az építőjellegű tanácsokat is, de IGEN, értjük, átlátjuk a szituációt és tudjuk a megoldást.
Új raktári eszközök beszerzése és egy új, a gyorsabb rendelés feldolgozást segítő informatikai szoftwer bevezetése folyik.
Januárban végzünk több komoly informatikai és raktári fejlesztéssel, melyek segítségével tovább kívánjuk tökéletesíteni a vevő kiszolgálásunkat.
Úgy próbáljuk érzékeltetni ezt, hogy „úgy végzünk szív műtétet, hogy az közben dobog“.

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért!
Mi komolyan vesszük a szakmánkat, ha hibázunk felvállaljuk és megpróbáljuk orvosolni.
Ha visszajelzi, hogy élni kíván ezzel a lehetőséggel, akkor a vásárlása TELJES ÖSSZEGÉT BELE TESSZÜK AZ ONLINE PÉNZTÁRCÁJÁBA és egy darab, 2 fős, 40.000 Ft értékű, év végéig beváltható wellness ajándékutalványt küldünk az Ön részére.
A pénzt, vagy a kínálatunkban lévő 60.000 termék vásárlásánál, vagy az ország további 300 webáuruhzában tud felhasználni. Ha igényt tart rá, akkor kérjük, hogy erre hivatkozva írja meg a marketing1@bestoffice.hu címre!
Ha még nem regisztrált tag, akkor kérjük, hogy regisztráljon itt: https://www.onlinepenztarca.hu
A wellness utalvány nem névre szóló, tehát családtagját, rokonát, ismerősét is megajándékozhatja vele, ha Ön nem tud élni a lehetőséggel.

Vissza várjuk és a jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.

Üdvözlettel!

A cég Önért és vevő társaiért fáradozó munkatársai
2022. január 5.

Sajnos, negatív kritikát írok! Napokkal karácsony előtt rendeltem immunstimuláns készítményt, amely 2022. év január 3-án meg is érkezett. Előreutalással fizettem, nyilván figyelembe vettem, hogy ünnepek előtt lassú a szállítás és valószínűleg késve ér hozzám a csomag, na de ennyivel később! Azt gondolom illendő lenne esetleg ilyenkor, tájékoztatni a vevőt, hogy heteket kell várnia, mivel esetemben urgens lett volna, hogy időben megérkezzen a csomag. Ez jó lecke volt számomra, legközelebb nem rendelek a Royal- Plazatól. Tisztelettel: Dr. Horváth Katalin

royal-plaza.hu válasza (2022. január 17.) :
Köszönjük szépen a véleményét!

Egy gyors, tényszerű és korrekt tájékoztatásban szeretnénk részesíteni.
A jelen fizikai kapacitásunkat (melynek épp a fejlesztése és a bővítése folyik) jelentősen meghaladó mennyiségű rendelés érkezett most és az év utolsó hónapjaiban.
Emiatt a megrendelések feldolgozásában torlódás keletkezett.
Nem, nem szűntünk meg. Szerencsére, tőkeerős és már 19 éve működő cég vagyunk.
Nem vagyunk csődben, sőt várakozásunkon felül ível felfelé a cégünk üzletágai és a termékeink iránti kereslet.
A kommunikációnk azért akadozik, mert a munkát jelentősen lassítja az érdeklődő telefonok és levelek megválaszolása.
A vonalas telefonszámunkat tényleg megszüntettük, 2021 év vége felé, egy iroda váltás miatt, mert nem mobil. Kérjük, ne hívja a bármilyen információ hordozónk, szándékunk ellenére még fennmaradt, vagy Ön által elmentett régi, vonalas számunkat!
Helyette kettő ügyfélszolgálati (mobil) telefonszámunk van.
Egyik a 00 36 20 554 4401, a másikat akkor kívánjuk publikálni, amikor utolértük magunkat a rendelések feldolgozásával.
Azért, mert míg egy telefont megválaszolunk, addig több nem fogadott hívás érkezik és rengeteg energiát von el a rendelések feldolgozásától.
Pont attól, ami miatt telefonon, vagy levélben egyébként érdeklődnek.
További elérhetőségeinket a honlapjainkon megtalálja, többek között itt: https://royal-plaza.hu/shop_contact.php
A feldolgozások és a jelen helyzet megoldására, továbbá a jövőben való elkerülése érdekében gőzerővel dolgozunk és fejlesztéseket végzünk.
Köszönjük szépen az építőjellegű tanácsokat is, de IGEN, értjük, átlátjuk a szituációt és tudjuk a megoldást.
Új raktári eszközök beszerzése és egy új, a gyorsabb rendelés feldolgozást segítő informatikai szoftwer bevezetése folyik.
Januárban végzünk több komoly informatikai és raktári fejlesztéssel, melyek segítségével tovább kívánjuk tökéletesíteni a vevő kiszolgálásunkat.
Úgy próbáljuk érzékeltetni ezt, hogy „úgy végzünk szív műtétet, hogy az közben dobog“.

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért!
Mi komolyan vesszük a szakmánkat, ha hibázunk felvállaljuk és megpróbáljuk orvosolni.
Ha visszajelzi, hogy élni kíván ezzel a lehetőséggel, akkor a vásárlása TELJES ÖSSZEGÉT BELE TESSZÜK AZ ONLINE PÉNZTÁRCÁJÁBA és egy darab, 2 fős, 40.000 Ft értékű, év végéig beváltható wellness ajándékutalványt küldünk az Ön részére.
A pénzt, vagy a kínálatunkban lévő 60.000 termék vásárlásánál, vagy az ország további 300 webáuruhzában tud felhasználni. Ha igényt tart rá, akkor kérjük, hogy erre hivatkozva írja meg a marketing1@bestoffice.hu címre!
Ha még nem regisztrált tag, akkor kérjük, hogy regisztráljon itt: https://www.onlinepenztarca.hu
A wellness utalvány nem névre szóló, tehát családtagját, rokonát, ismerősét is megajándékozhatja vele, ha Ön nem tud élni a lehetőséggel.

Vissza várjuk és a jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.

Üdvözlettel!

A cég Önért és vevő társaiért fáradozó munkatársai
2022. január 5.

Sajnos, negatív kritikát írok! Napokkal karácsony előtt rendeltem immunstimuláns készítményt, amely 2022. év január 3-án meg is érkezett. Előreutalással fizettem, nyilván figyelembe vettem, hogy ünnepek előtt lassú a szállítás és valószínűleg késve ér hozzám a csomag, na de ennyivel később! Azt gondolom illendő lenne esetleg ilyenkor, tájékoztatni a vevőt, hogy heteket kell várnia, mivel esetemben urgens lett volna, hogy időben megérkezzen a csomag. Ez jó lecke volt számomra, legközelebb nem rendelek a Royal- Plazatól. Tisztelettel: Dr. Horváth Katalin

royal-plaza.hu válasza (2022. január 17.) :
Köszönjük szépen az azonos tartalmú, mindkettő véleményét!

Egy gyors, tényszerű és korrekt tájékoztatásban szeretnénk részesíteni.
A jelen fizikai kapacitásunkat (melynek épp a fejlesztése és a bővítése folyik) jelentősen meghaladó mennyiségű rendelés érkezett most és az év utolsó hónapjaiban.
Emiatt a megrendelések feldolgozásában torlódás keletkezett.
Nem, nem szűntünk meg. Szerencsére, tőkeerős és már 19 éve működő cég vagyunk.
Nem vagyunk csődben, sőt várakozásunkon felül ível felfelé a cégünk üzletágai és a termékeink iránti kereslet.
A kommunikációnk azért akadozik, mert a munkát jelentősen lassítja az érdeklődő telefonok és levelek megválaszolása.
A vonalas telefonszámunkat tényleg megszüntettük, 2021 év vége felé, egy iroda váltás miatt, mert nem mobil. Kérjük, ne hívja a bármilyen információ hordozónk, szándékunk ellenére még fennmaradt, vagy Ön által elmentett régi, vonalas számunkat!
Helyette kettő ügyfélszolgálati (mobil) telefonszámunk van.
Egyik a 00 36 20 554 4401, a másikat akkor kívánjuk publikálni, amikor utolértük magunkat a rendelések feldolgozásával.
Azért, mert míg egy telefont megválaszolunk, addig több nem fogadott hívás érkezik és rengeteg energiát von el a rendelések feldolgozásától.
Pont attól, ami miatt telefonon, vagy levélben egyébként érdeklődnek.
További elérhetőségeinket a honlapjainkon megtalálja, többek között itt: https://royal-plaza.hu/shop_contact.php
A feldolgozások és a jelen helyzet megoldására, továbbá a jövőben való elkerülése érdekében gőzerővel dolgozunk és fejlesztéseket végzünk.
Köszönjük szépen az építőjellegű tanácsokat is, de IGEN, értjük, átlátjuk a szituációt és tudjuk a megoldást.
Új raktári eszközök beszerzése és egy új, a gyorsabb rendelés feldolgozást segítő informatikai szoftwer bevezetése folyik.
Januárban végzünk több komoly informatikai és raktári fejlesztéssel, melyek segítségével tovább kívánjuk tökéletesíteni a vevő kiszolgálásunkat.
Úgy próbáljuk érzékeltetni ezt, hogy „úgy végzünk szív műtétet, hogy az közben dobog“.

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért!
Mi komolyan vesszük a szakmánkat, ha hibázunk felvállaljuk és megpróbáljuk orvosolni.
Ha visszajelzi, hogy élni kíván ezzel a lehetőséggel, akkor a vásárlása TELJES ÖSSZEGÉT BELE TESSZÜK AZ ONLINE PÉNZTÁRCÁJÁBA és egy darab, 2 fős, 40.000 Ft értékű, év végéig beváltható wellness ajándékutalványt küldünk az Ön részére.
A pénzt, vagy a kínálatunkban lévő 60.000 termék vásárlásánál, vagy az ország további 300 webáuruhzában tud felhasználni. Ha igényt tart rá, akkor kérjük, hogy erre hivatkozva írja meg a marketing1@bestoffice.hu címre!
Ha még nem regisztrált tag, akkor kérjük, hogy regisztráljon itt: https://www.onlinepenztarca.hu
A wellness utalvány nem névre szóló, tehát családtagját, rokonát, ismerősét is megajándékozhatja vele, ha Ön nem tud élni a lehetőséggel.

Vissza várjuk és a jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.

Üdvözlettel!

A cég Önért és vevő társaiért fáradozó munkatársai
2021. december 24.

Teljesen meg vagyok elégedve. Örülök hogy rátaláltam az oldalunkra. Kedvező árak várnak szerintem mindenkit, összehasonlítottam más áruházakkal is. Nagyon hálás vagyok, hogy időben megérkezett, hogy mindig kaptam értesítést emailban, a csomag hogylétéről.
Köszönöm munkájukat.
Kellemes Ünnepeket kívánok
Molnár Adrienn

royal-plaza.hu válasza (2021. december 26.) :
Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is kiválónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!
2021. december 11.

Teljesen megvagyok elégedve a termékkel, gyorsan megérkezett és az ajándékot is köszönöm!

royal-plaza.hu válasza (2021. december 12.) :
Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is kiválónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!
2021. december 9.

Szuper😘🥰🤗

royal-plaza.hu válasza (2021. december 12.) :
Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is kiválónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!
2021. november 26.

royal-plaza.hu válasza (2021. november 30.) :
Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is jónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!
2021. november 19.

HIBÁTLAN!!!!!!!!!

royal-plaza.hu válasza (2021. november 21.) :
Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is kiválónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!
2021. április 30.

A bolttal és a rendeléssel minden rendben volt.
A termék hibás volt amiért telefonáltam. Hölgy rögzítette a problémát majd később fotó készítését kérte.
A fotót továbbküldte a beszállítónak amire a beszállító válasza a következő volt:

"Azt mondták, hogy ujjal nyugodtan nyomja közelebb, az anyag bírni fogja, nem fog eltörni/elpattanni. Ettől még beszerelhető. A fotóból úgy látják, hogy maga ház anyaga is rugalmas, tehát az is bírni fogja."

Háát... köszönöm szépen a beszállítónak.
Az eszköz mozog és használhatatlan.

royal-plaza.hu válasza (2021. november 21.) :
Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Sajnáljuk az okozott kellemetlenséget! Mivel mi csak forgalmazók vagyunk, a termék garanciát a gyártó biztosítja. Nem tudjuk pontosan beazonosítani a rendelést, de mint forgalmazó felelősséget érzünk a vásárlóink megelégedése érdekében is.
Ezért felajánlunk Önnek egy ajándékot.
10.000 Ft-ot teszünk az Ön Online Pénztárcájába, amit nálunk, vagy az ország 300 másik sebáruházában tud felhasználni.
Ennek érdekében, erre a válaszra hivatkozva keresse (ebben: marketing1@bestoffice.hu) emailben a kolléganőnket, akivel az Ön adatai ismeretében intézkedni fog a jóváírás érdekében!
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!
2021. március 4.

Minden Ok volt.

royal-plaza.hu válasza (2021. november 21.) :
Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is kiválónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!
2020. december 19.

Gyorsan, gördülékenyen ment minden.

royal-plaza.hu válasza (2020. december 21.) :
Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is kiválónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!

Irány a bolt oldala!

Egy pláza, 12 áruház, 50.000 féle termék egy helyen, országos házhozszállítással.
Barkácsáruház, világítás technikai szaküzlet, játékbolt, kis kedvencek áruháza, elektronikai áruház, mobil telefon kiegészítők, kábel mester, kis háztartási gépek, számítástechnikai sarok, okos eszközök részlege, gamer cuccok, Covid elleni védekezés stb.

Üzletek

  • 1173 Budapest XVII. kerület, Pesti út 474.
    Telefon: ‭00 36 20 554 4401‬
    Nyitva tartás: H-Cs: 8:00-16:30 P: 8:00-15:30 Sz-V: Zárva
    Megközelíthetőség: M0 48-as kijárójánál, Budapest irányában a 31-es úton 30 m, a Maglódi Auchan-nal átellenben az ipar telepen.
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • Ügyfélszolgálat
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Foxpost
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés