Pixmania

Pixmania Értékelései Értékelések átlaga: 2.1 (18 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2013. április 14.

eltünt a honlapjuk
végre történik valami!

ugye megszűnt?

2013. március 19.

A megrendelt, előrutalással kifizetett két csomag 10 db/csomag
első fele érkezett meg. Néhány hete a telefonos összekötőjük
jelezte, hogy útban van a csomag.
Akkor még megvoltak ezeken az oldalakon (sárga) a megrendelés től a visszaigazolásig a termék vásárlási adatai.
Hová tűntek e lapok? Mi lesz a megrendelt termékemmel?
Kérek tájékoztatót a megrendelés további sorsáról.

2012. szeptember 14.

Kedves Ádám (sokadik elégedetlen ügyfél)!

Mivel hozzászólásában nem adott meg rendelési számot, így panaszára nem tudtam email címére reagálni.
Panaszával augusztus 28-án megkeresett és ígéretemnek megfelelően az egyik rendelése szállítási költségét visszatérítettük Önnek :)

Üdvözlettel:

Barbara
pixmania ügyfélszolgálat
www.pixmania.com
www.pixmania.com

2012. augusztus 27.

Gratulálok!
Alig múlt el két hónap és már meg is érkezett a 3-4 munkanapos szállításra ígért termék! Ez aztán teljesítmény. Kínából egy hajó ennyi idő alatt kétszer ideér, de azért jó, hogy nem kapkodták el. Jelzem az érdeklődőknek, hogy a webáruház 2.1-es értékelést úgy érte el, hogy közben a kollégájuk időnként beszúr egy 5-ös értékelést... Szép teljesítmény. (A szállítási költség tartalmazott "Gondtalan vásárlási szerződést" is. Olyan gondtalan, hogy az alábbi ajánlattal nem sikerült az emailcímemen megkeresniük, itt pedig az utolsó bejegyzésem óta nem jártam. Várom megkeresésüket...)

2012. július 23.

Kedves sokadik elégedetlen ügyfél!

Sajnálattal olvastam a rendelésével adódott viszontagságait.
Mivel a segítségemet nem kívánja igénybe venni, természetesen tiszteletben tartom kérését, egyúttal azonban reagálnék az Ön által leírtakkal kapcsolatosan, a fórumozók okulására.

Tekintettel arra, hogy bárki leadhat banki utalásos rendelést a tényleges pénzügyi teljesítés megtörténte nélkül is, így cégünk a készletből akkor veszi le a megrendelt terméket, amikor a rendelés érvényesítésre kerül, tehát a pénzügyi teljesítés megtörtént.

Csakis ezzel a logikus és helytálló megoldással érhető el, hogy csak a tényleges vásárlások kerüljenek le készletünkből és készletadataink mindig naprakészek legyenek.

A banki utalás beérkeztetése cégünkhöz néhány munkanapot igénybe vesz (utalás feldolgozása rendszerünkben). Ezért fordulhatott elő, hogy a megrendelt termék a rendelés érvényesítésének időpontjában már nem volt készleten, ezért ezúton is szíves elnézését kérem.

A termék új rendelkezésre állási határidejét a termék gyártója bocsátja rendelkezésünkre, melyet folyamatosan frissítünk a honlapunkon, amennyiben a gyártó új információkat közöl. Ebből eredően a szándékunktól függetlenül előfordulhat, hogy a termék rendelkezésre állási határideje megváltozik.

Tekintettel arra, hogy Ön nem egy, hanem több rendelést adott le, rendszerünk nem tudja egyesíteni ezeket a rendeléseket, így az Ön által említett szállítási költség egyesítésére sincs informatikailag lehetőség.

Sajnálom, hogy hívása során problémája akadt rendszerünkkel, sajnos előfordulhat, hogy rendszerhiba folytán vagy csúcsforgalmi időszakban hívása nem teljesítődik. Cégünk folyamatosan dolgozik rajta, hogy a telefonos és emailes rendszerünk minél felhasználóbarátabb és megbízhatóbb legyen.
Az Önt ért kellemetlenségek kárpótlásául kérem engedje meg, hogy felajánljam Önnek a szállítási költség visszafizetését az egyik rendelését.
Amennyiben bizalmával megtisztel, rendelési számát a velemeny_hu@pixmania.com email címen várom.

Üdvözlettel:
Barbara
Pixmania ügyfélszolgálat
www.pixmania.com

2012. július 5.

Még egy apróság: itt a bolt adatai között szerepel ingyenes telefonszám és éjjel-nappali elérhetőség. Ezek téves információk, vagy ezeket a lehetőségeket nagyon ügyesen elrejtették valahova.
Illetve 2-4 nap alatt kiszállítják a terméket csak akkor igaz, ha a raktárba beérkezéstől számoljuk, ami esetünkben 3 héttel a rendelés után TALÁN esedékessé válik.
Azt is írják, hogy 5 millió elégedett ügyfelük van. Én ez alapján 25-30 millióra saccolom az ügyfélszámukat. :)

2012. július 5.

Folyt: A telefonbeszélgetésben még a munkatárs közölte, hogy a rendszerük éppen meghibásodott, így nem tudja megnézni a rendelésemet, írjak nekik emailt. Írtam. Kaptam a választ, hogy sajnos a termék nincs raktáron (már a 10 munkanap letelte után sem) és majd holnap TALÁN jön új készlet. Válaszoltam, hogy az nagyon jó, csak nekem holnapután kéne a termék, mert azért rendeltem meg három héttel korábban, hogy biztos megérkezzen. Gondoltam, ha van olyan opciójuk, hogy 24-48 órán belül kiküldik a terméket, akkor talán ezt tudják abszolválni. Felhívtam őket, hogy akkor küldjék ki futárral, ha már túllépték a vállalt időkeretet, legalább még számomra végső határidőt be tudják tartani. Közölték, hogy ez nem lehetséges, mert ők majd 3-4, illetve 10 munkanap múlva küldik csak ki a terméket, ahogy én eredetileg megrendeltem... Hát nem teljesen erről volt szó. Kérdeztem, hogy akkor esetleg kimegyek a raktárhoz, hogy időben el tudjam hozni. (Tény, hogy nem olvastam utána a cégnek. Aki ezt olvassa, okosabb és szerencsésebb, mint én.) Ekkor közölték, hogy a raktár Párizsban van, tehát oda nem érkezett még meg a termék. Hát nem olvastam utána? Nem tudom, én csak azt olvastam, hogy mit vállalnak: "gyors szállítás" (végül is ez relatív), "mindig vásárlóink rendelkezésére állunk" (legfeljebb a Párizsi irodában). Az elállás lehetőségét azért nekem is felajánlották, csak adjak meg jópár azonosítót a folyószámlámról, amiről utaltam. Gondolom nagyon nagy kavarodás történne, ha csak simán visszautalnák az összeget, ahogy egy normális webáruház tenné ezt.
Szóval ha véletlenül valamikor mégis megérkezik a termék, akkor majd beszámolok a fejleményekről, addig is javaslom mindenkinek, hogy inkább rendeljen Kínából hajóval, mert az is megérkezik három hét alatt, viszont biztosabb és kiszámíthatóbb, vagy maradjunk a tényleg magyar webáruházaknál.
U.i.: Barbara kérlek ne ajánld fel a segítségedet, mert már jópárszor felvettem a vállalattal a kapcsolatot, akkor kellett volna segíteni, ez már csak a fórumozóknak szól. Visszahívást a rendszerük nem tesz lehetővé, emailben pedig elegánsan meg tudják fogalmazni, hogy várjak a soromra.

2012. július 5.

Üdvözlök mindenkit!
Röviden: NE VÁSÁROLJATOK NÁLUK, vagy csak negyedévvel korábban, mint amikorra kell a termék!
Mi délelőtt rendeltünk egy terméket (10 munkanapos szállítással) és átutaltuk az árát, majd másnap délután még kettőt rendeltünk ugyanabból a termékből (3-4 munkanapos szállítással). Az első rendelés átutalása és a második megrendelés között bő 24 óra eltelt, ami egy normál banki átutalást lefed. Ezt követően vártuk a termékeket, de a 10 munkanap elteltével se kaptunk semmi hírt. Ekkor felhívtam az ügyfélszolgálatot (ami zseniálisan rendelkezik egy 90-es számmal 155 Ft/perc díjjal az oldal tetején és egy normál díjassal kissé eldugva: 06 1 328 5312). A gépi hang kérte a rendelésazonosítómat, majd miután bepötyögtem, közölte, hogy most nincs rendelési idő (az volt, hétfő-péntek 9-17 között voltunk), hívjam vissza őket rendelési időben. Rögtön utána újra tárcsáztam, bejelentkeztem, majd hosszas várakozás után közölte a gépi hang, hogy sajnálja, hogy nem tudott segíteni és újra szétkapcsolt. Nem adtam fel, harmadik próbálkozásra végre emberrel is tudtam beszélni, aki közölte, hogy biztos kifogyott a termék, miközben az átutalás teljesült (igaz, hogy a második rendelésre már erről tudhattak volna) de erről tájékoztattak, hogy előfordulhat, így a 3-4 munkanapos szállítási idő (amiért pluszba fizettem) kitolódhat. Olvassam el az ÁSZF-et... Pont ezt teszi mindenki, főleg, hogy náluk minden pillanatban változhat minden figyelmeztetés nélkül, mert internetes... Legalább is ezt írták le benne. Viszont ami érdekes volt, hogy "Ha több árut rendel, és közülük vannak olyan termékek, melyek ideglegesen nem állnak rendelkezésre raktárkészletünkön, akkor kiszállítjuk a rendelkezésre álló árukat és a fennmaradó áruk kiszállításánál a szállítási árat nem számoljuk fel" Mivel több árut rendeltem és az nem volt kikötés, hogy több különbözőt, ezért gondoltam, akkor bukták a szállítási költséget. Folyt köv.

2012. január 23.

Kedves Agria Papair Kft.

Sajnálattal olvasom, hogy gondja akadt a garanciális ügyintézéssel.
Engedje meg, hogy felajánljam segítségemet, biztos vagyok benne, hogy a megoldás nem várat majd magára.
Megtisztelő jelentekezését a velemeny_hu@pixmania.com email címen várom.

Üdvözlettel:
Barbara
Pixmania ügyfélszolgálat
www.pixmania.com

2012. január 10.

A Pixmania.com számomra az eddigi legjobb webshop. Az áraik rendben vannak, az Ügyfélszolgálat gyors és kielégítő válaszokat küld, ha van kérdésem. A kiszállítás nyomonkövethetőségét szerintem egy kicsit érthetőbbé kéne tenni laikus emberek számára is, de - meg kell ismételnem - az Ügyfélszolgálaton bármilyen kérdésre adnak korrekt választ.
Összegezve szeretek itt vásárolni!!!

2012. január 10.

A termékekkel kapcsolatos garanciális ügyintézés lehetetlen.

2011. november 8.

Kedves DCSSS!

Sajnálattal értesültem róla, hogy rendelésével kapcsolatosan probléma merült fel.
Kérem, hogy amennyiben a számlázással kapcsolatosan segítségére lehetek, keressen bizalommal a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

Megtisztelő válaszát várva, üdvözlettel:
Barbara
Pixmania ügyfélszolgálat
www.pixmania.com

2011. szeptember 7.

Nem ajánlom őket, és akkor még finoman fogalmaztam. Elcseszték a számlát és az ügyről tudomást sem vettek.

Többszöri megkeresésre: "A problémát továbbítom a pénzügyi osztálynak" Eredmény: sablon e-mail válaszok jöttek, miszerint ők nem változtatnak a számlán.

Egy normális cég ha hibát vét, akkor azt kijavítja és elnézést kér. Ezeknek csak addig voltam fontos, míg a pénzt elutaltam.


Ja és ha azt írják egy termék mellé, hogy van raktáron, annak ne higgyetek. Az egyik ügyintéző simán bemondta a telefonba, hogy már rég nincs raktáron, amit előző nap rendeltem...

Keressetek egy normál céget, mely rendelkezik magyarországi IRODÁVAL ahova mehettek reklamálni.

2011. április 29.

Az október végén karácsonyra megrendelt egerem december 27-én jött meg. Az csomag eltűnését még decemberben elismerték, és 21-én kaptam egy mailt, hogy a pénzem visszautalták. Nem utaltak semmit, azóta sem jött meg a pénz. Az egér jó, azzal nincs baj de, karácsonyra kellett volna. Nem véletlen rendeltem meg időben. Aztán amikor már lemondtam az egészet nagy duzzogva mégis feladják...? Ráadásul 1,5 hónap, vagy még több után. Lehet, hogy a pixmania egy cég de...

2011. március 8.

Soha ne dőljetek be Nekik! Olcsó árakat hirdetnek, de előre kell átutalni a pénzt, és nem küldik az árut! Ha lemondod, mert úgysem fog ideérni, kapsz egy e-mailt, hogy visszafizetik, de ez soha nem történik meg. Én 3 hónapja vrok 48000 (!) ft-ra. Sajnálom, hogy ilyen naiv voltam, ne vegyetek tőlük semmit!

2011. január 29.

Kedves Barbara!

A gazdaságos szállítási mód mellett a honlapukon 4-5 nap van megjelölve. Nem 10!!!
Ez a vásárlók megtévesztése.

Érdekesség, hogy a csomagot azóta többszöri hívásom és mailem-nek köszönhetően visszavitte a futáruk, de a vásárlás összegét mai napig nem kaptam vissza, holott a csomag átadását követően küldött mail-emre azt a választ írték, hogy „MAXIMUM 2 HÉT MÚLVA VISSZAUTALJÁK A TELJES ÖSSZEGET”. A csomat átadása 2011.01.12.-én történt.
Azóta akár hogy számolom több mint 2 hét eltelt és még mindig semmi.
Mailt írtam már többet is, de érdekes, még válaszra sem méltatnak.

Szóval, megértem, hogy sablonos szövegekkel kell a nagy nyilvánosság előtt megvédenie a munkáltatója becsületét, de talán mindennek van határa.
Az Én esetemben túl is vagyunk jócskán ezen a határon.

Igaz, Ön legalább válaszra méltat, amit tisztelettel köszönök.

Üdvözlettel:
Anita

2011. január 10.

Kedves Nitta24,

Sajnálattal értesültem róla, hogy a gazdaságos kiszállítással probléma akadt az Ön esetében.

A véleményében foglaltakra reagálva tájékoztatom, hogy az Ön által választott gazdaságos kiszállítási mód nem nyomon követhető, a csomag raktárunkat történő elhagyását követően a csomagról nem rendelkezünk további információval.
Ezért nem tudott Önnek bővebb információval szolgálni ügyfélszolgálatunk sem a csomag hollétét illetően.

A gazdaságos kiszállítás átlag 10 munkanapot vesz igénybe onnantól kezdve, hogy a csomagot átadtuk a szállítónak. Mivel a csomag néhány esetben csak ezen határidőt követően érkezik meg, ezért hogy elkerüljük azt, ami az Ön esetében sajnálatos módon előfordult: a csomagot elveszettnek nyilvánítottuk, de Ön mégis megkapta, a szállítás 10 munkanapos átlagidejéhez további 3 napot adunk, hogy biztosak lehessünk abban, hogy a csomag elveszett.

Ahhoz, hogy a kiküldött és nem nyomon követhető csomagot elveszettnek nyilváníthassuk, Önnek hivatalosan is nyilatkoznia kell arról, hogy a csomagot nem kapta kézhez, a vonatkozó szabályzásnak megfelelően.


A gazdaságos kiszállítási mód esetében a megfelelő dokumentumok határidőn belül történő megküldését követően a kivizsgálás lezárásra kerül és Ön választhat, hogy új termék kiszállítását kéri vagy visszatérítést.

Mint azt kollégám is említette Önnek, a visszafizetés, lévén szó nemzetközi banki tranzakcióról, néhány munkanapot igénybe vehet.

Amennyiben megtisztel bizalmával, és megadja email címét vagy CCL-es rendelési számát, úgy konkrét információt nyújtok Önnek a visszatérítésével kapcsolatosan.

Véleményét ezúton is megköszönve, üdvözlettel:
Barbara
pixmania ügyfélszolgálat

2011. január 9.

Szép jó napot!

Én senkinek sem ajánlom a Pixmania.com-ot.
Pontatlan, szavahihetetlen és megbízhatatlan társaság.
Már évek óta rendelek rendszeresen interneten, jó pár oldalról, de még ilyen szörnyű társasággal nem találkoztam szerencsére.

2010. november 30.-án rendeltem tőlük egy állítólag készleten lévő képkeretet karácsonyi ajándéknak szánva apukámnak, amit a Pixmania 3-4 nap kiszállítási idővel rögzített számomra. A kifizetés megtörtént bankkártyáról. Hogy biztosra menjek kötöttem hozzá velük pluszba 1.922 Ft-ért "Gondtalan vásárlási szerződést", hiszen kicsi babánk van és nem szerettem volna hogy esetleges probléma miatt nekünk kelljen a gyerekünktől időt elvéve intézkedni.

2010. december 01.-én kaptam mailt hogy átadták a szállítónak a rendelést és úton van.
Hát én repestem, hiszen más egyéb műszaki dolgot is kinéztünk a párommal az oldalon és gondoltuk mivel ilyen simán és gyorsan mennek a dolgok rendelünk mást is.
A szerencsénk az volt, hogy a mikulás körüli rohangálásban nem ültünk le rendelgetni.

2010. december 09.-én tértünk csak észhez hogy a csomagunk még nem érkezett meg. ekkor írtam levelet a pixmania-nak, gondolva hogy kiderítik mi is a gond.
Másnap kaptam válasz mailt hogy a szállító 10 napot kér hogy kiderítse hova tűnt a csomagunk. Többször próbáltunk telefonon érdeklődni, pénzünket visszakérni, de a sablonos "nem tehetek semmit"-en kívül nem kaptunk érdemi választ.
2010. december 17.-én kaptam mailt, hogy a csomagom elveszett és döntsem el mit is szeretnék a befizetett pénzzel. Gondolhatják, én azonnal visszakértem a teljes összeget.
Reméltem, karácsonyra visszaér és rendelhetek máshonnan.

Több levél és telefonhívás következett, aminek eredményeként 2010. december 23.-án kaptam egy mailt, miszerint a "rendelése visszafizetésére vonatkozó kérelmét teljesítettük, és örömmel értesítjük, hogy a mai napon számlájára a(z) 28193 HUF összeget átutaltuk."

Szerencsére volt annyi eszem hogy nem vártam rájuk és rendeltem máshonnan egy másik képkeretet, amit 2 nap alatt, utánvéttel ki is szállítottak. Hozzáteszem ennél a rendelésnél az ügyfélszolgálatos tudott érdemi információval szolgálni és nem csak a sablon szöveget hallgathattam.

2010. december 27.-én legnagyobb meglepetésemre amikor hazaértem vár egy csomag amit testvérem sajnos átvett. Hát megjött az elveszett csomagom.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot már nagyon ingerülten és számon kértem Öket hogy "ne nézzenek ekkora hülyének". Az ügyfélszolgálatos csak hajtotta, hogy nem érti Ő sem és az összeget már visszafizették". Igaz, az utalás nem érkezett még meg, amire az ügyfélszolgálatos válasza az volt hogy, "külföldi utalás és több nap kell hogy ide érjen".
Az ügyfélszolgálat visszáruzta a csomagot, amiről mailt is kaptam hogyan is járjak el és "A termék elvitelével kapcsolatban a UPS futárszolgálat hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot."

Azóta többször próbáltam telefonon érdeklődni, de az ügyintézők megjátszott ostobaságával (gondolom a munkaköri leírásukban kikötés) találom szemben magam.
Mailt is írtam 3-at is. Az elsőre nem kaptam választ, holott a Pixmania a saját oldalán vállalja hogy 24 órán belül válaszolnak. A második mailre kaptam választ: "A Pixmania csapata nevében ezúton szeretnénk elnézését kérni az adódott kellemetlenségek miatt. Még a mai napon továbbítjuk kérését az illetékes osztályunk felé. Reméljük, hogy kérésének a lehető legrövidebb időn belül eleget tudunk tenni. Ha további kérdése van kérjük forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Tisztelettel: PIXmania csapata".

A harmadik mail ma ment el. Kíváncsian várom válaszukat, ha kapok egyáltalán.

Szóval ma 2011. január 07.-én még mindig nem kaptam vissza a pénzem és még a futár sem ért ide a csomagért. Bevallom, Én még így nem jártam, pedig ahogy fentebb is írtam rendszeresen rendelek netről. Még az 50" LED tv is neten rendeltem és minden rendben volt 3 nap alatt, sértetlenül ideért.

Barátok és ügyfelek (könyvelőirodám van, mellette adószakértő vagyok) tanácsára a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni, mert ezt nem értem hogy tehetik meg.

Hogy lehet, hogy egy ilyen ismert és renomával rendelkező cégnek 28.193 Ft visszautalása gondot okoz? Hogy működhet egy társaság csupa tudatlan és semmihez nem értő alkalmazottakkal? Hogy lehet ilyen ügyintézéssel céget működtetni?

A lényeg, ha valóban szeretnének vásárolni NE A PIXMANIA.COM-ot válasszák.
Ha pedig sok pénzük van amit szeretnének értelmetlenül kidobálni az ablakon a semmire és mellette még idegeskedni 2-3 hónapot, akkor a legjobb választás a PIXMANIA.COM.

A bolt adatai
A bolt leírása
Cím : Pixmania.hu webáruház
Telefon: Ingyenes Webcall telefon: http://www.pixmania.hu/dev/gui_web/country/hu/hu/popup_webcall.php



Szórakoztató és háztartási elektronikai kis és nagykereskedelmi webáruház. Fedezze fel széles termékkínálatunkat! Európa 26 országában több mint 45.000 terméket kínálunk! A gyártóktól való közvetlen beszerzésnek köszönhetően áraink rendkívüliek! Már több mint 5 millió elégedett ügyféllel büszkélkedünk!



Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat, hívja ingyenes ügyfélszolgálatunkat! A kiválasztott terméket mi kiszállítjuk Önnek, 2-4 nap alatt! Ha bármi kérdés lenne; válaszolunk Önnek: vasarlas@pixmania.com

Üzletek

  • 75016 Párizs, 43-47 avenue de la Grande Armée
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Ingyenes telefonszám
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással