Luxoryshop

Luxoryshop Értékelései Értékelések átlaga: 2.8 (89 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2018. január 11.

Tavaly december 20-i rendelésem a mai napig nem érkezett meg, bár küldtek mailt, hogy ma érkezik. Nagy nehezen elértem az ügyfélszolgálatot, ahol a csomagszámot sikerült csak megtudnom. Azt hiszem ennyi elég is volt belőlük, soha többet nem akarok kapcsolatba kerülni velük!

2018. január 9.

Eddigi rendeléseim rendben megérkeztek, a megadott határidőn belül. A mostani megrendelésemet 2017.12.20-án adtam fel, amit vissza is igazoltak pár perccel azután. A legközelebbi email most, január 3-án (!) érkezett, hogy a megrendelésem feldolgozását megkezdték. Azóta semmi és mivel már erősen kíváncsi voltam a megrendelésem státuszára, tegnap írtam emailt amire természetesen azóta sem érkezett válasz. Ügyfélszolgálatuk munkaidőben elérhetetlen, sőt a hívásokat el is bontják, ami finoman szólva is elfogadhatatlan! Ma is írtam ezért egy újabb emailt, de szerintem erre sem jön válasz, ahogy eddig sem... Eddigi pozitív véleményem kezd erősen negatívba fordulni.

2018. január 9.

Kérek minden olyan szerencsétlenül járt sorstársamat,akit megkárosított a Luxoryshop internetes áruház,hogy vegyék fel velem a kapcsolatot! A rendőrségen én is megtettem a feljelentést közel 200.000ft-tal való megkárosításom után! Az intézkedő rendőr tanácsára keresem az eddig megkárosított embereket,hogy minél több bizonyíték legyen a webáruház ellen! Remélhetőleg így hamarabb visszakapjuk a pénzünket! :(
Az eddig rendőrségi feljelentést tevő emberek vissza kapták a pénzüket?????
Kérem mihamarabb válaszoljanak, ne tudjanak több embert becsapni ezek a szégyentelen emberek!!!!!
E-MAIL CÍMEM: balintildiko84@freemail.hu

2018. január 8.

Egy kalap szar az egész, tök kamu. Elérhetetlenek, amit megrendeltem 12.27én sehol nincs és nem is reagálnak semmire. Kerüld el őket messzire!!!

2017. december 21.

A fele rendelèsenet küldtèk,pènzt nem utaltak vissza,elèrni nem lehet őket,e-mailben nem válaszolnak.

2017. december 21.

VALÓSZÍNŰ, HOGY A "POZITÍV" HOZZÁSZÓLÁSOKAT A WEBÁRUHÁZ DOLGOZÓI ILLETVE AZOK ISMERŐSEI, BARÁTAI ÍRTÁK!

2017. december 21.

A LEHETŐ LEGMEGBÍZHATATLANABB WEBÁRUHÁZ, AKIVEL VALAHA IS DOLGOM VOLT! NEM TUDOM, HOGY MIT KÉPZELNEK MAGUKRÓL, BESZEDIK A JÓHISZEMŰ VÁSÁRLÓK PÉNZÉT, AZTÁN LELÉPNEK, TELEFONON NEM LEHET UTOLÉRNI ŐKET, E-MAILRE NEM VÁLASZOLNAK! FELJELENTÉST TESZEK ELLENÜK, FELHÁBORÍTÓ AMIT MŰVELNEK!
EMBEREK!!! NEHOGY VÁSÁROLJATOK TŐLÜK!!!

2017. december 19.

Megtesszük mi is a feljelentést.

2017. december 14.

Cégnek rendeltem fényképezőgépet. A gép megérkezett de számla sehol. Elérni nem lehet őket sem telefonon, sem e-mailben!
Volt aki kapott már számlát tőlük?

2017. december 12.

Az ügyfélszolgálat elérhetetlen, 900.000 forintot előre el kellett utalnom a tv-re, 2-5 nap szállítást ígértek, mindennek már több, mint két hete. Emailekre nem válaszolnak. Most se pénzem, se tv-m és főhet a fejem, hogy náluk rendeltem. Holnap kénytelen leszek rendőrségi feljelentést tenni, remélem legalább a pénzem vissza tudom szerezni. Senkinek nem ajánlom.

2017. november 29.

Kérnem azokat akiket hasonlóan megkárosítptt a cég, segítesen hogy melyik rendőrkapitányságon tette a feljelentést.

2017. november 29.

2017.november elején rwndeltünk Önöktől egy laptopot, 2-5 nap kiszállítást ígértwk. Azóta elérhetetlenek telefonon, levelezőrwndszerüktől csak egy központi emailt kapok vissza. A mai napon megteszem a feljelentést.
Kérném Boldizsár Mihályt és Berényi Andrást, akik hasonlóan jártak vegyék fel velem a kapcsolatot a kalman.gy@gmail.com email címen.

2017. november 25.

Ez volt a második és egyben utolsó rendelésem.Mindkét alkalommal ugyanazt a parfümöt vásároltam.Amíg egy éve bontatlan csomagolásban,eredeti minőségi áru érkezett,most egy celofán nélküli hamisítvány.

2017. november 10.

Már többször rendeltem tőlük parfümöt, eddig nem volt vele probléma. Viszont a mostani rendelésem kicsit fura. Egy kander.hu nevű oldaltól kaptam a visszaigazolást, hogy ma érkezik a rendelésem. Nem tűnik túl hitelesnek és nincs túl sok információ az oldalon se... ahhoz képest hogy elvileg a gyártótól közvetlenül kapják az árut.....hát nem vagyok benne biztos hogy jó ötlet volt innen vásárolni, de gindolom már mindegy. Utolsó volt

2017. november 6.

2017.10.17.-én rendeltem Önöktől egy Samsung telefont cégem részére amit Önök 2017.10.18.án vissza igazoltak, melyet ígéretük szerint 2-5 munkanapon belül kiszállítanak. Ez a mai napig nem történt meg. Egyszeri telefonos eléréskor azt a tájékoztatást kaptuk, hogy 2017.10.31.-én megkapjuk. ( Naponta többször hívtuk Önöket, elérhetetlenek, sms-t küldtünk, amire nem kaptunk választ. )
Mivel a 2-5 napon belüli teljesítést nem tartották, ezért a megrendelést felmondom, kérem az elutalt pénz mielőbbi visszautalását.
Bízva az Önök mielőbbi tartozás rendezésében, remélem elkerülhető a BÍROSÁGI feljelentés.
2017.11.06. Boldizsár Mihály ügy.vez.

2017. november 2.

Rendeltem egy tabletet.Sajnos nem jött meg.és én balga még a pénzt is előre utaltam.A telefont nem veszik fel a emailra meg rendszer üzenet(válasz) jön hogy "Ügyfélszolgálatunk fogadta megkeresését, melyre rövid időn belül válaszolunk."Persze semmi válasz.
Na természetesen nem hagytam annyiban.
Megtettem a feljelentést.Akkor rá 2 napra jött egy email hogy rendelésem meghiúsult és visszautalják a pénzt.Na azóta is utalják.Természetesen a feljelentést addig vissza nem mondom.A rendőrségen azt mondták hogy ha még érkezik bejelentés akkor bűncselekményként fogják kezelni.Addig viszont szabálysértés.Úgyhogy ezúton kérek mindenkit hogy akit ugyanilyen módon megtévesztettek és becsaptak kérlek ne hagyjátok annyiban és tegyétek meg a feljelentést,hogy minél kevesebb embert tudjanak megkárosítani,becsapni.
Nem kerül semmibe csak bekell menni a legközelebbi rendőr örsre és max 10 percet vesz igénybe.Nekem a fiam születésnapját tették tönkre mivel a spórolt pénzemet erre a tabletre költöttem és sajnos nem tudtam neki megadni(pedig megígértem). Most se tablet se pénz.

2017. szeptember 28.

Minden rendben zajlott. Köszönöm.

2017. szeptember 22.

visszatérő vásárló vagyok. az elégedettségem töretlen. nem is értek egy-két hozzászólást véleményt.

2017. június 30.

Többször rendeltem tőlük parfümöt,(kb.6 alkalommal) mindig megkaptam,minden rendben ment.

2017. május 26.

Nem tartják a szállítási határidőt.
Ügyfélszolgálati időben nem veszik fel a telefont.
Most a véleményeket olvasva, kicsit megijedtem, de biztos nem hagyom annyiban.

2017. május 25.

Én telefont rendeltem, sajnos előre utaltam az árát, mai napig nem kaptam meg. Telefonon kb. 40-50 hívás után sikerült elérnem öket, hitegettek, hogy utána néznek, még aznap küldenek egy e-mailt, de se telefon, se e-mail, újra kb. 30-40 telefon után újabb siker, de már kissé arrogáns stílusú hölgy vette fel a telefont, természetesen újrahitegetés, igérgetés, de semmi tett. Soha semmit nem rendelek tőlük és mindenkitv lebeszélek róla. Most e-mailban írtam nekik, május 31-ig adva nekik lehetőséget a teljesítésre, ha nem, akkor rendőrségi feljelentést teszek.

2017. május 2.

Mi is telefont rendeltünk. Sajnos nem olvastuk el előre a véleményeket, a kedvező ár elhomályosította a tisztánlátásunkat. Ha ezt az oldalt előbb felkeressük, nem bosszankodnánk, és a fiunknak már lenne egy hőn áhított telefonja. Így csak ácsingózik minden nap, várja a kedves webáruház küldeményét. Az ügyfélszolgálat idegbajos munkatársa csak még jobban felhergelt bennünket. Mi is elhatároztuk, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulunk, ha a két hét eltelte után sem reagálnak. Felháborító, hogy más (egy gyerek) által összekuporgatott pénzt minden szó nélkül eltegyenek, a kártalanítást nem vállalják. Legalábbis arra következtetek, hogy már a telefonról is leálltak. Már nem elérhetőek. Mi nem is hagyjuk annyiban!

2017. április 25.

Senki ne rendeljen innen,telefont szerettem volna,előre utaltam!Többszöri e-mail váltás után is csak hitegettek,majd fel sem vették a telefont.
Lemondtam a rendelést,kiváncsi leszek mikor utalja a pénzt vissza!
Megbíztam bennük,kár volt!

2017. április 18.

Szégyenletes viselkedést tanúsítottak. Hetekig hitegettek, hogy már feladták az árut, majd egy Ügyintéző közölte, hogy sajnálja, de a termékből készlethiány van és esetleg egy két múlva.. Közben az oldalon az van mai napig feltüntetve, hogy raktáron.. Elég távoli raktárról lehet szó. Persze semmi kommunikáció az Ügyfél felé, egyetlen levél sem.

2017. március 16.

Chloé Roses de Chloé EDT -t rendeltem. Sajnos a termék intenzitása és némileg az illata is eltér a közeli boltban (és korábban máshonnan vásárolt) terméktől. Kb. a 15. napon jeleztem, hogy a termékkel szemben kifogásom van. Azt írták, hogy ha 14 napon belül jeleztem volna, akkor kicserélték volna, de így nem tudnak az ügyemmel foglalkozni. Ez egyszerűen jogszabályellenes válasz, mert nem a 14 napos ellállási jogommal akartam élni, hanem a hibás teljesítésre panaszkodom, azaz a termékkel szemben van minőségi kifogásom.
Ezt jeleztem is nekik válaszul emailen, majd telefonon is. Az újabb emailemre egyelőre még nem jött válasz és telefonon azt mondták, hogy írjak emailt, ami szintén ellenkezik az ÁSZF-ükkel, ugyanis szóbeli panasz esetén azonnali választ ígérnek, illetve ha ez nem megoldható, akkor jegyzőkönyvet kellene felvenniük.

A fentiek alapján nem ajánlom másnak sem a vásárlást, ha vélhetően jogszabálysértő módon történik a panaszkezelés is.

2017. március 7.

Ne vásárolj tőlük. Nincsenek a termékek raktáron, az ügyfélszolgálat sítlusa minősíthetetlen.

2017. március 3.

A rengeteg rossz vélemény olvasása után kicsit félve rendeltem meg az iPad tabletet, de a szállítással és az árral is minden rendben volt, sokkal olcsóbb mint máshol, és már 2 nap múlva meg is jött a csomagom, úgyhogy teljesen elégedett vagyok és nyugodtan tudom ajánlani mindenkinek. :)

2017. február 6.

Telefont rendeltem tőlük, amit sajnos benéztem és fehérben jött (az áhított fekete helyett). Jeleztem nekik, hogy csere ,vagy elállás mehet-e, erre a válasz az volt, hogy nincs feketében és az "Elállásra a szoftverek települése miatt nincsen lehetősége".

Írtam nekik egy ingerültebb e-mailt (diplomatikusat), ezzel azt értem el, hogy már se e-mailre nem válaszolnak, sem telefont nem vesznek.

Most bohóckodhatok a fogyasztóvédelemmel... :(

Luxoryshop válasza (2017. február 28.) :
Kedves Sándor,

Mi azt küldtük, amit Ön rendelt, abban a színben is.
2017. január 28.

Megrendelhető az a parfüm, ami nincsen készleten.

Persze kifizettetik az összeget. Várhatunk rá heteket,hogy közöljék, hogy még mindig nem érkezett meg, majd ha visszautalást kérünk várhatunk még 14 munkanapot is a pénzre. Másfél hónap a semmiért.

Megbízhatatlan bolt. Ha tehetik máshonnan rendeljenek.

Luxoryshop válasza (2017. február 28.) :
Kedves Fruzsina,

Szeretnénk megkérni, hogy maradjunk csak a tényeknél.
- Senki nem kér senkit, hogy előre utaljon, ez egy lehetőség. Sőt direkt kérjük az ügyfeleinket, hogy visszaigazolás nélkül ne indítson utalást.
- Magáról a rendelésről nem írt semmit, erre így nem is tudunk reagálni.
- a 14 napos visszautalási határidő jogszabály, ezért nem minket kell hibáztatni.
2016. december 18.

A jó áraik miatt rendeltem tőlük, először egy tesztert. Minden rendben volt, ezért egy későbbi időpontban többféle, nem teszter parfümöt rendeltem. A csomagban lévő egyik doboz sérült és koszos volt, számlát nem kaptam és mind ócska hamisítvány volt! Kicsit színezett és illatosított víz, amit néhány perc múlva már nem is lehet érezni! Jelezni, visszaküldeni semmi értelme nem lett volna, mert úgysem ismerik el, ráadásul felbontott parfümmel nem foglalkoznak. Felbontás nélkül meg nem mindig észrevehető, hogy átvertek... Soha többet nem rendelek innen! A kuponjaik sem sokat érnek: 500,-Ft-ot adnak 12.700,-Ft-os vásárlásnál (+990,-Ft a postaköltség), vagy black friday-kor ugyanúgy 500,-Ft-ot(!), mint „sima” akciónál. A weboldalukon feltüntetett cégjegyzékszám nem jó, ehhez az évek óta olvasható bejegyzéshez pedig no comment: "Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban…". Természetesen egy másik webáruháztól rendeltem a napokban és kifogástalan, valóban eredeti parfümöt kaptam!

Luxoryshop válasza (2017. január 18.) :
Kedves "Csalódott Vásárló"

Mivel a nevét sem adta a véleményéhez, így "véleményét" csak a konkurencia lejárató kampányának tudjuk be. Minden termékünk eredeti, ezt a közel 60.000 !!! Facebook követőnk is igazolni tudja.
A bolt adatai
A bolt leírása
Eredeti márkás parfümök
Gyors, rugalmas szállítás
Akár díjtalan házhoz szállítás
Havonta új akciók
Havonta nyereményjáték

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés