Luxoryshop

Luxoryshop Értékelései Értékelések átlaga: 3.1 (76 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. november 10.

Már többször rendeltem tőlük parfümöt, eddig nem volt vele probléma. Viszont a mostani rendelésem kicsit fura. Egy kander.hu nevű oldaltól kaptam a visszaigazolást, hogy ma érkezik a rendelésem. Nem tűnik túl hitelesnek és nincs túl sok információ az oldalon se... ahhoz képest hogy elvileg a gyártótól közvetlenül kapják az árut.....hát nem vagyok benne biztos hogy jó ötlet volt innen vásárolni, de gindolom már mindegy. Utolsó volt

2017. november 6.

2017.10.17.-én rendeltem Önöktől egy Samsung telefont cégem részére amit Önök 2017.10.18.án vissza igazoltak, melyet ígéretük szerint 2-5 munkanapon belül kiszállítanak. Ez a mai napig nem történt meg. Egyszeri telefonos eléréskor azt a tájékoztatást kaptuk, hogy 2017.10.31.-én megkapjuk. ( Naponta többször hívtuk Önöket, elérhetetlenek, sms-t küldtünk, amire nem kaptunk választ. )
Mivel a 2-5 napon belüli teljesítést nem tartották, ezért a megrendelést felmondom, kérem az elutalt pénz mielőbbi visszautalását.
Bízva az Önök mielőbbi tartozás rendezésében, remélem elkerülhető a BÍROSÁGI feljelentés.
2017.11.06. Boldizsár Mihály ügy.vez.

2017. november 2.

Rendeltem egy tabletet.Sajnos nem jött meg.és én balga még a pénzt is előre utaltam.A telefont nem veszik fel a emailra meg rendszer üzenet(válasz) jön hogy "Ügyfélszolgálatunk fogadta megkeresését, melyre rövid időn belül válaszolunk."Persze semmi válasz.
Na természetesen nem hagytam annyiban.
Megtettem a feljelentést.Akkor rá 2 napra jött egy email hogy rendelésem meghiúsult és visszautalják a pénzt.Na azóta is utalják.Természetesen a feljelentést addig vissza nem mondom.A rendőrségen azt mondták hogy ha még érkezik bejelentés akkor bűncselekményként fogják kezelni.Addig viszont szabálysértés.Úgyhogy ezúton kérek mindenkit hogy akit ugyanilyen módon megtévesztettek és becsaptak kérlek ne hagyjátok annyiban és tegyétek meg a feljelentést,hogy minél kevesebb embert tudjanak megkárosítani,becsapni.
Nem kerül semmibe csak bekell menni a legközelebbi rendőr örsre és max 10 percet vesz igénybe.Nekem a fiam születésnapját tették tönkre mivel a spórolt pénzemet erre a tabletre költöttem és sajnos nem tudtam neki megadni(pedig megígértem). Most se tablet se pénz.

2017. szeptember 28.

Minden rendben zajlott. Köszönöm.

2017. szeptember 22.

visszatérő vásárló vagyok. az elégedettségem töretlen. nem is értek egy-két hozzászólást véleményt.

2017. június 30.

Többször rendeltem tőlük parfümöt,(kb.6 alkalommal) mindig megkaptam,minden rendben ment.

2017. május 26.

Nem tartják a szállítási határidőt.
Ügyfélszolgálati időben nem veszik fel a telefont.
Most a véleményeket olvasva, kicsit megijedtem, de biztos nem hagyom annyiban.

2017. május 25.

Én telefont rendeltem, sajnos előre utaltam az árát, mai napig nem kaptam meg. Telefonon kb. 40-50 hívás után sikerült elérnem öket, hitegettek, hogy utána néznek, még aznap küldenek egy e-mailt, de se telefon, se e-mail, újra kb. 30-40 telefon után újabb siker, de már kissé arrogáns stílusú hölgy vette fel a telefont, természetesen újrahitegetés, igérgetés, de semmi tett. Soha semmit nem rendelek tőlük és mindenkitv lebeszélek róla. Most e-mailban írtam nekik, május 31-ig adva nekik lehetőséget a teljesítésre, ha nem, akkor rendőrségi feljelentést teszek.

2017. május 2.

Mi is telefont rendeltünk. Sajnos nem olvastuk el előre a véleményeket, a kedvező ár elhomályosította a tisztánlátásunkat. Ha ezt az oldalt előbb felkeressük, nem bosszankodnánk, és a fiunknak már lenne egy hőn áhított telefonja. Így csak ácsingózik minden nap, várja a kedves webáruház küldeményét. Az ügyfélszolgálat idegbajos munkatársa csak még jobban felhergelt bennünket. Mi is elhatároztuk, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulunk, ha a két hét eltelte után sem reagálnak. Felháborító, hogy más (egy gyerek) által összekuporgatott pénzt minden szó nélkül eltegyenek, a kártalanítást nem vállalják. Legalábbis arra következtetek, hogy már a telefonról is leálltak. Már nem elérhetőek. Mi nem is hagyjuk annyiban!

2017. április 25.

Senki ne rendeljen innen,telefont szerettem volna,előre utaltam!Többszöri e-mail váltás után is csak hitegettek,majd fel sem vették a telefont.
Lemondtam a rendelést,kiváncsi leszek mikor utalja a pénzt vissza!
Megbíztam bennük,kár volt!

2017. április 18.

Szégyenletes viselkedést tanúsítottak. Hetekig hitegettek, hogy már feladták az árut, majd egy Ügyintéző közölte, hogy sajnálja, de a termékből készlethiány van és esetleg egy két múlva.. Közben az oldalon az van mai napig feltüntetve, hogy raktáron.. Elég távoli raktárról lehet szó. Persze semmi kommunikáció az Ügyfél felé, egyetlen levél sem.

2017. március 16.

Chloé Roses de Chloé EDT -t rendeltem. Sajnos a termék intenzitása és némileg az illata is eltér a közeli boltban (és korábban máshonnan vásárolt) terméktől. Kb. a 15. napon jeleztem, hogy a termékkel szemben kifogásom van. Azt írták, hogy ha 14 napon belül jeleztem volna, akkor kicserélték volna, de így nem tudnak az ügyemmel foglalkozni. Ez egyszerűen jogszabályellenes válasz, mert nem a 14 napos ellállási jogommal akartam élni, hanem a hibás teljesítésre panaszkodom, azaz a termékkel szemben van minőségi kifogásom.
Ezt jeleztem is nekik válaszul emailen, majd telefonon is. Az újabb emailemre egyelőre még nem jött válasz és telefonon azt mondták, hogy írjak emailt, ami szintén ellenkezik az ÁSZF-ükkel, ugyanis szóbeli panasz esetén azonnali választ ígérnek, illetve ha ez nem megoldható, akkor jegyzőkönyvet kellene felvenniük.

A fentiek alapján nem ajánlom másnak sem a vásárlást, ha vélhetően jogszabálysértő módon történik a panaszkezelés is.

2017. március 7.

Ne vásárolj tőlük. Nincsenek a termékek raktáron, az ügyfélszolgálat sítlusa minősíthetetlen.

2017. március 3.

A rengeteg rossz vélemény olvasása után kicsit félve rendeltem meg az iPad tabletet, de a szállítással és az árral is minden rendben volt, sokkal olcsóbb mint máshol, és már 2 nap múlva meg is jött a csomagom, úgyhogy teljesen elégedett vagyok és nyugodtan tudom ajánlani mindenkinek. :)

2017. február 6.

Telefont rendeltem tőlük, amit sajnos benéztem és fehérben jött (az áhított fekete helyett). Jeleztem nekik, hogy csere ,vagy elállás mehet-e, erre a válasz az volt, hogy nincs feketében és az "Elállásra a szoftverek települése miatt nincsen lehetősége".

Írtam nekik egy ingerültebb e-mailt (diplomatikusat), ezzel azt értem el, hogy már se e-mailre nem válaszolnak, sem telefont nem vesznek.

Most bohóckodhatok a fogyasztóvédelemmel... :(

Luxoryshop válasza (2017. február 28.) :
Kedves Sándor,

Mi azt küldtük, amit Ön rendelt, abban a színben is.
2017. január 28.

Megrendelhető az a parfüm, ami nincsen készleten.

Persze kifizettetik az összeget. Várhatunk rá heteket,hogy közöljék, hogy még mindig nem érkezett meg, majd ha visszautalást kérünk várhatunk még 14 munkanapot is a pénzre. Másfél hónap a semmiért.

Megbízhatatlan bolt. Ha tehetik máshonnan rendeljenek.

Luxoryshop válasza (2017. február 28.) :
Kedves Fruzsina,

Szeretnénk megkérni, hogy maradjunk csak a tényeknél.
- Senki nem kér senkit, hogy előre utaljon, ez egy lehetőség. Sőt direkt kérjük az ügyfeleinket, hogy visszaigazolás nélkül ne indítson utalást.
- Magáról a rendelésről nem írt semmit, erre így nem is tudunk reagálni.
- a 14 napos visszautalási határidő jogszabály, ezért nem minket kell hibáztatni.
2016. december 18.

A jó áraik miatt rendeltem tőlük, először egy tesztert. Minden rendben volt, ezért egy későbbi időpontban többféle, nem teszter parfümöt rendeltem. A csomagban lévő egyik doboz sérült és koszos volt, számlát nem kaptam és mind ócska hamisítvány volt! Kicsit színezett és illatosított víz, amit néhány perc múlva már nem is lehet érezni! Jelezni, visszaküldeni semmi értelme nem lett volna, mert úgysem ismerik el, ráadásul felbontott parfümmel nem foglalkoznak. Felbontás nélkül meg nem mindig észrevehető, hogy átvertek... Soha többet nem rendelek innen! A kuponjaik sem sokat érnek: 500,-Ft-ot adnak 12.700,-Ft-os vásárlásnál (+990,-Ft a postaköltség), vagy black friday-kor ugyanúgy 500,-Ft-ot(!), mint „sima” akciónál. A weboldalukon feltüntetett cégjegyzékszám nem jó, ehhez az évek óta olvasható bejegyzéshez pedig no comment: "Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban…". Természetesen egy másik webáruháztól rendeltem a napokban és kifogástalan, valóban eredeti parfümöt kaptam!

Luxoryshop válasza (2017. január 18.) :
Kedves "Csalódott Vásárló"

Mivel a nevét sem adta a véleményéhez, így "véleményét" csak a konkurencia lejárató kampányának tudjuk be. Minden termékünk eredeti, ezt a közel 60.000 !!! Facebook követőnk is igazolni tudja.
2016. december 8.

Gyorsak, 3 nap alatt ideért a megrendelt termék ajándék mintákkal.A parfüm eredeti, mindenkinek csak ajánlani tudom a Luxory Shopot.

2016. augusztus 31.

Rendeltem tőlük 3db parfümöt, amiből 2db érkezett meg elég nagy késéssel. Sok e-mail után kaptam meg a 3. parfümöm és egy nem méltó levelet

2016. augusztus 7.

Előreutalással rendeltem tőlük, mire azt mondták, hogy a termék nincsen készleten (természetesen egy hét után is még ki van írva, hogy 'Raktáron' és időközben még az árat is megemelték). Következő lépés a fogyasztóvédelmi feljelentés és rendőrségi ügyintézés, hogy visszakapjam a pénzemet.
Ne rendeljen senki tőlük! Csak probléma, idegeskedés a vége, és az sem biztos, hogy újra látod a pénzed (százezer forintokról beszélünk az én esetemben).

2016. május 12.

Utánvéttel vásároltam így nem ért anyagi kár azonban nem érkezett meg a csomag az igért időintervallumban, erről nem kaptam tájékoztatást. Miután telefonon érdeklődtem 3 nap csúszást igértek, persze akkor sem érkezett meg a telefonom és az igért telefonos megkeresés is elmaradt. Nagyon nem ajánlom.

2016. április 25.

Udvariatlan ügyfélszolgálat.
Nem adják meg a megigért kedvezményeket és parfümmintát.
Szállítás nem azon a napon, ahogy előre jelzik.

2016. február 23.

Ezt a webáruházat a hihetetlen jó árai miatt választottam. Csak ezután jutott eszembe utánanézni ezen a fórumon. Bevallom, a kedvezőtlen vélemények miatt kicsit megijedtem, mert a honlap megtekintése és a rendelés lebonyolítása körül volt néhány olyan dolog, amelyek nekem furcsának tűntek. A honlapon pl. nem található cégnév, és (előre utalásnál) a kedvezményezett nevétől sem lettem okosabb. A rendelés lezárásáról és a szállításról kapott emailben nem volt kifejezetten nyugtázva, hogy a fizetésem megtörtént, de az 5 napos határidő utolsó napján megjött a csomag. Nem csalódtam benne, csomagolás és tartalom rendben voltak. Az alacsony árat még mindig nem hiszem el :-) Javasolnám mindamellett a cégnek, hogy jobban informálják a honlap látogatóit ill. a vásárlókat.

2016. február 10.

Ismételten teljes mértékben meg vagyok elégedve a Luxoryshop csapatával és termékeivel:) Gyorsak, 2 nap alatt ideért a megrendelt termék ajándék mintákkal. Ha parfüm vásárlásról van szó csak a Luxoryshop jöhet szóba. Ebben a formában is köszönöm nekik a Giorgio Armani Acqua di gioa szettet minden rendben volt vele és gyönyörű szép dobozában meg is érkezett. További jó és eredményes munkát kívánok nekik. Köszönöm.:)

2016. február 6.

Utánvétellel többször rendeltem tőlük. Mindig korrektek voltak, a vásárlás minden fázisáról kaptam visszajelzést. Mindig kifogástalan minőségű parfümöt kaptam, éppen ezért a jövőben is tőlük fogok továbbra is rendelni (főleg, hogy árban verik a legtöbb webáruházat).

2016. január 29.

Mi már megjártuk ezzel az áruházzal. Előreutalás volt részünkről is, persze a parfümöt nem küldték. Csak nagyon sokára jutottunk a pénzünkhöz rendőrségi és fogyasztóvédelmi eljárás megindítása után. Kíváncsi voltam, hogy változott-e az üzletpolitikájuk, vagy továbbra is becsapják az ügyfeleket. Sajnos még mindig az utóbbi áll fenn. Figyeljétek a nagyon gyanús októberi, egysoros pozitív visszajelzéseket egymás után. Ne rendeljen tőlük senki előreutalással !!!!!

2016. január 12.

Korrekt üzleti partner kiváló termékekkkel!
A parfüm eredeti, mindenkinek csak ajánlani tudom a Luxorishopot, ha parfümöt szeretne vásárolni, nem fog csalódni.

2016. január 1.

Utólag fizettem...többször rendeltem, mindig korrekt szállítást, árat és minőséget kaptam

2015. december 10.

Többször rendeltünk a kolléganőkkel erről az oldalról parfümöt. Eddig mindig elégedett voltam az áruval. Esetenként valóban előfordult, hogy hosszabb volt a szállítási idő, de mindig megkaptuk a parfümöt. Minőséggel nem volt gondom, az illat tartóssága parfüm márkától is függ. Elővigyázatosság miatt mindig kpben rendezem a számlát mikor megérkezik az áru.

2015. november 6.

A megrendelt termékre ígérettel ellentétben nem 4-5 napot, hanem két hetet vártam, többszöri e-mail és telefonhívások után kaptam meg a terméket.. Gravíroztattam, ezért előre kellett utalnom, közel 20.000Ft-ról beszélünk. :(
Az ígért parfümminta természetesen nem volt a csomagban és ezt megreklamálva már válaszra sem méltattak.

A bolt adatai
A bolt leírása
Eredeti márkás parfümök
Gyors, rugalmas szállítás
Akár díjtalan házhoz szállítás
Havonta új akciók
Havonta nyereményjáték

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés