Luxoryshop

Luxoryshop Értékelései Értékelések átlaga: 2.5 (104 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2018. március 20.

Előre utalással, előre fizetéssel senki se rendeljen tőlük semmit.
Nekem több százezer forinttal tartoznak, de nem utalják vissza, csak hitegetnek.

2018. március 5.

Alakult a Facen egy csoport! Keresd a Luxoryshop, Kander, ....

2018. március 5.

Rendeltem a Kander.hu illetve a luxoryshop.com oldalon keresztül 2-2 db videókártyát még január elején, melyeket nem kaptam meg csak hitegettek, hogy érkezik pénteken, csúszik a beszállító stb stb. Előre elutaltam az összeget ami nem kevés, mert hogy utánvéttel nem lehet fizetni! Telefonon folyamatosan próbálkoztam, egy alkalommal sem tudtam őket elérni egyszer ők hívtak, mikor jelezték, hogy nem lehet csak előre utalással megrendelni az árut! Közben lemondtam mind két oldalon természetesen a 14 napos visszafizetési joguk már lejárt, de csak a sablon előre legyártott kifogás jön,

"A napokban kell, hogy kapjon cégünktől egy levelet, melyben a visszafizetésről tájékoztatjuk. Kérjük a levél tartalmát figyelembe venni és megértéssel fordulni a kialakult problémához.
Cégünk minden kötelezettségének eleget fog tenni, ahogy levelünkben is írjuk.
Cégünk tisztában van a tartozásával, ezért a lehető legrövidebb idő alatt a teljes összeg visszautalásra fog kerülni.

Köszönjük megértését!"

ami már hidegen hagy mivel 2 hónapja náluk van a pénzem. Holnapi napon indítom a fizetési meghagyást közjegyzővel, kamatokkal stb. megterhelve, de mellette ha nem segít teszek még egy feljelentést illetve polgári peres úton is elindulok, amennyiben ezek nem segítenének.
Egy gyalázat, hogy ezek után még egy cég így tud működni, hogy mennyi kintlevősége, tartozása van ügyfelek felé!

2018. február 21.

Ott tartok most hogy elfogadták a lemondásomat. Február 6-án lemondtam, és visszautalják a pénzt természetesen nem fogják a 14 napot megvárni de pár nap türelmet kérnek. Ezt írták. Letelt a 14 nap, kérdem tőlük hol tart az ügy? Nem tudják miért késik az utalás pár nap türelmet kérnek, ismét elküldték az illetékesek felé az emailemet.Indul a közjegyzői eljárás.... kamattal, behajtói díj visszaköveteléssel.

2018. február 20.

Sajnos még mindig csak a hitegetés! Lejárt a 14 nap is , ami a visszafizetésre rendelkezésre állt! Indul nálam a is a fizetési meghagyásos eljárás! Azért nagyon jó lenne, ha egy jogász kezébe venné az ügyet! Sikerdíjasként nagyot kaszálhatna, és ha ez a magatartás a cég részéről szándékos, akkor remélhetőleg tisztulna a webshop piac is a tisztességtelen elemektől. Elszomorító , hogy senki nem állítja meg őket!

2018. február 14.

Megrendelt terméket 2 hétig nem küldték, közöltük hogy kérjük vissza a pénzt, erre kiküldték a terméket. A terméket visszaküldtük, jelenleg 3. hete nem utalják a vételi árat.

2018. február 12.

Webshopos vásárlásunk
2017. december 2.-án neten a Blackday.hu webáruházból rendeltünk egy konyhai robotgépet, az összeget átutalással fizettük a következő bankszámla számra / Bankszámlaszámuk: OTP Bank 11742197-21451391. Kedvezményezett: Blackday.hu/
A termék nem érkezett meg. Hosszú idő után sem lehetett felvenni velük a kapcsolatot, sem telefon , se e-mailben. Első lépés : Visszamondtuk a rendelést! Közölték visszautalják az összeget, de sajnos nem történt meg két hónap után sem.
Amit tehettünk, későn, de utána néztünk a cégnek és meglepő dolgokat találtunk.
Sok- sok, inkább mondhatni oldalszámnyi, temérdek negatív jellemzés, az árukeresőn, a facebook oldalukon, az olcsóbbat. hu oldalon (ahol megbízható cégként van feltüntetve!). Rengeteg károsult!!!Döbbenet!!!
A cég: Avier Reklámügynökség Kft. néven fut, több webshoppal az élen! (xplaza, mely blackday-re alakult, luxoryshop.com, és kander.hu /cseh cég, magyar bankszámlával, magyar telephely /), és persze amikre még nem bukkantunk rá…
Egy üzemeltető, egy bankszámla szám, és nem elérhető telefonszámok, valamint feltételezhető, hogy a telephelyükön sem találhatók meg!
A hatóságoknak / Fogyasztó Védelem, NAV, Békéltető Testület, Rendőrség/ nem tartozik hatáskörükbe, hogy visszautaltassák a pénzünket, s javasolják a polgári peres utat.
De természetesen a hatáskörükbe tartozó feladatokat elvégzik, tehát felülvizsgálják a bejelentett webshopot!
Egyetlen egy kiút van, ami tehető, akinek a HATÁSKÖRE :
KÖZJEGYZŐ ------ FIZETÉSI MEGHAGYÁSOS ELJÁRÁS INDÍTÁSA! - mely egyenértékű egy bírósági végzéssel, így nem kell pereskedni, és 15 nap alatt beszerezhető a bukott összeg.
A nyomtatvány megtalálható minden közjegyzői irodába, „ Fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem” néven.
Itt az eljárás díját, és a törvényileg megillető kamatot se felejtsék el beírni és kérni!!!!
Így két hónap elteltével, utána járásokkal, visszautalták az összegünket.
Remélem minden károsultnak sikerül visszakapnia a pénzét, rövid időn belül és természetesen tartsuk nyitva a szemünket, hisz lehet nem csak ez az egy cég működik így Magyarországon!
Bár tudom, egy fecske nem csinál nyarat, de meg kellene szüntetni ezeket a „nem túl igazságosan” működő webshopokat, cégeket!
Megosztásokat köszönjük!

2018. február 12.

Webshopos vásárlásunk
2017. december 2.-án neten a Blackday.hu webáruházból rendeltünk egy konyhai robotgépet, az összeget átutalással fizettük a következő bankszámla számra / Bankszámlaszámuk: OTP Bank 11742197-21451391. Kedvezményezett: Blackday.hu/
A termék nem érkezett meg. Hosszú idő után sem lehetett felvenni velük a kapcsolatot, sem telefon , se e-mailben. Első lépés : Visszamondtuk a rendelést! Közölték visszautalják az összeget, de sajnos nem történt meg két hónap után sem.
Amit tehettünk, későn, de utána néztünk a cégnek és meglepő dolgokat találtunk.
Sok- sok, inkább mondhatni oldalszámnyi, temérdek negatív jellemzés, az árukeresőn, a facebook oldalukon, az olcsóbbat. hu oldalon (ahol megbízható cégként van feltüntetve!). Rengeteg károsult!!!Döbbenet!!!
A cég: Avier Reklámügynökség Kft. néven fut, több webshoppal az élen! (xplaza, mely blackday-re alakult, luxoryshop.com, és kander.hu /cseh cég, magyar bankszámlával, magyar telephely /), és persze amikre még nem bukkantunk rá…
Egy üzemeltető, egy bankszámla szám, és nem elérhető telefonszámok, valamint feltételezhető, hogy a telephelyükön sem találhatók meg!
A hatóságoknak / Fogyasztó Védelem, NAV, Békéltető Testület, Rendőrség/ nem tartozik hatáskörükbe, hogy visszautaltassák a pénzünket, s javasolják a polgári peres utat.
De természetesen a hatáskörükbe tartozó feladatokat elvégzik, tehát felülvizsgálják a bejelentett webshopot!
Egyetlen egy kiút van, ami tehető, akinek a HATÁSKÖRE :
KÖZJEGYZŐ ------ FIZETÉSI MEGHAGYÁSOS ELJÁRÁS INDÍTÁSA! - mely egyenértékű egy bírósági végzéssel, így nem kell pereskedni, és 15 nap alatt beszerezhető a bukott összeg.
A nyomtatvány megtalálható minden közjegyzői irodába, „ Fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem” néven.
Itt az eljárás díját, és a törvényileg megillető kamatot se felejtsék el beírni és kérni!!!!
Így két hónap elteltével, utána járásokkal, visszautalták az összegünket.
Remélem minden károsultnak sikerül visszakapnia a pénzét, rövid időn belül és természetesen tartsuk nyitva a szemünket, hisz lehet nem csak ez az egy cég működik így Magyarországon!
Bár tudom, egy fecske nem csinál nyarat, de meg kellene szüntetni ezeket a „nem túl igazságosan” működő webshopokat, cégeket!
Senki ne vásároljon az oldalaikról!!!

2018. február 7.

Lucza János: Köszi sajna én még ezzel nem vagyok kisegítve mert én még nem tartok sehol és persze azóta sem válaszoltak csak várjak. csak meddig? a pénz meg áll nekik ott.... 99.000ft

2018. február 7.

Merő Gábor : Az én rendelésemből ami 2db videókártya volt az egyik már megérkezett éppen a mai napon, a másikra még várok.... 01.15.-én rendeltem, igaz hogy a céget feljelentettem 02.03-án a rendőrségen...

2018. február 7.

2018.01.17 én rendeltem tőlük 1 videokártyát 99.000ft értékben. Tudtam hogy hiány van a piacon de ők megígérték telefonon mert 1x elértem őket hogy be tudnak mindent szerezni mert külföldről rendelnek, raktár információ nincs de a következö szállítmánnyal érkezik. Ezt emailban is megírták ami a webshopon ott van a listában az minden rendelhető. A kártyákjat azoknak tartják fent akik előre utalták a pénzt mert sok utánvét volt akik nem vették át. Átutaltam....bár ne tettem volna mert látom nem jutunk semmire.emaiekre 1 hét után válaszoltak az is automata üzenet hogy szerdáán jön, aztán véletlen válaszolnak hogy nem tehetnek róla ha csúszik a csomag mert beszállítói késés van, de ha itt lenne már küldenék. Nem én ígérgettem hogy be tudják szerezni hanem ők..... azóta telefonon nem érem előket soha, emailre semmi normális információt nem kapok. Tegnap emailben lemondtam a rendelkést de még arra se jött info. Gondolkodom hogy fogyasztóvédelem vagy rendőségre megyek vagy írom nekik hogy ez lesz belőle ha nem utalnak. NEmtudom mi lesz ebből vagy mit tegyek?

2018. február 5.

Január 11.-én rendeltem fényképezőt , azóta csak az automatikus levél, hogy majd pénteken küldik. El sem olvassák az Email-t, csak bemásolják az aktuális pénteki verziót! Felháborító, hogy miért lehet ennek a cégnek a vezetője még szabadlábon! Nem valószínű, hogy valamikor is le akarnák szállítani a megrendelt terméket. Nagyon sok pénzt kamatoztat így a bankszámláján, amit mi vásárlók bocsájtunk a rendelkezésére. Soha senki ne próbálkozzon innen előreutalással rendelni!

2018. február 3.

Dani és János nyugi,vissza fogjátok kapni a pénzeteket a 14.napon!
Én videokártyát rendeltem tőlük 195.000 Ft-ért,amit el is utaltam nekik és meg is kaptam az e-mailt hogy beérkezett az összeg! Majd jobban utána olvastam a cégnek és 2 napon belül jeleztem is nekik hogy szeretnék elállni a vásárlástól kérem utalják vissza az összeget! Kivárták a jogilag előírt 14.napot amikor rájuk írtam hogy nehogy elfelejtsék,ekkor bepróbálkoztak hogy még pár nap...nem adtam haladékot....mondtam hogy vagy ma utalnak vagy holnap indítom a fizetési meghagyást vagy ha az nem jár sikerrel akkor polgári peres úton majd megegyezünk ;) :D 3 órán belül jött az e-mail hogy elindították az utalást,5percen belül megkaptam a pénzt!

2018. február 1.

dettó
Én 250000 forintot utaltam el sajnos hó közepén, tegnap lemondtam és jött rá ugyanez a válasz,
jövő hét pénteket megvárom aztán írok nekik hogy vagy visszautalják a pénzem 2 héten belül törvényesen vagy jogi lépéseket teszek.

2018. január 31.

Idén rendeltem, elutaltam 350.000 ft ot... Elérhetetlen ügyfélszolgálat, a rendelésem lemondása után, elnézést kértek a késésért, és mintha el sem olvasta volna a levelem azt írták pénteken küldik, ha mégsem vegyem fel velük a kapcsolatot....
Hülyének nézik az embert. A feljelentést én is meg fogom tenni.

2018. január 11.

Tavaly december 20-i rendelésem a mai napig nem érkezett meg, bár küldtek mailt, hogy ma érkezik. Nagy nehezen elértem az ügyfélszolgálatot, ahol a csomagszámot sikerült csak megtudnom. Azt hiszem ennyi elég is volt belőlük, soha többet nem akarok kapcsolatba kerülni velük!

2018. január 9.

Eddigi rendeléseim rendben megérkeztek, a megadott határidőn belül. A mostani megrendelésemet 2017.12.20-án adtam fel, amit vissza is igazoltak pár perccel azután. A legközelebbi email most, január 3-án (!) érkezett, hogy a megrendelésem feldolgozását megkezdték. Azóta semmi és mivel már erősen kíváncsi voltam a megrendelésem státuszára, tegnap írtam emailt amire természetesen azóta sem érkezett válasz. Ügyfélszolgálatuk munkaidőben elérhetetlen, sőt a hívásokat el is bontják, ami finoman szólva is elfogadhatatlan! Ma is írtam ezért egy újabb emailt, de szerintem erre sem jön válasz, ahogy eddig sem... Eddigi pozitív véleményem kezd erősen negatívba fordulni.

2018. január 9.

Kérek minden olyan szerencsétlenül járt sorstársamat,akit megkárosított a Luxoryshop internetes áruház,hogy vegyék fel velem a kapcsolatot! A rendőrségen én is megtettem a feljelentést közel 200.000ft-tal való megkárosításom után! Az intézkedő rendőr tanácsára keresem az eddig megkárosított embereket,hogy minél több bizonyíték legyen a webáruház ellen! Remélhetőleg így hamarabb visszakapjuk a pénzünket! :(
Az eddig rendőrségi feljelentést tevő emberek vissza kapták a pénzüket?????
Kérem mihamarabb válaszoljanak, ne tudjanak több embert becsapni ezek a szégyentelen emberek!!!!!
E-MAIL CÍMEM: balintildiko84@freemail.hu

2018. január 8.

Egy kalap szar az egész, tök kamu. Elérhetetlenek, amit megrendeltem 12.27én sehol nincs és nem is reagálnak semmire. Kerüld el őket messzire!!!

2017. december 21.

A fele rendelèsenet küldtèk,pènzt nem utaltak vissza,elèrni nem lehet őket,e-mailben nem válaszolnak.

2017. december 21.

VALÓSZÍNŰ, HOGY A "POZITÍV" HOZZÁSZÓLÁSOKAT A WEBÁRUHÁZ DOLGOZÓI ILLETVE AZOK ISMERŐSEI, BARÁTAI ÍRTÁK!

2017. december 21.

A LEHETŐ LEGMEGBÍZHATATLANABB WEBÁRUHÁZ, AKIVEL VALAHA IS DOLGOM VOLT! NEM TUDOM, HOGY MIT KÉPZELNEK MAGUKRÓL, BESZEDIK A JÓHISZEMŰ VÁSÁRLÓK PÉNZÉT, AZTÁN LELÉPNEK, TELEFONON NEM LEHET UTOLÉRNI ŐKET, E-MAILRE NEM VÁLASZOLNAK! FELJELENTÉST TESZEK ELLENÜK, FELHÁBORÍTÓ AMIT MŰVELNEK!
EMBEREK!!! NEHOGY VÁSÁROLJATOK TŐLÜK!!!

2017. december 19.

Megtesszük mi is a feljelentést.

2017. december 14.

Cégnek rendeltem fényképezőgépet. A gép megérkezett de számla sehol. Elérni nem lehet őket sem telefonon, sem e-mailben!
Volt aki kapott már számlát tőlük?

2017. december 12.

Az ügyfélszolgálat elérhetetlen, 900.000 forintot előre el kellett utalnom a tv-re, 2-5 nap szállítást ígértek, mindennek már több, mint két hete. Emailekre nem válaszolnak. Most se pénzem, se tv-m és főhet a fejem, hogy náluk rendeltem. Holnap kénytelen leszek rendőrségi feljelentést tenni, remélem legalább a pénzem vissza tudom szerezni. Senkinek nem ajánlom.

2017. november 29.

Kérnem azokat akiket hasonlóan megkárosítptt a cég, segítesen hogy melyik rendőrkapitányságon tette a feljelentést.

2017. november 29.

2017.november elején rwndeltünk Önöktől egy laptopot, 2-5 nap kiszállítást ígértwk. Azóta elérhetetlenek telefonon, levelezőrwndszerüktől csak egy központi emailt kapok vissza. A mai napon megteszem a feljelentést.
Kérném Boldizsár Mihályt és Berényi Andrást, akik hasonlóan jártak vegyék fel velem a kapcsolatot a kalman.gy@gmail.com email címen.

2017. november 25.

Ez volt a második és egyben utolsó rendelésem.Mindkét alkalommal ugyanazt a parfümöt vásároltam.Amíg egy éve bontatlan csomagolásban,eredeti minőségi áru érkezett,most egy celofán nélküli hamisítvány.

2017. november 10.

Már többször rendeltem tőlük parfümöt, eddig nem volt vele probléma. Viszont a mostani rendelésem kicsit fura. Egy kander.hu nevű oldaltól kaptam a visszaigazolást, hogy ma érkezik a rendelésem. Nem tűnik túl hitelesnek és nincs túl sok információ az oldalon se... ahhoz képest hogy elvileg a gyártótól közvetlenül kapják az árut.....hát nem vagyok benne biztos hogy jó ötlet volt innen vásárolni, de gindolom már mindegy. Utolsó volt

2017. november 6.

2017.10.17.-én rendeltem Önöktől egy Samsung telefont cégem részére amit Önök 2017.10.18.án vissza igazoltak, melyet ígéretük szerint 2-5 munkanapon belül kiszállítanak. Ez a mai napig nem történt meg. Egyszeri telefonos eléréskor azt a tájékoztatást kaptuk, hogy 2017.10.31.-én megkapjuk. ( Naponta többször hívtuk Önöket, elérhetetlenek, sms-t küldtünk, amire nem kaptunk választ. )
Mivel a 2-5 napon belüli teljesítést nem tartották, ezért a megrendelést felmondom, kérem az elutalt pénz mielőbbi visszautalását.
Bízva az Önök mielőbbi tartozás rendezésében, remélem elkerülhető a BÍROSÁGI feljelentés.
2017.11.06. Boldizsár Mihály ügy.vez.

A bolt adatai
A bolt leírása
Eredeti márkás parfümök
Gyors, rugalmas szállítás
Akár díjtalan házhoz szállítás
Havonta új akciók
Havonta nyereményjáték

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés