Expresszbolt

Expresszbolt

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2020. december 30.

Első vásárlásom az Expresszboltból, de egyben az utolsó is. Egy több termékes rendelésem volt, mely egyrészt hiányosan érkezett meg ( bizonyítottan kimaradt egy hajszárító a csomagból, ez a súlyt részletező külső csomag matricán látható/lemérhető is ), másrészt használhatatlan terméket is tartalmazott, egy olyan okosórát, amin még az órát sem tudom megnézni, mert nem működik az applikáció, így adatot sem kap szegény sehonnan. Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal mindkét problémával. A hiányzó termék azóta sem jött meg és a visszautalás sem történt meg. A nem működő okosórára annyi információt kaptam, hogy a gyártó rajta van az applikáció javításán, hetek teltek el, az applikáció nem működik, az okosóra pedig tök bután néz vissza rám tizenezerért. Az ügyfélszolgálat a vásárlástól elállást ajánlotta, holott ez nem elállás, ez egy használhatatlan termék, amire vagy a cserét vagy a t eljes visszatérítést kell alkalmaznia. Csere nem játszik, egy másik óra sem fog tudni működni applikáció hiányában, csere köszönöm nem! Minek? És nem! Jelen esetben nem az én költségem a visszaküldés postadíja! Nem jókedvemben szeretném visszaküldeni, hanem azért mert bizonyíthatóan használhatatlan! Most itt állok kb. 20 000 forintos deficittel, az ügyfélszolgálat már nem reagál az e-mailjeimre. Marad a fogyasztóvédelmi hercehurca! Ám legyen!

Expresszbolt válasza (2021. február 18.) :
Köszönjük visszajelzését! Kérjük írjon a megrendeléskor kapott email címre, ahol kollégáink örömmel segítenek , megtaláljuk az Önnek legmegfelelőbb megoldást a problémájára ! Üdvözlettel BG
2020. december 30.

Első vásárlásom az Expresszboltból, de egyben az utolsó is. Egy több termékes rendelésem volt, mely egyrészt hiányosan érkezett meg ( bizonyítottan kimaradt egy hajszárító a csomagból, ez a súlyt részletező külső csomag matricán látható/lemérhető is ), másrészt használhatatlan terméket is tartalmazott, egy olyan okosórát, amin még az órát sem tudom megnézni, mert nem működik az applikáció, így adatot sem kap szegény sehonnan. Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal mindkét problémával. A hiányzó termék azóta sem jött meg és a visszautalás sem történt meg. A nem működő okosórára annyi információt kaptam, hogy a gyártó rajta van az applikáció javításán, hetek teltek el, az applikáció nem működik, az okosóra pedig tök bután néz vissza rám tizenezerért. Az ügyfélszolgálat a vásárlástól elállást ajánlotta, holott ez nem elállás, ez egy használhatatlan termék, amire vagy a cserét vagy a teljes visszatérítést kell alkalmaznia. Csere nem játszik, egy másik óra sem fog tudni működni applikáció hiányában, csere köszönöm nem! Minek? És nem! Jelen esetben nem az én költségem a visszaküldés postadíja! Nem jókedvemben szeretném visszaküldeni, hanem azért mert bizonyíthatóan használhatatlan! Most itt állok kb. 20 000 forintos deficittel, az ügyfélszolgálat már nem reagál az e-mailjeimre. Marad a fogyasztóvédelmi hercehurca! Ám legyen!

Expresszbolt válasza (2021. február 18.) :
Köszönjük visszajelzését! Kérjük írjon a megrendeléskor kapott email címre, ahol kollégáink örömmel segítenek , megtaláljuk az Önnek legmegfelelőbb megoldást a problémájára ! Üdvözlettel BG
2020. augusztus 31.

Kipróbáltam már más online áruházakat, de ennyire gyors kiszolgálást nem kaptam. A vásárolt terméket, zárt, hibátlan csomagolásban vehettem át.

Expresszbolt válasza (2020. szeptember 15.) :
Köszönjük visszajelzését! Üdvözlettel BB
2020. június 3.

Rendeltem tőlük kisfiamnak egy csúszdát. Az ajánlat és a weboldal szerint 2-5 munkanapos kiszállítással dolgoznak, illetve a rendelt termék ára magas volt, a kiszállítás már ingyenes lett volna.
Ezzel szemben az ugyfélszolgálat az ötödik munkanapon keresett engem sikertelenül telefonon, a hatodik napon elértek és közölték velem, hogy ha meg szeretném kapni a játékot, fizetnem kell még durván 2000,- ft felárat, mert a csomagküldő cég, akikkel ők dolgoznak együtt, már túlméretes szállítmányként kezelné az én csomagom. A hölgy szerint ez nekik is új információ volt, de szépen megpróbálták rámverni a felárat. Kértem, mivel sehol nem olvastam rejtett díjakról a weboldalon vásárlás során, fizessék ezt ők és küldjék a rendelt holmit, de ebben nem voltak partnerek. Lemondtam a csomagot.
Soha többet nem szeretnék ezzel a céggel kapcsolatba kerülni és senkinek sem ajánlom, noha én éppen a jó ajánlatok miatt rendeltem tőlük.

Expresszbolt válasza (2020. szeptember 1.) :
Köszönjük visszajelzését! Kérjük írjon a megrendeléskor kapott email címre, ahol kollégáink örömmel segítenek Önnek. Üdvözlettel BB
2020. április 23.

A termékeik jóval olcsóbb áron vannak más webáruházak hoz képest. A kiszállítás is gyors volt

Expresszbolt válasza (2020. szeptember 1.) :
Megrendelését köszönjük. Bízunk benne, hogy a jövőben is bennünket választ. Üdvözlettel BB
2020. április 21.

Tetszenek az aruk...foleg az arak...Kedvezo arak amit szerettem volna sokkal jobb aron talaltam meg mint mashol.Sajnos a kései szallitas most nem a webshop hibaja.Az ugyfelszolgalat is konnyen elerheto nagyon kedves es segitokesz volt a holgy

Expresszbolt válasza (2020. szeptember 1.) :
Köszönjük pozitív visszajelzését! Örülünk, hogy elégedett webáruházunkkal! Üdvözlettel BB
2019. december 18.

Senkinek sem ajánlom, hogy tőlük vásároljon. Rendeltem tőlük egy terméket. Láthatóan egy javított, valaki által visszaküldött darabot kaptam. Kipróbálás során kiderült, hogy a garantált 20 km hatótáv helyett 1 km után lemerült az akkuja. Garanciális csere után küldtek egy szemre újnak tűnő eszközt, de mikor ki akartam próbálni, meg sem indult. Elálltam a vásárlástól, több mint két hete futárral visszaküldtem nekik a terméket. Azóta nem állnak szóba velem, email-re nem válaszolnak, telefonon nem tudom elénrni őket. Pénzem úszik.

Expresszbolt válasza (2019. december 19.) :
Tisztelt Szegedi László! Köszönjük véleményét! Ellenőriztem rendszerünkben, kollégáim folyamatosan kommunikáltak Önnel, az utolsó tájékoztató levelünket 12.04-én küldte ki kollégám, azóta Öntől nem érkezett hozzánk levél. Amennyiben információra lenne szüksége, kérem írjon ügyfélszolgálatunknak, és kollégáim készséggel válaszolnak kérdéseire.
A bolt adatai
A bolt leírása
Piacvezető árakra, szuper akciókra hipergyors kiszállításra vágysz?



Miután leadtad a rendelésed 1-2 napon belül raktárról kiszállítjuk neked, vagy személyesen is átveheted.

Bónuszként 3 garanciát biztosítunk mindenre (cseregarancia, visszavásárlási garancia, teljeskörű magyarországi garancia)

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • Ügyfélszolgálat
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés utánvéttel