Blackday.hu
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Webshopos vásárlásunk
2017. december 2.-án neten a Blackday.hu webáruházból rendeltünk egy konyhai robotgépet, az összeget átutalással fizettük a következő bankszámla számra / Bankszámlaszámuk: OTP Bank 11742197-21451391. Kedvezményezett: Blackday.hu/
A termék nem érkezett meg. Hosszú idő után sem lehetett felvenni velük a kapcsolatot, sem telefon , se e-mailben. Első lépés : Visszamondtuk a rendelést! Közölték visszautalják az összeget, de sajnos nem történt meg két hónap után sem.
Amit tehettünk, későn, de utána néztünk a cégnek és meglepő dolgokat találtunk.
Sok- sok, inkább mondhatni oldalszámnyi, temérdek negatív jellemzés, az árukeresőn, a facebook oldalukon, az olcsóbbat. hu oldalon (ahol megbízható cégként van feltüntetve!). Rengeteg károsult!!!Döbbenet!!!
A cég: Avier Reklámügynökség Kft. néven fut, több webshoppal az élen! (xplaza, mely blackday-re alakult, luxoryshop.com, és kander.hu /cseh cég, magyar bankszámlával, magyar telephely /), és persze amikre még nem bukkantunk rá…
Egy üzemeltető, egy bankszámla szám, és nem elérhető telefonszámok, valamint feltételezhető, hogy a telephelyükön sem találhatók meg!
A hatóságoknak / Fogyasztó Védelem, NAV, Békéltető Testület, Rendőrség/ nem tartozik hatáskörükbe, hogy visszautaltassák a pénzünket, s javasolják a polgári peres utat.
De természetesen a hatáskörükbe tartozó feladatokat elvégzik, tehát felülvizsgálják a bejelentett webshopot!
Egyetlen egy kiút van, ami tehető, akinek a HATÁSKÖRE :
KÖZJEGYZŐ ------ FIZETÉSI MEGHAGYÁSOS ELJÁRÁS INDÍTÁSA! - mely egyenértékű egy bírósági végzéssel, így nem kell pereskedni, és 15 nap alatt beszerezhető a bukott összeg.
A nyomtatvány megtalálható minden közjegyzői irodába, „ Fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem” néven.
Itt az eljárás díját, és a törvényileg megillető kamatot se felejtsék el beírni és kérni!!!!
Így két hónap elteltével, utána járásokkal, visszautalták az összegünket.
Remélem minden károsultnak sikerül visszakapnia a pénzét, rövid időn belül és természetesen tartsuk nyitva a szemünket, hisz lehet nem csak ez az egy cég működik így Magyarországon!
Bár tudom, egy fecske nem csinál nyarat, de meg kellene szüntetni ezeket a „nem túl igazságosan” működő webshopokat, cégeket! Senki ne rendeljen az oldalaikról!!!!!
Szerintem meg semmi baj veluk,mi dec.13.an rendeltunk es mar az unnepekre nalunk is voltak a kivalasztott termékek nem mellesleg raadasul mivel 25.000ft ot meghaladta rendelesunk ezert kaptunk a csomag mellé egy ilyen kis ajandek csokolade 'mixet" ami nagggyon finom volt.!
Minthogy ennek a webáruháznak is a tulajdonosa az Avier Enterprises Kft., miképpen az elsüllyesztett
xPlaza.hu-nak, majd az előbbinek az utódja a BlackDay.hu, így beírom ide is, és ezenkívül mindenhova a
neten, ahol az Avier Enterprises Kft. nevét megtalálom. A volt xPlaza.hu-nál vásároltam egy terméket, ami
meghibásodott 1 hónapon belül. Garanciális ügyintézésre visszaküldtem a terméket, amit három (3) hónap alatt
sikerült bevizsgálni többszöri e-mail érdeklődést követően. Ezután egy rövid e-mailban közölték, hogy a
termék árát levásárolhatom a webáruházukban (77000,-Ft.). Mivel az eltelt 3 hónap alatt pótoltam az
alkatrészt máshonnan, kértem, hogy az összeget utalják vissza. A következő két (2) hónapban vártam az
összeget, de nem érkezett meg. Érdeklődésemre, postán kaptam egy levelet az Avier Enterprises Kft.-től, hogy
a cég pénzügyi gondokkal küzd, de december 20.-áig visszautalják az összeget. Ekkor még csak október közepe
volt. A pénzt azóta sem kaptam meg. A leveleimre nem válaszolnak. A leendő vásárlóknak a szíves figyelmébe
ajánlom a történteket! Az Avier Enterprises Kft-nek pedig üzenem,hogy továbbra is várom a termék árát, amit
megígértek! Ezenfelül pedig a két postaköltséget is, mivel a törvény szerint az is visszajárna, de erről is
"megfeledkeztek"!
Én se kaptam meg az árut a pénzt se utalják vissza, két levelemet visszaküldtek elköltöztünk cimszó alatt.Telefonra eamilre nem reagálnak, én már hivtam a fogyasztóvédelmet ők mondták a levelet, hogy legyen nyoma, de ha át se veszik? Szemét egy cég újra felhivom a fogyasztóvédelmet nem fogom annyiba hagyni ha ők ezt meg merik tenni én is tovább lépek szerintetek a rendőrség foglalkozik ilyen üggyel?
December 12.-én rendeltünk tölük előreutalás opcióval. Január 30-at írunk, de sehol a termék se a pénz. Telefont nem veszik fel, e-mail-re nem reágalnak. Kértük utalják vissza a pénzt, de eddig nem történt semmi. Ajánlott levelet küldtünk két címre is, de visszajöttek, senki nem vette át. Elég elkeserítő a helyzet. Hitvány, csaló banda! Senki ne rendeljen tőlük! IRÁNY A FOGYASZTÓVÉDELEM!
November 24-én volt előreutalásos rendelésem, többszöri fenyegetés után december 20-szal úgy határoztak nagy kegyesen, hogy visszautalják a pénzt, amire törvényben meghatározott 14 nap áll rendelkezésükre, de persze ezt nem szeretnék kihasználni! Dehogynem! A mai napig (2018.01.09.) utalás semmi, kérdésemre, hogy hola pénz annyit válaszoltak, hogy a Pénzügyön utánanéznek! Senki, ismétlem Senki ne vegyen tőlük semmit, főleg ne előreutalással. Akkor inkább keresgéljen tovább. Bárcsak én is ezt tettem volna. Ja, a megrendelt termék karácsonyi ajándék lett volna.!
November 24 óta nem kaptam meg a redelésem, előre fizetttem. Telefonon nem elérhetők, emailben várakoztatnak.
November 10.-én rendeltem egy terméket. December 1.-én jött az e-mail, hogy nem tudják le szállítani. Kértem az elutalt összeg visszautalását. Azóta ezt nem tették meg. Eddig nekem is ezt válaszolták a kérdéseimre, hogy legyek türelemmel. Már az e-mailre sem válaszolnak.
Mire elutaltam a kért összeget vissza írtak hogy a termék elfogyott, persze addigra felemelték az árát 4000ft al, ez mind 1 nap alatt zajlott le! Azóta is várom hogy vissza utalják a pénzemet de nem kapkodják el, lassan 1 hét eltelik de semmi még válaszra se méltatnak! Soha többet tőlük!
Én is így jártam :( Szerintetek nem kellene tovább mennünk a dologban?? Hihetetlen, hogy ezt csinálhatják... Én nagysokara elértem őket, de legyek türelemmel, ennyi volt a válasz!!!
Az előttem szólókhoz hasonlóan, a pénz átutalása óta se telefonon nem elérhetőek, e-mailre nem válaszolnak.
November 30-án jött tőlük a visszaigazolás, hogy az átutalt 74990ft megérkezett. Azóta semmi. Telefont nem veszik fel, emailee nem válaszolnak.
November 23-án rendeltem azóta kétszer indították el az ügymenetet ,pedig már akkor átutaltam a pénzt. Semmi reakció nincs válasz a kérdő leveleimre.Azt hiszem nem javaslom e helyet vásárlásra.
Nincs se címük, se telefonszámuk. A weboldalukon van gls potra szállítás utánvéttel, de mégsem engedi ezt a szállítási módot.
Mindennel meg vagyok elégedve. Elsősorban jó az ár.
gyors szállítás. kedvező ár. ennyi.
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel