PIXMANIA.com

Megbízható webáruház PIXMANIA.com
Hirdetés
PIXMANIA.com Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (555 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PIXMANIA.com legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2013. augusztus 3.

Teljesen meg voltam velük elégedve!!! Nem is értem a sok rossz véleményt! Többször is rendeltem, 40-50 ezer Ft értékben, 5 napon belül mindig megérkezett a kért rendelésem, csomagolás tökéletes volt, számlával is minden rendben és mindig azt kaptam amit rendeltem, hibátlan, kiváló minőségben!!!! Személy szerint nagyon sajnálom, hogy nem rendelhetek tőlük többet!! :-(

2013. április 18.

elég bosszanto rendeltem kihozták nem volt jo visszavitték azota sincs pénz azt monták 15 nap és utalnak azota 30nap telt el most meg csödbe ment ágyö pénz holvan a magyar jogvédelem ha tartozok 1 forintal meghurcolnak ez magyar ország vagy mi mert már nem tudom hogy hol élek nekem nincs jogom csak kötelezetségem persze hogy menekül mindenki EZ NAGYON SZOMORU

2013. március 21.

Sem számlát sem magyar nyelvű használati útmutatót nem kaptam.

2013. március 21.

március 04.-én rendeltem terméket március 17.-én vettem észre, hogy lehet kommentezni a véleményt amit akkor meg is tettem e-mail címemmel ellátva további jogi lépés megjelölésével. Amint látom erre vonatkozó kommentem törlésre került. A megrendelt terméket megkaptam, de a bemutatottal ellentétben nagy méretű, rossz minőségű, gyenge kivitelű termék. Most megpróbálom visszaküldeni és visszakérni a termék árát. Amennyiben nem jutok pozitív eredményre abban az esetben itt is jelzem és megteszem a megfelelő jogi lépéseket is egyúttal és aktívan fogok fellépni a társaság ellen, hogy megtaláljam a többi károsultat is. Időt, energiát, pénzt nem kímélve. Orosz Bernadett

2013. március 17.

2013. március 04.-én rendeltem meg a kívánt terméket amit azóta sem kaptam meg annak ellenére, hogy rendelést követően egyből átutaltam a kért összeget. Jelzem, megfelelően. Kissé furcsának tartottam, hogy pl.: utánvéttel miért is nem lehet teljesíteni. Sajnos igazán ez utalást követően vált kétellyé bennem. Így csak remélhetem, hogy nem vmi átverés. Az is lehet, hogy az apróbetűs
részben a Szerződési feltételekben minden benne van, de, az is biztos, hogy NEM "ÜGYFÉLCENTRIKUS" . Ugyanis ilyen szállítási határidővel csoda, hogy egyáltalán működnek. Főleg ennyi helyen. 2013.március 16. Orosz Bernadett

2013. február 13.

Rendeltem egy mérleget, decemberben. Összeget utaltam, jóvá is írták, bár a szállítás nem 3-4 nap lett, hanem 7, de megérkezett. A garancialevéllel adódott egy kis probléma, de lerendeztük. Leveleimre szinte rögtön válaszoltak. Sajnos a mérleg nem volt számomra megfelelő, így arra jutottam, kockáztatok, és visszaküldöm. Kb. másfél hét alatt lezongorázódott a dolog, csomagot átvették tőlem, majd visszavitték Franciaországba, az áru értékét ma megkaptam a számlámra. Már másodjára rendeltem tőlük, és szerencsére nem volt gond. Meg vagyok elégedve a céggel, bár lehetne min javítani még... :D

2013. január 13.

Jó lenne ha utánvéttel is tudnék fizetni mert a sok negatív vélemény elvette a kedvem. Inkább elállok a vásárlástól.

2013. január 3.

A tisztesség kedvéért: Igaz, hogy késve, de megjött a cucc. Szóval egy mosolygós fej + mérges fej = átlagos

2013. január 2.

December 10.-én rendeltem meg 15 979 Ft-ért egy külső merevlemezt, amit természetesen karácsonyi ajándéknak szántam. Oké, Karácsony előtt nem vártam, hogy megérkezik, ezért a "Gazdaságos szállítás 10 munkanap" szállítási opciót választottam. 13-án fel is adták a csomagot. A baj csupán az, hogy még mindig nem jött meg!!!!!!!!!

Persze 16000 Ft nekik nem sokat számít... de nekem azért igen csak jól jönne. A DHL aztmondja a postától várjam a csomagot, hiába azt az információt kaptam, hogy "Szállító : Dhl Global Mail Küldés dátuma : 2012-12-13 15:00:55" a Pixmánia nem válaszol a nekik küldött levelükre, nem veszi fel a telefont arra hivatkozva, hogy ma nincs Ügyfélszolgálat, hívjam őket hétköznap 9-17-ig... Ma nincs eléggé hétköznap?

2012. december 28.

Sajnos én is rendeltem. Utaltam a pénzt, amit az OTP rögtön el is küldött. Két nap után még mindig átutalásra várakozik a rendelés. Nagyon elkeserített a sok negatív vélemény, ha én is ráfázok, akkor nem tudom mit csináljak?

2012. december 19.

2012.10.17-én rendeltem a pixmaniától.A vételárat aznap átutaltam.Ma 2012.12.19. van.Azóta csak kifogások tömkelege.
Amint az utalás megtörtént,kb fél óra múlva a termék már nem volt raktáron.Minden alkalommal,amikor válaszolnak,az indok:a gyártó vagy beszerző megad egy időpontot,hogy mikor érkezik be az áru,ami természetesen amint aktuális lenne rögtön módosul.Ami igazán bosszantó az az eljárás,nem az előre átutalt összeg,ami nem volt nagy.

2012. december 14.

Megrendeltem egy lego játékot ,vissza is igazolták-tehát a kosárba tudtam tenni-,van dátu,ügyfélszám,rendelési szám.
Rögtön átutaltam a kért összeget ami másnap 05óra 48 perckor a számlájukon is volt!
Erre az ügyfélszolgálat közli hogy nincs a játék,megelőztek!!!!
Igen valakinek a valakije megelözött.Természetesen az ügynek lesz folytatása..A nyomtattott dokumentumokat megnézetem arra illetéssel és lépéseket teszek.Ne nézzenek már bikának.Pl.Németországban kapható a cégüknél miért nem hozatnak?

2012. december 5.

Szégyelheti a cég magát, én is úgy jártam,mint a P.I. Rendeltem egy 500Gb-os merevlemezt,és már 5 levelet váltva sem reagálnak segítőkészségesen.A pénzt elküldtem,termék sehol.Jó kis karácsony! Teljesen mindegy,hogy 3 vagy 10 napos szállítást kértem volna,mert amint látom teljesen mindegy,sehogy nem vállalnak felelősséget érte.Kiküldik úgy állitólag,hogy mindegy ki veszi át,meglesz vagy sem.Felháborító! Én a fogyasztóvédelemhez és a DAS-hoz fordulok, és kérem a cég átvizsgálását, a vásárlók becsapása és jogvédelme miatt.

2012. október 18.

Kedves Imre és P.I!

Sajnálattal olvasom, hogy a szállítás során probléma adódott csomagjukkal.
Kérem, hogy amennyiben ügyüket kollégáim azóta még nem rendezték, keressenek bizalommal a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

Megtisztelő válaszukat várva, üdvözlettel:
Barbara
www.pixmania.com
Pixmania ügyfélszolgálat

2012. október 5.

2012. augusztus 31-én rendeltem egy 320 GB-os külső merevlemezt, a gazdaságos kiszállítási módot választva (azaz 10 munkanapon belül kell(ett volna) teljesíteniük). Letelik a 10 munkanap - semmi. Megkeresésemre (ez is nehézségbe ütközött, az ügyfélszolg. számon nem tudtam bejelentkezni, hiába írtam be a rendelési számot, de a #-re sem működött) elmondták az ilyenkor szokásos ügymenetet, lehetőségeket. A kivizsgálást és a terméket kértem, amire további 10 munkanapot mondtak. Ez is eredménytelenül telt el, a csomag elveszett.
A Pixmánia részéről semmiféle proaktivitást nem tapasztaltam, állandóan nekem kellett hívogatnom őket, írogatnom nekik, ami tovább rontja a róluk kialakult képet. A fogyasztóvédelem segítségét fogom kérni.
Senkinek nem javaslom, hogy itt vásároljon!

2012. október 3.

Rendeltem tőluk egy Samsung wb750-es fényképező gépet, bár ne tettem volna! !!
A fényképezőt fiam születés napjára rendeltem 3-4 napos szállításra.
Eltelt 1HÉT a fényképezőgép SEHOL! !!
Érdeklődtem az ügyfélszolgálatnál(+ költség a telefonálás) , ahol lekezelően közölték velem hogy ők nem vállalnak felelősséget a szállításért, érdeklődjek a Magyar Postánál Ő az én szállítóm.
Szerintem a vásárlási szerződést velük és nem a Postával kötöttem ! !!
Nem kis türelemmel, erőfeszítéssel sikerült felhívni a Postát(+ költség a telefonálás) ahol kiderült, hogy a csomagom Belgiumból jön és ezt ők csak 7-8 napra tudják vállalni !
Nem tudom a Pixmania, hogy vállalhat 3-4 napos szállítási határidőt, plussz pénzért, mint a hosszabb idejű szállítás. (már ez megérne egy fogyasztóvédelmet)
Már több mint 8 nap eltelt, a fényképezőgép még mindig SEHOL, a Pixmania újabb megkeresésemre(ismét +költség a telefonálás) elindította a keresést amiről email-ben tájékoztattak.
Ahol közölték , a vizsgálat 10 nap, ha nem találják a csomagot-pénzvisszautalás + 2nap!
Tehát rendeltem egy fényképezőgépet a fiam következő születésnapjára(sajnos az idei már elmúlt) jó esetben 12 nap múlva a pénzem is visszakaphatom.
Nem tudom a + költségeket és a rengeteg bosszankodást a Pixmania állja?
A Pixmaniaval eltöltött kb. 22 nap nekem bőven elég lesz belőlük!
Többet nem rendelek tőlük és nem ajánlom senkinek ! !! !! !

2012. szeptember 24.

A vásárlásig minden rendben volt, de sajnos probléma adódott a termékkel, azóta nem lehet elérni őket, nem reagálnak semmire. Nem megbízhatóak, amint megkapják a pénzt, nem foglalkoznak az emberrel, ha van is garancialevél.

2012. július 23.

Egy két dolgot kihagynak a csomagból amit utólag küldenek, ráadásul, a pendrive mellé amit rendeltem felszámolnak egy plusz díjat "Gondatlan vásárlási szerződés" jogcímen.

2012. március 27.

03.17-én este rendeltem tőlük egy akciós nagyon kedvező árú DJ keverőt 22E Ft értékben.
A számlaszám is megérkezett,ahová hétfőn el(03.19) is utaltam a vételárat.
Összesen 25E Ft-t fizettem szállítással együtt.
Mikor megérkezett az összeg hozzájuk(03.21) küldtek levelet,hogy készítik a csomagot.
Kaptam egy hivatkozást,ahol követhetem a csomagom utját:

Időpont Hely * Küldemény információ Kiegészítő információ
2012.03.22 15:57 BEBRUA(BELGIUM) Küldemény felvéve / Item accepted

2012.03.23 04:06 BEBRUA(BELGIUM) Indító kicserélő hivatalba beérkezett / Item in office of exchange

2012.03.23 04:35 BEBRUA(BELGIUM) Célországba elküldve / Item sent abroad

2012.03.23 05:30 BEBRUA(BELGIUM) Célországba elküldve / Item sent abroad

2012.03.24 17:22 Budapest 1005 Célországba megérkezett / Arrived in the destination country

2012.03.26 08:00 *********** Posta Feldolgozó Üzem Kézbesítés regisztrálva / Delivery registered címzett

Innen tudtam követni hol tart.

A csomag hétfőn meg is érkezett.
Minden tartozék megvolt, a termék új volt, minden rendesen működik rajta.

Én meg vagyok elégedve, semmi gond nem volt velük.

Amit leszűrtem a commentelők közül az az,hogy érdemes kérni a garantált szállítást, mert a magyar posta hajlamos elveszteni, "kirámolni" a csomagokat.
Ez nem csak a külföldről érkezett csomagokkal van így,hanem a belföldivel is, ami nincs biztosítva.

2012. március 20.

Egyetértek.

2012. március 20.

Egyetértek.

2012. március 13.

Most rendeltem először! remélem minden rendben lessz!A frászt hozzák rám a negatív hozzászólók!!!

2012. március 13.

Most rendeltem először! remélem minden rendben lessz!A frászt hozzák rám a negatív hozzászólók!!!

2012. február 24.

Kedves bezozo!

Érdeklődnék, hogy vajon segíthetek-e Önnek bárminemű Pixmaniával kapcsolatos ügye megoldásában? :)

Kérem keressen bizalommal a velemeny_hu@pixmania.com email címen.

Megkeresésében bízva, üdvözlettel:
Barbara
Pixmania ügyfélszolgálat
www.pixmania.com

2012. február 10.

katasztrofális

2012. február 2.

Sok hezitálás után én is rendeltem egy 70b eReader elektronikus könyvet a sok negatív hozzászólások ellenére.Felesleges volt az aggodalmam,mert időben és sértetlenül megérkezett a rendelt áru a többi cégtől lényegesen olcsóbban.Csak ajánlani tudom a PIXMÁNIA-t.KÖSZÖNÖM a Tauruszos.

2012. január 24.

Kedves Barbara !
Hogy lehet az, hogy a gazdaságos szállítási mód nem szerepel sem a GYIK-ban sem az ÁSZF-ben ?
Sajnos későn olvastam a Pixmániáról és belefutottam a csodálatos DHL Global Mail csomagküldő szolgáltatásba.
Felénk ugyanis nem szoktak eltűnni a csomagok a postán. Aztán néhány fórumot végigolvasva (volt időm 1 hónap várakozás alatt) rá kellett jönnöm, hogy gyakorlatilag nincs olyan ember, aki ezzel a szállítási móddal megkapott volna bármit. Nem csak itthon, hanem pl. Angliában sem. Hajlamos vagyok azt hinni, hogy a t. dolgozók vagy el sem küldik a cuccot, vagy még DHL központban ellopják. Eközben gyakorlatilag 0 információ van a honlapon, hogy mi ilyen esetben a teendő. Eközben automatikus válaszolat kapok csak emailen.

2012. január 24.

Érdekes

2011. augusztus 5.

ez így tényleg szép és jó, de majd ha elromlik, 3 hónapig javítják és csesznek értesíteni bármiről akkor már nem leszel ilyen pozitív...nekem hibás memóriát küldtek 2x egymás után...először 3hónapot ültek rajta, most a másfelediknél tartunk. 4,5 hónap 2 ezer forint spórolásért. lehet nem érte meg?

2011. július 28.

Ugyanúgy jártam, mint exac. Szintén 3000 Ft-ot fizettem ki előre a házhozszálíításért, amit futárszolgálattal vállaltak.

Ennek ellenére a csomagot a magyar postára bízták, és nem megbízható futárcégre, a postának pedig esze ágában sincs kiszállítani.

Iszonyúan mérges vagyok!!!

Irány a bolt oldala!

AKCIÓ ! 3% kedvezmény 38.000 Ft-tól 139.999 Ft-ig és 6000 Ft kedvezmény 140.000 Ft-tól a “PIXAUG12” promóciós kóddal!

Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag

Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com

A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!

A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!

PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw

Üzletek

  • ,
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés