eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Rendeltem egy egeret igazából a hobbimhoz tartalékként és hosszas várakozás után felkerestem a napokban az ügyfélszolgálatot, hogy a Monyuko parnterük (KUMONY SARL cég) kiállította a fizetéskor a számlát, majd azóta csak áll a tracking szolgáltatásuk, hogy készen áll a szállításra, a mai nap folyamán megérkezett a rendelésem semmi előértesítés nélkül a probléma csak itt kezdődött a termék kibontása után kaptam egy K-Snake BM600 egeret, amit javarészt kínai gyártók forgalmaznak és megtalálható 1000/2000 Ft magasságában az AliExpress, Temu és hasonló oldalakon, szerencsével 0 Ftért is, viszont én White Shark LIONEL vezeték nélküli gaming egeret rendeltem ami korántsem ez a termékkategória, az Emag letudta azzal, hogy kaptam egy 8000 Ft értékű utalványt kompenzációként és megtarthattam a műanyag szemetet, amennyiben nem szerettem volna kb 4/5 hetet várni a teljes visszatérítésre. Igazából itt látszódik, hogy az évek során nem a minőség fejlesztésére törekedtek, hanem arra, hogy minél több forgalmazó partnert szerezzenek ellenőrzés nélkül a magas ügyfélszám elérése érdekében. Senkinek sem ajánlom inkább vásároljon az egyéb oldalakról kisebb kedvezménnyel a biztos termék végett például. Iphone, PCX, Alza.hu :)

Két hét várakozás után az érdeklődésemre az volt a válasz, hogy törölték a rendelésem, Majd valahogy, mégis megérkezett az áru, de mivel közben visszautalták a pénzt is, így megadták a lengyel partnerük banki adatait, hogy oda utaljunk! Az ő hibájukat velünk fizettetik meg, ami elfogadhatatlan! Ugyan is az átutalás díja, 120% - al volt több az áru értékétől!! A rugalmasság ebben a szakmában elvárható lenne , de ettől nagyon messze van az emag! Több levélváltás, és kompromisszum javaslatra csak hárítottak! Soha többé emag!! Nem tisztességesek!

Ha olyan a termék, amit szeretnél, akkor jól működik a cég és kiterjedt csomagpont hálózata van.
De ha véletlenül nem vagy elégedett, vagy valami okból ügyfélszolgálatra van szükséged, vagy vissza akarod küldeni... Hát sok szerencsét. Ez a rész borztasztó. Hogy kedved se legyen hozzá, inkább hagyd ott a pénzed. Kínszenvedés egy vacak visszaküldése ahhoz képest, amilyen egyszerű is lehetne.

Szándékosan csomagautomatába kértem a terméket, mert a 8-17 óra közötti átvételi idők nekem NEM megoldhatók. Közölték, hogy az automata megtelt, a Táblás 4 depo-ban lehet átvenni, ahol elvileg 9-17 óra között adják oda és csak a szerencsén múlt, hogy 5 után is volt még ott valaki. Ha valakinek nincs autója NEM TUDJA hazavinni tömegközlekedéssel a csomagot, mert ez egy ipari terület, rozsdaövezet széle. Normál munkaidőben esélytelen odaérni. Miért nem kínáltak fel másik automatát? Nem ez az első, eljátszották ugyanezt egy mosógéppel is, nem hozták ki, pedig a szállítást kifizettük!

Az emag teljesen lerombolta amit évek alatt felépített az üzleti életben. Robotokkal chatel a vásárlókkal. Vagy ha mégis sikerül élő személyhez jutni csak általános frázisok mennek. Semmi konkrétum, volt hogy egyszerűen kilép beszélgetés közben.Valótlan szállítási határidőt tüntet fel. 2 nap helyett 25 napra kaptam meg a terméket. A termékről írt szalonképes negatív értékelést nem teszi közzé, mondván a félautomata rendszer úgy ítélte meg, hogy nem felel meg. Gondolja át 200x mielőtt az emag tól vásárol!!!

Az emag teljesen lerombolta amit évek alatt felépített az üzleti életben. Robotokkal chatel a vásárlókkal. Vagy ha mégis sikerül élő személyhez jutni csak általános frázisok mennek. Semmi konkrétum, volt hogy egyszerűen kilép beszélgetés közben.Valótlan szállítási határidőt tüntet fel. 2 nap helyett 25 napra kaptam meg a terméket. A termékről írt szalonképes negatív értékelést nem teszi közzé, mondván a félautomata rendszer úgy ítélte meg, hogy nem felel meg. Gondolja át 200x mielőtt az emag tól vásárol!!!

A megrendelt Borotvafej Gillette Fusion (rozsdamentes acél, narancssárga, 16 db) a Muuc International GmbH (adószám: DE364246894) került kiszámlázásra. A kapott termék silány, használhatatlan, valószínűleg hamisítvány. Ezt a német céget javasolt kerülni!!!

A megrendelt Borotvafej Gillette Fusion (rozsdamentes acél, narancssárga, 16 db) a Muuc International GmbH (adószám: DE364246894) került kiszámlázásra. A kapott termék silány, használhatatlan, valószínűleg hamisítvány. Ezt a német céget javasolt kerülni!!!

Rendeltem egy kapucsengő.
Csak előre lehetett fizetni.
Kifizettem ès utánna jött az e mail szállitási idő kèt hèt.
Kèt hèt után èrdeklődtem hogy mi a helyzet?
Mikor kapom meg a csomagom?
A válasz ne agódjak már úton van.
A nyomkövető termèszetesen azt írta hogy mèg el sem küldtèk.
Következö hèten ismèt èrdeklődtem hogy hol a csomag.
Akkorár azt irták hogy kèt hete megkaptam.
Ès egy ből jött is három e mail hogy még vagyok e elègedve a kapucsengővel?
De kèrdem èn ha már kèt hete megkaptam akkor mièrt akkor jönnek az e mailok mikor èrdeklődők.
Átverès az egèsz senki ne fizessen előre mert nem kapja meg a csomagot.
Vigyázzatok mert csalnak

Philips borotvámhoz rendeltem cserepengéket.
Első borotválkozáskor 6 helyen megvágott, húz, tép, erőlteti az ezsközt. Mindhárom pengével kipróbáltam, ugyanezt tapasztaltam.
A penge hamisítvány, nincs rajta Philips felirat úgy ahogy az eredeti pengén.
Az EMAG-ra meg akartam írni a véleményemet, de 3 szori módosítás (fimonítás) után sem engedték ki a véleményt.
Nagyon nem ajánlott Emagról vásárolni már nem a régi.
Ezt a terméket rendeltem:
https://www.emag.hu/reserve-oneblade-qp230-50-3-penges-keszlet-kompatibilis-a-oneblade-es-a-onebladepro-zold-qp230-50/pd/D1RDK6BBM/?ref=history-shopping_1133220587_194196_1

Philips borotvámhoz rendeltem cserepengéket.
Első borotválkozáskor 6 helyen megvágott, húz, tép, erőlteti az ezsközt. Mindhárom pengével kipróbáltam, ugyanezt tapasztaltam.
A penge hamisítvány, nincs rajta Philips felirat úgy ahogy az eredeti pengén.
Az EMAG-ra meg akartam írni a véleményemet, de 3 szori módosítás (fimonítás) után sem engedték ki a véleményt.
Nagyon nem ajánlott Emagról vásárolni már nem a régi.
Ezt a terméket rendeltem:
https://www.emag.hu/reserve-oneblade-qp230-50-3-penges-keszlet-kompatibilis-a-oneblade-es-a-onebladepro-zold-qp230-50/pd/D1RDK6BBM/?ref=history-shopping_1133220587_194196_1

Rendeltem egy Samsung T7 2 TB külső SSD-t, és egy hamis kinai sz.r cuccot kaptam, ami teljesen fake, 50.000 ft ba került, még tart a visszaküldés de nagyon félek hogy nem jutok a pénzemhez. Csaló banda a büdös életbe az oldalukra sem megyek fel mégegyszer.

Rendeltem egy Samsung T7 2 TB külső SSD-t, és egy hamis kinai sz.r cuccot kaptam, ami teljesen fake, 50.000 ft ba került, még tart a visszaküldés de nagyon félek hogy nem jutok a pénzemhez. Csaló banda a büdös életbe az oldalukra sem megyek fel mégegyszer.

Sérült dobozban érkezett. A termék össze volt karcolva (éjjeli lámpa) A negatív értékelésemet nem engedték közzétenni,pedig fotókat is csatoltam:(

Szerettem volna az eMAG applikációján keresztül gáztűzhelyet rendelni édesanyámnak, mivel láttam, hogy alkalmazáson keresztüli rendelés esetén 2000 Ft kedvezményt biztosítanak. Le is töltöttem az applikációt, találtam egy megfelelő tűzhelyet, de még nem tettem véglegessé a rendelést, mert tudtam, hogy szükség lesz még valamire – csak akkor épp nem jutott eszembe.
Később eszembe jutott, hogy egy konyhai mérleget is szeretne édesanyám, így azt is kiválasztottam. Ekkor döbbenten tapasztaltam, hogy a tűzhely rendelését – annak ellenére, hogy nem fizettem ki és nem véglegesítettem – az eMAG valamilyen oknál fogva önállóan „leadta”. Éjjel már nem volt erőm ezzel foglalkozni, gondoltam, másnap befejezem.
Másnap reggelláttam is az e-mailt, hogy a rendelés (a tűzhely) rögzítésre került, és hogy próbáljam meg újra kifizetni. Az oldalon azonban az volt feltüntetve, hogy a kiszállítás díjmentes – viszont amikor újra próbáltam fizetni, már 7990 Ft-os kiszállítási díjat számolt fel a rendszer.
Végül kénytelen voltam mindkét terméket – a gáztűzhelyet és a mérleget – újra megrendelni teljes áron, kiszállítási díjjal együtt. Ügyfélszolgálati telefonszám nincs, csak egy online chat, ahol sajnos semmi érdemi segítséget nem kaptam. Az applikációs kedvezményt sem sikerült érvényesíteni, hiába tettem mindent a szabályok szerint.
Ez az egész élmény nagyon csalódást keltő volt. Nemcsak az automatizált, felhasználó által nem véglegesített rendelés volt zavaró, hanem az is, hogy az ingyenes kiszállítást ígérő információ félrevezetőnek bizonyult, és az ügyfélszolgálat sem volt képes megoldani a problémámat.
Egy ilyen nagy cégtől ennél sokkal átláthatóbb, korrektebb működést és jobb ügyfélkezelést várna el az ember. Ez a vásárlás sajnos inkább bosszúságot, mint elégedettséget hozott.

Szerettem volna az eMAG applikációján keresztül gáztűzhelyet rendelni édesanyámnak, mivel láttam, hogy alkalmazáson keresztüli rendelés esetén 2000 Ft kedvezményt biztosítanak. Le is töltöttem az applikációt, találtam egy megfelelő tűzhelyet, de még nem tettem véglegessé a rendelést, mert tudtam, hogy szükség lesz még valamire – csak akkor épp nem jutott eszembe.
Később eszembe jutott, hogy egy konyhai mérleget is szeretne édesanyám, így azt is kiválasztottam. Ekkor döbbenten tapasztaltam, hogy a tűzhely rendelését – annak ellenére, hogy nem fizettem ki és nem véglegesítettem – az eMAG valamilyen oknál fogva önállóan „leadta”. Éjjel már nem volt erőm ezzel foglalkozni, gondoltam, másnap befejezem.
Másnap reggel láttam az e-mailt, hogy a rendelés (a tűzhely) rögzítésre került, és hogy próbáljam meg újra kifizetni. Az oldalon azonban az volt feltüntetve, hogy a kiszállítás díjmentes – viszont amikor újra próbáltam fizetni, már 7990 Ft-os kiszállítási díjat számolt fel a rendszer.
Végül kénytelen voltam mindkét terméket – a gáztűzhelyet és a mérleget – újra megrendelni teljes áron, kiszállítási díjjal együtt. Ügyfélszolgálati telefonszám nincs, csak egy online chat, ahol sajnos semmi érdemi segítséget nem kaptam. Az applikációs kedvezményt sem sikerült érvényesíteni, hiába tettem mindent a szabályok szerint.
Ez az egész élmény nagyon csalódást keltő volt. Nemcsak az automatizált, felhasználó által nem véglegesített rendelés volt zavaró, hanem az is, hogy az ingyenes kiszállítást ígérő információ félrevezetőnek bizonyult, és az ügyfélszolgálat sem volt képes megoldani a problémámat.
Egy ilyen nagy cégtől ennél sokkal átláthatóbb, korrektebb működést és jobb ügyfélkezelést várna el az ember. Ez a vásárlás sajnos inkább bosszúságot, mint elégedettséget hozott.

Elkerülöm legközelebb az emagnál vásárolt, de még jótálásos termék megvételét.
Használtan, de még az eredeti jótálási időn belül vásárolt elektronikai termék jótálását lehetetlen érvényesíteni az új vevőnek. Vevőszolgálat tutyi-mutyi, igérget, de nem tesz semmit. Emailre nem válaszol. Az eredeti vevőt (akitől használtan vettem a terméket) kell zaklatnom garanciális javítás ügyben. Sem direktben nem fogok vásárolni az emagnál, sem más emagos termékét nem fogom megvenni jótálási időn belül.

Az Emag a hosszú évek alatt felépített bizalmi tőkéjét épp most dobja kukába.
Microsoft márkával hirdetett, abban Microsoft logóval ellátott prémium egeret árul, majd kiérkezik egy no name, no logo kínai hulladék, egy hamisítvány.
Egy másik rendelés lemondását pedig nem vették figyelembe, az ügyfélszolgálat nem válaszol, megtévesztik a vásárlót a terméklapon, majd hamisan feltüntetik a weboldalon, hogy ki lett szállítva a termék, holott semmi nem történt.

Az Emag a hosszú évek alatt felépített bizalmi tőkéjét épp most dobja kukába.
Microsoft márkával hirdetett, abban Microsoft logóval ellátott prémium egeret árul, majd kiérkezik egy no name, no logo kínai hulladék, egy hamisítvány.
Egy másik rendelés lemondását pedig nem vették figyelembe, az ügyfélszolgálat nem válaszol, megtévesztik a vásárlót a terméklapon, majd hamisan feltüntetik a weboldalon, hogy ki lett szállítva a termék, holott semmi nem történt.

Az Emag a hosszú évek alatt felépített bizalmi tőkéjét épp most dobja kukába.
Microsoft márkával hirdetett, abban Microsoft logóval ellátott prémium egeret árul, majd kiérkezik egy no name, no logo kínai hulladék, egy hamisítvány.
Egy másik rendelés lemondását pedig nem vették figyelembe, az ügyfélszolgálat nem válaszol, megtévesztik a vásárlót a terméklapon, majd hamisan feltüntetik a weboldalon, hogy ki lett szállítva a termék, holott semmi nem történt.

Rendeltem egy projektor vásznat ~32Eft-ért,ami eljutott a legutolsó elosztópontba,ahonnan már hozzám hozták volna.Figyeltem a csomag útját,mikor legyek otthon.Legnagyobb meglepetésre nem hozzám hozták,hanem visszaküldték a feladónak.Hosszas telefonálgatás egy csomó pénzért persze,vagy kétszer 1 órát várakoztattak,és semmi (kur..a anyátok)...Délután valaki visszahívott,és közölte,hogy a csomag túl nagy,ezért visszaküldik.Kérdeztem,hogy akkor Székesfehérvárig hogyan jutott el külföldről???Persze válasz nincs.Kérdezem hogyan kerül vissza a pénzem?Ja az nem a szállító feladata,vegyem fel a kapcsolatot az emag-al.Chat indul,egy robot semmi,aztán egy ember aki negynehezen megértette,hogy mi a helyzet,mert ő még úgy látta (én is) az emag oldalán,hogy sikertelen kézbesítés,másnap megpróbálják újra.A szállító oldalán ekkor már visszaküldték.Még jó hogy kifotóztam,ezt elküldtem,azt monta intézi,és kapok egy 4000ft-os kupont.Eltelt egy hét,sem a pénzem nem kaptam vissza,sem a kupon nem jött meg...Szánalmas.Újra chat,újra elmondok mindent,megint kaptam egy ígertet,hogy intézik.Aztán kaptam aszállítótól egy emilt,hogy tévesen szortírozták,és a visszáruk közé kevertk a csomagom (azt hittem túl nagy.... kurv@ anyád),de rendeljem meg újra és kihozzák..Akciósan 32000,most 65000....Ez komoly????Töröltettem az emag fiókomat,soha többet.Egyébként is drága,kizárólag az akciós termékek érik meg.

Rendeltem egy projektor vásznat ~32Eft-ért,ami eljutott a legutolsó elosztópontba,ahonnan már hozzám hozták volna.Figyeltem a csomag útját,mikor legyek otthon.Legnagyobb meglepetésre nem hozzám hozták,hanem visszaküldték a feladónak.Hosszas telefonálgatás egy csomó pénzért persze,vagy kétszer 1 órát várakoztattak,és semmi (kur..a anyátok)...Délután valaki visszahívott,és közölte,hogy a csomag túl nagy,ezért visszaküldik.Kérdeztem,hogy akkor Székesfehérvárig hogyan jutott el külföldről???Persze válasz nincs.Kérdezem hogyan kerül vissza a pénzem?Ja az nem a szállító feladata,vegyem fel a kapcsolatot az emag-al.Chat indul,egy robot semmi,aztán egy ember aki negynehezen megértette,hogy mi a helyzet,mert ő még úgy látta (én is) az emag oldalán,hogy sikertelen kézbesítés,másnap megpróbálják újra.A szállító oldalán ekkor már visszaküldték.Még jó hogy kifotóztam,ezt elküldtem,azt monta intézi,és kapok egy 4000ft-os kupont.Eltelt egy hét,sem a pénzem nem kaptam vissza,sem a kupon nem jött meg...Szánalmas.Újra chat,újra elmondok mindent,megint kaptam egy ígertet,hogy intézik.Aztán kaptam aszállítótól egy emilt,hogy tévesen szortírozták,és a visszáruk közé kevertk a csomagom (azt hittem túl nagy.... kurv@ anyád),de rendeljem meg újra és kihozzák..Akciósan 32000,most 65000....Ez komoly????Töröltettem az emag fiókomat,soha többet.Egyébként is drága,kizárólag az akciós termékek érik meg.

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

eMAG+Easy (crasy) box a legmegbízhatatlanabb kombó ami csak létezhet webes vásárlás tekintetében.
Senkinek de senkinem nem ajánlom!!!

A bolt csupán egy portál, ami szürke árukat forgalmaz neked. Kínából gyorsabban lejön a csomag mint tőlük, és panasz esetén semmit se tudnak tenni. Kizárólag egy darab termék megvásárlására javaslom, ha nincs más lehetőséged, de számíts rá hogy nagy valószínűséggel nem fog megérkezni a termék ha azt nem azonnal küldik is. Inkább fizess többet máshol, az a biztos!

Nem a megrendelt terméket kaptam. Az oldalon online kezdeményeztem a termék visszaküldését és a pénzem visszafizetésének elindítását. Ezt elfogadták és küldtek egy olyan emailt, hogy az eladó céggel intézzem a visszárut. A cég ÁSZF-je szerint, ami mint kiderült egy francia cég, de nem az akitől vásároltam a terméket. A visszaküldés önköltségen 5.000.-+ÁFA franciaországba. Egy 10.000.- forintos 30 grammos terméknél egy olyan cégnek, akinek fogalma nem lesz róla mit küldtem, mivel nem tőlük vásároltam....Senki ne vásároljon itt, mert ez egy agyrém.

a megrendelt étkező garnitúra hibásan érkezett. Az asztal illesztése hepe hupás, a székeken a furatok nem jó helyen vannak,, ezért a felszerelt lábak hintáznak, a székek baleset veszélyesek. A megérkezéskor sajnos nem tudtuk kibontani, mivel költözködés alatt voltunk. Amint átköltöztünk kibontáskor rögtön kiderült, hogy a garnitura selejt, rendeltetésszerűen nem használható. Azóta csak az automatával lehet beszélni, érdemi intézkedés nem történt, írásos választ nem kaptunk. a futárcég "SAMEDAY" pedig sosem értesít előre, Néha szállítás előtt ír, vagy telefonál. senkinek sem ajánlom egyiket sem.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre