eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2025. szeptember 24.

Rendeltem egy egeret igazából a hobbimhoz tartalékként és hosszas várakozás után felkerestem a napokban az ügyfélszolgálatot, hogy a Monyuko parnterük (KUMONY SARL cég) kiállította a fizetéskor a számlát, majd azóta csak áll a tracking szolgáltatásuk, hogy készen áll a szállításra, a mai nap folyamán megérkezett a rendelésem semmi előértesítés nélkül a probléma csak itt kezdődött a termék kibontása után kaptam egy K-Snake BM600 egeret, amit javarészt kínai gyártók forgalmaznak és megtalálható 1000/2000 Ft magasságában az AliExpress, Temu és hasonló oldalakon, szerencsével 0 Ftért is, viszont én White Shark LIONEL vezeték nélküli gaming egeret rendeltem ami korántsem ez a termékkategória, az Emag letudta azzal, hogy kaptam egy 8000 Ft értékű utalványt kompenzációként és megtarthattam a műanyag szemetet, amennyiben nem szerettem volna kb 4/5 hetet várni a teljes visszatérítésre. Igazából itt látszódik, hogy az évek során nem a minőség fejlesztésére törekedtek, hanem arra, hogy minél több forgalmazó partnert szerezzenek ellenőrzés nélkül a magas ügyfélszám elérése érdekében. Senkinek sem ajánlom inkább vásároljon az egyéb oldalakról kisebb kedvezménnyel a biztos termék végett például. Iphone, PCX, Alza.hu :)

2025. szeptember 22.

Két hét várakozás után az érdeklődésemre az volt a válasz, hogy törölték a rendelésem, Majd valahogy, mégis megérkezett az áru, de mivel közben visszautalták a pénzt is, így megadták a lengyel partnerük banki adatait, hogy oda utaljunk! Az ő hibájukat velünk fizettetik meg, ami elfogadhatatlan! Ugyan is az átutalás díja, 120% - al volt több az áru értékétől!! A rugalmasság ebben a szakmában elvárható lenne , de ettől nagyon messze van az emag! Több levélváltás, és kompromisszum javaslatra csak hárítottak! Soha többé emag!! Nem tisztességesek!

2025. szeptember 19.

Ha olyan a termék, amit szeretnél, akkor jól működik a cég és kiterjedt csomagpont hálózata van.
De ha véletlenül nem vagy elégedett, vagy valami okból ügyfélszolgálatra van szükséged, vagy vissza akarod küldeni... Hát sok szerencsét. Ez a rész borztasztó. Hogy kedved se legyen hozzá, inkább hagyd ott a pénzed. Kínszenvedés egy vacak visszaküldése ahhoz képest, amilyen egyszerű is lehetne.

2025. szeptember 11.

Szándékosan csomagautomatába kértem a terméket, mert a 8-17 óra közötti átvételi idők nekem NEM megoldhatók. Közölték, hogy az automata megtelt, a Táblás 4 depo-ban lehet átvenni, ahol elvileg 9-17 óra között adják oda és csak a szerencsén múlt, hogy 5 után is volt még ott valaki. Ha valakinek nincs autója NEM TUDJA hazavinni tömegközlekedéssel a csomagot, mert ez egy ipari terület, rozsdaövezet széle. Normál munkaidőben esélytelen odaérni. Miért nem kínáltak fel másik automatát? Nem ez az első, eljátszották ugyanezt egy mosógéppel is, nem hozták ki, pedig a szállítást kifizettük!

2025. szeptember 1.

Az emag teljesen lerombolta amit évek alatt felépített az üzleti életben. Robotokkal chatel a vásárlókkal. Vagy ha mégis sikerül élő személyhez jutni csak általános frázisok mennek. Semmi konkrétum, volt hogy egyszerűen kilép beszélgetés közben.Valótlan szállítási határidőt tüntet fel. 2 nap helyett 25 napra kaptam meg a terméket. A termékről írt szalonképes negatív értékelést nem teszi közzé, mondván a félautomata rendszer úgy ítélte meg, hogy nem felel meg. Gondolja át 200x mielőtt az emag tól vásárol!!!

2025. szeptember 1.

Az emag teljesen lerombolta amit évek alatt felépített az üzleti életben. Robotokkal chatel a vásárlókkal. Vagy ha mégis sikerül élő személyhez jutni csak általános frázisok mennek. Semmi konkrétum, volt hogy egyszerűen kilép beszélgetés közben.Valótlan szállítási határidőt tüntet fel. 2 nap helyett 25 napra kaptam meg a terméket. A termékről írt szalonképes negatív értékelést nem teszi közzé, mondván a félautomata rendszer úgy ítélte meg, hogy nem felel meg. Gondolja át 200x mielőtt az emag tól vásárol!!!

2025. augusztus 26.

A megrendelt Borotvafej Gillette Fusion (rozsdamentes acél, narancssárga, 16 db) a Muuc International GmbH (adószám: DE364246894) került kiszámlázásra. A kapott termék silány, használhatatlan, valószínűleg hamisítvány. Ezt a német céget javasolt kerülni!!!

2025. augusztus 26.

A megrendelt Borotvafej Gillette Fusion (rozsdamentes acél, narancssárga, 16 db) a Muuc International GmbH (adószám: DE364246894) került kiszámlázásra. A kapott termék silány, használhatatlan, valószínűleg hamisítvány. Ezt a német céget javasolt kerülni!!!

2025. augusztus 11.

Rendeltem egy kapucsengő.
Csak előre lehetett fizetni.
Kifizettem ès utánna jött az e mail szállitási idő kèt hèt.
Kèt hèt után èrdeklődtem hogy mi a helyzet?
Mikor kapom meg a csomagom?
A válasz ne agódjak már úton van.
A nyomkövető termèszetesen azt írta hogy mèg el sem küldtèk.
Következö hèten ismèt èrdeklődtem hogy hol a csomag.
Akkorár azt irták hogy kèt hete megkaptam.
Ès egy ből jött is három e mail hogy még vagyok e elègedve a kapucsengővel?
De kèrdem èn ha már kèt hete megkaptam akkor mièrt akkor jönnek az e mailok mikor èrdeklődők.
Átverès az egèsz senki ne fizessen előre mert nem kapja meg a csomagot.
Vigyázzatok mert csalnak

2025. augusztus 7.

Philips borotvámhoz rendeltem cserepengéket.
Első borotválkozáskor 6 helyen megvágott, húz, tép, erőlteti az ezsközt. Mindhárom pengével kipróbáltam, ugyanezt tapasztaltam.
A penge hamisítvány, nincs rajta Philips felirat úgy ahogy az eredeti pengén.

Az EMAG-ra meg akartam írni a véleményemet, de 3 szori módosítás (fimonítás) után sem engedték ki a véleményt.
Nagyon nem ajánlott Emagról vásárolni már nem a régi.

Ezt a terméket rendeltem:
https://www.emag.hu/reserve-oneblade-qp230-50-3-penges-keszlet-kompatibilis-a-oneblade-es-a-onebladepro-zold-qp230-50/pd/D1RDK6BBM/?ref=history-shopping_1133220587_194196_1

2025. augusztus 7.

Philips borotvámhoz rendeltem cserepengéket.
Első borotválkozáskor 6 helyen megvágott, húz, tép, erőlteti az ezsközt. Mindhárom pengével kipróbáltam, ugyanezt tapasztaltam.
A penge hamisítvány, nincs rajta Philips felirat úgy ahogy az eredeti pengén.

Az EMAG-ra meg akartam írni a véleményemet, de 3 szori módosítás (fimonítás) után sem engedték ki a véleményt.
Nagyon nem ajánlott Emagról vásárolni már nem a régi.

Ezt a terméket rendeltem:
https://www.emag.hu/reserve-oneblade-qp230-50-3-penges-keszlet-kompatibilis-a-oneblade-es-a-onebladepro-zold-qp230-50/pd/D1RDK6BBM/?ref=history-shopping_1133220587_194196_1

2025. augusztus 1.

Rendeltem egy Samsung T7 2 TB külső SSD-t, és egy hamis kinai sz.r cuccot kaptam, ami teljesen fake, 50.000 ft ba került, még tart a visszaküldés de nagyon félek hogy nem jutok a pénzemhez. Csaló banda a büdös életbe az oldalukra sem megyek fel mégegyszer.

2025. augusztus 1.

Rendeltem egy Samsung T7 2 TB külső SSD-t, és egy hamis kinai sz.r cuccot kaptam, ami teljesen fake, 50.000 ft ba került, még tart a visszaküldés de nagyon félek hogy nem jutok a pénzemhez. Csaló banda a büdös életbe az oldalukra sem megyek fel mégegyszer.

2025. július 29.

Sérült dobozban érkezett. A termék össze volt karcolva (éjjeli lámpa) A negatív értékelésemet nem engedték közzétenni,pedig fotókat is csatoltam:(

2025. július 25.

Szerettem volna az eMAG applikációján keresztül gáztűzhelyet rendelni édesanyámnak, mivel láttam, hogy alkalmazáson keresztüli rendelés esetén 2000 Ft kedvezményt biztosítanak. Le is töltöttem az applikációt, találtam egy megfelelő tűzhelyet, de még nem tettem véglegessé a rendelést, mert tudtam, hogy szükség lesz még valamire – csak akkor épp nem jutott eszembe.

Később eszembe jutott, hogy egy konyhai mérleget is szeretne édesanyám, így azt is kiválasztottam. Ekkor döbbenten tapasztaltam, hogy a tűzhely rendelését – annak ellenére, hogy nem fizettem ki és nem véglegesítettem – az eMAG valamilyen oknál fogva önállóan „leadta”. Éjjel már nem volt erőm ezzel foglalkozni, gondoltam, másnap befejezem.

Másnap reggelláttam is az e-mailt, hogy a rendelés (a tűzhely) rögzítésre került, és hogy próbáljam meg újra kifizetni. Az oldalon azonban az volt feltüntetve, hogy a kiszállítás díjmentes – viszont amikor újra próbáltam fizetni, már 7990 Ft-os kiszállítási díjat számolt fel a rendszer.

Végül kénytelen voltam mindkét terméket – a gáztűzhelyet és a mérleget – újra megrendelni teljes áron, kiszállítási díjjal együtt. Ügyfélszolgálati telefonszám nincs, csak egy online chat, ahol sajnos semmi érdemi segítséget nem kaptam. Az applikációs kedvezményt sem sikerült érvényesíteni, hiába tettem mindent a szabályok szerint.

Ez az egész élmény nagyon csalódást keltő volt. Nemcsak az automatizált, felhasználó által nem véglegesített rendelés volt zavaró, hanem az is, hogy az ingyenes kiszállítást ígérő információ félrevezetőnek bizonyult, és az ügyfélszolgálat sem volt képes megoldani a problémámat.

Egy ilyen nagy cégtől ennél sokkal átláthatóbb, korrektebb működést és jobb ügyfélkezelést várna el az ember. Ez a vásárlás sajnos inkább bosszúságot, mint elégedettséget hozott.

2025. július 25.

Szerettem volna az eMAG applikációján keresztül gáztűzhelyet rendelni édesanyámnak, mivel láttam, hogy alkalmazáson keresztüli rendelés esetén 2000 Ft kedvezményt biztosítanak. Le is töltöttem az applikációt, találtam egy megfelelő tűzhelyet, de még nem tettem véglegessé a rendelést, mert tudtam, hogy szükség lesz még valamire – csak akkor épp nem jutott eszembe.

Később eszembe jutott, hogy egy konyhai mérleget is szeretne édesanyám, így azt is kiválasztottam. Ekkor döbbenten tapasztaltam, hogy a tűzhely rendelését – annak ellenére, hogy nem fizettem ki és nem véglegesítettem – az eMAG valamilyen oknál fogva önállóan „leadta”. Éjjel már nem volt erőm ezzel foglalkozni, gondoltam, másnap befejezem.

Másnap reggel láttam az e-mailt, hogy a rendelés (a tűzhely) rögzítésre került, és hogy próbáljam meg újra kifizetni. Az oldalon azonban az volt feltüntetve, hogy a kiszállítás díjmentes – viszont amikor újra próbáltam fizetni, már 7990 Ft-os kiszállítási díjat számolt fel a rendszer.

Végül kénytelen voltam mindkét terméket – a gáztűzhelyet és a mérleget – újra megrendelni teljes áron, kiszállítási díjjal együtt. Ügyfélszolgálati telefonszám nincs, csak egy online chat, ahol sajnos semmi érdemi segítséget nem kaptam. Az applikációs kedvezményt sem sikerült érvényesíteni, hiába tettem mindent a szabályok szerint.

Ez az egész élmény nagyon csalódást keltő volt. Nemcsak az automatizált, felhasználó által nem véglegesített rendelés volt zavaró, hanem az is, hogy az ingyenes kiszállítást ígérő információ félrevezetőnek bizonyult, és az ügyfélszolgálat sem volt képes megoldani a problémámat.

Egy ilyen nagy cégtől ennél sokkal átláthatóbb, korrektebb működést és jobb ügyfélkezelést várna el az ember. Ez a vásárlás sajnos inkább bosszúságot, mint elégedettséget hozott.

2025. július 24.

Elkerülöm legközelebb az emagnál vásárolt, de még jótálásos termék megvételét.
Használtan, de még az eredeti jótálási időn belül vásárolt elektronikai termék jótálását lehetetlen érvényesíteni az új vevőnek. Vevőszolgálat tutyi-mutyi, igérget, de nem tesz semmit. Emailre nem válaszol. Az eredeti vevőt (akitől használtan vettem a terméket) kell zaklatnom garanciális javítás ügyben. Sem direktben nem fogok vásárolni az emagnál, sem más emagos termékét nem fogom megvenni jótálási időn belül.

2025. július 23.

Az Emag a hosszú évek alatt felépített bizalmi tőkéjét épp most dobja kukába.
Microsoft márkával hirdetett, abban Microsoft logóval ellátott prémium egeret árul, majd kiérkezik egy no name, no logo kínai hulladék, egy hamisítvány.
Egy másik rendelés lemondását pedig nem vették figyelembe, az ügyfélszolgálat nem válaszol, megtévesztik a vásárlót a terméklapon, majd hamisan feltüntetik a weboldalon, hogy ki lett szállítva a termék, holott semmi nem történt.

2025. július 23.

Az Emag a hosszú évek alatt felépített bizalmi tőkéjét épp most dobja kukába.
Microsoft márkával hirdetett, abban Microsoft logóval ellátott prémium egeret árul, majd kiérkezik egy no name, no logo kínai hulladék, egy hamisítvány.
Egy másik rendelés lemondását pedig nem vették figyelembe, az ügyfélszolgálat nem válaszol, megtévesztik a vásárlót a terméklapon, majd hamisan feltüntetik a weboldalon, hogy ki lett szállítva a termék, holott semmi nem történt.

2025. július 23.

Az Emag a hosszú évek alatt felépített bizalmi tőkéjét épp most dobja kukába.
Microsoft márkával hirdetett, abban Microsoft logóval ellátott prémium egeret árul, majd kiérkezik egy no name, no logo kínai hulladék, egy hamisítvány.
Egy másik rendelés lemondását pedig nem vették figyelembe, az ügyfélszolgálat nem válaszol, megtévesztik a vásárlót a terméklapon, majd hamisan feltüntetik a weboldalon, hogy ki lett szállítva a termék, holott semmi nem történt.

2025. július 17.

Rendeltem egy projektor vásznat ~32Eft-ért,ami eljutott a legutolsó elosztópontba,ahonnan már hozzám hozták volna.Figyeltem a csomag útját,mikor legyek otthon.Legnagyobb meglepetésre nem hozzám hozták,hanem visszaküldték a feladónak.Hosszas telefonálgatás egy csomó pénzért persze,vagy kétszer 1 órát várakoztattak,és semmi (kur..a anyátok)...Délután valaki visszahívott,és közölte,hogy a csomag túl nagy,ezért visszaküldik.Kérdeztem,hogy akkor Székesfehérvárig hogyan jutott el külföldről???Persze válasz nincs.Kérdezem hogyan kerül vissza a pénzem?Ja az nem a szállító feladata,vegyem fel a kapcsolatot az emag-al.Chat indul,egy robot semmi,aztán egy ember aki negynehezen megértette,hogy mi a helyzet,mert ő még úgy látta (én is) az emag oldalán,hogy sikertelen kézbesítés,másnap megpróbálják újra.A szállító oldalán ekkor már visszaküldték.Még jó hogy kifotóztam,ezt elküldtem,azt monta intézi,és kapok egy 4000ft-os kupont.Eltelt egy hét,sem a pénzem nem kaptam vissza,sem a kupon nem jött meg...Szánalmas.Újra chat,újra elmondok mindent,megint kaptam egy ígertet,hogy intézik.Aztán kaptam aszállítótól egy emilt,hogy tévesen szortírozták,és a visszáruk közé kevertk a csomagom (azt hittem túl nagy.... kurv@ anyád),de rendeljem meg újra és kihozzák..Akciósan 32000,most 65000....Ez komoly????Töröltettem az emag fiókomat,soha többet.Egyébként is drága,kizárólag az akciós termékek érik meg.

2025. július 17.

Rendeltem egy projektor vásznat ~32Eft-ért,ami eljutott a legutolsó elosztópontba,ahonnan már hozzám hozták volna.Figyeltem a csomag útját,mikor legyek otthon.Legnagyobb meglepetésre nem hozzám hozták,hanem visszaküldték a feladónak.Hosszas telefonálgatás egy csomó pénzért persze,vagy kétszer 1 órát várakoztattak,és semmi (kur..a anyátok)...Délután valaki visszahívott,és közölte,hogy a csomag túl nagy,ezért visszaküldik.Kérdeztem,hogy akkor Székesfehérvárig hogyan jutott el külföldről???Persze válasz nincs.Kérdezem hogyan kerül vissza a pénzem?Ja az nem a szállító feladata,vegyem fel a kapcsolatot az emag-al.Chat indul,egy robot semmi,aztán egy ember aki negynehezen megértette,hogy mi a helyzet,mert ő még úgy látta (én is) az emag oldalán,hogy sikertelen kézbesítés,másnap megpróbálják újra.A szállító oldalán ekkor már visszaküldték.Még jó hogy kifotóztam,ezt elküldtem,azt monta intézi,és kapok egy 4000ft-os kupont.Eltelt egy hét,sem a pénzem nem kaptam vissza,sem a kupon nem jött meg...Szánalmas.Újra chat,újra elmondok mindent,megint kaptam egy ígertet,hogy intézik.Aztán kaptam aszállítótól egy emilt,hogy tévesen szortírozták,és a visszáruk közé kevertk a csomagom (azt hittem túl nagy.... kurv@ anyád),de rendeljem meg újra és kihozzák..Akciósan 32000,most 65000....Ez komoly????Töröltettem az emag fiókomat,soha többet.Egyébként is drága,kizárólag az akciós termékek érik meg.

2025. június 19.

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

2025. június 19.

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

2025. június 19.

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

2025. június 19.

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

2025. június 16.

eMAG+Easy (crasy) box a legmegbízhatatlanabb kombó ami csak létezhet webes vásárlás tekintetében.
Senkinek de senkinem nem ajánlom!!!

2025. május 23.

A bolt csupán egy portál, ami szürke árukat forgalmaz neked. Kínából gyorsabban lejön a csomag mint tőlük, és panasz esetén semmit se tudnak tenni. Kizárólag egy darab termék megvásárlására javaslom, ha nincs más lehetőséged, de számíts rá hogy nagy valószínűséggel nem fog megérkezni a termék ha azt nem azonnal küldik is. Inkább fizess többet máshol, az a biztos!

2025. május 17.

Nem a megrendelt terméket kaptam. Az oldalon online kezdeményeztem a termék visszaküldését és a pénzem visszafizetésének elindítását. Ezt elfogadták és küldtek egy olyan emailt, hogy az eladó céggel intézzem a visszárut. A cég ÁSZF-je szerint, ami mint kiderült egy francia cég, de nem az akitől vásároltam a terméket. A visszaküldés önköltségen 5.000.-+ÁFA franciaországba. Egy 10.000.- forintos 30 grammos terméknél egy olyan cégnek, akinek fogalma nem lesz róla mit küldtem, mivel nem tőlük vásároltam....Senki ne vásároljon itt, mert ez egy agyrém.

2025. május 14.

a megrendelt étkező garnitúra hibásan érkezett. Az asztal illesztése hepe hupás, a székeken a furatok nem jó helyen vannak,, ezért a felszerelt lábak hintáznak, a székek baleset veszélyesek. A megérkezéskor sajnos nem tudtuk kibontani, mivel költözködés alatt voltunk. Amint átköltöztünk kibontáskor rögtön kiderült, hogy a garnitura selejt, rendeltetésszerűen nem használható. Azóta csak az automatával lehet beszélni, érdemi intézkedés nem történt, írásos választ nem kaptunk. a futárcég "SAMEDAY" pedig sosem értesít előre, Néha szállítás előtt ír, vagy telefonál. senkinek sem ajánlom egyiket sem.

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS